Mohammed B heeft geen rap geschreven en dat op YouTube gepost voordat hij zijn daad verichtte.quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:12 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Mohammed B was ook een kansloos zielig ventje. Ik vind niet dat je onderscheid moet maken in doodsbedreigingen.
geestelijke gestoordheid is een trigger ja, niet een of ander suffig falend dissrapjequote:Op vrijdag 18 december 2009 16:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Het kan een zgn "trigger" zijn bij sommigen.
En Wilders is niet 1 maal bedreigd, maar vele malen. Niet voor niets dat hij beveiligd moet worden om een moord op een politicus te voorkomen.
De gemiddelde persoon zal idd zijn schouders ophalen ja en zeggen dikke lul drie bier.quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:11 schreef Re het volgende:
[..]
en dat is van belang omdat...?
Ik vind het verder prima hoor dat hij veroordeeld is tot het schoffelen van wat stedelijk natuurschoon, maar als ik Wilders was zou ik toch niet echt onder de indruk zijn van een of andere kansloze met slechte rapkwaliteiten
Ik zeg dat ik er zelf geen serieuze doodsbedreiging in zie en dat iemand die vindt dat het vrije woord een groot goed is, daar nog meer open in moet zijn.quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:12 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Maar jij praat het schijnbaar wel goed dat zo ene "rapper" wel doodsbedreigingen mag uiten?
Dat is niet relevant. Kansloze sukkels zijn in staat iemand te vermoorden, een slechte rapper dus ook. Of ze daar nou een aankondiging voor maken of niet. Reden genoeg om die vent op te pakken.quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:13 schreef LogischCorrect het volgende:
[..]
Mohammed B heeft geen rap geschreven en dat op YouTube gepost voordat hij zijn daad verichtte.
Dat klopt, die gebruikte de koran als een voor hem license to kill. Net zoals evt gasten door een rap kunnen worden opgeroepen tot de daad bij het woord te voegen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:13 schreef LogischCorrect het volgende:
[..]
Mohammed B heeft geen rap geschreven en dat op YouTube gepost voordat hij zijn daad verichtte.
mja, waaromquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
De gemiddelde persoon zal idd zijn schouders ophalen ja en zeggen dikke lul drie bier.
Maar in het geval van Wilders ligt dat toch echt anders.
Ok, nu is mij het wel duidelijkquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dus luister dan ook eens naar dit:
Het ligt inderdaad anders. Wilders is een publieke persoonlijkheid die houdt van provoceren. Hij zou juist meer moeten kunnen hebben dan een gemiddelde persoon.quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
De gemiddelde persoon zal idd zijn schouders ophalen ja en zeggen dikke lul drie bier.
Maar in het geval van Wilders ligt dat toch echt anders.
Bij moslims ligt dat schijnbaar toch anders, die worden al geestelijk gestoord als men op die hele lange tenen trapt.quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:14 schreef Re het volgende:
[..]
geestelijke gestoordheid is een trigger ja, niet een of ander suffig falend dissrapje
Ik zeg dat je niet moet doen alsof deze rapper nou een serieuze bedreiging is voor het leven van Wilders.quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:16 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dat is niet relevant. Kansloze sukkels zijn in staat iemand te vermoorden, een slechte rapper dus ook. Of ze daar nou een aankondiging voor maken of niet. Reden genoeg om die vent op te pakken.
Dan maakt het alsnog niet uit of degene die zo`n 'dissrapje' met daarin een doodsbedreiging wel of niet moet worden aangepakt. Als Wilders was omgelegd naar aanleiding van dit rapje was het hele land te klein geweest, zo hypocriet is iedereen dan weer wel.quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:14 schreef Re het volgende:
[..]
geestelijke gestoordheid is een trigger ja, niet een of ander suffig falend dissrapje
Ik denk ook eerlijk gezegd niet dat Wilders bang is voor de rapper. Wel voor degene die dat nummer luistert en denkt 'goh laat ik eens de daad bij het woord voegen'.quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:18 schreef LogischCorrect het volgende:
[..]
Ik zeg dat je niet moet doen alsof deze rapper nou een serieuze bedreiging is voor het leven van Wilders.
mja, ik kan me 1 gestoorde moslim herinneren die in nederland heeft huisgehouden op een publiekelijk figuur...quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Bij moslims ligt dat schijnbaar toch anders, die worden al geestelijk gestoord als men op die hele lange tenen trapt.
Wil je het risico nemen dan?quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:18 schreef LogischCorrect het volgende:
[..]
Ik zeg dat je niet moet doen alsof deze rapper nou een serieuze bedreiging is voor het leven van Wilders.
was columbine ook veroorzaakt door marylin manson?quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik denk ook eerlijk gezegd niet dat Wilders bang is voor de rapper. Wel voor degene die dat nummer luistert en denkt 'goh laat ik eens de daad bij het woord voegen'.
Niet als hij met de dood word bedreigd. Dan is de stap logisch om daarvan aangifte te doen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:17 schreef LogischCorrect het volgende:
[..]
Het ligt inderdaad anders. Wilders is een publieke persoonlijkheid die houdt van provoceren. Hij zou juist meer moeten kunnen hebben dan een gemiddelde persoon.
Het ging juist over een doodsbedreiging.quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Niet als hij met de dood word bedreigd. Dan is de stap logisch om daarvan aangifte te doen.
Daar hebben we het toch ook over???quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:22 schreef LogischCorrect het volgende:
[..]
Het ging juist over een doodsbedreiging.
Je zegt "niet als", terwijl het juist daarover ging.quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Daar hebben we het toch ook over???
quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:26 schreef LogischCorrect het volgende:
[..]
Je zegt "niet als", terwijl het juist daarover ging.
Das nogal flauw, de aanleiding voor Columnine is namelijk nog steeds onderwerp van discussie.quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:21 schreef Re het volgende:
[..]
was columbine ook veroorzaakt door marylin manson?
OMFG BEN JE NU IEMAND AAN T BEDREIGEN GEK??quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:18 schreef ErwinRommel het volgende:
...
Remember Pim Fortuyn? Remember Theo van Gogh??
quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:53 schreef trancethrust het volgende:
[..]
OMFG BEN JE NU IEMAND AAN T BEDREIGEN GEK??
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |