Ben in 1990 samen met mijn toenmalige vriend een week (met Kerstmis) in Polen geweest. We logeerden bij kennissen van hem. Hij kende die mensen van een uitwisseling met dansscholen en had daar altijd contact mee gehouden. Omdat ik al meerderjarig was, mocht ik volop meedoen met pure wodka drinken, maar dat deed ik 's avonds pas. Overdag, na een fikse wandeling in de sneeuw, werd er koffie mét gedronken. Daar wordt je lekker warm van.quote:
kan je dan niet beter buiten gaan zittenquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
godver ik zit hier met de verwarming op max en een dikke fleece trui aan en de muts op de kop en 2 ramen op ongeveer 1 cm open. De was moet ook drogen jeweet
zie je flash luister eens na Fhaquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:20 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik zit zonder verwarming en zelfs mijn was is binnen een kleine twee dagen gewoon droog manDoe niet zo raar
Iets meer wasverzachter gebruikenquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
twee dagen doe ff normaal idioot dan gaat de boel stinken als een aap
hoiquote:
Wauw coolquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:21 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Ben in 1990 samen met mijn toenmalige vriend een week (met Kerstmis) in Polen geweest. We logeerden bij kennissen van hem. Hij kende die mensen van een uitwisseling met dansscholen en had daar altijd contact mee gehouden. Omdat ik al meerderjarig was, mocht ik volop meedoen met pure wodka drinken, maar dat deed ik 's avonds pas. Overdag, na een fikse wandeling in de sneeuw, werd er koffie mét gedronken. Daar wordt je lekker warm van.
O ja, die toenmalige vriend is nu dus al 17 jaar mijn man
Oeh, dan kunnen ze Sadeness en Mea Culpa van Enigma wel vergetenquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
hoi
ik ga dadelijk maar eens DJ spelen voor het BDSM gebeuren
Ik weet niet in wat voor ranzig huis jij woont, maar nee dat is niet het gevalquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
twee dagen doe ff normaal idioot dan gaat de boel stinken als een aap
Ik gebruik helemaal geen wasverzachterquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:23 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Iets meer wasverzachter gebruiken
Misschien heb ik wel dikke kwaliteitshanddoeken en zoquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:27 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik weet niet in wat voor ranzig huis jij woont, maar nee dat is niet het geval
Of je moet gewoon een wasmachine kopen die meer toeren draaitquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien heb ik wel dikke kwaliteitshanddoeken en zo
troep kwam er wel ziek kletsnat uit deze keer jahquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Of je moet gewoon een wasmachine kopen die meer toeren draait
Zie jequote:Op vrijdag 18 december 2009 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
troep kwam er wel ziek kletsnat uit deze keer jah
of even de pomp van je wasmachine schoonmaken, misschien zit hij verstopt en pompt hij het water niet goed weg?quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
troep kwam er wel ziek kletsnat uit deze keer jah
Ik kan wel merken dat ik een dagje ouder wordquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Wauw coolIk was pas in 1997 voor het eerst in Polen. Sindsdien kom ik er gemiddeld 2 keer per jaar of zo, hoewel de laatste tijd wat minder. Ook inderdaad begonnen met uitwisselingen, via de studievereniging en zo
Polen is tof
Dat had je lopend kunnen winnen. Lopend op je handen dan he.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:36 schreef biekske2009 het volgende:
18 uur file hadden van Frankfurt am Oder tot de grensovergang.
Ik was nog niet eens 1quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat had je lopend kunnen winnen. Lopend op je handen dan he.
Those were the daysWel jammer dat ik dat niet echt meegemaakt heb eigenlijk, ik was net 16 toen de muur viel..
Als we toen uitgestapt waren, hadden anderen de auto aan de kant gezet, werd meer gedaan (fiatjes vooral). Was heel bizar om te zien: superdonker en ineens van ver voor ons de lichten die aan gingen en die lichten kwamen steeds dichterbij. Dan mochten we weer een metertje rijden. Men was heel creatief met de geboden ruimte: 2 rijbanen waar 4 rijen auto's stonden richting Polen, en 1 pechstrook voor wat van Polen naar Duitsland kwam.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat had je lopend kunnen winnen. Lopend op je handen dan he.
Those were the daysWel jammer dat ik dat niet echt meegemaakt heb eigenlijk, ik was net 16 toen de muur viel..
echt niequote:Op vrijdag 18 december 2009 22:25 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Oeh, dan kunnen ze Sadeness en Mea Culpa van Enigma wel vergeten
quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
echt nie![]()
dat draai ik dus juist
quote:
Proostquote:
Nog geeneens 11 uurquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:59 schreef BrandX het volgende:
Ik ben dronken, ik ga maar slapen
welterusten allemaal
Ah toe, doe eens vertellenquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:59 schreef BrandX het volgende:
welterusten allemaal
Trustequote:Op vrijdag 18 december 2009 22:59 schreef BrandX het volgende:
welterusten allemaal
Hahahhaquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:59 schreef BrandX het volgende:
welterusten allemaal
ik heb een fles johnnie walker green label pure malt 15yrs old special highland malt gekregenquote:
Da's een gulle gever geweestquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:05 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik heb een fles johnnie walker green label pure malt 15yrs old special highland malt gekregen!
lekker toch, moet je er nog eentje toenemen. Wat maakt het uit, het is toch weekendquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:06 schreef BrandX het volgende:
en die smaakte erg goed
naja, dronken is overdreven, ik typ nog prima, maar goed aangeschoten durf ik toch wel te zeggen
dat dacht ik dus ook!quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
lekker toch, moet je er nog eentje toenemen. Wat maakt het uit, het is toch weekend
trusten BXquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:59 schreef BrandX het volgende:
welterusten allemaal
Zou je 'm niet beter op de rand van je bed opdrinken ?quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:07 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat dacht ik dus ook!
ik heb nu nog een redelijke bel voor me staan
zodra die op is ga ik plat
van alles door mekaar met de demo's draai ik meer gregoriaans , enya, enigma en dat soort muziek.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:02 schreef biekske2009 het volgende:
![]()
![]()
Wat draai je nog meer op de vrijdagavond? Oliver Shanti & Friends? Massive Attack?
er is niets zo leuk als aangeschoten een trap op lopenquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:09 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Zou je 'm niet beter op de rand van je bed opdrinken ?
Je zou mss met iemand mee kunnen rijden als het afgelopen is?quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:10 schreef Symphonic het volgende:
Morgen hebben we een kerstborrel op stal, ik ben nog steeds op zoek naar een Bob...
Mijn paard kan me niet thuis brengen die is vandaag uit logeren gegaan.
Zondag op vakantie
je noemt je vriendin een paardquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:10 schreef Symphonic het volgende:
Morgen hebben we een kerstborrel op stal, ik ben nog steeds op zoek naar een Bob...
Mijn paard kan me niet thuis brengen die is vandaag uit logeren gegaan.
Zondag op vakantie
Dat doe ik alleen maar als iemand mij 'ondersteunt'quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
er is niets zo leuk als aangeschoten een trap op lopen
Hoe lekker dat ook is, ineens die fles naar binnen is zonde hequote:Op vrijdag 18 december 2009 23:05 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik heb een fles johnnie walker green label pure malt 15yrs old special highland malt gekregen!
quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
er is niets zo leuk als aangeschoten een trap op lopen
Het is wel een merrie inderdaad.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je noemt je vriendin een paard
vakantie is voor plebs![]()
quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe lekker dat ook is, ineens die fles naar binnen is zonde he
* biekske2009 proest het toetsenbord vol glühweinquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je noemt je vriendin een paard
ik wil nooit mn bed in zonder gepoetste tanden (en dus ook niet na het poetsen nog zooi er in).quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:09 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Zou je 'm niet beter op de rand van je bed opdrinken ?
waarheid als eenquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe lekker dat ook is, ineens die fles naar binnen is zonde he
Wentelteefje?quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]moet je niet de trap hebben die wij hebben
Owwwww, die is mooi getekend! Welk 'merk' is het?quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:16 schreef Symphonic het volgende:
Dit is mijn huidige vriendin:
[ afbeelding ]
Tnxquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:18 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Owwwww, die is mooi getekend! Welk 'merk' is het?
Ah, dat is idd wel een goede benaming voor GFquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:20 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Nobody, had het over de trap van GF
wow die ziet er erg mooi uit!quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:16 schreef Symphonic het volgende:
Dit is mijn huidige vriendin:
[ afbeelding ]
Mag ik de eerste afkorting voluit aub? Heb die andere dingen wel begrepen maar als vrouw die na de huwelijksreis nooit meer in het zadel is gestegen ken ik die eerste nietquote:
Heul niet getekend, das een fotoquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:18 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Owwwww, die is mooi getekend! Welk 'merk' is het?
KWPN: Koninklijk Warmbloed Paard Nederlandquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:21 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Mag ik de eerste afkorting voluit aub? Heb die andere dingen wel begrepen maar als vrouw die na de huwelijksreis nooit meer in het zadel is gestegen ken ik die eerste niet
Dan zou het "wentelreu" moeten wordenquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, dat is idd wel een goede benaming voor GF
.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:21 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Mag ik de eerste afkorting voluit aub? Heb die andere dingen wel begrepen maar als vrouw die na de huwelijksreis nooit meer in het zadel is gestegen ken ik die eerste niet
Thanks. Nou ben ik nog niet veel wijzer...quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:21 schreef BrandX het volgende:
[..]
KWPN: Koninklijk Warmbloed Paard Nederland
die fles is niet opquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:06 schreef BrandX het volgende:
en die smaakte erg goed
naja, dronken is overdreven, ik typ nog prima, maar goed aangeschoten durf ik toch wel te zeggen
KWPN is echt de rasnaam type naam, en daar heb je ontzettend veel varianten in. Dressuur of springgefokt, Gelders gefokt. Mijn paard heeft veel weg van een Pinto.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:24 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Thanks. Nou ben ik nog niet veel wijzer...![]()
Ik dacht meer in termen van "geen Arabier of Schimmel, maybe een Palomino"
quote:Koninklijk Warmbloed Paard Nederland of KWPN onderscheidt drie typen paarden: het rijpaard, basispaard en het tuigpaard. Omdat KWPN geen ras is, maar een warmbloedtype, zijn er nauwelijks specifieke kenmerken te omschrijven qua exterieur, karakter, enzovoort.
garantiewerk neem ik aan?quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:25 schreef Dr_Flash het volgende:
De allerlaatste foto uit mijn helaas veel te vroeg overleden Powershot SX10 IS:
[ afbeelding ]
Nog geen 5 maanden in gebruik geweest
wat je nu noemt staat daar los van.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:24 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Thanks. Nou ben ik nog niet veel wijzer...![]()
Ik dacht meer in termen van "geen Arabier of Schimmel, maybe een Palomino"
sloopwerkquote:
Wel een hele mooie shot, vooral omdat het achterste deel van de trein zo mooi in het midden staatquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:25 schreef Dr_Flash het volgende:
De allerlaatste foto uit mijn helaas veel te vroeg overleden Powershot SX10 IS:
[ afbeelding ]
Nog geen 5 maanden in gebruik geweest
KWPN is geen rasnaamquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
KWPN is echt de rasnaam type naam, en daar heb je ontzettend veel varianten in. Dressuur of springgefokt, Gelders gefokt. Mijn paard heeft veel weg van een Pinto.
[..]
het eerste veulen van mijn paard is heel erg rijk geworden met het dekken van quarter horses (western paarden)quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:27 schreef BrandX het volgende:
[..]
wat je nu noemt staat daar los van.
Het KWPN is het Nederlands Stamboek voor Paarden. Het stamboek wat in Nederland gehanteerd wordt dus. Een hengst moet aan de nodige voorwaarden voldoen en de nodige (erg zware) testen ondergaan om in het KWPN te komen. In het KWPN kunnen ook paarden voorkomen die als stamboom een Engels volbloed lijn hebben, of een Westfaler lijn of Trakhener oid. (dat zijn rassen bij de paarden).
BX heeft een 5-jarige HBO opleiding in de paarden gedaan en minimaal 15 jaar in de paarden 'gezeten' en daarom weet ze er zo veel vanquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:29 schreef BrandX het volgende:
[..]
KWPN is geen rasnaam
KWPN is het Nederlands stamboek waar hengsten van allerlei afkomst in opgenomen kunnen worden die voldoen aan bepaalde voorwaarden (bijv. stokmaat en andere fysiologische kenmerken, alsmede bepaalde afstammingen).
Wow, dat er zoveel soorten zijnquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:27 schreef BrandX het volgende:
[..]
wat je nu noemt staat daar los van.
Het KWPN is het Nederlands Stamboek voor Paarden. Het stamboek wat in Nederland gehanteerd wordt dus. Een hengst moet aan de nodige voorwaarden voldoen en de nodige (erg zware) testen ondergaan om in het KWPN te komen. In het KWPN kunnen ook paarden voorkomen die als stamboom een Engels volbloed lijn hebben, of een Westfaler lijn of Trakhener oid. (dat zijn rassen bij de paarden).
heel veel wel jaquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:30 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Wow, dat er zoveel soorten zijn![]()
Kun je die allemaal herkennen?
Bij de hengsten hangt het naamplaatje eronderquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:30 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Wow, dat er zoveel soorten zijn![]()
Kun je die allemaal herkennen?
Dat verklaart natuurlijk een heleboelquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:30 schreef BrandX het volgende:
[..]
BX heeft een 5-jarige HBO opleiding in de paarden gedaan en minimaal 15 jaar in de paarden 'gezeten' en daarom weet ze er zo veel van
quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:31 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Bij de hengsten hangt het naamplaatje eronder
Maar dan nog geef ik er steevast een verkeerd etiketje aanquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:31 schreef BrandX het volgende:
[..]
heel veel wel ja
ze hebben allemaal zo hun karakteristieken, net zoals honden.
Een herder herken jij toch ook tov een teckel of een pincher of een jack russel enz?
Gaaf! Heb je Deurne gedaan?quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:30 schreef BrandX het volgende:
[..]
BX heeft een 5-jarige HBO opleiding in de paarden gedaan en minimaal 15 jaar in de paarden 'gezeten' en daarom weet ze er zo veel van
Ik had een geheugenkaartje gemold de avond ervoor. Het wilde er nog EEN keer in terug. Gewoon doorgeschoten, ook de volgende ochtend. daarna met een tangetje toch dat gemolde kaartje verwijderd, met het idee een ander kaartje te gaan monteren. Helaas bleek bij het verwijderen ook het cardslot gemold te zijnquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:29 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Wel een hele mooie shot, vooral omdat het achterste deel van de trein zo mooi in het midden staat
quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:32 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Dat verklaart natuurlijk een heleboel![]()
Ik heb maar 1 x een uurtje op een paard gezeten en dat is me toen niet goed bevallen
Jij he, jij solliciteeertquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:33 schreef Fha het volgende:
Ik ga naar bed. Slaap lekker paardenmeisjes![]()
Geef je daar dan later lessen in?quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het eerste veulen van mijn paard is heel erg rijk geworden met het dekken van quarter horses (western paarden)
Ik ben nu aan het omscholen naar western rijden en dat is echt heel gaaf
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:33 schreef Fha het volgende:
truste Fhaquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:33 schreef Fha het volgende:
Nee ik krijg er les in van iemand die het echt heel goed kan.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:34 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Geef je daar dan later lessen in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |