Proostquote:
Nog geeneens 11 uurquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:59 schreef BrandX het volgende:
Ik ben dronken, ik ga maar slapen
welterusten allemaal
Ah toe, doe eens vertellenquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:59 schreef BrandX het volgende:
welterusten allemaal
Trustequote:Op vrijdag 18 december 2009 22:59 schreef BrandX het volgende:
welterusten allemaal
Hahahhaquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:59 schreef BrandX het volgende:
welterusten allemaal
ik heb een fles johnnie walker green label pure malt 15yrs old special highland malt gekregenquote:
Da's een gulle gever geweestquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:05 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik heb een fles johnnie walker green label pure malt 15yrs old special highland malt gekregen!
lekker toch, moet je er nog eentje toenemen. Wat maakt het uit, het is toch weekendquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:06 schreef BrandX het volgende:
en die smaakte erg goed
naja, dronken is overdreven, ik typ nog prima, maar goed aangeschoten durf ik toch wel te zeggen
dat dacht ik dus ook!quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
lekker toch, moet je er nog eentje toenemen. Wat maakt het uit, het is toch weekend
trusten BXquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:59 schreef BrandX het volgende:
welterusten allemaal
Zou je 'm niet beter op de rand van je bed opdrinken ?quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:07 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat dacht ik dus ook!
ik heb nu nog een redelijke bel voor me staan
zodra die op is ga ik plat
van alles door mekaar met de demo's draai ik meer gregoriaans , enya, enigma en dat soort muziek.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:02 schreef biekske2009 het volgende:
![]()
![]()
Wat draai je nog meer op de vrijdagavond? Oliver Shanti & Friends? Massive Attack?
er is niets zo leuk als aangeschoten een trap op lopenquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:09 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Zou je 'm niet beter op de rand van je bed opdrinken ?
Je zou mss met iemand mee kunnen rijden als het afgelopen is?quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:10 schreef Symphonic het volgende:
Morgen hebben we een kerstborrel op stal, ik ben nog steeds op zoek naar een Bob...
Mijn paard kan me niet thuis brengen die is vandaag uit logeren gegaan.
Zondag op vakantie
je noemt je vriendin een paardquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:10 schreef Symphonic het volgende:
Morgen hebben we een kerstborrel op stal, ik ben nog steeds op zoek naar een Bob...
Mijn paard kan me niet thuis brengen die is vandaag uit logeren gegaan.
Zondag op vakantie
Dat doe ik alleen maar als iemand mij 'ondersteunt'quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
er is niets zo leuk als aangeschoten een trap op lopen
Hoe lekker dat ook is, ineens die fles naar binnen is zonde hequote:Op vrijdag 18 december 2009 23:05 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik heb een fles johnnie walker green label pure malt 15yrs old special highland malt gekregen!
quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
er is niets zo leuk als aangeschoten een trap op lopen
Het is wel een merrie inderdaad.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je noemt je vriendin een paard
vakantie is voor plebs![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |