Ben in 1990 samen met mijn toenmalige vriend een week (met Kerstmis) in Polen geweest. We logeerden bij kennissen van hem. Hij kende die mensen van een uitwisseling met dansscholen en had daar altijd contact mee gehouden. Omdat ik al meerderjarig was, mocht ik volop meedoen met pure wodka drinken, maar dat deed ik 's avonds pas. Overdag, na een fikse wandeling in de sneeuw, werd er koffie mét gedronken. Daar wordt je lekker warm van.quote:
kan je dan niet beter buiten gaan zittenquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
godver ik zit hier met de verwarming op max en een dikke fleece trui aan en de muts op de kop en 2 ramen op ongeveer 1 cm open. De was moet ook drogen jeweet
zie je flash luister eens na Fhaquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:20 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik zit zonder verwarming en zelfs mijn was is binnen een kleine twee dagen gewoon droog manDoe niet zo raar
Iets meer wasverzachter gebruikenquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
twee dagen doe ff normaal idioot dan gaat de boel stinken als een aap
hoiquote:
Wauw coolquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:21 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Ben in 1990 samen met mijn toenmalige vriend een week (met Kerstmis) in Polen geweest. We logeerden bij kennissen van hem. Hij kende die mensen van een uitwisseling met dansscholen en had daar altijd contact mee gehouden. Omdat ik al meerderjarig was, mocht ik volop meedoen met pure wodka drinken, maar dat deed ik 's avonds pas. Overdag, na een fikse wandeling in de sneeuw, werd er koffie mét gedronken. Daar wordt je lekker warm van.
O ja, die toenmalige vriend is nu dus al 17 jaar mijn man
Oeh, dan kunnen ze Sadeness en Mea Culpa van Enigma wel vergetenquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
hoi
ik ga dadelijk maar eens DJ spelen voor het BDSM gebeuren
Ik weet niet in wat voor ranzig huis jij woont, maar nee dat is niet het gevalquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
twee dagen doe ff normaal idioot dan gaat de boel stinken als een aap
Ik gebruik helemaal geen wasverzachterquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:23 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Iets meer wasverzachter gebruiken
Misschien heb ik wel dikke kwaliteitshanddoeken en zoquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:27 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik weet niet in wat voor ranzig huis jij woont, maar nee dat is niet het geval
Of je moet gewoon een wasmachine kopen die meer toeren draaitquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien heb ik wel dikke kwaliteitshanddoeken en zo
troep kwam er wel ziek kletsnat uit deze keer jahquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Of je moet gewoon een wasmachine kopen die meer toeren draait
Zie jequote:Op vrijdag 18 december 2009 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
troep kwam er wel ziek kletsnat uit deze keer jah
of even de pomp van je wasmachine schoonmaken, misschien zit hij verstopt en pompt hij het water niet goed weg?quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
troep kwam er wel ziek kletsnat uit deze keer jah
Ik kan wel merken dat ik een dagje ouder wordquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Wauw coolIk was pas in 1997 voor het eerst in Polen. Sindsdien kom ik er gemiddeld 2 keer per jaar of zo, hoewel de laatste tijd wat minder. Ook inderdaad begonnen met uitwisselingen, via de studievereniging en zo
Polen is tof
Dat had je lopend kunnen winnen. Lopend op je handen dan he.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:36 schreef biekske2009 het volgende:
18 uur file hadden van Frankfurt am Oder tot de grensovergang.
Ik was nog niet eens 1quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat had je lopend kunnen winnen. Lopend op je handen dan he.
Those were the daysWel jammer dat ik dat niet echt meegemaakt heb eigenlijk, ik was net 16 toen de muur viel..
Als we toen uitgestapt waren, hadden anderen de auto aan de kant gezet, werd meer gedaan (fiatjes vooral). Was heel bizar om te zien: superdonker en ineens van ver voor ons de lichten die aan gingen en die lichten kwamen steeds dichterbij. Dan mochten we weer een metertje rijden. Men was heel creatief met de geboden ruimte: 2 rijbanen waar 4 rijen auto's stonden richting Polen, en 1 pechstrook voor wat van Polen naar Duitsland kwam.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat had je lopend kunnen winnen. Lopend op je handen dan he.
Those were the daysWel jammer dat ik dat niet echt meegemaakt heb eigenlijk, ik was net 16 toen de muur viel..
echt niequote:Op vrijdag 18 december 2009 22:25 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Oeh, dan kunnen ze Sadeness en Mea Culpa van Enigma wel vergeten
quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
echt nie![]()
dat draai ik dus juist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |