Niet gewerkt.quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vandaag niet gewerkt of mocht je weer eerder naar huis ?
gewoon vrij of heb je al vakantie?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Graphical user interface, gok ik
thuisquote:
kook zequote:
quote:
en meteen aan het koken gezetquote:
ligt eraan wat erin gaatquote:
wat denkt zo'n aardappel als zijn velletje eraf wordt gehaaldquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:35 schreef Klonk het volgende:
wat zou een aardappel denken op het moment dat het wel erg heet wordt aan zijn aardappelbilletjes, vraag ik me net zo in eens af
Nog steeds niet helemaal lekkerquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gewoon vrij of heb je al vakantie?
mischien jeukt zo´n schilletje wel als de neten en is blijquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wat denkt zo'n aardappel als zijn velletje eraf wordt gehaald
dat is minderquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog steeds niet helemaal lekker
quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:43 schreef Klonk het volgende:
[..]
mischien jeukt zo´n schilletje wel als de neten en is blij
Ach ja, shit happensquote:
Ik moet er zo nog uit, naar mijn ouders toequote:Op vrijdag 18 december 2009 19:19 schreef DaMart het volgende:
Ik ben blij dat ik niet meer naar buiten hoef. Al die sneeuw die in gesmolten vorm nog op straat lag, is hard bezig om tot een ijslaag te bevriezen nu, namelijk.
Denk erom dat er wat minder treinen rijden in het hele land, ook tussen Arnhem en Utrechtquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:25 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik moet er zo nog uit, naar mijn ouders toe
druk maar dat heb je al gemerktquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ach ja, shit happens
Hoest met jou verder?
Fhaquote:
quote:
Muckquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:08 schreef Muck het volgende:
Zooo, mijn vakantie is een dagje eerder begonnen
Ik wou dat het eeuwig zo bleefquote:
echt welquote:
Wel joh. JUIST jouquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
echt wel
dat roze zou mij iig niet staan
Woohoooquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kan weer knallennieuwe cam gekocht.
niet zone dure als anders
kleiner
groot scherm
Geen flipscreen meer
en misschien ook wel wat beperktere actieradius aangezien er maar 2 AA's in gaan. Maar als hij net zo zuinig is als de vorige is dat nauwelijks een probleem.
Ja wat Fles zegt inderdaadquote:
welke heb je gekocht?quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
kleiner
groot scherm
Geen flipscreen meer
en misschien ook wel wat beperktere actieradius aangezien er maar 2 AA's in gaan. Maar als hij net zo zuinig is als de vorige is dat nauwelijks een probleem.
quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja wat Fles zegt inderdaadEn dan graag een foto
Speelgoedquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
kleiner
groot scherm
Geen flipscreen meer
Eenverrekte handig ding als je weleens filmpjes van jezelf schietquote:
Ooohw dat je hem zo om kan draaien en dan jezelluf ziet op het scherm?quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eenverrekte handig ding als je weleens filmpjes van jezelf schiet
preciesquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:02 schreef Fha het volgende:
[..]
Ooohw dat je hem zo om kan draaien en dan jezelluf ziet op het scherm?
Nu ga ik op school ook telkens dat woord gebruikenquote:
Oh en geen los lenskapje meer maar gewoon zo'n sluitgordijntjequote:
Vrouwen met een bril op lijken ALTEIT Intulugendtquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:05 schreef Fha het volgende:
[..]
Nu ga ik op school ook telkens dat woord gebruikenVet intulugent lijk ik dan
![]()
Geen dingen meer die zomaar kwijt zijnquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh en geen los lenskapje meer maar gewoon zo'n sluitgordijntje
Ohwja, das waarquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vrouwen met een bril op lijken ALTEIT Intulugendt
dat vraag ik me nou ook nog steeds afquote:
quote:
Meer: geen snelle foto's missen omdat je vergeet het klepje eraf te halenquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen dingen meer die zomaar kwijt zijn
quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Meer: geen snelle foto's missen omdat je vergeet het klepje eraf te halen
Een Canonquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
de Canon Powershot SX 120 IS
zoiets heb ik al gehad met mijn videocameraquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Meer: geen snelle foto's missen omdat je vergeet het klepje eraf te halen
Moet eerst nog even Amsterdam Science Park en Nijverdal West ophalen, maar daarna moet ik naar Hengelo. Oh dan kom ik niet echt langs Dv op zichquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:22 schreef Fha het volgende:
Flessiepes? Kom je morgen nog Dickensfestivallen?
Dv is ook wel knetter druk morgen, dus reken ook hier niet op een snelle doorstroomquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet eerst nog even Amsterdam Science Park en Nijverdal West ophalen, maar daarna moet ik naar Hengelo. Oh dan kom ik niet echt langs Dv op zichMaar eens kijken wat er kan als ik vroeg vertrek. Er rijden ook al zo heerlijk veel treinen
Er is namelijk 2 dagen geleden een paar cm sneeuw gevallen
je gaat je buuv opzoekenquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
ik zeg gewoon dat iedereen aan de kant moet sodemieteren want dat ik iets BELANGRIJKS te doen heb
Die heeft de mazzel dat er in dat geval nog een spoordijk tussen zit. Volgende keer hangt ze in de prijzenquote:
Heh wat?quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die heeft de mazzel dat er in dat geval nog een spoordijk tussen zit. Volgende keer hangt ze in de prijzen
whehehequote:Op vrijdag 18 december 2009 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die heeft de mazzel dat er in dat geval nog een spoordijk tussen zit. Volgende keer hangt ze in de prijzen
Ohw dat gedrochtquote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:23 schreef Fha het volgende:
Koffie is viesDat moet je niet vrijwillig drinken
quote:
vroeger waren dat strafpuntenquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:23 schreef Fha het volgende:
Koffie is viesDat moet je niet vrijwillig drinken
Dat zijn nog steeds strafpuntenquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:46 schreef Symphonic het volgende:
Overigens heb ik de koffie ingeruild voor een heer;ijk biertje
nou nog steedsquote:
quote:De bierreclame 'walk-in fridge' van Heineken heeft vrijdag de Ster Gouden Loekie 2009 voor beste tv-commercial gewonnen.
ik zou nu best een bakkie lusten hoor, mijn vingers vriezen er vanafquote:
Die is niet conform de realiteit... zo'n grote kasten hebben wij hier niet. Over de hoeveelheid schoenen en het aantal flessen bier doe ik verder geen uitspraakquote:
Alstie niet te drinken is, kun je er in ieder geval je vingers alsnog in verwarmenquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:57 schreef Muck het volgende:
ik zou nu best een bakkie lusten hoor, mijn vingers vriezen er vanaf
Kun je beter thee drinken, dat is heterquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:57 schreef Muck het volgende:
[..]
ik zou nu best een bakkie lusten hoor, mijn vingers vriezen er vanaf
Ik kijk zo wel even of mijn ouders chocomel hebbenquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:59 schreef Fha het volgende:
[..]
Kun je beter thee drinken, dat is heter
Je barmeid ligt in de lappenmandquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:56 schreef biekske2009 het volgende:
Wie vroeg er om grog en andere klazien-uut-zalk middelen tegen griep?
Nou voor deze keer danquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:00 schreef biekske2009 het volgende:
Fhaatje, wat ben je mooi roze vandaag
quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:00 schreef biekske2009 het volgende:
Fhaatje, wat ben je mooi roze vandaag
Arme LL.quote:
Lekkerquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:01 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik kijk zo wel even of mijn ouders chocomel hebben
Lekker scheutje rum erin dan istie extra lekkerquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:01 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik kijk zo wel even of mijn ouders chocomel hebben
Klopt als een busquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:09 schreef Symphonic het volgende:
Lekker scheutje rum erin dan istie extra lekker
Hee, wij kunnen pratenquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:13 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Alleen met melk en suiker. Heb ik in Polen leren drinken
Alsof het zonder nog niet smerig genoeg isquote:
dat ga ik ook maar eens doenquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:46 schreef Symphonic het volgende:
Overigens heb ik de koffie ingeruild voor een heer;ijk biertje
Ik zit zonder verwarming en zelfs mijn was is binnen een kleine twee dagen gewoon droog manquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
godver ik zit hier met de verwarming op max en een dikke fleece trui aan en de muts op de kop en 2 ramen op ongeveer 1 cm open. De was moet ook drogen jeweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |