Een Canonquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
de Canon Powershot SX 120 IS
zoiets heb ik al gehad met mijn videocameraquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Meer: geen snelle foto's missen omdat je vergeet het klepje eraf te halen
Moet eerst nog even Amsterdam Science Park en Nijverdal West ophalen, maar daarna moet ik naar Hengelo. Oh dan kom ik niet echt langs Dv op zichquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:22 schreef Fha het volgende:
Flessiepes? Kom je morgen nog Dickensfestivallen?
Dv is ook wel knetter druk morgen, dus reken ook hier niet op een snelle doorstroomquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet eerst nog even Amsterdam Science Park en Nijverdal West ophalen, maar daarna moet ik naar Hengelo. Oh dan kom ik niet echt langs Dv op zichMaar eens kijken wat er kan als ik vroeg vertrek. Er rijden ook al zo heerlijk veel treinen
Er is namelijk 2 dagen geleden een paar cm sneeuw gevallen
je gaat je buuv opzoekenquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
ik zeg gewoon dat iedereen aan de kant moet sodemieteren want dat ik iets BELANGRIJKS te doen heb
Die heeft de mazzel dat er in dat geval nog een spoordijk tussen zit. Volgende keer hangt ze in de prijzenquote:
Heh wat?quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die heeft de mazzel dat er in dat geval nog een spoordijk tussen zit. Volgende keer hangt ze in de prijzen
whehehequote:Op vrijdag 18 december 2009 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die heeft de mazzel dat er in dat geval nog een spoordijk tussen zit. Volgende keer hangt ze in de prijzen
Ohw dat gedrochtquote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:23 schreef Fha het volgende:
Koffie is viesDat moet je niet vrijwillig drinken
quote:
vroeger waren dat strafpuntenquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:23 schreef Fha het volgende:
Koffie is viesDat moet je niet vrijwillig drinken
Dat zijn nog steeds strafpuntenquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:46 schreef Symphonic het volgende:
Overigens heb ik de koffie ingeruild voor een heer;ijk biertje
nou nog steedsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |