quote:De bierreclame 'walk-in fridge' van Heineken heeft vrijdag de Ster Gouden Loekie 2009 voor beste tv-commercial gewonnen.
ik zou nu best een bakkie lusten hoor, mijn vingers vriezen er vanafquote:
Die is niet conform de realiteit... zo'n grote kasten hebben wij hier niet. Over de hoeveelheid schoenen en het aantal flessen bier doe ik verder geen uitspraakquote:
Alstie niet te drinken is, kun je er in ieder geval je vingers alsnog in verwarmenquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:57 schreef Muck het volgende:
ik zou nu best een bakkie lusten hoor, mijn vingers vriezen er vanaf
Kun je beter thee drinken, dat is heterquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:57 schreef Muck het volgende:
[..]
ik zou nu best een bakkie lusten hoor, mijn vingers vriezen er vanaf
Ik kijk zo wel even of mijn ouders chocomel hebbenquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:59 schreef Fha het volgende:
[..]
Kun je beter thee drinken, dat is heter
Je barmeid ligt in de lappenmandquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:56 schreef biekske2009 het volgende:
Wie vroeg er om grog en andere klazien-uut-zalk middelen tegen griep?
Nou voor deze keer danquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:00 schreef biekske2009 het volgende:
Fhaatje, wat ben je mooi roze vandaag
quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:00 schreef biekske2009 het volgende:
Fhaatje, wat ben je mooi roze vandaag
Arme LL.quote:
Lekkerquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:01 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik kijk zo wel even of mijn ouders chocomel hebben
Lekker scheutje rum erin dan istie extra lekkerquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:01 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik kijk zo wel even of mijn ouders chocomel hebben
Klopt als een busquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:09 schreef Symphonic het volgende:
Lekker scheutje rum erin dan istie extra lekker
Hee, wij kunnen pratenquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:13 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Alleen met melk en suiker. Heb ik in Polen leren drinken
Alsof het zonder nog niet smerig genoeg isquote:
dat ga ik ook maar eens doenquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:46 schreef Symphonic het volgende:
Overigens heb ik de koffie ingeruild voor een heer;ijk biertje
Ik zit zonder verwarming en zelfs mijn was is binnen een kleine twee dagen gewoon droog manquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
godver ik zit hier met de verwarming op max en een dikke fleece trui aan en de muts op de kop en 2 ramen op ongeveer 1 cm open. De was moet ook drogen jeweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |