Heb ik gelezen. Er was 9,3 miljoen winst. En er zal een opvolger voor Afellay binnen gehaald moeten worden vroeg of laat. Tenzij PSV hem gratis de deur uit wil doen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:00 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Als je het jaarverslag door had gelezen dan zou je weten dat we dit seizoen echt geen 6 miljoen meer gaan uitgeven voordat er nog iemand verkocht wordt voor een flink bedrag. En dat is klote, want Honda is 1 vd weinige nog enigszins haalbare spelers in NL die ons sterker zou maken.
Prachtige stad hoor!quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:43 schreef MMUFC het volgende:
Hamburg.. is misschien wel leuk om naar toe te gaan
Voor dit jaar verwachten ze een verlies (mits geen spelersverkopen meer) van rond de 10 miljoen als je een beetje door de cijfers heenprikt. Daar gaan ze echt geen 16 miljoen van maken als je Honda wil halen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:42 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Heb ik gelezen. Er was 9,3 miljoen winst. En er zal een opvolger voor Afellay binnen gehaald moeten worden vroeg of laat. Tenzij PSV hem gratis de deur uit wil doen.
Reken daarbij nog de 'gratis' marketing die je in Japan krijgt met zo'n speler, dan is er altijd wel wat te schuiven.
Ik ken HSV qua speelstijl niet goed genoeg om er een gefundeerde mening op na te houden. Als ik echter al kijk naar de hoeveelheid moeite die PSV met Jesper Grønkjær had en het feit dat Elia (beide vleugelspitsen, toch?) hoger inschaal, verwacht ik dat ze het op die flank al enorm moeilijk gaan krijgen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:39 schreef Sj0rSz het volgende:
In elk geval geen Liverpool, maar HSV wordt ook niet makkelijk
Twente heeft imo ook nog wel een kansje, maar het gaat zeker zwaar worden.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:44 schreef HL_Dog43 het volgende:
Wat een... KUT... loting.
Ik keek naar alle NL clubs en... nee. Dit is niet makkelijk.
Zeker niet voor Ajax, maar ik zie Twente en zelfs PSV niet doorgaan.
Al heeft PSV wel de grootste kansen lijkt mij.![]()
Daarin zit al wel de verwachting verwerkt dat PSV komend seizoen voor 10 miljoen aan transfers gaat doen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:45 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Voor dit jaar verwachten ze een verlies (mits geen spelersverkopen meer) van rond de 10 miljoen als je een beetje door de cijfers heenprikt. Daar gaan ze echt geen 16 miljoen van maken als je Honda wil halen.
Koop je voor 6 miljoen Honda, heb je dus nog 4 mln over voor andere transfers enz voordat je het budget overschrijdt.quote:'wij verwachten in hetkomende seizoen investeringen in vergoedingssommen, hand- en tekengelden, makelaarskosten en materiele vaste activa (o.a. bouw PSV World) te doen voor een bedrag van circa EUR 10 miljoen.'
Ik hoop dat ik ook ga maar ik geef ons een goede kans. HSV draait toch niet 100%, ze missen een afmaker, en PSV draait op volle toeren, Engelaar is een belangrijke speler en het is niet helemaal zeker of hij dan terug is, maar we zien in tegen stelling tot Ajax dat wanneer onze spelmakers ontbreken PSV wel makkelijk blijft winnen. Ik heb er het volste vertrouwen in. Daarna de Belgen van Anderlecht afmaken.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:26 schreef knep het volgende:
Matige loting hoor, wel leuk tripje naar de uitwedstrijd eventueel.
We hebben nu juist al voor 10 miljoen geïnvesteerd deze zomer (Vukovic, Ooijer (tekengelden), Engelaar, Manolev). DAT bedoelen ze ermee! Dus er is helemaal geen geldquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:31 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Daarin zit al wel de verwachting verwerkt dat PSV komend seizoen voor 10 miljoen aan transfers gaat doen.
[..]
Koop je voor 6 miljoen Honda, heb je dus nog 4 mln over voor andere transfers enz voordat je het budget overschrijdt.
En naast een vervanger voor Afellay is er voor het komend seizoen niet zo hard iemand nodig voor zover ik het nu zie. De enigen met een direct aflopend contract zijn Ooijer (kunnen we best van zonder blijkt de laatste weken) en Roorda (idem).
Vukovic is gehuurd met een optie tot koop.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:58 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
We hebben nu juist al voor 10 miljoen geïnvesteerd deze zomer (Vukovic, Ooijer (tekengelden), Engelaar, Manolev). DAT bedoelen ze ermee! Dus er is helemaal geen geld
Dankjewelquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:37 schreef Zapper het volgende:
Schakel je PM-box dan vooral niet in
Welkom
Spammende aasgierenquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:47 schreef patrickpsv het volgende:
Maar hoezo PM-box uit laten staan?
Ja klote loting, één van de zwaarst mogelijke tegenstandersquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:54 schreef Tallie1982 het volgende:
Waarom klote loting ? Psv heeft het potentieel om HSV te verslaan hoor. Ben wel blij met deze loting. Rutten weet wel hoe die zoiets moet aanpakken
Je kan ook nog een of twee rondes tegen mindere tegenstanders loten en er dan uitvliegen. Het is altijd leuk om tegen een sterke tegenstander te spelen en ik denk dat beide teams aan elkaar gewaagd zijn. Wordt alleen maar leuk om te zienquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ja klote loting, één van de zwaarst mogelijke tegenstanders
Ik had bijvoorbeeld liever tegen Brugge op Luik gespeeld. Leuke tegenstanders een beter utizicht op een ronde verder.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:49 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Je kan ook nog een of twee rondes tegen mindere tegenstanders loten en er dan uitvliegen. Het is altijd leuk om tegen een sterke tegenstander te spelen en ik denk dat beide teams aan elkaar gewaagd zijn. Wordt alleen maar leuk om te zien.
Je wil toch geen Europees voetbal halen om een heel jaar lang tegen ploegen als Tel Aviv, Cherno More Varna en Cluj te spelen...?
hup gewoon verlengen, Marcellis komt er echt wel weerquote:Marcellis staat nog steeds open voor contractverlenging
Ondanks dat hij dit seizoen heel weinig aan spelen toekomt, staat Dirk Marcellis nog steeds open voor contractverlenging bij PSV. Dat liet hij weten voor de microfoon van L1. Zijn huidige contract loopt tot 2012, gesprekken afgelopen jaar over contractverlenging werden opgeschorst vanwege verschil tussen vraag en aanbod. Marcellis tegenover L1: 'Er zit weinig haast bij, het ligt er een beetje aan wat PSV wil. Als de club wil verlengen, gaan we praten. Ik heb het goed naar mijn zin.'
da's een prikkenquote:Op zaterdag 19 december 2009 02:02 schreef U1233039 het volgende:
Vlucht naar hamburg vanaf Dusseldorf is al geboekt, ja het is wat omslachtig maar vind maar iemand die de dag na carnaval zin heeft om een pokke eind te rijden. Vertrekken nu woensdag ochtend en vrijdag ochtend vliegen we weer terug, incl ho(s)tel voor 85 euro
hmm lekker tv kijken. Wordt een leuk duel!quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:15 schreef Sj0rSz het volgende:
Aftrap in de thuiswedstrijd is wéér om 19:00 uur
quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:15 schreef Sj0rSz het volgende:
I lolledquote:Op zaterdag 19 december 2009 12:13 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ] Lazovic vreest HSV niet
Dat plaatje had daar natuurlijk moeten staan.
Daar gaat het me niet omquote:Op zaterdag 19 december 2009 13:23 schreef Jules4Barca het volgende:
[..]
hmm lekker tv kijken. Wordt een leuk duel!
Waardeloze tijd zegquote:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:23 schreef lookinforyou het volgende:
HSV is een nieuw land dan, begrijp ik.
Heeft met uitzendrechten te maken denk ik?quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:41 schreef uwbftp het volgende:
Wat een kut tijd. Waarom kan het wel na 8 uur in Duitsland?
Oh my Godquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:50 schreef Leso_Varen het volgende:
Trouwens props voor de kerstversiering van het OP-plaatje![]()
Had je iets anders verwacht dan?quote:
Als het inderdaad zo blijft, dan hoef je er niet op te rekenen dat er dit kalenderjaar nog gespeeld gaat worden.quote:Op zondag 20 december 2009 12:21 schreef Lemming22 het volgende:
Terecht natuurlijk dat alles afgelast is. Slecht bespeelbare velden, gevaarlijk voor supporters om de weg op te gaan. Ben benieuwd of woensdag wel doorgaan in Heerenveen aangezien er nog geen dooi maar juist meer sneeuw voorspeld wordt.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:15 schreef Sj0rSz het volgende:
Eens met beidequote:Op zondag 20 december 2009 14:50 schreef Zwansen het volgende:
Ben ik de enige die denkt dat PSV echt wel hele goede kansen heeft tegen HSV?
Het is HSV, geen Barcelona ofzo. Ben overigens blij dat Roda-PSV niet doorgaat.
Mwah, het zou op zondag 17 Januari gespeeld kunnen worden. Een weekje voordat de competitie weer gaat beginnen.quote:Op zondag 20 december 2009 13:23 schreef KELDER het volgende:
Wel bummer dat de wedstrijd(en) nu niet doorgaa(t)(n), na de winterstop zal het lastiger worden gezien de dan ook zwaardere europese verplichting(en)
Ik denk ook dat we een goede kans hebben. Maar ik denk ook dat we een goede kans hebben eruit te vliegenquote:Op zondag 20 december 2009 14:50 schreef Zwansen het volgende:
Ben ik de enige die denkt dat PSV echt wel hele goede kansen heeft tegen HSV?
Het is HSV, geen Barcelona ofzo. Ben overigens blij dat Roda-PSV niet doorgaat.
eerst maar eens zien wat het weer dan doetquote:Op zondag 20 december 2009 14:54 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Mwah, het zou op zondag 17 Januari gespeeld kunnen worden. Een weekje voordat de competitie weer gaat beginnen.
Je kunt nu eenmaal winnen en verliezen.quote:Op zondag 20 december 2009 14:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik denk ook dat we een goede kans hebben. Maar ik denk ook dat we een goede kans hebben eruit te vliegenIk schat het 50/50 in
ik bedoel natuurlijk qua krachtverhoudingquote:Op zondag 20 december 2009 14:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je kunt nu eenmaal winnen en verliezen.
Bah, ik had zin om voetbal te kijken.
Niet eens gezien.quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:50 schreef Leso_Varen het volgende:
Trouwens props voor de kerstversiering van het OP-plaatje![]()
Allemaal de schuld van Kesler!quote:Op zondag 20 december 2009 16:45 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Niet eens gezien.![]()
Nice
![]()
ow @ afgelastingen... COMPETITIEVERVALSING!
De KNVB wilde gewoon Twente als Winterkampioen!
quote:Op zondag 20 december 2009 17:39 schreef HL_Dog43 het volgende:
Het is de schuld van de Regering!
Door hun is heel Nederland in een neerwaartse bestuurspiraal gekomen!
quote:Op zondag 20 december 2009 19:45 schreef HL_Dog43 het volgende:
lol
Nu rest alleen nog maar 1 januari. Transfers? Honda? Komt Christiano Ronaldo? Lukt het nu wel om Kaka te halen?
Robben komt terugquote:Op zondag 20 december 2009 19:45 schreef HL_Dog43 het volgende:
lol
Nu rest alleen nog maar 1 januari. Transfers? Honda? Komt Christiano Ronaldo? Lukt het nu wel om Kaka te halen?
quote:PSV heeft er uiteraard begrip voor dat het vroege aanvangstijdstip van 19.00 uur bij sommige supporters tot teleurstelling leidt, met name voor diegenen die vanwege hun werk of als gevolg van reistijden niet op tijd in het Philips Stadion kunnen zijn. PSV wil echter benadrukken dat de club hierop geen enkele invloed heeft. “Zowel speeldata als aanvangstijden worden eenzijdig door UEFA bepaalt, de clubs hebben daar geen enkele invloed op. Slechts in geval van zeer zwaarwegende belangen kunnen er wijzigingen aangebracht in het door de UEFA vastgestelde programma”, laat Manager Wedstrijdorganisatie Ron Verkerk weten. “Het feit dat wij dit seizoen voor de vierde thuiswedstrijd op rij een aanvangstijdstip van 19.00 uur hebben berust derhalve volstrekt op toeval.”
quote:PSV niet blij met onderhandelingen Manco
Reimond Manco liet zaterdagavond in een disco in Peru, waar hij met enkele voetballers was, weten maandag duidelijkheid te verwachten over zijn mogelijke overgang naar Juan Aurich. Volgens Manco is het aanbod zeer verleidelijk. De aanvaller liet daarbij weten graag teruggewild te hebben naar zijn oude club Alianza de Lima, maar dat die club geen interesse had.
PSV liet in een reactie tegenover datzelfde El Bocon weten niet bij te zijn met het nieuws dat Manco in gesprek was met de club uit Peru. PSV woordvoerder Pedro Salazar: "We hoorden via internet vanuit media in Peru dat de club had onderhandeld met Reimond Manco. De speler kan zelf bepalen wie hij ontmoet en met wie hij eet, maar onderhandelingen moeten eerst tussen clubs verlopen. Wij staan geen intermediairs toe."
quote:'NEC wil Nijland huren'
Volgens De Telegraaf heeft NEC bij Stef Nijland laten weten belangstelling te hebben om hem van PSV te huren voor de tweede seizoenshelft. De club zou echter nog geen contact hebben opgenomen met PSV.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
quote:Op maandag 21 december 2009 15:23 schreef jpg97 het volgende:
Wanneer komt Ruudje thuis?Niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net zoals Mark v Bommel die er nog weer een jaartje bij Bayern aan vast wil plakken. Tegen de tijd dat hij psv belt of ie terug mag komen loopt ie achter de rollator, en hoeft het van mij niet meer.
Idd, het is komend seizoen of niet........quote:Op maandag 21 december 2009 15:38 schreef Whiteguy het volgende:
Niet.
Net zoals Mark v Bommel die er nog weer een jaartje bij Bayern aan vast wil plakken. Tegen de tijd dat hij psv belt of ie terug mag komen loopt ie achter de rollator, en hoeft het van mij niet meer.
Op dat moment was er behoefte aan een dergelijke speler.quote:Op maandag 21 december 2009 18:19 schreef HL_Dog43 het volgende:
Met andere woorden Cocu had van jou ook niet hoeven komen?
Als Van Bommel ook nog maar een beetje in de buurt van zijn huidige niveau komt is hij altijd welkom want dan is hij altijd een versterkingquote:Op maandag 21 december 2009 18:41 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Op dat moment was er behoefte aan een dergelijke speler.
De behoefte aan een spits is zelden zo laag geweest als nu. Dus wat dat betreft hoeft Ruud niet te komen.
v Bommel hoeft alleen maar te komen
-als het niet te lang duurt
-als Afellay weg gaat
Mwah, denk jij dat die Italianen vol gas geven voor een europa league potje in de 2e ronde?quote:
quote:'Mark van Bommel wil langdurig bijtekenen in München'
'Mark van Bommel wil langdurig bijtekenen in München' Mark van Bommel (foto) wil in de winterstop zijn in de zomer van 2010 aflopende verbintenis bij Bayern München met enkele jaren verlengen. Volgens de Nederlander vinden er tijdens de winterstop gesprekken plaats tussen hem en de club. Dit meldt hij tegenover de Duitse sportwebsite Spox.com.
Van Bommel: 'Ik heb gehoord dat op het trainingskamp in Dubai onderhandelingen plaatsvinden. Er zijn veel spelers van wie de contracten aflopen. Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren. Ik voel me nog altijd op mijn gemak in München. Afgelopen zomer kon ik transfervrij vertrekken, voor meer geld en voor een langere termijn bij een andere club, maar het is moeilijk te vertrekken bij Bayern. Ik weet wat ik hier heb en voel me thuis.'
De Nederlander staat sinds de zomer van 2006 onder contract in Duitsland. Hij speelde sindsdien 95 duels voor de club, waarin hij tien treffers produceerde. Eerder kwam Van Bommel uit voor Fortuna Sittard, PSV en FC Barcelona.
Davids, Stam, Kluivert, Reiziger en al die routiniers bij Feyenoord etc. Het mislukt vaker dan het goed gaat. Als ze ouder zijn dan 32/33 zou ik ze sowieso niet meer nemen. Al doet Ooijer het wel goed dit seizoen.quote:Op maandag 21 december 2009 23:41 schreef Buitendam het volgende:
Ik vraag me ook echt af of het dan ook qua rendement écht goed is voor PSV om zulke jongens te halen.
Soms is het ook een echte slimme zet, hoor. Kijk naar Ooijer en Cocu, maar soms mislukt het ook gewoon en da's zonde (Ik noem Davids bij Ajax).
Ik vind het bij PSV ook vaak wel goed gaan, hoor. Ooijer, Cocu, maar ook Reiziger vond ik prima. Alleen Kluivert viel me tegen, maar daar kon ik wel mee leven, gezien zijn roemjaren bij Ajax.quote:Op maandag 21 december 2009 23:43 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Davids, Stam, Kluivert, Reiziger en al die routiniers bij Feyenoord etc. Het mislukt vaker dan het goed gaat. Als ze ouder zijn dan 32/33 zou ik ze sowieso niet meer nemen. Al doet Ooijer het wel goed dit seizoen.
Stam was in zijn eerste seizoen bij Ajax heel belangrijk geweest. Hij hield in zijn eentje de verdediging nog een beetje overeind. Er is toen gewoon roofbouw op hem gepleegd. Hij moest alles repareren wat de andere verklote. Met goede verdedigers om zich heen had hij nog met gemak 2 seizoenen meegekund.quote:Op maandag 21 december 2009 23:43 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Davids, Stam, Kluivert, Reiziger en al die routiniers bij Feyenoord etc. Het mislukt vaker dan het goed gaat. Als ze ouder zijn dan 32/33 zou ik ze sowieso niet meer nemen. Al doet Ooijer het wel goed dit seizoen.
Kluivert zijn goal was nog wel belangrijkquote:Op maandag 21 december 2009 23:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vind het bij PSV ook vaak wel goed gaan, hoor. Ooijer, Cocu, maar ook Reiziger vond ik prima. Alleen Kluivert viel me tegen, maar daar kon ik wel mee leven, gezien zijn roemjaren bij Ajax.
Dit jaar dan maar gewoon 0 keer verliezen, dan houden we ons weer redelijk aan het gemiddeldequote:Op dinsdag 22 december 2009 11:49 schreef Rucebo het volgende:
35 nederlagen in tien jaar, waarvan 7 in het vorige (slechte) seizoen. Netjes
.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:49 schreef Rucebo het volgende:
35 nederlagen in tien jaar, waarvan 7 in het vorige (slechte) seizoen. Netjes
.
En dit seizoen staat de teller nog op nulquote:
Die wedstrijd gaat wel door?quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:15 schreef U1233039 het volgende:
Morgen om 11 uur koers zetten richting It Hearrenfean
Alles gaat vooralsnog doorquote:
Gegarandeerde nummer 1 hit.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:02 schreef Zapper het volgende:
Ja dat swingt.
Ik moet me woorden intrekkenquote:
quote:De kans is groot dat de wedstrijd in de KNVB-Beker van woensdagavond tussen sc Heerenveen en PSV wordt afgelast vanwege een dik pak sneeuw. Het witte vloeisel bedekt de hele lengte van de zuidtribune.
Aparte verschijning altijdquote:Oud-PSV'er Xavier zet punt achter loopbaan
Abel Xavier (37), oud-speler van het nationale team van Portugal en PSV, heeft dinsdag laten weten dat zijn loopbaan voorbij is. De verdediger maakte dat bekend tijdens een persconferentie in de Verenigde Arabische Emiraten.
Xavier liet ook weten dat hij zich tot de islam bekeerd heeft en vanaf nu Faisal heet. "Het is een emotioneel afscheid. In tijden van zorg heb ik comfort in de islam gevonden. Na het opdoen van veel kennis en het meemaken van een intense ervaring heb ik dit besluit genomen."
De Portugees speelde tijdens zijn loopbaan voor twaalf clubs in acht verschillende landen. Bij PSV speelde hij in het seizoen 1998/1999. Ook kwam hij in actie voor onder meer Everton, Liverpool, Galatasaray en AS Roma. Los Angeles Galaxy was zijn laatste club. Daar vertrok hij omdat Ruud Gullit het niet meer in hem zag zitten.
Ze hebben er in Heerenveen ook vast niet alles aan gedaan om het toch door te laten doorgaan, is mijn idee.quote:Op woensdag 2december 2009 09:57 schreef Zapper het volgende:
Erg jammer.
Ik zou het geen amateurs willen noemen. Chk anders het bericht op FOK!sport even. Daar staat een linkje naar een filmpje.quote:Op woensdag 23 december 2009 10:35 schreef U1233039 het volgende:
Mooi dagje verpest door amateurs daar in Heerenveen, busje ook voor niks gehuurd..
Dit kalenderjaar 2x verloren: Heerenveen thuis 2-3 en Feyenoord uit 1-0
En niet te vergeten 22 januari tegen NEC...quote:Op woensdag 23 december 2009 10:40 schreef Tallie1982 het volgende:
Prutsers daar in Heerenveen.. dat ze die sneeuw gewoon van het dak hadden gehaald. Wanneer willen ze die wedstrijd nu spelen? 17 januari hebben we ook al een inhaalwedstrijd
En waar moeten die Heerenveen supporters zitten dan?quote:Op woensdag 23 december 2009 11:25 schreef Tallie1982 het volgende:
Zal wel komend weekend worden dan ? 2e kerstdag ofzo ? Ik zie geen filmpje op foksport. Waarom wordt de wedstrijd niet gewoon in Eindhoven gespeeld?
Ik denk dat hetquote:Op woensdag 23 december 2009 11:25 schreef Tallie1982 het volgende:
Zal wel komend weekend worden dan ? 2e kerstdag ofzo ? Ik zie geen filmpje op foksport. Waarom wordt de wedstrijd niet gewoon in Eindhoven gespeeld?
Staat onder het bericht van gisterenquote:Op woensdag 23 december 2009 11:25 schreef Tallie1982 het volgende:
Dat wil je ook niet op je kop hebbenquote:Op woensdag 23 december 2009 12:04 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Staat onder het bericht van gisteren
http://www.flitsnieuws.nl/nieuws/index.php?content=detail&id=7675 (en dan ff naar ong. 55 seconden gaan)
Laat me raden.. je bent een vrouwquote:Op woensdag 23 december 2009 11:25 schreef Tallie1982 het volgende:
Maar ze hadden het wel eerder weg kunnen halen.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:08 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Dat wil je ook niet op je kop hebben![]()
Ze hebben ook echt niet geprobeerd om het weg te halen, neequote:Op woensdag 23 december 2009 12:36 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Maar ze hadden het wel eerder weg kunnen halen.
Het meeste daarvan is afgelopen donderdag gevallen.
Als je tot de laatste dag wacht, tja dan wil je ook niet voetballen
Inderdaad dat dan weer wel, maar het idee er achter is hetzelfdequote:Op woensdag 23 december 2009 13:48 schreef Zapper het volgende:
Wel origineler dan je grasmat er uit halen.
`quote:Op maandag 21 december 2009 13:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]daar kan hij lekker elke wedstrijd spelen
quote:Op woensdag 23 december 2009 14:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
Speel dan in Eindhoven Groningen, Emmen, etc.
Hoezo? Als Heerenveen haar zaakjes niet voor elkaar heeft moeten ze maar gewoon naar Eindhoven komen. Nu spelen we de 16e weer, je reinste competitievervalsing van de KNJB zeg ik je!quote:
http://www.omroepbrabant.(...)s+directeur+PSV.aspxquote:EINDHOVEN - Jan Reker heeft besloten zijn aflopende contract als algemeen directeur van PSV niet te verlengen. Het contract van Reker loopt af op 30 juni 2010.
Commercieel directeur Marcel van den Bunder zal ook vertrekken. De Raad van Commissarissen heeft hem verteld dat zijn contract niet wordt verlengd. De verbintenis loopt op 1 mei af.
Bron: VIquote:Jan Reker is bezig aan zijn laatste maanden in dienst van PSV. De algemeen directeur sloeg het aanbod langer te blijven af.
PSV betreurt het besluit van Reker na 30 juni 2010 te stoppen in Eindhoven. 'De verstandhouding met Jan is prima', zei Frits Schuitema, voorzitter van de Raad van Commissarissen, tegen Voetbal International. 'Hij gaat mogelijk ook nog dingetjes doen voor PSV, maar niet meer in zijn huidige functie.'
Reker keerde in 2007 als algemeen directeur terug bij PSV. Na een moeizaam begin met onder andere een conflict met keeper Gomes voelde hij zich op zijn plaats in Eindhoven.
'Mijn persoonlijke redenen om niet door te gaan wegen zwaarder', zei Reker op de PSV-website. 'Het is belangrijk om dit de organisatie in een vroeg stadium te laten weten. Ik blijf doorwerken tot het einde van het huidige seizoen.'
PSV neemt per 1 mei ook afscheid van commercieel directeur Marcel van den Bunder. De Eindhovense club is op zoek naar iemand die de functie van commercieel en algemeen directeur kan combineren, 'een persoon die managementkwaliteiten, commerciële ervaring én affiniteit met voetbal verenigt'.
Dat de functies van Reker en vd Bunder tot een functie worden samengevoegd kan ik wel in komen. Maar wie is daar voor geschikt?quote:Op woensdag 23 december 2009 19:46 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
OMG.. de RvC wilde er dus nog meer doorgaan ook (vind ik eigenlijk nog wel het meest trieste). Tijd voor volledig schoon schip zou je zeggen. Ik snap wel dat Reker weg wil; hij is monddood gemaakt door Rutten (en terecht) en nu kan hij zijn mediageile kop nergens meer vertonen en hoeft het niet meer voor hem.
En Van Den Bunder; wat een drama die man. Heeft echt niks toegevoegd aan de club PSV (tegen een zeer vorstelijk salaris).
Aan de RvC: bij deze doe ik een open sollicitatie. Ik neem immers aan dat jullie meelezen, aangezien mijn technische adviezen die ik hier typ doorgaans ook uitgevoerd worden.quote:een persoon die managementkwaliteiten, commerciële ervaring én affiniteit met voetbal verenigt
Kees Ploegsma!quote:Op woensdag 23 december 2009 20:54 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat de functies van Reker en vd Bunder tot een functie worden samengevoegd kan ik wel in komen. Maar wie is daar voor geschikt?
[..]
Aan de RvC: bij deze doe ik een open sollicitatie. Ik neem immers aan dat jullie meelezen, aangezien mijn technische adviezen die ik hier typ doorgaans ook uitgevoerd worden.
Ja hey, ga me nou geen concurrenten aanpraten hequote:Op woensdag 23 december 2009 22:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Kees Ploegsma!
Wat ik goed vind van de RvC is dat ze de technische leiding dus uit de directeursfunctie halen en meer aan de technische kant leggen. Dus ik gok dat Rutten daar nog meer de leiding in krijgt.
JALALALALA GOMESquote:Op woensdag 23 december 2009 22:46 schreef Montagui het volgende:
Reker weg??? Dan kan Gomes weer terugkomen, niet?
dat was al uitgesproken en Gomes komt voorlopig echt niet terugquote:Op woensdag 23 december 2009 22:46 schreef Montagui het volgende:
Reker weg??? Dan kan Gomes weer terugkomen, niet?
Kan dit nog toeval zijnquote:Op woensdag 23 december 2009 23:16 schreef Whiteguy het volgende:
Ajax loot ook weer eens gunstig, voor de verandering
mooie lotingquote:Op woensdag 23 december 2009 23:16 schreef Tallie1982 het volgende:
Als we van heerenveen winnen komen we tegen feijenoord thuis.... moet lukken
Tuurlijk.quote:
Ook ajax mét Suarez is te doen voor dit PSVquote:Op woensdag 23 december 2009 23:30 schreef Tallie1982 het volgende:
Het is te belachelijk voor woorden. Dat die wedstrijd vandaag afgelast is ten eerste. Dan komt er een briljante oplossing van 2 inhaalwedstrijden en 1 gewone wedstrijd in 1 week. En als je kijkt wat ajax tot nu toe voor tegenstand gehad heeft in de beker valt je al helemaal niks meer in. Suarez geschorst en ze komen tegen NEC thuis. Had ajax graag naar eindhoven zien komen zonder Suarez.
Volgens mij niet. Niet zo lang geleden stond er nog in het ED (interview of iets dergelijks met Schuitema) dat het niet normaal is om een directeur die moest reorganiseren ook weer het opbouwen daarna te laten doen. Gezien die uitspraak kan het wel eens zo zijn dat ze Reker deze oplossing geven. Kan ie nog wel andere dingetjes doen eventueel. Wat hij heeft gedaan is goed, waar ie voor aangenomen was.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:46 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
OMG.. de RvC wilde er dus nog meer doorgaan ook (vind ik eigenlijk nog wel het meest trieste).
Nou het is 2 jaar lang onrustig geweest. En dat in 3 jaar........ omdat het nu zo goed gaat kijk je er misschien zo positief op terug maar hij heeft er toch flink naast gezeten op een aantal cruciale momentenquote:Op donderdag 24 december 2009 16:29 schreef patrickpsv het volgende:
Vond dat reker het toch goed gedaan had voor PSV, op sommige beslissingen na, na maar hopen dat de vervangers net zo goed of liever beter zijn.
Dat het onrustig was, zegt niet dat hij slecht werk gedaan heeft he. Met reorganiseren maak je al snel ruzie.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Nou het is 2 jaar lang onrustig geweest. En dat in 3 jaar........ omdat het nu zo goed gaat kijk je er misschien zo positief op terug maar hij heeft er toch flink naast gezeten op een aantal cruciale momenten
Wat zijn dan volgens jou die momenten waarop hij verkeerde beslissingen nam?quote:Op donderdag 24 december 2009 18:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Nou het is 2 jaar lang onrustig geweest. En dat in 3 jaar........ omdat het nu zo goed gaat kijk je er misschien zo positief op terug maar hij heeft er toch flink naast gezeten op een aantal cruciale momenten
Hij heeft zeker een aantal keer dingen in de pers gemeld die hiervoor gewoon intern bleven. Ik heb nu geen concrete voorbeelden, maar als ik morgen zin heb zal ik even zoeken! Maar dat gezeur met Gomes had niet zo breed uitgemeten hoeven worden in de media als Reker iets tactischer was geweest volgens mij.quote:Op donderdag 24 december 2009 23:03 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
Wat zijn dan volgens jou die momenten waarop hij verkeerde beslissingen nam?
Nijland op huurbasis naar Willem IIquote:Op vrijdag 25 december 2009 09:56 schreef Lemming22 het volgende:
Stef Nijland op huurbasis naar Willem II. Ik vraag me af waarom. Hebben ze niet geleerd van Manco?
Ben benieuwd naar je voorbeelden, dus daar wacht ik wel op, voordat ik mijn mening beter ga beargumenteren. Dat gezeur met Gomes was misschien idd niet zo nodig geweest, maar vind dat niet echt de schuld van Reker, al had hij het misschien beter kunnen oplossen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:33 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Hij heeft zeker een aantal keer dingen in de pers gemeld die hiervoor gewoon intern bleven. Ik heb nu geen concrete voorbeelden, maar als ik morgen zin heb zal ik even zoeken! Maar dat gezeur met Gomes had niet zo breed uitgemeten hoeven worden in de media als Reker iets tactischer was geweest volgens mij.
Nou ja, na het gezeur met Gomes, heeft Reker ook Valckx (okay, misschien niet per se de beste TD die we ons kunnen wensen, maar ook dat is rommelig gegaan) en Piet de Visser 'weggewerkt'. En vooral de Visser had toch wel gewoon veel connecties, er kwam lang niet altijd iets goeds uit, maar zo iemand is eigenlijk vrij essentieel in je organisatie. Ook Hiele was niet blij met Reker, want je gaat natuurlijk niet zomaar in de media roepen dat "Reker liegt", die is ook niet netjes weggegaan.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:28 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar je voorbeelden, dus daar wacht ik wel op, voordat ik mijn mening beter ga beargumenteren. Dat gezeur met Gomes was misschien idd niet zo nodig geweest, maar vind dat niet echt de schuld van Reker, al had hij het misschien beter kunnen oplossen.
Inderdaad! Beetje druk programma zo eind januariquote:Op vrijdag 25 december 2009 00:49 schreef HL_Dog43 het volgende:
16 januari tegen heereveen.
Als we winnen kunnen we 11 dagen later al de kwartfinale spelen.
Een belangrijke reden waarom Reker niet zo populair is bij de psv supporters is natuurlijk dat hij de zooi die van Raaij achtergelaten had op moest ruimen, waardoor de resultaten slechter werden. Onder Reker was de financiele situatie op orde brengen erg belangrijk, dat moest blijkbaar wel, terwijl het bij Van Raaij vooral ging om zoveel geld uit te geven tot er een heel goed team stond wat ook goed meekon in Europa en een aantal prijzen won. Daarmee werd Reker dus geen vriend van de supporters want die verwachten resultaat en als dat er even niet/minder is ontstaat er al onrust. Veel mensen zijn immers gewoon scorebordsupporters. Reker heeft daardoor wat onsympathieke keuzes gemaakt, waar hij het in sommige gevallen beter anders kon aanpakken. Lemic eruit schoppen heeft hij goed gedaan. Piet de Visser had ik graag zien blijven, door hem kwamen er wel eens goede spelers, maar ook een aantal van hen hebben het niet gehaald. Dat een aantal mensen binnen PSV zeiden dat Reker liegt is natuurlijk nooit goed, al weet ik niet aan wie het lag en wat er wel of niet van klopte. Reker kwam uitleggen bij VI wat wel en niet klopte, al zullen we de waarheid ervan nooit zeker weten. De situatie met Stevens was idd niet zo goed gedaan van Reker. Ik was uiteindelijk trouwens ook blij dat koeman wegging bij PSV, omdat ik dat gewoon niet de juiste trainer vond en hij het ook niet zo goed gedaan had.( ookal won hij de titel) Ik ben het met je eens dat Reker een aantal niet helemaal juist heeft opgelost, maar ondanks heeft hij het toch vrij aardig gedaan. Financieel goed en nu dat de rotzooi eindelijk weg is lijkt het na een slecht jaar erg goed te gaan met PSV, al is dat natuurlijk ook vooral de verdienste van Rutten. al met al heeft hij het dus nog niet eens zo slecht gedaan, want uiteindelijk hebben we wel bereikt waar we nu staan.quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:31 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Nou ja, na het gezeur met Gomes, heeft Reker ook Valckx (okay, misschien niet per se de beste TD die we ons kunnen wensen, maar ook dat is rommelig gegaan) en Piet de Visser 'weggewerkt'. En vooral de Visser had toch wel gewoon veel connecties, er kwam lang niet altijd iets goeds uit, maar zo iemand is eigenlijk vrij essentieel in je organisatie. Ook Hiele was niet blij met Reker, want je gaat natuurlijk niet zomaar in de media roepen dat "Reker liegt", die is ook niet netjes weggegaan.
Ook heeft hij het met Stevens niet netjes afgehandeld. Al weten wij natuurlijk niet wie er gelijk heeft, een aantal jaar geleden zou er denk ik gewoon netjes buiten de media om een afkoopsom of zoiets voor Stevens geregeld zijn, en had die rechtszaak niet hoeven komen. Ook al won PSV die terecht, het is toch niet heel goed voor het imago. Ook toen Stevens (dacht ik) de eerste keer gevraagd werd, werd hij flink aan het lijntje gehouden om uiteindelijk niet naar PSV te komen omdat hij er genoeg van had. Ook slordig dat zoiets naar buiten komt. Niet Reker zelf die dat doet, maar als hij iets tactischer met Stevens om was gegaan, had die zoiets natuurlijk niet naar buiten hoeven brengen.
Hij ging ook in onrustige periodes vrij veel naar de media (in Voetbal Insite te gast komen bijvoorbeeld) Als er al zoveel druk/onrust is, dan kan je beter niet in een programma gaan zitten waar mensen juist uitspraken van je willen ontlokken. Nou heeft 'ie volgens mij geen heel gekke dingen geroepen op tv, maar het blijft onverstandig in mijn ogen.
Het vertrek van Koeman is ook niet geheel soepel gegaan, daar had Reker misschien (gewoon uit zakelijk oogpunt, niet eens om Koeman zelf) iets meer vast moeten houden aan Koeman's contract.
Maar goed, Reker heeft het financieel zeker goed gedaan, dat zit weer een beetje op de rails, en volgens mij heeft de gemeente Eindhoven laten doorschemeren om ook financiële steun te verlenen mocht het stadion verbouwd gaan worden.
Maar in de periode Hiddink/Van Raaij was er toch gewoon algeheel minder onrust om PSV.
quote:'PSV zou Babel willen huren'
27 december 2009 RvN
Of er enige kern van waarheid in zit is natuurlijk de vraag, maar in de traditionele Engelse kerstgeruchten dook de naam van PSV weer eens op. Volgens de tabloid Daily Mail heeft PSV net als Ajax interesse getoond om Ryan Babel te huren van Liverpool. De aanvaller wil naar een andere club om met het oog op het WK aan speeltijd toe te komen. Liverpool wil de aanvaller echter vooralsnog alleen verkopen om geld vrij te maken voor versterkingen.
quote:'PSV-trip naar Brazilië in mei'
27 december 2009 RvN
Eerder berichtten we al over een mogelijke trip naar Brazilië. In dat land kwam tweede kerstdag iets meer informatie in de media over de mogelijke trip van PSV. De voorzitter van de Braziliaanse club Ceará liet weten contact gehad te hebben met een vertegenwoordiger van PSV over een vriendschappelijke wedstrijd. De trip van PSV zou in mei plaats moeten vinden. Volgens GloboEsporte.com is het de bedoeling dat PSV drie duels afwerkt, tegen Ceará, Vasco en tegen of Gremio of Internacional. In Brazilië trok het nieuws veel aandacht.
PSV Netwerk
Indien de trip in mei plaatsvindt, zal de PSV-selectie zonder alle internationals af moeten reizen.
Net of psv uit bij Heerenveen gaat winnen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:32 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Inderdaad! Beetje druk programma zo eind januari
16 jan - sc Heerenveen (uit)
19 jan - Roda (uit)
22 jan - NEC (thuis)
(27 jan - kwartfinale beker)
Psv heeft dit seizoen bijna alles gewonnen. Ben niet bang voor deze wedstrijd. Wordt gewoon kwartfinalequote:Op zondag 27 december 2009 20:21 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Net of psv uit bij Heerenveen gaat winnen.Is maar zeer de vraag.
Ja, uit bij Heerenveen winnen is onmogelijk hequote:Op zondag 27 december 2009 20:21 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Ja dat is idd heel erg moeilijkquote:Op zondag 27 december 2009 20:21 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
daarom staat het ook tussen haakjesquote:Op zondag 27 december 2009 20:21 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Heerenveen wordt 1-2 of 1-3. Tegen feijenoord 3-0quote:Op maandag 28 december 2009 14:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Heerenveen - PSV
PSV - Feyenoord:
2 x 1-0 voor de Eindhovenaren, let maar op
Mja, da's ook wel zo. PSV speelt meestal tegen de "grote" tegenstanders het beste spelquote:Op maandag 28 december 2009 16:10 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Heerenveen wordt 1-2 of 1-3. Tegen feijenoord 3-0
Van Raaij liet geen financiele rotzooi achter, het was bijvoorbeeld Westerhof die het spelersfonds omzette in een lening, waardoor de schuld met vele miljoenen toenam en ook nog eens met een flinke rente.quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:32 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
Een belangrijke reden waarom Reker niet zo populair is bij de psv supporters is natuurlijk dat hij de zooi die van Raaij achtergelaten had op moest ruimen, waardoor de resultaten slechter werden. Onder Reker was de financiele situatie op orde brengen erg belangrijk, dat moest blijkbaar wel, terwijl het bij Van Raaij vooral ging om zoveel geld uit te geven tot er een heel goed team stond wat ook goed meekon in Europa en een aantal prijzen won. Daarmee werd Reker dus geen vriend van de supporters want die verwachten resultaat en als dat er even niet/minder is ontstaat er al onrust. Veel mensen zijn immers gewoon scorebordsupporters. Reker heeft daardoor wat onsympathieke keuzes gemaakt, waar hij het in sommige gevallen beter anders kon aanpakken. Lemic eruit schoppen heeft hij goed gedaan. Piet de Visser had ik graag zien blijven, door hem kwamen er wel eens goede spelers, maar ook een aantal van hen hebben het niet gehaald. Dat een aantal mensen binnen PSV zeiden dat Reker liegt is natuurlijk nooit goed, al weet ik niet aan wie het lag en wat er wel of niet van klopte. Reker kwam uitleggen bij VI wat wel en niet klopte, al zullen we de waarheid ervan nooit zeker weten. De situatie met Stevens was idd niet zo goed gedaan van Reker. Ik was uiteindelijk trouwens ook blij dat koeman wegging bij PSV, omdat ik dat gewoon niet de juiste trainer vond en hij het ook niet zo goed gedaan had.( ookal won hij de titel) Ik ben het met je eens dat Reker een aantal niet helemaal juist heeft opgelost, maar ondanks heeft hij het toch vrij aardig gedaan. Financieel goed en nu dat de rotzooi eindelijk weg is lijkt het na een slecht jaar erg goed te gaan met PSV, al is dat natuurlijk ook vooral de verdienste van Rutten. al met al heeft hij het dus nog niet eens zo slecht gedaan, want uiteindelijk hebben we wel bereikt waar we nu staan.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:32 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Inderdaad! Beetje druk programma zo eind januari
16 jan - sc Heerenveen (uit)
19 jan - Roda (uit)
22 jan - NEC (thuis)
(27 jan - kwartfinale beker)
quote:'Interesse PSG voor Dzsudzsak'
29 december 2009 RvN
Het Franse L'Equipe meldt dat Paris Saint Germain op zoek is naar een aanvaller voor op de flanken. Bij de Franse club zouden twee spelers nadrukkelijk in beeld zijn, Zoran Tosic van Manchester United en Balasz Dzsudzsak. Tegelijkertijd meldt de krant dat beide spelers lastig haalbaar zullen zijn voor PSG. De Franse club heeft Dzsudzsak dit seizoen diverse malen bekeken.
quote:ED: PSV hoopt nog op komst Lestienne
30 december 2009 RvN
Volgens het Eindhovens Dagblad heeft PSV nog goede hoop om de 17-jarige Maxime Lestienne vast te leggen. De veelzijdige linksbenige aanvaller is sinds maandag transfervrij vanwege het faillissement van Excelsior Moeskroen. Vanmorgen verscheen in Belgische media dat hij inmiddels al gesprekken heeft gevoerd met Anderlecht. PSV volgt Lestienne al enkele jaren. De aanvaller zou een keuze willen maken tussen PSV of de interesse van de Belgische topclubs en nog niet de overstap willen maken naar een ander land.
quote:'RvC polst Marcel Brands voor rol technisch directeur'
30 december 2009 , met dank aan forumlid job-norbart VI.nl
Volgens Voetbal International heeft de Raad van Commissarissen Marcel Brands gepolst voor de positie van technisch directeur. Brands sprak informeel met zowel Frits Schuitema als Fred Rutten. Hij heeft PSV in eerste instantie nee verkocht, aldus VI. Een en ander zou buiten Reker om zijn gebeurd. [Update] Niet buiten Rutten om zoals eerder abusievelijk vermeld werd.
quote:'Rutten informeert bij Van der Zee en De Visser'
30 december 2009 RvN VI.nl
Volgens Voetbal International voert Fred Rutten de lijn van Hiddink door. Na de komst van Goes als Hoofd Opleidingen zou hij Hans van der Zee gepolst hebben voor een terugkeer bij PSV. Hij vertrok enkele jaren geleden naar Ajax, die zouden hem echter willen behouden. Daarnaast zou hij tevergeefs Piet de Visser gepolst hebben, omdat die niet meer onder Reker wil functioneren.
quote:Zaakwaarnemer: PSV heeft zich niet gemeld voor Babel
30 december 2009 RvN
De zaakwaarnemer van Ryan Babel liet in de nieuwe uitgave van Voetbal International weten niet op de hoogte te zijn van interesse van PSV voor zijn pupil. 'Bij mij heeft PSV zich niet gemeld. Ryan heeft regelmatig contact met spelers daar en onderling is het wel eens ter sprake gekomen. Dat is dus niet via de officiele kanalen gegaan.'
Hebben we een aansprekendere tegenstander vind je de kaartjes nog steeds te duurquote:Op donderdag 31 december 2009 12:28 schreef Tallie1982 het volgende:
Wie gaan er trouwens naar PSV - HSV ? Vind de kaarten aan de dure kant. Is natuurlijk wel een schitterende wedstrijd. Ik zit normaal in vak GG, maar wil eens iets beter zitten. Iemand suggesties?
Ik ga zeker. Eindelijk een leuke tegenstanderquote:Op donderdag 31 december 2009 12:28 schreef Tallie1982 het volgende:
Wie gaan er trouwens naar PSV - HSV ? Vind de kaarten aan de dure kant. Is natuurlijk wel een schitterende wedstrijd. Ik zit normaal in vak GG, maar wil eens iets beter zitten. Iemand suggesties?
quote:Brands: niets gehoord van PSV
31 december 2009 RvN
In het Algemeen Dagblad ontkent Marcel Brands contact gehad te hebben met PSV over een eventuele functie in Eindhoven. Brands liet weten geen plannen te hebben AZ te verlaten en voldoende perspectief bij de club te zien. 'Ik heb het prima naar mijn zin bij AZ.'
Ik ga welquote:Op donderdag 31 december 2009 12:28 schreef Tallie1982 het volgende:
Tja, Moeskroen -> Eindhoven is best een flinke afstand dus dat zal hem wel niet wordenquote:PSV-doelwit Lestienne: 'Belangstelling bijna ondraaglijk' Tell-a-Friend print nieuwsartikel
Maxime Lestienne heeft de clubs voor het uitkiezen. De pas 17-jarige aanvaller is transfervrij sinds zijn werkgever Excelsior Moeskroen failliet werd verklaard en de clubs staan voor hem in de rij. Anderlecht, Club Brugge, Standard Luik, Rijsel, Zulte Waregem en Manchester United zouden de jonge Belg op de voet volgen. Eerder deze week werd bekend dat ook PSV (foto, rechts, trainer Fred Rutten) verregaande interesse in hem heeft.
‘De belangstelling is echt enorm en in deze periode van het jaar wordt het bijna ondraaglijk,’ vertelt Lestienne donderdag tegenover Gazette des Sports. ‘Tientallen tussenpersonen hebben al contact opgenomen met mogelijke clubs,’ vervolgt de linkspoot. ‘Mijn vader en ik weten niet meer wat we moeten denken over al die interesse. We verwijzen nu iedereen door naar mijn manager.’
‘Momenteel ben ik er echt nog niet uit, want ik heb keuze zat. Maar ik zou het liefst zo dicht mogelijk bij mijn familie blijven.’
Ongeveer 200kmquote:Op donderdag 31 december 2009 15:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik ga wel
[..]
Tja, Moeskroen -> Eindhoven is best een flinke afstand dus dat zal hem wel niet worden
Ik ga er zeker heenquote:Op donderdag 31 december 2009 12:28 schreef Tallie1982 het volgende:
ALs hij inziet dat PSV goed is voor zijn carriere dan gaat hij welquote:Op donderdag 31 december 2009 15:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik ga wel
[..]
Tja, Moeskroen -> Eindhoven is best een flinke afstand dus dat zal hem wel niet worden
quote:Op donderdag 31 december 2009 18:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ook alvast aan alle PSV'ers op Fok!:
Een goede jaarwisseling!
Dat dusquote:Op vrijdag 1 januari 2010 11:37 schreef lookinforyou het volgende:
Mede PSV-ers, wens jullie een supergoed 2010
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:14 schreef Tallie1982 het volgende:
Iedereen een super nieuwjaar gewenst en laat de vele punten maar komen. En eventueel de triple
Als hij daar 3x zoveel kan verdienen gaat ie echt wel hoor... en parijs is een mooie stad.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:57 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Ik ga zeker. Eindelijk een leuke tegenstander.
Denk niet dat Dzsudzsak naar PSG gaat. De competitie is beter, maar ze spelen nooit Champions League.
Daar gaan we stiekem allemaal van uit toch?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:52 schreef BruggiKeane het volgende:
Happy new jaar iedereen, hopelijk zal het kampioensfeest in 2010 weer in Eindhoven zijn
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 11:37 schreef lookinforyou het volgende:Mede PSV-ers, wens jullie een supergoed 2010
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:46 schreef Rucebo het volgende:
Gelukkig nieuwjaar allemaal!
Hopelijk een goed jaar voor PSV!
Ab-so-luut nietquote:'PSV ziet ook Van Geel wel zitten'
Martin van Geel is bij PSV één van de kandidaten om de vacature van technisch directeur in te vullen. Dat meldt het doorgaans betrouwbare De Limburger zaterdag.
In Kerkrade werkt de directeur voetbalzaken onder financieel moeilijke omstandigheden. Daarbij zijn ook de sportieve prestaties niet om over naar huis te schrijven. Nadat er tussen 2003 en 2008 steevast een klassering in de top-tien werd behaald, ontsnapte de club vorig jaar nipt aan degradatie. Momenteel staat Roda dertiende.
De naam van Van Geel is volgens het regionale dagblad inmiddels in Eindhoven gevallen. Ook Hans Nijland (FC Groningen) en Marcel Brands (AZ) zijn bij de Brabantse club in beeld om het nieuwe beleid van PSV een gezicht te geven. Nu Jan Reker te kennen heeft gegeven na dit seizoen te vertrekken, valt de functie van algemeen directeur weg. De club is wel op zoek naar een persoon met veel voetbaltechnische bagage.
Ik heb gewoon geen zin om dat te geloven. Ik zou er ook alleen maar boos en agressief van worden dus ik geloof het maar lekker nietquote:
quote:
Geen Van Geel aubquote:
Die gaan we quotenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:13 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ik ram Geel persoonlijk Eindhoven uit als ie het uberhaupt waagt een stap naar PSV toe te zetten.
Die zet ik even in m'n Sig, oké?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:13 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ik ram Geel persoonlijk Eindhoven uit als ie het uberhaupt waagt een stap naar PSV toe te zetten.
quote:Op zondag 3 januari 2010 03:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die zet ik even in m'n Sig, oké?
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:13 schreef HL_Dog43 het volgende:
1 april valt vroeg dit jaarquote:
moest jij niet ook ooit een standbeeld voor Gomes maken?quote:
Ik weet niet hoe betrouwbaar het bericht is, verschillende niet al te betrouwbare sites melden het nieuws. Ik hoop niet dat Ibi deze winterstop al vertrekt. Zeker nu ook zijn beoogde vervanger Honda naar CSKA vertrokken isquote:BARCELONA - Barcelona heeft zijn oog laten vallen op PSV-middenvelder Ibrahim Afellay. De meldt de Spaanse sportkrant Marca zondagavond op zijn site. Barça-trainer Josep Guardiola wil met Afellay nog deze week het tijdelijke vertrek van zijn middenvelders Seydou Keita en Yaya Toure naar de Afrika Cup opvullen.
Marca, overigens de sportkrant van Madrid, weet ook te melden dat Barcelona Miguel Veloso van Sportring Clube de Portugal op zijn verlanglijstje heeft staan.
Barça heeft altijd gezegd dat het zich in de winterstop niet wil versterken, maar in de weken na het winnen van de wereldbeker voor clubs schijnt Guardiola toch van mening te zijn veranderd. FC Barcelona verspeelde zaterdagavond tegen Villarreal wéér twee punten (1-1).
Neuh, dat gaat er bij mij niet in.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:12 schreef Kevin1Bravo het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe betrouwbaar het bericht is, verschillende niet al te betrouwbare sites melden het nieuws. Ik hoop niet dat Ibi deze winterstop al vertrekt. Zeker nu ook zijn beoogde vervanger Honda naar CSKA vertrokken is.
honderd miljoen miljard, dan mogen ze hem hebbenquote:Op zondag 3 januari 2010 23:12 schreef Kevin1Bravo het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe betrouwbaar het bericht is, verschillende niet al te betrouwbare sites melden het nieuws. Ik hoop niet dat Ibi deze winterstop al vertrekt. Zeker nu ook zijn beoogde vervanger Honda naar CSKA vertrokken is.
Nee daar heb ik nooit wat over gezegd.quote:Op zondag 3 januari 2010 22:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
moest jij niet ook ooit een standbeeld voor Gomes maken?
quote:Roda JC-directeur Martin van Geel zegt dat een overgang naar PSV 'absoluut niet aan de orde is', zo meldt de Limburgse omroep L1 maandagmorgen. Van Geel reageert op berichten die suggereren dat hij in beeld zou zijn als technisch directeur van PSV. Van Geel beheert in Kerkrade zowel de technische portefeuille als de post van algemeen directeur.
PSV zoekt naar een technische man na het aangekondigde vertrek van algemeen directeur Jan Reker. De nieuwe technisch directeur zou een verbinding moeten vormen tussen de trainersstaf en de Raad van Commissarissen. Van Geel was eerder werkzaam als technisch directeur bij Willem II, Ajax en AZ.
Reker vertrekt aan het einde van dit seizoen bij PSV en de Brabanders zijn druk bezig met het uitzetten van een nieuw beleidsplan. Marcel Brands van AZ werd eveneens aan de Eindhovenaren gelinkt. "Ik heb het prima naar mijn zin bij AZ", stelde de directeur voetbalzaken echter. Eerder was Brands in een soortgelijke functie bij RKC Waalwijk.
Hans Nijland van FC Groningen is een belangrijke kandidaat om de nieuwe algemeen directeur te worden. Coach Fred Rutten is bezig om een select groepje getrouwen om zich heen te verzamelen en klopte al aan bij Ajax-scout Hans van der Zee en Chelsea-scout Piet de Visser.
voetbalzone.nl
Het zou toch niet?quote:AMSTERDAM - Trainer Josep Guardiola liet onlangs weten dat FC Barcelona zich in de winterstop niet zou versterken. Hij lijkt daar nu op teruggekomen.
© ANPVolgens Marca is Ibrahim Afellay een voorname kandidaat om de overstap naar de Spaanse kampioen te maken.
De PSV-er zou bij Barcelona het tijdelijke vertrek van Seydou Keita en Yaya Touré moeten opvangen.
Hoe vervelend ook, als PSV er de hoofdprijs voor kan krijgen, dan gaan ze vast akkoord. Na dit seizoen daalt zijn waarde flink door een aflopend contract (die loopt dan toch nog maar één sezoen?).quote:
bron: ADquote:Explosieve sfeer bij PSV rond receptie
Een jaar geleden hieven commercieel directeur Marcel van den Bunder (rechts) en algemeen directeur Jan Reker in een heel andere sfeer het glas tijdens de nieuwjaarsreceptie van PSV. FOTO ANP
EINDHOVEN - Commercieel directeur Marcel van den Bunder wil deze week een gesprek met Frits Schuitema, de voorzitter van de raad van commissarissen van PSV. Dat meldt het AD maandag. Van den Bunder hoort en leest overal dat hij zijn op 1 mei aflopende contract niet zou willen uitdienen. ,,Daar is geen sprake van.'
De directie van PSV werd kort voor de feestdagen op de hoogte gesteld van een wisseling van de wacht, maar begrijpt nog altijd niet wat de aanleiding is. Algemeen directeur Jan Reker, die nog een jaar had mogen blijven, toont zich solidair met Van den Bunder en vertrekt na dit seizoen.
De directieleden hebben geen indicatie gekregen dat er onvrede was over hun werk. Als ze al iets te horen kregen, was de teneur dat het goed ging. Van een tussentijdse evaluatie zou geen sprake zijn geweest. Voor Reker en Van den Bunder kwam het nieuws daarom uit de lucht vallen.
De RvC wil een andere invulling van de organisatie. Een economisch geschoolde algemeen directeur en naast trainer Fred Rutten een zwaargewicht als technisch manager.
Van den Bunder wil nog weinig kwijt over zijn vertrek. Reker zal er vandaag, tijdens de nieuwjaarsreceptie, dieper op in gaan. Hij toonde zich eerder al verbolgen over het feit dat de RvC hem passeerde bij de beslissing om te stoppen met Van den Bunder.
Die Schuitema is misschien nog wel de grootste ezel die daar rondloopt. Wat heeft die voor goeds voor de club gedaan?quote:Op maandag 4 januari 2010 14:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
bron: ADNiet te geloven en weer is het onrustig
Ik neem mijn eerdere woorden terug, meneer Schuitema mag ook weg. Hoe kun je nu zo'n onrust laten ontstaan bij de clubleiding. Gewoon communiceren met elkaar en er waren geen problemen geweest
dat is moeilijk te zeggen voor iemand in de RvCquote:Op maandag 4 januari 2010 14:39 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Die Schuitema is misschien nog wel de grootste ezel die daar rondloopt. Wat heeft die voor goeds voor de club gedaan?
Weinig goeds gebeurd zolang hij er zit en hij komt ook altijd negatief in de media.quote:Op maandag 4 januari 2010 14:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat is moeilijk te zeggen voor iemand in de RvC
quote:Barcelona haalt geen vervanger voor Keita en Touré
04/01/2010 16:56
Trainer Josep Guardiola heeft geruchten de kop ingedrukt als zou Barcelona van plan zijn om een vervanger aan te trekken voor Seydou Keita en Yaya Touré (foto). De twee middenvelders ontbreken in januari bij de Spaanse topclub vanwege hun deelname aan het toernooi om de Afrika Cup met respectievelijk Mali en Ivoorkust.
'Het is het ons niet waard om voor een maand een nieuwe speler aan te trekken', sprak Guardiola maandag tijdens een persconferentie. 'We hebben een goede ploeg en ik heb verder ook niets te klagen over de middelen die club ter beschikking stelt. Ik denk gewoon dat het beste is als we een aantal talenten uit de jeugdopleiding een kans geven.'
De jeugdspelers Jonathan dos Santos, Thiago Alcántara, Víctor Vázquez en Gai Assulin zullen meetrainen met de eerste selectie van Barcelona. In Spaanse media werd eerder gemeld dat PSV’er en Oranje-international Ibrahim Afellay en Miguel Veloso (Sporting Lissabon) kandidaat zouden zijn om Barcelona te versterken. Daarvan is volgens Guardiola dus geen sprake.
Overigens wacht Barcelona dinsdag de krachtmeting met Sevilla in het kader van het toernooi om de Copa del Rey. Guardiola liet weten dat hij het bekerduel zeer serieus neemt. 'We zouden verkeerd bezig zijn als we minder prioriteit geven aan de Copa del Rey. We moeten ook niet denken dat we de zege wel even cadeau krijgen.'
er is in ieder geval al een jaar of 5 onrust. En de manier waarop het nu allemaal weer gaat is echt belachelijkquote:Op maandag 4 januari 2010 18:08 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Weinig goeds gebeurd zolang hij er zit en hij komt ook altijd negatief in de media.
quote:PSV reist zonder Toivonen en Reis af naar Valencia
PSV reist zonder Toivonen en Reis af naar Valencia PSV vertrekt dinsdag naar Spanje. De Eindhovenaren zullen een kleine week vertoeven in Valencia en spelen donderdag een oefenduel tegen tweede divisieclub Levante. Ola Toivonen (foto) en Jonathan Reis zullen niet met de selectie meereizen, meldt de club maandag op de website.
Toivonen kampt met een oorontsteking en mag daarom niet reizen per vliegtuig. De Zweed heeft bovendien koorts en afhankelijk van zijn herstel wordt gekeken of hij het team later nog achterna reist. Jonathan Reis is wegens privéomstandigheden nog in zijn vaderland Brazilië.
De jeugdspelers Zakaria Labyad en Yannick Rymenants reizen wel mee naar Spanje. De ploeg van trainer Fred Rutten zal zich in Valencia voorbereiden op de tweede seizoenshelft. De Eindhovenaren staan achter koploper FC Twente tweede in de eredivisie en zijn nog actief in de Europa League. ‘De focus ligt op de voorbereiding op de wedstrijden die komen gaan,’ aldus Rutten.
quote:Nilis wapen van PSV in strijd om talent Lestienne
EINDHOVEN - PSV heeft de voormalige publiekslieveling Luc Nilis ingezet om Maxime Lestienne te overtuigen om voor PSV te kiezen. Het 17-jarige Belgische talent maakt deel uit van het failliette Excelsior Moeskroen en mag daar dus transfervrij vertrekken.Nilis, nu scout van PSV, is bij hem op bezoek geweest en noemt Lestienne een echte voetballer voor de eredivisie.
Ook Anderlecht, Club Brugge en Lille azen op de man die op de linkervleugel een alternatief kan zijn voor Balázs Dzsudzsák. Dta meldt het AD dinsdag.
Of bonussen bij een kampioenschap (of bepaalde Europese doelstellingen... overwinteren ofzo)... zou ook prima zijnquote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:43 schreef rubbereend het volgende:Het contract met Philips gaat verlengd worden hoogst waarschijnlijk
Maar het bedrag blijft hetzelfde
Al zal er wel een oplopende schaal in zitten neem ik aan
Ik heb liever een hoger basisbedragquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:02 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Of bonussen bij een kampioenschap (of bepaalde Europese doelstellingen... overwinteren ofzo)... zou ook prima zijn
Is het al zeker dat Dzsudzsák weggaat?quote:
het is zeker dat hij ooit weggaatquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:26 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Is het al zeker dat Dzsudzsák weggaat?
Scherpquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het is zeker dat hij ooit weggaat
Okquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het is zeker dat hij ooit weggaat
dat zal niet gebeuren denk ikquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:32 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Ok, in deze winterstop (seizoen 2009/2010) bedoel ik.
Lestienne hoeven we niet te kopen, en al helemaal niet van Anderlechtquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:45 schreef DeParo het volgende:
Die hoofdstedelingen hebben de Nederlandse naam goed verpest.
Als je het Anderlecht-forum leest hopen ze allemaal dat na PSV-HSV ze tegen ons moeten want die winnen ze wel eventjes na het debacle van Ajax. Die gedachte is dus niet zo gek inderdaad.
Maja kunnen wij alleen maar van profiteren he.
PSV moet Lukaku en Lestienne kopen van Anderlecht FC.
Typfoutjequote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Lestienne hoeven we niet te kopen, en al helemaal niet van Anderlecht
Maar ik kom hierna ook graag tegen Anderlecht uitmaargoed eerst maar eens HSV zien te verslaan
Ik zeg je, als een coach bij Ajax komt, dan worden ze gelijk arrogant en de hele wereld moet voor Ajax staan. Als je dat niet doet dan ben je het niet waard om tegen te praten blijkbaar.quote:BILD: Im Februar trifft der HSV auf Ihren Liga-Konkurrenten Eindhoven in der Europa League. Wie stehen die Chancen?
Jol: „Ich sehe den HSV vorn. Die Chancen stehen 60:40.“
BILD: Oha, das ist eine klare Aussage. Wie kommen Sie dazu?
Jol: „Der HSV ist stärker, weil er in der Offensive schneller ist und die erfahrene Abwehrreihe vom PSV überlaufen kann. Zudem ist es ein Vorteil, dass Hamburg zuerst zuhause spielt. Da werden die Jungs schon ein Tor erzielen und Eindhoven müsste im Rückspiel darauf reagieren und das Spiel machen. Das liegt ihnen nicht besonders.“
Haha.. Jol zegt dus dat PSV het niet ligt om thuis het spel te maken (na een achterstand)... Daarom kwam PSV dus 2x van een achterstand terug thuis tegen Ajaxquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:18 schreef DeParo het volgende:
[..]
Typfoutje![]()
maar goed HSV is echt wel te doen.
Want Martin Jol heeft in de Bild gezegd dat HSV 60% kans heeft tegen PSV en wij dus 40%.
http://www.bild.de/BILD/s(...)-hsv-begeistert.html
Het verbaast me dat Jol ons nog zoveel kans geeft. Ajax verslaat PSV ook gemakkelijk, Ajax wordt toch nog wel kampioen, PSV is de slechts spelende topploeg van Nederland dus waarom toch nog zoveel.
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Ik zeg je, als een coach bij Ajax komt, dan worden ze gelijk arrogant en de hele wereld moet voor Ajax staan. Als je dat niet doet dan ben je het niet waard om tegen te praten blijkbaar.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:18 schreef DeParo het volgende:
[..]
Typfoutje![]()
maar goed HSV is echt wel te doen.
Want Martin Jol heeft in de Bild gezegd dat HSV 60% kans heeft tegen PSV en wij dus 40%.
http://www.bild.de/BILD/s(...)-hsv-begeistert.html
Het verbaast me dat Jol ons nog zoveel kans geeft. Ajax verslaat PSV ook gemakkelijk, Ajax wordt toch nog wel kampioen, PSV is de slechts spelende topploeg van Nederland dus waarom toch nog zoveel.
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Ik zeg je, als een coach bij Ajax komt, dan worden ze gelijk arrogant en de hele wereld moet voor Ajax staan. Als je dat niet doet dan ben je het niet waard om tegen te praten blijkbaar.
quote:Megacontract lonkt voor Afellay
door Thijs Slegers
VALENCIA - PSV wil het contract van Ibrahim Afellay openbreken, flink opwaarderen en verlengen. De Eindhovenaren hebben dit bij zaakwaarnemer Rob Jansen van de international kenbaar gemaakt. "Ze willen om de tafel", bevestigt de FIFA-agent.
Met de financiële geste hoopt PSV haar sterspeler nog wat langer in Eindhoven te houden. Of de international dat ook ziet zitten laat Jansen in het midden. "We zijn bereid om te gaan luisteren. Daarna zullen we een keuze maken." Het huidige contract van de Utrechter loopt per 30 juni 2011 af. In die verbintenis is een gelimiteerde transfersom van zo'n tien miljoen euro opgenomen.
Afellay ontwikkelt zich onder Fred Rutten, die hem voor de verdediging laat spelen in plaats van achter de spitsen, spectaculair. Ook bij buitenlandse topclubs als Barcelona is dat opgevallen. Spanje is voor de Utrechter het beloofde voetballand, maar tot op heden is er nog geen concrete interesse door de Catalanen getoond.
Afellay arriveerde gisteravond tegen negen uur met PSV in El Saler, een buitenwijk van Valencia. Voor Youness Mokthar van Jong PSV, net als toptalent Zakaria Labyad jaren geleden door Afellays oudere broer Ali bij PSV aangebracht, is op het laatste moment ook een bed in het trainingskamp gereserveerd. Hij mag aan het grote werk ruiken, omdat Ola Toivonen en Jonathan Reis door respectievelijk ziekte en privéproblemen waarschijnlijk pas donderdag in Valencia arriveren.
Het zal ook eens niet hequote:Op woensdag 6 januari 2010 08:33 schreef Zapper het volgende:
Het huidige contract van de Utrechter loopt per 30 juni 2011 af. In die verbintenis is een gelimiteerde transfersom van zo'n tien miljoen euro opgenomen.
Das toch heel wat anders dan er in dat artikel staat he?quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:19 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Begreep dat het een constructie a la Babel was? Dat Afellay bij alles boven de 10 miljoen de helft zelf in zijn zak mag steken (en PSV de andere helft).
quote:Tiny Sanders nieuwe algemeen directeur PSV
06 januari 2010 16:35
De Raad van Commissarissen van PSV maakt bekend Tiny Sanders benoemd te hebben tot algemeen directeur van PSV per 1 juli 2010 . Sanders zal per 1 april in dienst treden bij PSV en de eerste 3 maanden ingewerkt worden door Jan Reker. In de nieuwe structuur zal hij eindverantwoordelijk worden over de gehele organisatie.
Tiny Sanders zal per 1 april in dienst treden bij PSV.
Verheugd
In de komende periode zal PSV nog een technisch manager aanstellen, die samen met de algemeen directeur en de financieel manager het directieteam zullen vormen. Frits Schuitema (voorzitter van de Raad van Commissarissen) zegt verheugd te zijn om op zo’n korte termijn duidelijkheid te kunnen verschaffen met de aanstellen van iemand die een zeer brede internationale ervaring als algemeen directeur van een groot bedrijf en een zeer grote betrokkenheid bij PSV heeft. Vanaf zijn 10e jaar zit Tiny Sanders al op de tribune.
“Letterlijk en figuurlijk dichtbij”
Tiny Sanders zegt verrast te zijn door het verzoek, maar graag bereid te zijn zijn huidige portefeuille van activiteiten grotendeels af te bouwen door de zakelijke uitdaging gecombineerd met een grote betrokkenheid. “Tegen sommige dingen zeg je gewoon ja. Het is letterlijk en figuurlijk dichtbij. Dat is zo en dat voelt zo.” Tiny Sanders is 53 jaar, gehuwd en heeft drie zoons. Meest recent heeft hij ruim vijftien jaar diverse functies bekleed bij Campina B.V., waar hij tot de fusie met Friesland Foods ruim zeven jaar voorzitter van de directie was.
Ken hem ook niet.. maar ga er vanuit dat ze niet de eerste de beste voetbalnoob erop zetten.. En ze hebben 3 maanden om hem in te werken..quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:23 schreef ganzenherder het volgende:
Ken hem niet. Maargoed hoe goed hij ook in staat moge zijn om een bedrijf te leiden, ik heb altijd liever iemand met enige werkervaring in de voetbalwereld
same here..quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:18 schreef Neoktheone het volgende:
Dacht heel even dat het om een vrouw ging aan de titel te zien. Volgens mij zou dat toch redelijk uniek geweest zijn. Maar goed, ik ken de hele man niet. Hij heeft wel een PSV-hart en verstand van leiding geven aan een groot bedrijf bedrijf, dus dat zal wel goed zitten. De voetbalkant mag ingevuld worden door de nieuwe technisch manager.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |