Heb ik gelezen. Er was 9,3 miljoen winst. En er zal een opvolger voor Afellay binnen gehaald moeten worden vroeg of laat. Tenzij PSV hem gratis de deur uit wil doen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:00 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Als je het jaarverslag door had gelezen dan zou je weten dat we dit seizoen echt geen 6 miljoen meer gaan uitgeven voordat er nog iemand verkocht wordt voor een flink bedrag. En dat is klote, want Honda is 1 vd weinige nog enigszins haalbare spelers in NL die ons sterker zou maken.
Prachtige stad hoor!quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:43 schreef MMUFC het volgende:
Hamburg.. is misschien wel leuk om naar toe te gaan
Voor dit jaar verwachten ze een verlies (mits geen spelersverkopen meer) van rond de 10 miljoen als je een beetje door de cijfers heenprikt. Daar gaan ze echt geen 16 miljoen van maken als je Honda wil halen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:42 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Heb ik gelezen. Er was 9,3 miljoen winst. En er zal een opvolger voor Afellay binnen gehaald moeten worden vroeg of laat. Tenzij PSV hem gratis de deur uit wil doen.
Reken daarbij nog de 'gratis' marketing die je in Japan krijgt met zo'n speler, dan is er altijd wel wat te schuiven.
Ik ken HSV qua speelstijl niet goed genoeg om er een gefundeerde mening op na te houden. Als ik echter al kijk naar de hoeveelheid moeite die PSV met Jesper Grønkjær had en het feit dat Elia (beide vleugelspitsen, toch?) hoger inschaal, verwacht ik dat ze het op die flank al enorm moeilijk gaan krijgen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:39 schreef Sj0rSz het volgende:
In elk geval geen Liverpool, maar HSV wordt ook niet makkelijk
Twente heeft imo ook nog wel een kansje, maar het gaat zeker zwaar worden.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:44 schreef HL_Dog43 het volgende:
Wat een... KUT... loting.
Ik keek naar alle NL clubs en... nee. Dit is niet makkelijk.
Zeker niet voor Ajax, maar ik zie Twente en zelfs PSV niet doorgaan.
Al heeft PSV wel de grootste kansen lijkt mij.![]()
Daarin zit al wel de verwachting verwerkt dat PSV komend seizoen voor 10 miljoen aan transfers gaat doen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:45 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Voor dit jaar verwachten ze een verlies (mits geen spelersverkopen meer) van rond de 10 miljoen als je een beetje door de cijfers heenprikt. Daar gaan ze echt geen 16 miljoen van maken als je Honda wil halen.
Koop je voor 6 miljoen Honda, heb je dus nog 4 mln over voor andere transfers enz voordat je het budget overschrijdt.quote:'wij verwachten in hetkomende seizoen investeringen in vergoedingssommen, hand- en tekengelden, makelaarskosten en materiele vaste activa (o.a. bouw PSV World) te doen voor een bedrag van circa EUR 10 miljoen.'
Ik hoop dat ik ook ga maar ik geef ons een goede kans. HSV draait toch niet 100%, ze missen een afmaker, en PSV draait op volle toeren, Engelaar is een belangrijke speler en het is niet helemaal zeker of hij dan terug is, maar we zien in tegen stelling tot Ajax dat wanneer onze spelmakers ontbreken PSV wel makkelijk blijft winnen. Ik heb er het volste vertrouwen in. Daarna de Belgen van Anderlecht afmaken.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:26 schreef knep het volgende:
Matige loting hoor, wel leuk tripje naar de uitwedstrijd eventueel.
We hebben nu juist al voor 10 miljoen geïnvesteerd deze zomer (Vukovic, Ooijer (tekengelden), Engelaar, Manolev). DAT bedoelen ze ermee! Dus er is helemaal geen geldquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:31 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Daarin zit al wel de verwachting verwerkt dat PSV komend seizoen voor 10 miljoen aan transfers gaat doen.
[..]
Koop je voor 6 miljoen Honda, heb je dus nog 4 mln over voor andere transfers enz voordat je het budget overschrijdt.
En naast een vervanger voor Afellay is er voor het komend seizoen niet zo hard iemand nodig voor zover ik het nu zie. De enigen met een direct aflopend contract zijn Ooijer (kunnen we best van zonder blijkt de laatste weken) en Roorda (idem).
Vukovic is gehuurd met een optie tot koop.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:58 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
We hebben nu juist al voor 10 miljoen geïnvesteerd deze zomer (Vukovic, Ooijer (tekengelden), Engelaar, Manolev). DAT bedoelen ze ermee! Dus er is helemaal geen geld
Dankjewelquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:37 schreef Zapper het volgende:
Schakel je PM-box dan vooral niet in
Welkom
Spammende aasgierenquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:47 schreef patrickpsv het volgende:
Maar hoezo PM-box uit laten staan?
Ja klote loting, één van de zwaarst mogelijke tegenstandersquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:54 schreef Tallie1982 het volgende:
Waarom klote loting ? Psv heeft het potentieel om HSV te verslaan hoor. Ben wel blij met deze loting. Rutten weet wel hoe die zoiets moet aanpakken
Je kan ook nog een of twee rondes tegen mindere tegenstanders loten en er dan uitvliegen. Het is altijd leuk om tegen een sterke tegenstander te spelen en ik denk dat beide teams aan elkaar gewaagd zijn. Wordt alleen maar leuk om te zienquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ja klote loting, één van de zwaarst mogelijke tegenstanders
Ik had bijvoorbeeld liever tegen Brugge op Luik gespeeld. Leuke tegenstanders een beter utizicht op een ronde verder.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:49 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Je kan ook nog een of twee rondes tegen mindere tegenstanders loten en er dan uitvliegen. Het is altijd leuk om tegen een sterke tegenstander te spelen en ik denk dat beide teams aan elkaar gewaagd zijn. Wordt alleen maar leuk om te zien.
Je wil toch geen Europees voetbal halen om een heel jaar lang tegen ploegen als Tel Aviv, Cherno More Varna en Cluj te spelen...?
hup gewoon verlengen, Marcellis komt er echt wel weerquote:Marcellis staat nog steeds open voor contractverlenging
Ondanks dat hij dit seizoen heel weinig aan spelen toekomt, staat Dirk Marcellis nog steeds open voor contractverlenging bij PSV. Dat liet hij weten voor de microfoon van L1. Zijn huidige contract loopt tot 2012, gesprekken afgelopen jaar over contractverlenging werden opgeschorst vanwege verschil tussen vraag en aanbod. Marcellis tegenover L1: 'Er zit weinig haast bij, het ligt er een beetje aan wat PSV wil. Als de club wil verlengen, gaan we praten. Ik heb het goed naar mijn zin.'
da's een prikkenquote:Op zaterdag 19 december 2009 02:02 schreef U1233039 het volgende:
Vlucht naar hamburg vanaf Dusseldorf is al geboekt, ja het is wat omslachtig maar vind maar iemand die de dag na carnaval zin heeft om een pokke eind te rijden. Vertrekken nu woensdag ochtend en vrijdag ochtend vliegen we weer terug, incl ho(s)tel voor 85 euro
hmm lekker tv kijken. Wordt een leuk duel!quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:15 schreef Sj0rSz het volgende:
Aftrap in de thuiswedstrijd is wéér om 19:00 uur
quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:15 schreef Sj0rSz het volgende:
Aftrap in de thuiswedstrijd is wéér om 19:00 uur
I lolledquote:Op zaterdag 19 december 2009 12:13 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ] Lazovic vreest HSV niet
Dat plaatje had daar natuurlijk moeten staan.
Daar gaat het me niet omquote:Op zaterdag 19 december 2009 13:23 schreef Jules4Barca het volgende:
[..]
hmm lekker tv kijken. Wordt een leuk duel!
Waardeloze tijd zegquote:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:23 schreef lookinforyou het volgende:
HSV is een nieuw land dan, begrijp ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |