quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:19 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Stand #1825:
1 Yankee
1 iggyinthehouse
1 lubje25
1 PhysicsRules
1 De_Hertog
1 Rave_NL
Austerlitz is een plaats in het tegenwoordige Tsjechië waar Napoleon Oostenrijk en Rusland versloeg. In Nederland ligt de pyramide van Austerlitz als gedenkteken aan die overwinning.
Iets andere periode dus, maar de naam klinkt een beetje als Auschwitz
Sachsenhausenquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:22 schreef Rave_NL het volgende:
Om in het onderwerp te blijven.
Arbeit macht frei stond niet alleen in Auswitz, maar ook op het kamp dat model stond voor Auswitz, welk kamp was dit?
Birkenauquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:22 schreef Rave_NL het volgende:
Om in het onderwerp te blijven.
Arbeit macht frei stond niet alleen in Auswitz, maar ook op het kamp dat model stond voor Auswitz, welk kamp was dit?
klopt, het eerste grote concentratiekamp voor 'politieke deliquenten'.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:25 schreef De_Hertog het volgende:
Dachau?
Als de vraagsteller heeft gereageerd mag je weer een nieuw antwoord geven. Voor je denkt dat je maar 1 antwoord per vraag mag stellen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:26 schreef SupDog het volgende:
ok
Ik denk dat voor ieder klamp wel geldt. Behalve blijkbaar voor die mensen die het bord gestolen hebbenquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:31 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik ben er geweest en heeft een diepe indruk op me achter gelaten.
Mocht mijn antwoord goed zijn, laat dan iemand anders een vraag stellen.quote:
Waarom beantwoord je dan überhaupt de vraag?!quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:45 schreef SupDog het volgende:
[..]
Mocht mijn antwoord goed zijn, laat dan iemand anders een vraag stellen.
Want ik moet nu even weg..
Steve zelfquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:06 schreef Yankee het volgende:
winwood?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |