Die kut webplayer werkt niet in chromequote:
idd, winamp werkt altijdquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:30 schreef Sgele het volgende:
[..]
Die kut webplayer werkt niet in chromeDan maar de shoutcast
Nou even zonder gek te doenquote:
wel chill Yo!quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:34 schreef Sgele het volgende:
Flinke namen!
tegenwoordig als in 'nu niet meer'?quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:37 schreef NBT het volgende:
Nou tegenwoordig "doe"ik zeg maar niks met vrouwen.... alleen erop geilen en beoordelen samen met me vriend...![]()
Maargoed....... ik ben helemaal niet gelukkig eigenlijk...
hoezo niet?quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:37 schreef NBT het volgende:
Nou tegenwoordig "doe"ik zeg maar niks met vrouwen.... alleen erop geilen en beoordelen samen met me vriend...![]()
niet gelukkig met huidige vriend of iets anders ?quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:37 schreef NBT het volgende:
Al een poosje niet meer...quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:39 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
tegenwoordig als in 'nu niet meer'?
Mja... ik ben wel gelukkig en super blij met me vriend.. maar hij is niet meer zo liefdevol als voorheen...quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:39 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
En hoezo helemaal niet gelukkig..? Lijkt me ook niet helemaal de bedoeling
Hoelang zijn jullie al samen?quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:40 schreef NBT het volgende:
[..]
Al een poosje niet meer...
[..]
Mja... ik ben wel gelukkig en super blij met me vriend.. maar hij is niet meer zo liefdevol als voorheen...
Tja, verliefdheid wordt op een gegeven moment wat minder he.. Van zijn kant ook, hij zal ook vast niet zo hard z'n best meer doen als vroeger. En dat zal voor jou ook niet veel verschillen denk ik zomaar!quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:40 schreef NBT het volgende:
[..]
Al een poosje niet meer...
[..]
Mja... ik ben wel gelukkig en super blij met me vriend.. maar hij is niet meer zo liefdevol als voorheen...
* Sgele gooit een sneeuwbal naar Droxzquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:41 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
Ik heb geen zin meer, stomme pijn in mijn harses
hmm dat klinkt niet als een ideale situatie . ben je niet gelukkig met je vriend, of heb je meer het gevoel dat je je met vrouwen prettiger voelt ?quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:37 schreef NBT het volgende:
Dit dus. Je kan niet verwachten dat de ander zich elke dag uit de naad loopt om je tevreden te houden (en andersom ook hequote:Op vrijdag 18 december 2009 10:42 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Tja, verliefdheid wordt op een gegeven moment wat minder he.. Van zijn kant ook, hij zal ook vast niet zo hard z'n best meer doen als vroeger. En dat zal voor jou ook niet veel verschillen denk ik zomaar!
ja het zal weer eens niet waar wezen, sgele koopt gelijk alle medicijnen op die hier verboden zijnquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:42 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele gooit een sneeuwbal naar Droxz
Morning matey!
Hier..een Droxz special en wat angeldust (dat verkopen ze hier gewoon bij de 'pharmacy')
* stuurhierdiespamheen kopt sneeuwbal... recht in zijn smoel...quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:42 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele gooit een sneeuwbal naar Droxz
Morning matey!
Hier..een Droxz special en wat Vicodin (dat verkopen ze hier gewoon bij de 'pharmacy')
WL heeft nog een keldertje thuis welke is omgetoverd tot adult-speeltuin voor 'bicurious'-meisjes, als je interesse hebtquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hmm dat klinkt niet als een ideale situatie . ben je niet gelukkig met je vriend, of heb je meer het gevoel dat je je met vrouwen prettiger voelt ?
Kijk je wel eens 'House M.D." ?quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:44 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
* stuurhierdiespamheen kopt sneeuwbal... recht in zijn smoel...
Mogguh! *box ouwe!"
Wtf is Vicodin?
* stuurhierdiespamheen grote sneeuwballen maken doet*
nee dat is ook wel zo, en dat snap ik ook wel.. maar we wonen nu ander half jaar samen, en het is eigenlijk alleen maar slapen, werken, thuiskomen (hij gaat dan gamen) en ik zit alleen op de bank....quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:43 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dit dus. Je kan niet verwachten dat de ander zich elke dag uit de naad loopt om je tevreden te houden (en andersom ook he)
Godver m'n koffiequote:Op vrijdag 18 december 2009 10:45 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
WL heeft nog een keldertje thuis welke is omgetoverd tot adult-speeltuin voor 'bicurious'-meisjes, als je interesse hebt
jah het gevoel van "de buitquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:43 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dit dus. Je kan niet verwachten dat de ander zich elke dag uit de naad loopt om je tevreden te houden (en andersom ook he)
idd verveling is er bij mij niet bijquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:45 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
WL heeft nog een keldertje thuis welke is omgetoverd tot adult-speeltuin voor 'bicurious'-meisjes, als je interesse hebt
Dat vind ik behoorlijk lam eigenlijk ja... Als hij de hele avond gaat zitten gamen is dat wel zuur eigenlijk....quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:45 schreef NBT het volgende:
[..]
nee dat is ook wel zo, en dat snap ik ook wel.. maar we wonen nu ander half jaar samen, en het is eigenlijk alleen maar slapen, werken, thuiskomen (hij gaat dan gamen) en ik zit alleen op de bank....
hij komt nooit meer bij me zitten, knuffelt me niet meer zomaar... mja, we spreken elkaar eigenlijk zowat alleen in bed... Gewoon raar gevoel.... dat klopt toch niet?
Fritzl?quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:45 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
hmm klinkt alsof je in een sleur geraakt bent. Bij ons werkt dan juist ff wat quality time samen spenderen en iets speciaals doen ofzo( dat is voor iedereen anders)quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:45 schreef NBT het volgende:
[..]
nee dat is ook wel zo, en dat snap ik ook wel.. maar we wonen nu ander half jaar samen, en het is eigenlijk alleen maar slapen, werken, thuiskomen (hij gaat dan gamen) en ik zit alleen op de bank....
hij komt nooit meer bij me zitten, knuffelt me niet meer zomaar... mja, we spreken elkaar eigenlijk zowat alleen in bed... Gewoon raar gevoel.... dat klopt toch niet?
Kijk..zo helpen we elkaar nog ookquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:45 schreef tripack het volgende:
[..]
jah het gevoel van "de buitis binnen" dus ik hoef minder mijn best te doen
soms betrap ik mezelf er ook wel es op. miss vandaag er maar es wat aan doen
Nope ken ik niet.quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:45 schreef Sgele het volgende:
[..]
Kijk je wel eens 'House M.D." ?
Vicodin is een gruwelijke pijnstiller![]()
* Sgele zet muts op![]()
Nou kom maar op dan!
misschien moet je ook eens aan een verbouwing doen ?quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:45 schreef tripack het volgende:
[..]
jah het gevoel van "de buitis binnen" dus ik hoef minder mijn best te doen
soms betrap ik mezelf er ook wel es op. miss vandaag er maar es wat aan doen
ja ik vraag voordurend of hij bij me komt zitten, maar dan zegtie; Joh laat mij nou is rustig gamen.. terwijl hij dat altijd doet..quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:48 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat vind ik behoorlijk lam eigenlijk ja... Als hij de hele avond gaat zitten gamen is dat wel zuur eigenlijk....
Heb je het er met hem over gehad? Misschien heeft hij wel hetzelfde idee.. " ik zit maar te gamen en ze vraagt niet eens meer of ik..."
Ik wil niet zeggen dat je het verkeerd doet heMaar misschien zit er bij hem ook iets 'niet lekker' ?
GAST!quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:48 schreef tripack het volgende:
[..]
hmm klinkt alsof je in een sleur geraakt bent. Bij ons werkt dan juist ff wat quality time samen spenderen en iets speciaals doen ofzo( dat is voor iedereen anders)
ik bedoel dan ook weer niet gelijk enorm grote dingen als plompzakken(wat ook kan) maar een swaffel of kringrukkend de samen tijd doorbrengen.
Het wil wel es helpen
nja door een half uur eerder weg te gaan kan ik haar van haar stage ophalenquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:48 schreef Sgele het volgende:
[..]
Kijk..zo helpen we elkaar nog ook![]()
![]()
Go get her tiger!![]()
Die valt niet te ontwijkenquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:49 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Nope ken ik niet.
Klinkt goed! kan je niet wat opsturen ofzo? whehehehe![]()
* stuurhierdiespamheen sneeuwbal gooien doet naar Sgele![]()
[ afbeelding ]
Slet !quote:
aha een gamer, dit verhaal komt me bekend voor van vroegah!quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:50 schreef NBT het volgende:
[..]
ja ik vraag voordurend of hij bij me komt zitten, maar dan zegtie; Joh laat mij nou is rustig gamen.. terwijl hij dat altijd doet..
En als ik vraag of hem iets dwars zit zegtie alleen maar:
Laat maar, nee er is niks.
terwijl we dan wel ruzie hebben, mja dan vraag ik me af... waarom dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De eerste bekende spam werd verstuurd op 3 mei 1978. Het was een bericht van het toenmalige Digital Equipment Corporation (DEC, overgenomen door Compaq en nu een onderdeel van HP).
quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:52 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
aha een gamer, dit verhaal komt me bekend voor van vroegah!
hey daar is een plaatje van , weet je wel ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
Aha, je hebt nog meer sneeuw nodig hoor ik?quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:51 schreef Sgele het volgende:
[..]
Die valt niet te ontwijken
* Sgele vangt sneeuwbal op met hoofd
Help¿
quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:52 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
aha een gamer, dit verhaal komt me bekend voor van vroegah!
helaas wel WOW ja....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar wat kan ik in vredesnaam doen om weer zijn aandacht te krijgen?Get the best things first, GET NBT!
Visualize perfection. Visualize NBT.
Het is editvrijdag heur!quote:
whehehe ik weet hetquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:54 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Het is editvrijdag heur!![]()
haha cool manquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:53 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Aha, je hebt nog meer sneeuw nodig hoor ik?
[ afbeelding ]
Daar kan ik je wel wat antwoorden op geven hoor,quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:54 schreef NBT het volgende:
[..]
helaas wel WOW ja....
maar wat kan ik in vredesnaam doen om weer zijn aandacht te krijgen?
goed weekend sm0kez. de groeten aan je moeder hehquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:59 schreef Sm0keZ het volgende:
Menschen; ik ga lekker weekend vieren
Fijn weekend allemaal
Gewoon dat spel van de computer afhalen, installatie duurt al gauw 2 uurquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:54 schreef NBT het volgende:
[..]
helaas wel WOW ja....
maar wat kan ik in vredesnaam doen om weer zijn aandacht te krijgen?
Ja doe ik manquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
goed weekend sm0kez. de groeten aan je moeder heh
kijk een wow expertquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:00 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Gewoon dat spel van de computer afhalen, installatie duurt al gauw 2 uur
Ik ben zelf ook wel een gamer maar niet elke minuut dat ik er tijd voor heb!! dus ik snap het best... dat als je in een spelletje zit er moeilijk uit te halen valt...quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:58 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Daar kan ik je wel wat antwoorden op geven hoor,
maar of ik dat public wil doen is een 2e.
Probeer te begrijpen wat het is om te gamen, gamen is niet zomaar een spelletje doen.
Mensen die veel gamen, hebben daar vaak zo hun redenen voor.
De 1 om vrienden te maken, de ander om even "weg" te zijn en nergens aan hoeven denken.
WoW is wel een beste voorbeeld, dat spel is zo verslavend gemaakt...
Nee, ik speel geen WOW!![]()
Fijn weekend!quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:59 schreef Sm0keZ het volgende:
Menschen; ik ga lekker weekend vieren
Fijn weekend allemaal
Ja ik heb het ook gespeeld.quote:
misschien kan je bepaalde game dagen afspreken ofzo ?quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:00 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook wel een gamer maar niet elke minuut dat ik er tijd voor heb!! dus ik snap het best... dat als je in een spelletje zit er moeilijk uit te halen valt...
ja smaken verschillen zullen we maar zeggen. ik haat dat soort spellen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:01 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja ik heb het ook gespeeld.
Geweldig spel, maar het kostte me gewoon teveel tijd, daarom ben ik ook gestopt
Dan is het dus een verslaving, eensch?quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:00 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook wel een gamer maar niet elke minuut dat ik er tijd voor heb!! dus ik snap het best... dat als je in een spelletje zit er moeilijk uit te halen valt...
Smokez, prettig weekend man!quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:01 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja ik heb het ook gespeeld.
Geweldig spel, maar het kostte me gewoon teveel tijd, daarom ben ik ook gestopt
Nou ja hij woonde in rotterdam en ik in veenendaal... lange afstand relatie werkt zowiezo niet vandaar snel samen gaan wonen ja..quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:06 schreef Crazy-M het volgende:
NBT: Kut situatie. Misschien toch proberen te praten maar klinkt idd als een verslaving. en als ik goed lees: na half jaar al samen wonend> wel redelijk snel gegaan dan ?
maar hoe ging dan in begin van de relatie ?quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:06 schreef NBT het volgende:
ja het is zeker een verslaving, en ik probeer hem er mee te helpen eraf te komen, maar dat schiet niet op...
Ik wil gewoon dat hij wat liever tegen me doet..
You got the WISDOM SKILSSSSSSSSSSSSquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:03 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Dan is het dus een verslaving, eensch?
Herkend hij het zelf ook als een verslaving dan?quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:06 schreef NBT het volgende:
ja het is zeker een verslaving, en ik probeer hem er mee te helpen eraf te komen, maar dat schiet niet op...
Ik wil gewoon dat hij wat liever tegen me doet..
Ik heb nog veel minder zin!quote:
waarschijnlijk niet, is bij de meestequote:Op vrijdag 18 december 2009 11:12 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Herkend hij het zelf ook als een verslaving dan?
half 5 , dat zijn toch ook geen tijden ? ik zit hardcore tot 5 uurquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:15 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Ik heb nog veel minder zin!
Is het al half 5?
toen woonde ik op kamers had geen inter net dus als hij kwam was alle aandacht bij mij, en leuk en lief, en kusjes... nou krijg ik nooit kusjes.... alleen maar zeiken over sex sóchtens en dan weer gamen....quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maar hoe ging dan in begin van de relatie ?
Ik wel, iedereen heeft een code gekregen om ergens in te loggen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
half 5 , dat zijn toch ook geen tijden ? ik zit hardcore tot 5 uur
ik heb alleen nog neits ove rmijn kerstpakket gehoord![]()
![]()
Same herequote:Op vrijdag 18 december 2009 11:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
half 5 , dat zijn toch ook geen tijden ? ik zit hardcore tot 5 uur
ik heb alleen nog neits ove rmijn kerstpakket gehoord![]()
![]()
Dat zal je toch eerst zeker moeten weten, of "hij" om precies te zijn.quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:19 schreef NBT het volgende:
Nouja, ik heb hem er al vaak op aangesproken dus ik neem aan dat hij wel doorheeft dattie verslaafd is.
Daar rook ik op, ok!quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Same here![]()
Verslavingen zijn kut om vanaf te komen jah
dat is wel een werelds systeem zegquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:22 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Ik wel, iedereen heeft een code gekregen om ergens in te loggen.
Je krijgt dan een aantal punten waar je zelf wat voor kan uitzoeken!![]()
Maarja, ik begin dan ook weer vroeger he
over verslaving gesprokenquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:24 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Daar rook ik op, ok!
en hij moet er zelf ook wel iets aan willen doen, maar hij moet eerst het probleem zien.quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:23 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Dat zal je toch eerst zeker moeten weten, of "hij" om precies te zijn.
Als je je eigen verslaving niet herkend, ga je er namelijk ook niets aan doen.
hier net een een envelop en een dvd gekregen. envelop zat kaart en cadeaubon van v&d en op de dvd het uitje van een paar maanden geledenquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:22 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Ik wel, iedereen heeft een code gekregen om ergens in te loggen.
Je krijgt dan een aantal punten waar je zelf wat voor kan uitzoeken!![]()
Maarja, ik begin dan ook weer vroeger he
hyper hondjequote:
net als baasjequote:
* Crazy-M kijkt rond, ziet Spam en gooit sneeuwbal tegen spam.quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:34 schreef NBT het volgende:
* NBT gooit stiekum een sneeuwbal naar Crazy-M
ja is vorig topic hea?quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M kijkt rond, ziet Spam en gooit sneeuwbal tegen spam.
NBT, heb ook foto dat hij rustig in de sneeuw omzich heen zit te kijken
klopt jahquote:
Ik heb nog wel een foto met een paintbalmasker op, waar ik precies een (rozequote:Op vrijdag 18 december 2009 11:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M kijkt rond, ziet Spam en gooit sneeuwbal tegen spam.
NBT, heb ook foto dat hij rustig in de sneeuw omzich heen zit te kijken
headshotquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:45 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een foto met een paintbalmasker op, waar ik precies een (roze) kogel tussen mijn ogen heb en mijn masker dus helemaal roze is
Ik heb zin in osdorp posse, casto, onderhondenquote:
osdorp posse is wel leuk!quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:55 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Ik heb zin in osdorp posse, casto, onderhonden
Bij mij op mijn wang en mondquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:53 schreef tripack het volgende:
[..]
headshot![]()
ik heb ook wel een keer bij een gozer die werd geraakt op zijn masker en de verf vol in zijn bek kreeg
soms pijnlijk.quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:56 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Bij mij op mijn wang en mond
wel gaaf hoor, dat paintballen!
bwehehehequote:Op vrijdag 18 december 2009 11:45 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een foto met een paintbalmasker op, waar ik precies een (roze) kogel tussen mijn ogen heb en mijn masker dus helemaal roze is
Paint bal is voor watjesquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:56 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Bij mij op mijn wang en mond
wel gaaf hoor, dat paintballen!
jij kopt het liefst loden kogels terugquote:
Dat nu ook weer nietquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:08 schreef tripack het volgende:
[..]
jij kopt het liefst loden kogels terug
oew das ook wel geinigquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dat nu ook weer niet
maar heb airsoft gespeeld, is met 1 op 1 replicas van m16 enzo op elkaar knallen met plastice kogels
Maar dan is het wel weekend, dat dan weer welquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:24 schreef NBT het volgende:
half 1..................... nog 4 en half uur..
en iets realistischerquote:
same herequote:Op vrijdag 18 december 2009 12:24 schreef NBT het volgende:
half 1..................... nog 4 en half uur..
quote:
ik 2 dagen en dan is het afwachtenquote:
True true...ik ben de 24ste misschien vrijquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:04 schreef tripack het volgende:
[..]
ik 2 dagen en dan is het afwachten![]()
bankzitten is niet zo leuk
jah ik kan dan elk moment opgeroepen worden om te werkenquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:09 schreef Sgele het volgende:
[..]
True true...ik ben de 24ste misschien vrijde 31ste moet ik gewoon werken
ikquote:
jah? ik hoorde dat het volgende week toch weer ging dooienquote:
Hier sowiesoquote:
Ik!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De eerste bekende spam werd verstuurd op 3 mei 1978. Het was een bericht van het toenmalige Digital Equipment Corporation (DEC, overgenomen door Compaq en nu een onderdeel van HP).
toch 80% zeggen zequote:Op vrijdag 18 december 2009 13:40 schreef tripack het volgende:
[..]
jah? ik hoorde dat het volgende week toch weer ging dooien
Dat was gister.. Niet vanmiddagquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:40 schreef tripack het volgende:
[..]
jah? ik hoorde dat het volgende week toch weer ging dooien
nee, die heb ik ook nog ergens denk ....quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:47 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
Iemand trouwens nog opzoek naar een hotelbon?
quote:Witte Kerst
WAGENINGEN - Volgens Reinier van den Berg van Meteo Consult in wageningen kan Nederland zich vrijwel zeker opmaken voor een witte kerst. De sneeuw die er reeds ligt, blijft tot en met de kerstdagen liggen. De temperatuur blijft, behalve vlak aan zee, in het algemeen onder nul.
De korte tijd dat het vooral volgende week soms wel even dooit, is bij lange na niet voldoende om de sneeuw serieus te laten dooien. Bovendien komt er nog sneeuw bij. Zowel zondag als dinsdag kan er in het hele land weer sneeuw bij vallen. In totaal mogelijk meer dan 5 centimeter. Officieel was er voor het laatst in 1981 sprake van een witte Kerst.
Het criterium is, dat er op beide kerstdagen in De Bilt een gesloten sneeuwdek ligt van tenminste 1 centimeter. Hoewel er regionaal ook daarna soms sprake was van een witte Kerst, kunnen we met een waarschijnlijkheid van maar liefst 80 procent dit jaar dus eindelijk weer officieel spreken van een witte Kerst.
owkeequote:Op vrijdag 18 december 2009 13:49 schreef lynda het volgende:
[..]
Dat was gister.. Niet vanmiddag![]()
RTL 7 vertelde mij dat net
zo zoquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:05 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
Gruwelijk, check deze impreze ff een VRACHTWAGEN uit de sneeuw trekken!
KLIK!
Stoer he, zo'n imprezaquote:
quote:
zal dadelijk is filmpje kijken, probeer nu die laatste paar lijsten af te krijgenquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:21 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Stoer he, zo'n impreza![]()
Lang leven veel vermogen + 4 wheel drive!
hier ookquote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:22 schreef NBT het volgende:
[..]
* NBT Gooit sneeuwbal in de nek van Crazy-M
Wakker blijven jij!!!
Lelijke plastic pauperbakken zijn dat man...quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:21 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Stoer he, zo'n impreza![]()
Lang leven veel vermogen + 4 wheel drive!
quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M pakt graafmachine en laad lading sneeuw op NBT vallen.
ik doe alleen maar mee met sneeuw gevechtquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:33 schreef NBT het volgende:
[..]
* NBT stikt half in de sneeuw maar vind een uitweg!
heeeeeeej !!! ik help je alleen wakker te blijven..
waarom op dumpert ?quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:05 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
Gruwelijk, check deze impreze ff een VRACHTWAGEN uit de sneeuw trekken!
KLIK!
Jij wilde nog een keer een biertje komen doen?quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:24 schreef Sgele het volgende:
[..]
Lelijke plastic pauperbakken zijn dat man...
Ja hoor, maar dat wil niet zeggen dat ik die auto mooi vindquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:38 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Jij wilde nog een keer een biertje komen doen?![]()
Snelle 4 wheel drive rallybakken zijn het![]()
die is echt dope sjopquote:
Moeilijk ouwe!quote:
Nee? Zie hier, je Evo!quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:40 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja hoor, maar dat wil niet zeggen dat ik die auto mooi vind![]()
Doe dan maar een Mitsubishi Lancer EvoDat ziet er allemaal niet zo uit als een veredelde carnavals wagen
Dat is niet waar.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:56 schreef Crazy-M het volgende:
PROEST, Foutje vanuit servicedesk
gebruiker vraagt 2de beeldscherm ana. wij doen behandelen, plaatsen scherm en gaan weer.
klant belt op: jah 2de scherm hoe krijg ik daar programma's op?
ik: slepen en anders knopje naar links.
gebruiker: a dat werkt niet ...
ik: ehm wat is uw pc nummer?
klant: Die en die.
ik: ehm, u gebruikt citrix toch?
klant: Jah klopt
ik: O ok .....
Citrix ondersteund niet 2 beeldschermen hahaha.
je kan je citrix icon duplicaten dan kan je hem 2 x openen.. open je de ene progamma's in de ene sessie die zet je links en de andere progamma's in de andere sessie, die zet je rechtsquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:56 schreef Crazy-M het volgende:
PROEST, Foutje vanuit servicedesk
gebruiker vraagt 2de beeldscherm ana. wij doen behandelen, plaatsen scherm en gaan weer.
klant belt op: jah 2de scherm hoe krijg ik daar programma's op?
ik: slepen en anders knopje naar links.
gebruiker: a dat werkt niet ...
ik: ehm wat is uw pc nummer?
klant: Die en die.
ik: ehm, u gebruikt citrix toch?
klant: Jah klopt
ik: O ok .....
Citrix ondersteund niet 2 beeldschermen hahaha.
je kan geen 1 programma verslepen naar 2de scherm, wel het "hoofdvenster" waar de applicaties staan.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:59 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Dat is niet waar.
Je kan sommige programma's alleen niet verslepen naar je 2e scherm
ehm nee, want hij zet de applicaties automatisch op het scherm wat voor windows je 1ste scherm isquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:59 schreef NBT het volgende:
[..]
je kan je citrix icon duplicaten dan kan je hem 2 x openen.. open je de ene progamma's in de ene sessie die zet je links en de andere progamma's in de andere sessie, die zet je rechts
dus ja... in priciepe kan het wel
quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:00 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[ afbeelding ]
Ajax - Juve...
psv ook zwaarquote:
Twente krijgt het ook niet makkelijkquote:
Ik wilde het net voor je navragen bij onze citrix goeroe, maar die blijkt sinds gisteren al weekend te hebbenquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
je kan geen 1 programma verslepen naar 2de scherm, wel het "hoofdvenster" waar de applicaties staan.
[..]
ehm nee, want hij zet de applicaties automatisch op het scherm wat voor windows je 1ste scherm is
dan moet je hem niet fullscreen zettenquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
je kan geen 1 programma verslepen naar 2de scherm, wel het "hoofdvenster" waar de applicaties staan.
[..]
ehm nee, want hij zet de applicaties automatisch op het scherm wat voor windows je 1ste scherm is
Jol had gisteren geen B elftal (ala 010) moeten opstellenquote:
of ultramon downloaden en dan naar je 2e scherm zetten...quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:12 schreef NBT het volgende:
[..]
dan moet je hem niet fullscreen zettenmaar 99%
quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:09 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik krijg het ook niet makkelijk
Eerst moet ik Smokez moeder bezwangeren,
Crazy-M plompzakken....
Daarna nog even langs de buurt-pijp-hoer,
het sleutelgat swaffelen (sleutels kennen ze hier niet),
weekend-kringruk-tournooi even winnen... druk druk druk
* NBT pakt de grootstequote:Op vrijdag 18 december 2009 15:18 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
Sjo, biertje?
[ afbeelding ]
* stuurhierdiespamheen pakt glas af... en geeft een nieuw glas!quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:18 schreef NBT het volgende:
[..]
* NBT pakt de grootste
(als het geen grolsch is althans)
ja maar die is alhalf leeg! Wil ik wel een volle..quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:20 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
* stuurhierdiespamheen pakt glas af... en geeft een nieuw glas!
[ afbeelding ]
Enjoy!
Zeg nooit nooit!quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:13 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Jol had gisteren geen B elftal (ala 010) moeten opstellen
Maarja, wie weet!
Goed bezig Droxz!quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:18 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
Sjo, biertje?
[ afbeelding ]
Positief denken!quote:
Goed he!quote:
Lekker, maar toch mis ik er 1tjequote:Op vrijdag 18 december 2009 15:46 schreef NBT het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jullie hebben keus
Ej, we hebben nog geen nootjes gepakt!quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:51 schreef NBT het volgende:
Bahhhhhh![]()
gheghe.. eet smakelijk!! sorry dat ik hem vergeten ben!
Nee ook nietquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:12 schreef NBT het volgende:
[..]
dan moet je hem niet fullscreen zettenmaar 99%
Testen? Het is vrijdag, pak een biertje met ons mee gek!quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Nee ook niet(zit hier ook te testen
)
Die dude gaat gewoon, terwijl alles up and running is, verplaatsen?quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:00 schreef Crazy-M het volgende:
Echt jongens.
laatste half uur TE HARD gewerkt.
1: Netwerkbeheerder vond leuk om op de servers te verplaatsen, complete uitval netwerk
2: belt die klant op: jah kun je niet alle lijstjes van de users (56) in 1 document plaatsen.
Ik: Geen probleem. Voor 17:00 ?
Klant: Nee voor 16:00
ik: Ok hang ik nu op en begin ik gelijk.
maar is allemaal gelukt
sorry,quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:05 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Die dude gaat gewoon, terwijl alles up and running is, verplaatsen?
*proest*
Dat meen je toch niet serieus hoop ik?
Dat doe je toch nietquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
sorry,
maar dat meen ik wel
ze zijn bezig met updaten van de hoofdservers waar de servers opdraaien.
Dus jah gelukkig op storing kunnen roepen. \
Maar teamleidster kon er mee lachen, maar denk dat die gast een zwaar gesprek gaat krijgen haha
Zo instellen:quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Nee ook niet(zit hier ook te testen
)
hmm ziet er niet uit als onze citrixquote:
welke citrix hebben jullie dan?quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hmm ziet er niet uit als onze citrix
Lekker hoor, maar je hebt iig vakantie.quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:13 schreef WhiteLightning het volgende:
zo inmiddels thuis, vakantie, en zonder kerstpakket![]()
* WhiteLightning trekt een fles wiskey tevoorschijn
"gangstah" ?quote:
Ja dat had me leidinggevende zo ingesteldquote:
jahquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:20 schreef NBT het volgende:
LOOOOOOOOOOOL jullie werken ook met topdesk
das van mijn bedrijf afkomstigquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:20 schreef NBT het volgende:
LOOOOOOOOOOOL jullie werken ook met topdesk
Is dat niet gewoon het verschil tussen webbased en inloggen via de ICA client?quote:
hiers is Citrix als ware webbased geen programma. echt draait ergens en thats it. programmas worden op citrix aangeboden.quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:23 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon het verschil tussen webbased en inloggen via de ICA client?![]()
(geen moer weten doet over citrix)
quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:22 schreef Crazy-M het volgende:
heb btw maar de klavots verborgen in mijn geblondeerde pluizige aarsje
ja maar volgens mij heeft hij wel gelijkquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hiers is Citrix als ware webbased geen programma. echt draait ergens en thats it. programmas worden op citrix aangeboden.
jah, mn teamleidster kwam er bijna achter, wou hem al meenemen naar haar kantoorquote:
Ik vind het prima, ik heb weeeeeeeeeeeekend!quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hiers is Citrix als ware webbased geen programma. echt draait ergens en thats it. programmas worden op citrix aangeboden.
jah maar van buiten domein kunnen ze alleen zo inloggenquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:25 schreef NBT het volgende:
[..]
ja maar volgens mij heeft hij wel gelijk
Oke nee dan kun je deze instelling niet toepassen.............quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah maar van buiten domein kunnen ze alleen zo inloggen
* Crazy-M ook niet veel van citrix doet weten
Dat is logisch, ik ga er niet van uit dat jij thuis een ICA client op je pc hebt draaienquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah maar van buiten domein kunnen ze alleen zo inloggen
* Crazy-M ook niet veel van citrix doet weten
Fijn weekend!!quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:27 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Dat is logisch, ik ga er niet van uit dat jij thuis een ICA client op je pc hebt draaien
Ben nu echt weg!
aah okquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:27 schreef NBT het volgende:
[..]
Oke nee dan kun je deze instelling niet toepassen.............
fijn weekendquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:27 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Dat is logisch, ik ga er niet van uit dat jij thuis een ICA client op je pc hebt draaien
Ben nu echt weg!
niet zo eng doen jijquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:30 schreef NBT het volgende:
Nou........ nog 30 minuten hard werken...![]()
oke 30 minuten fokken danquote:
Dat klinkt beterquote:
Fijn weekendquote:
Thnnxxxxxxxquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:59 schreef Crazy-M het volgende:
En ook ik ga maar is iedereen ee nfijn weekend wensen.
heb er genoeg van![]()
NBT: Fijn weekend en fijne kerstborrel+ Succes met je vriend
sorry!!!quote:
Lekker hoor, heb alle papieren van mijn huis (offerte ed.) in mijn tas.quote:Op maandag 21 december 2009 09:39 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M gooit NBT in de sneeuw
DROXZ, Alels goed ?
Nice manquote:Op maandag 21 december 2009 09:47 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Lekker hoor, heb alle papieren van mijn huis (offerte ed.) in mijn tas.
Vanmiddag even tekenen en langs de bank brengen
alweer 2 nieuwe ?quote:
en waarom zien wij ze niet ....quote:
Ik heb hier net ook 2 foto's gemaakt vanuit het raam,quote:Op maandag 21 december 2009 09:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Nice man
heb ff 2 fotos hier gemaakt, zo is uploade
haha, hier weer een auto vast met opdraaien parkeerplaats hahaquote:Op maandag 21 december 2009 10:08 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Ik heb hier net ook 2 foto's gemaakt vanuit het raam,
jammer dat ik ze niet ff kan uppen
Zkr nice!
Ben blij als al dat papierwerk voorbij is man!
gewoon 1 of 2 danquote:Op maandag 21 december 2009 10:10 schreef NBT het volgende:
ik ga ze niet alle 200 uploaden haha... weet niet eens of ik ze wel ga uploaden haal me maar over...
weinig sneeuw hahahaquote:
hahahaha, sommige mensen .... hahhaahaquote:Op maandag 21 december 2009 10:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha, hier weer een auto vast met opdraaien parkeerplaats haha
Sjo, Crazy-M, spring d'r bovenop!quote:
Halve sixpack!quote:
Ik heb met je te doen *geeft box*quote:Op maandag 21 december 2009 10:29 schreef tripack het volgende:
wat een pokke drukte op de weg
kwam pas om 10:00 binnen
Dat betekend dat ik om half 4 weg mag
naja als het gaat ijzelen, mag/moet ik eerder weg van de mensen hier
jah relaxed aan gedaanquote:Op maandag 21 december 2009 10:30 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Halve sixpack!![]()
Mogguh jongen, lekker weekend gehad?
had de zon op me bekquote:Op maandag 21 december 2009 10:25 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Sjo, Crazy-M, spring d'r bovenop!
p.s
Kijk je altijd zo "boos"?
weinig sneeuwquote:Op maandag 21 december 2009 10:37 schreef Crazy-M het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zijn de autos (netjes geparkeerd)
Dit is na een rit hequote:Op maandag 21 december 2009 10:37 schreef NBT het volgende:
[..]
weinig sneeuwwacht ik maar hier foto van de auto's
Vooral lekker in de sneeuw geweest, nog cado's gekocht voor kerst.. papieren voor mijn huis ontvangen (offerte).quote:Op maandag 21 december 2009 10:33 schreef tripack het volgende:
[..]
jah relaxed aan gedaanen gister nog wezen glibberen met de auto
![]()
en jouw weekend dan?
kom jij wel op je werk memt het OV?
Als ik jou een plaatje MMS, kan jij die uppen?quote:Op maandag 21 december 2009 10:38 schreef Crazy-M het volgende:
[ afbeelding ]
En hier moet elke auto op zien te komen
jah moet je wel naar ander nummer mmsenquote:Op maandag 21 december 2009 10:40 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Als ik jou een plaatje MMS, kan jij die uppen?
nog niet gezien hahaquote:
Dat mocht je niet zeggen dat ...quote:Op maandag 21 december 2009 10:25 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Sjo, Crazy-M, spring d'r bovenop!
Waar is de rest?quote:
Stuur maar wat hierheen, hier ligt de helftquote:Op maandag 21 december 2009 10:44 schreef Sgele het volgende:
Godverdomme, ik ben die pokkesneeuw al beu
50 centimeter. Een wandeling naar de metro hier is normaal een minuut ofzovanmorgen 10. Vanavond even met een vlammenwerper over dat plein heen baggeren hier
Goedemorgen!
Sturen? nee..ik blaas het allemaal tot snot die takkezooiquote:Op maandag 21 december 2009 10:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Stuur maar wat hierheen, hier ligt de helft
zelfde als hier dusquote:
Kom maar op zou ik zeggenquote:
* stuurhierdiespamheen pakt zijn boot... ga je mee?quote:Op maandag 21 december 2009 10:44 schreef Sgele het volgende:
Godverdomme, ik ben die pokkesneeuw al beu
50 centimeter. Een wandeling naar de metro hier is normaal een minuut ofzovanmorgen 10. Vanavond even met een vlammenwerper over dat plein heen baggeren hier
Goedemorgen!
Cool man! Hier ook veel sneeuw, maar dat wat jij daar hebt.... halen we hier niet heur!quote:
Hell yeah!quote:Op maandag 21 december 2009 10:56 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
* stuurhierdiespamheen pakt zijn boot... ga je mee?
[ afbeelding ]
Wees blij, ik las al dat het hele OV eruit lag daarzo?quote:Op maandag 21 december 2009 10:56 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Cool man! Hier ook veel sneeuw, maar dat wat jij daar hebt.... halen we hier niet heur!
Zo goed als... Gelukkig vanochtend met collega mee.quote:Op maandag 21 december 2009 11:07 schreef Sgele het volgende:
[..]
Wees blij, ik las al dat het hele OV eruit lag daarzo?![]()
Dit is leuk voor een dag ofzo, beetje debiel doen en sneeuwballen gooien, maar boodschappen doen bijvoorbeeld of ergens naartoe gaan zit er echt niet in.. ik ben het echt al beu
weet niet hahaquote:Op maandag 21 december 2009 11:16 schreef NBT het volgende:
help!!!! kan ik bij primera sdkaartjes kopen?of da?
KLIKquote:Op maandag 21 december 2009 11:16 schreef NBT het volgende:
help!!!! kan ik bij primera sdkaartjes kopen?of da?
whehehequote:
euj warme chocomelkquote:Op maandag 21 december 2009 11:25 schreef ch0c0mel het volgende:
Moggel iedereen![]()
Iemand hier enig idee wat de naam is van een comic die over een groep gaat (Wizard, Warrior etc.)? Verveel me namelijk de tering hier op stage
X-Men?quote:Op maandag 21 december 2009 11:25 schreef ch0c0mel het volgende:
Moggel iedereen![]()
Iemand hier enig idee wat de naam is van een comic die over een groep gaat (Wizard, Warrior etc.)? Verveel me namelijk de tering hier op stage
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |