jij kopt het liefst loden kogels terugquote:
Dat nu ook weer nietquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:08 schreef tripack het volgende:
[..]
jij kopt het liefst loden kogels terug
oew das ook wel geinigquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dat nu ook weer niet
maar heb airsoft gespeeld, is met 1 op 1 replicas van m16 enzo op elkaar knallen met plastice kogels
Maar dan is het wel weekend, dat dan weer welquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:24 schreef NBT het volgende:
half 1..................... nog 4 en half uur..
en iets realistischerquote:
same herequote:Op vrijdag 18 december 2009 12:24 schreef NBT het volgende:
half 1..................... nog 4 en half uur..
quote:
ik 2 dagen en dan is het afwachtenquote:
True true...ik ben de 24ste misschien vrijquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:04 schreef tripack het volgende:
[..]
ik 2 dagen en dan is het afwachten![]()
bankzitten is niet zo leuk
jah ik kan dan elk moment opgeroepen worden om te werkenquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:09 schreef Sgele het volgende:
[..]
True true...ik ben de 24ste misschien vrijde 31ste moet ik gewoon werken
ikquote:
jah? ik hoorde dat het volgende week toch weer ging dooienquote:
Hier sowiesoquote:
Ik!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De eerste bekende spam werd verstuurd op 3 mei 1978. Het was een bericht van het toenmalige Digital Equipment Corporation (DEC, overgenomen door Compaq en nu een onderdeel van HP).
toch 80% zeggen zequote:Op vrijdag 18 december 2009 13:40 schreef tripack het volgende:
[..]
jah? ik hoorde dat het volgende week toch weer ging dooien
Dat was gister.. Niet vanmiddagquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:40 schreef tripack het volgende:
[..]
jah? ik hoorde dat het volgende week toch weer ging dooien
nee, die heb ik ook nog ergens denk ....quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:47 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
Iemand trouwens nog opzoek naar een hotelbon?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |