Daar kan ik je wel wat antwoorden op geven hoor,quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:54 schreef NBT het volgende:
[..]
helaas wel WOW ja....
maar wat kan ik in vredesnaam doen om weer zijn aandacht te krijgen?
goed weekend sm0kez. de groeten aan je moeder hehquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:59 schreef Sm0keZ het volgende:
Menschen; ik ga lekker weekend vieren
Fijn weekend allemaal
Gewoon dat spel van de computer afhalen, installatie duurt al gauw 2 uurquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:54 schreef NBT het volgende:
[..]
helaas wel WOW ja....
maar wat kan ik in vredesnaam doen om weer zijn aandacht te krijgen?
Ja doe ik manquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
goed weekend sm0kez. de groeten aan je moeder heh
kijk een wow expertquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:00 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Gewoon dat spel van de computer afhalen, installatie duurt al gauw 2 uur
Ik ben zelf ook wel een gamer maar niet elke minuut dat ik er tijd voor heb!! dus ik snap het best... dat als je in een spelletje zit er moeilijk uit te halen valt...quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:58 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Daar kan ik je wel wat antwoorden op geven hoor,
maar of ik dat public wil doen is een 2e.
Probeer te begrijpen wat het is om te gamen, gamen is niet zomaar een spelletje doen.
Mensen die veel gamen, hebben daar vaak zo hun redenen voor.
De 1 om vrienden te maken, de ander om even "weg" te zijn en nergens aan hoeven denken.
WoW is wel een beste voorbeeld, dat spel is zo verslavend gemaakt...
Nee, ik speel geen WOW!![]()
Fijn weekend!quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:59 schreef Sm0keZ het volgende:
Menschen; ik ga lekker weekend vieren
Fijn weekend allemaal
Ja ik heb het ook gespeeld.quote:
misschien kan je bepaalde game dagen afspreken ofzo ?quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:00 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook wel een gamer maar niet elke minuut dat ik er tijd voor heb!! dus ik snap het best... dat als je in een spelletje zit er moeilijk uit te halen valt...
ja smaken verschillen zullen we maar zeggen. ik haat dat soort spellen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:01 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja ik heb het ook gespeeld.
Geweldig spel, maar het kostte me gewoon teveel tijd, daarom ben ik ook gestopt
Dan is het dus een verslaving, eensch?quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:00 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook wel een gamer maar niet elke minuut dat ik er tijd voor heb!! dus ik snap het best... dat als je in een spelletje zit er moeilijk uit te halen valt...
Smokez, prettig weekend man!quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:01 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja ik heb het ook gespeeld.
Geweldig spel, maar het kostte me gewoon teveel tijd, daarom ben ik ook gestopt
Nou ja hij woonde in rotterdam en ik in veenendaal... lange afstand relatie werkt zowiezo niet vandaar snel samen gaan wonen ja..quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:06 schreef Crazy-M het volgende:
NBT: Kut situatie. Misschien toch proberen te praten maar klinkt idd als een verslaving. en als ik goed lees: na half jaar al samen wonend> wel redelijk snel gegaan dan ?
maar hoe ging dan in begin van de relatie ?quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:06 schreef NBT het volgende:
ja het is zeker een verslaving, en ik probeer hem er mee te helpen eraf te komen, maar dat schiet niet op...
Ik wil gewoon dat hij wat liever tegen me doet..
You got the WISDOM SKILSSSSSSSSSSSSquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:03 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Dan is het dus een verslaving, eensch?
Herkend hij het zelf ook als een verslaving dan?quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:06 schreef NBT het volgende:
ja het is zeker een verslaving, en ik probeer hem er mee te helpen eraf te komen, maar dat schiet niet op...
Ik wil gewoon dat hij wat liever tegen me doet..
Ik heb nog veel minder zin!quote:
waarschijnlijk niet, is bij de meestequote:Op vrijdag 18 december 2009 11:12 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Herkend hij het zelf ook als een verslaving dan?
half 5 , dat zijn toch ook geen tijden ? ik zit hardcore tot 5 uurquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:15 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Ik heb nog veel minder zin!
Is het al half 5?
toen woonde ik op kamers had geen inter net dus als hij kwam was alle aandacht bij mij, en leuk en lief, en kusjes... nou krijg ik nooit kusjes.... alleen maar zeiken over sex sóchtens en dan weer gamen....quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maar hoe ging dan in begin van de relatie ?
Ik wel, iedereen heeft een code gekregen om ergens in te loggen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
half 5 , dat zijn toch ook geen tijden ? ik zit hardcore tot 5 uur
ik heb alleen nog neits ove rmijn kerstpakket gehoord![]()
![]()
Same herequote:Op vrijdag 18 december 2009 11:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
half 5 , dat zijn toch ook geen tijden ? ik zit hardcore tot 5 uur
ik heb alleen nog neits ove rmijn kerstpakket gehoord![]()
![]()
Dat zal je toch eerst zeker moeten weten, of "hij" om precies te zijn.quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:19 schreef NBT het volgende:
Nouja, ik heb hem er al vaak op aangesproken dus ik neem aan dat hij wel doorheeft dattie verslaafd is.
Daar rook ik op, ok!quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Same here![]()
Verslavingen zijn kut om vanaf te komen jah
dat is wel een werelds systeem zegquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:22 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Ik wel, iedereen heeft een code gekregen om ergens in te loggen.
Je krijgt dan een aantal punten waar je zelf wat voor kan uitzoeken!![]()
Maarja, ik begin dan ook weer vroeger he
over verslaving gesprokenquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:24 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Daar rook ik op, ok!
en hij moet er zelf ook wel iets aan willen doen, maar hij moet eerst het probleem zien.quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:23 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Dat zal je toch eerst zeker moeten weten, of "hij" om precies te zijn.
Als je je eigen verslaving niet herkend, ga je er namelijk ook niets aan doen.
hier net een een envelop en een dvd gekregen. envelop zat kaart en cadeaubon van v&d en op de dvd het uitje van een paar maanden geledenquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:22 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Ik wel, iedereen heeft een code gekregen om ergens in te loggen.
Je krijgt dan een aantal punten waar je zelf wat voor kan uitzoeken!![]()
Maarja, ik begin dan ook weer vroeger he
hyper hondjequote:
net als baasjequote:
* Crazy-M kijkt rond, ziet Spam en gooit sneeuwbal tegen spam.quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:34 schreef NBT het volgende:
* NBT gooit stiekum een sneeuwbal naar Crazy-M
ja is vorig topic hea?quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M kijkt rond, ziet Spam en gooit sneeuwbal tegen spam.
NBT, heb ook foto dat hij rustig in de sneeuw omzich heen zit te kijken
klopt jahquote:
Ik heb nog wel een foto met een paintbalmasker op, waar ik precies een (rozequote:Op vrijdag 18 december 2009 11:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M kijkt rond, ziet Spam en gooit sneeuwbal tegen spam.
NBT, heb ook foto dat hij rustig in de sneeuw omzich heen zit te kijken
headshotquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:45 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een foto met een paintbalmasker op, waar ik precies een (roze) kogel tussen mijn ogen heb en mijn masker dus helemaal roze is
Ik heb zin in osdorp posse, casto, onderhondenquote:
osdorp posse is wel leuk!quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:55 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Ik heb zin in osdorp posse, casto, onderhonden
Bij mij op mijn wang en mondquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:53 schreef tripack het volgende:
[..]
headshot![]()
ik heb ook wel een keer bij een gozer die werd geraakt op zijn masker en de verf vol in zijn bek kreeg
soms pijnlijk.quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:56 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Bij mij op mijn wang en mond
wel gaaf hoor, dat paintballen!
bwehehehequote:Op vrijdag 18 december 2009 11:45 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een foto met een paintbalmasker op, waar ik precies een (roze) kogel tussen mijn ogen heb en mijn masker dus helemaal roze is
Paint bal is voor watjesquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:56 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Bij mij op mijn wang en mond
wel gaaf hoor, dat paintballen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |