Die kut webplayer werkt niet in chromequote:
idd, winamp werkt altijdquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:30 schreef Sgele het volgende:
[..]
Die kut webplayer werkt niet in chromeDan maar de shoutcast
Nou even zonder gek te doenquote:
wel chill Yo!quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:34 schreef Sgele het volgende:
Flinke namen!
tegenwoordig als in 'nu niet meer'?quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:37 schreef NBT het volgende:
Nou tegenwoordig "doe"ik zeg maar niks met vrouwen.... alleen erop geilen en beoordelen samen met me vriend...![]()
Maargoed....... ik ben helemaal niet gelukkig eigenlijk...
hoezo niet?quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:37 schreef NBT het volgende:
Nou tegenwoordig "doe"ik zeg maar niks met vrouwen.... alleen erop geilen en beoordelen samen met me vriend...![]()
niet gelukkig met huidige vriend of iets anders ?quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:37 schreef NBT het volgende:
Al een poosje niet meer...quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:39 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
tegenwoordig als in 'nu niet meer'?
Mja... ik ben wel gelukkig en super blij met me vriend.. maar hij is niet meer zo liefdevol als voorheen...quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:39 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
En hoezo helemaal niet gelukkig..? Lijkt me ook niet helemaal de bedoeling
Hoelang zijn jullie al samen?quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:40 schreef NBT het volgende:
[..]
Al een poosje niet meer...
[..]
Mja... ik ben wel gelukkig en super blij met me vriend.. maar hij is niet meer zo liefdevol als voorheen...
Tja, verliefdheid wordt op een gegeven moment wat minder he.. Van zijn kant ook, hij zal ook vast niet zo hard z'n best meer doen als vroeger. En dat zal voor jou ook niet veel verschillen denk ik zomaar!quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:40 schreef NBT het volgende:
[..]
Al een poosje niet meer...
[..]
Mja... ik ben wel gelukkig en super blij met me vriend.. maar hij is niet meer zo liefdevol als voorheen...
* Sgele gooit een sneeuwbal naar Droxzquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:41 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
Ik heb geen zin meer, stomme pijn in mijn harses
hmm dat klinkt niet als een ideale situatie . ben je niet gelukkig met je vriend, of heb je meer het gevoel dat je je met vrouwen prettiger voelt ?quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:37 schreef NBT het volgende:
Dit dus. Je kan niet verwachten dat de ander zich elke dag uit de naad loopt om je tevreden te houden (en andersom ook hequote:Op vrijdag 18 december 2009 10:42 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Tja, verliefdheid wordt op een gegeven moment wat minder he.. Van zijn kant ook, hij zal ook vast niet zo hard z'n best meer doen als vroeger. En dat zal voor jou ook niet veel verschillen denk ik zomaar!
ja het zal weer eens niet waar wezen, sgele koopt gelijk alle medicijnen op die hier verboden zijnquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:42 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele gooit een sneeuwbal naar Droxz
Morning matey!
Hier..een Droxz special en wat angeldust (dat verkopen ze hier gewoon bij de 'pharmacy')
* stuurhierdiespamheen kopt sneeuwbal... recht in zijn smoel...quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:42 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele gooit een sneeuwbal naar Droxz
Morning matey!
Hier..een Droxz special en wat Vicodin (dat verkopen ze hier gewoon bij de 'pharmacy')
WL heeft nog een keldertje thuis welke is omgetoverd tot adult-speeltuin voor 'bicurious'-meisjes, als je interesse hebtquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hmm dat klinkt niet als een ideale situatie . ben je niet gelukkig met je vriend, of heb je meer het gevoel dat je je met vrouwen prettiger voelt ?
Kijk je wel eens 'House M.D." ?quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:44 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
* stuurhierdiespamheen kopt sneeuwbal... recht in zijn smoel...
Mogguh! *box ouwe!"
Wtf is Vicodin?
* stuurhierdiespamheen grote sneeuwballen maken doet*
nee dat is ook wel zo, en dat snap ik ook wel.. maar we wonen nu ander half jaar samen, en het is eigenlijk alleen maar slapen, werken, thuiskomen (hij gaat dan gamen) en ik zit alleen op de bank....quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:43 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dit dus. Je kan niet verwachten dat de ander zich elke dag uit de naad loopt om je tevreden te houden (en andersom ook he)
Godver m'n koffiequote:Op vrijdag 18 december 2009 10:45 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
WL heeft nog een keldertje thuis welke is omgetoverd tot adult-speeltuin voor 'bicurious'-meisjes, als je interesse hebt
jah het gevoel van "de buitquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:43 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dit dus. Je kan niet verwachten dat de ander zich elke dag uit de naad loopt om je tevreden te houden (en andersom ook he)
idd verveling is er bij mij niet bijquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:45 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
WL heeft nog een keldertje thuis welke is omgetoverd tot adult-speeltuin voor 'bicurious'-meisjes, als je interesse hebt
Dat vind ik behoorlijk lam eigenlijk ja... Als hij de hele avond gaat zitten gamen is dat wel zuur eigenlijk....quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:45 schreef NBT het volgende:
[..]
nee dat is ook wel zo, en dat snap ik ook wel.. maar we wonen nu ander half jaar samen, en het is eigenlijk alleen maar slapen, werken, thuiskomen (hij gaat dan gamen) en ik zit alleen op de bank....
hij komt nooit meer bij me zitten, knuffelt me niet meer zomaar... mja, we spreken elkaar eigenlijk zowat alleen in bed... Gewoon raar gevoel.... dat klopt toch niet?
Fritzl?quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:45 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
hmm klinkt alsof je in een sleur geraakt bent. Bij ons werkt dan juist ff wat quality time samen spenderen en iets speciaals doen ofzo( dat is voor iedereen anders)quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:45 schreef NBT het volgende:
[..]
nee dat is ook wel zo, en dat snap ik ook wel.. maar we wonen nu ander half jaar samen, en het is eigenlijk alleen maar slapen, werken, thuiskomen (hij gaat dan gamen) en ik zit alleen op de bank....
hij komt nooit meer bij me zitten, knuffelt me niet meer zomaar... mja, we spreken elkaar eigenlijk zowat alleen in bed... Gewoon raar gevoel.... dat klopt toch niet?
Kijk..zo helpen we elkaar nog ookquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:45 schreef tripack het volgende:
[..]
jah het gevoel van "de buitis binnen" dus ik hoef minder mijn best te doen
soms betrap ik mezelf er ook wel es op. miss vandaag er maar es wat aan doen
Nope ken ik niet.quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:45 schreef Sgele het volgende:
[..]
Kijk je wel eens 'House M.D." ?
Vicodin is een gruwelijke pijnstiller![]()
* Sgele zet muts op![]()
Nou kom maar op dan!
misschien moet je ook eens aan een verbouwing doen ?quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:45 schreef tripack het volgende:
[..]
jah het gevoel van "de buitis binnen" dus ik hoef minder mijn best te doen
soms betrap ik mezelf er ook wel es op. miss vandaag er maar es wat aan doen
ja ik vraag voordurend of hij bij me komt zitten, maar dan zegtie; Joh laat mij nou is rustig gamen.. terwijl hij dat altijd doet..quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:48 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat vind ik behoorlijk lam eigenlijk ja... Als hij de hele avond gaat zitten gamen is dat wel zuur eigenlijk....
Heb je het er met hem over gehad? Misschien heeft hij wel hetzelfde idee.. " ik zit maar te gamen en ze vraagt niet eens meer of ik..."
Ik wil niet zeggen dat je het verkeerd doet heMaar misschien zit er bij hem ook iets 'niet lekker' ?
GAST!quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:48 schreef tripack het volgende:
[..]
hmm klinkt alsof je in een sleur geraakt bent. Bij ons werkt dan juist ff wat quality time samen spenderen en iets speciaals doen ofzo( dat is voor iedereen anders)
ik bedoel dan ook weer niet gelijk enorm grote dingen als plompzakken(wat ook kan) maar een swaffel of kringrukkend de samen tijd doorbrengen.
Het wil wel es helpen
nja door een half uur eerder weg te gaan kan ik haar van haar stage ophalenquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:48 schreef Sgele het volgende:
[..]
Kijk..zo helpen we elkaar nog ook![]()
![]()
Go get her tiger!![]()
Die valt niet te ontwijkenquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:49 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Nope ken ik niet.
Klinkt goed! kan je niet wat opsturen ofzo? whehehehe![]()
* stuurhierdiespamheen sneeuwbal gooien doet naar Sgele![]()
[ afbeelding ]
Slet !quote:
aha een gamer, dit verhaal komt me bekend voor van vroegah!quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:50 schreef NBT het volgende:
[..]
ja ik vraag voordurend of hij bij me komt zitten, maar dan zegtie; Joh laat mij nou is rustig gamen.. terwijl hij dat altijd doet..
En als ik vraag of hem iets dwars zit zegtie alleen maar:
Laat maar, nee er is niks.
terwijl we dan wel ruzie hebben, mja dan vraag ik me af... waarom dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De eerste bekende spam werd verstuurd op 3 mei 1978. Het was een bericht van het toenmalige Digital Equipment Corporation (DEC, overgenomen door Compaq en nu een onderdeel van HP).
quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:52 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
aha een gamer, dit verhaal komt me bekend voor van vroegah!
hey daar is een plaatje van , weet je wel ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
Aha, je hebt nog meer sneeuw nodig hoor ik?quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:51 schreef Sgele het volgende:
[..]
Die valt niet te ontwijken
* Sgele vangt sneeuwbal op met hoofd
Help¿
quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:52 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
aha een gamer, dit verhaal komt me bekend voor van vroegah!
helaas wel WOW ja....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar wat kan ik in vredesnaam doen om weer zijn aandacht te krijgen?Get the best things first, GET NBT!
Visualize perfection. Visualize NBT.
Het is editvrijdag heur!quote:
whehehe ik weet hetquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:54 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Het is editvrijdag heur!![]()
haha cool manquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:53 schreef stuurhierdiespamheen het volgende:
[..]
Aha, je hebt nog meer sneeuw nodig hoor ik?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |