chocolade kerstballetjesquote:Op zaterdag 19 december 2009 10:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja zeg! Op mn werk stonden er de hele tijd kerstkransjes me aan te starenVan die musketdingen van chocola
"Eeeet mijjjjj
" Toch heb ik maar weinig Kerstsnoep gekocht tot nu toe
Merendeel vind ik namelijk flauw, 'chocolade kerstballetjes' zijn gewoon veredelde paaseieren
kan ik me best voorstellen hoor! en weet ook niet hoe de straten er daarbij liggen natuurlijk. gisteravond heb ik even een stuk gewandeld en stukjes tussendoor gerend en toen merkte ik dat het eigenlijk best wel kon, maar heb dan ook alleen op sneeuwstukjes gerend en niet op van die bijna weg maar juist extra ijzige stukkenquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:30 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ben eerlijkgezegd best bang voor die gladheidVooral ivm naderende vakantie en middelmatige kniebanden
Ik zie morgenochtend wel, anders. Het zou misschien nog gaan sneeuwen vannacht, toch?
Ik heb net een abonnementquote:Op zaterdag 19 december 2009 14:38 schreef P.F het volgende:
Iemand interesse in een Glamour abonnement voor 10 euro? Ik wil namelijk het cadeau maar ik heb al een abonnement..
Betovering is het leukstequote:
*geeft een sticker*quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben gewoon naar de sportschool geglibberd voor RPM vanochtend.
*trots kijkt*quote:
Ik heb ook nog niets. Groningen ligt blijkbaar niet op de route dit jaar.quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:39 schreef Viking84 het volgende:
Serieus: ik heb m'n SeSa-pakje nog niet.
En nu ga ik verder met opruimen.
Jullie zijn natuurlijk ook niet zo goed bereikbaar op dit moment!quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb ook nog niets. Groningen ligt blijkbaar niet op de route dit jaar.
Het valt mee nu hoor! De wegen zijn over het algemeen goed berijdbaar, en ik denk zelfs dat ik morgen weer op de fiets naar m'n werk ga.quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jullie zijn natuurlijk ook niet zo goed bereikbaar op dit moment!Hoeveel sneeuw ligt daar nu?
Oh, da's mooi kut! Wanneer is jullie uitpak avond van SeSa dan? Hopelijk zijn ze wel op tijd!quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het valt mee nu hoor! De wegen zijn over het algemeen goed berijdbaar, en ik denk zelfs dat ik morgen weer op de fiets naar m'n werk ga..
Dus die pakjes hadden er allang kunnen zijn!.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Als je oliepomp kaduuk is hoort het lampje te branden (geen oliedruk = lampje). Werkt de verwarming wel? Als je in de slangen van koelsysteem knijpt, dan moeten ze op spanning staan. Anders heb je misschien ergens een lek. Als 'ie weer koud (quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:42 schreef motorbloempje het volgende:
huuuuuuauto kapot.... pomp van olie of koel.
.. zijn nu een uur bezig met in etappes thuis komen... 7km....en het is -13.... anwb was te druk dus dan liever thuis wachten.....
nog 1km te gaan.....
koelvloeistof was voor zover we konden zien vloeibaarquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:42 schreef loveli het volgende:
[..]
Als je oliepomp kaduuk is hoort het lampje te branden (geen oliedruk = lampje). Werkt de verwarming wel? Als je in de slangen van koelsysteem knijpt, dan moeten ze op spanning staan. Anders heb je misschien ergens een lek. Als 'ie weer koud () is, motor aanzetten em radiator voelen of 'ie een beetje opwarmt.
Valt het op dat ik graag met oude meuk rijd?
that's the spirit!quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:54 schreef Sarabi het volgende:
20 december is het nieuwe 1 januariik word gek van het gesnoep van mezelf en het niet bewegen. Als ik nog twee weken door ga kom ik vijf kilo aan..... Dus ik begin morgen, tijdens de kerstdagen zal het diner wel iets meer zijn maar geen snoep en snacks meer voor mezelf
Nog even opwarmen jijquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
koelvloeistof was voor zover we konden zien vloeibaar
geen lekken onder de auto
Ligt er verder aan of het een olijPIJL of olieDRUK sensor iswant als het een oliepijlsensor is: er zat voldoende olie in.
als je bij schoonfamilie zit gaat dat niet op, met zoals mijn oudersquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:58 schreef Wolve000 het volgende:
Tip van Jip: als je het niet koopt, kan je het ook niet opeten!
zomgquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:01 schreef loveli het volgende:
[..]
Nog even opwarmen jij![]()
[small]Normaal gesproken wordt de oliedruk gemeten.[small]
heb genoeg basisingredieënten in huis om iets te maken als er bezoek komtquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:06 schreef neen het volgende:
Je moet altijd eten in huis hebben voor eventueel bezoek![]()
ah! Waar in Nijmegen woon jij?quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:07 schreef Rituals het volgende:
Wat rot van de auto MoBlo! Het is inderdaad echt super koud buiten. Jij/jullie woont/wonen ook in Nijmegen of niet? Vanmorgen was het -14 graden!
Leuk rokje Ewelina. Ik ben van plan volgende week ook weer eens te gaan shoppen. Misschien kom ik nog iets leuks tegen wat ik met kerst aan kan.
Goed plan Sarabi. Ik doe met je mee. Vandaag ging helemaal niet zoals gepland en ik ben het zat! Vanaf NU is het klaar en ga ik weer normaal doen.
Ongeveer de planning voor morgen (afhankelijk van hoe laat ik wakker word en wat ik allemaal ga doen):
O/L: Grapefruit (evt met magere yoghurt)
T: 1/3e komkommer, 2 tomaten
T: 2/3e komkommer
D: Tomatensoep, tarwebroodje
T: Worteltjes
daar doe ik dus serieus niet meer aanquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:06 schreef neen het volgende:
Je moet altijd eten in huis hebben voor eventueel bezoek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |