abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 19 december 2009 @ 10:32:36 #151
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75798391
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 08:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Klinkt als een heerlijk dineetje, Nynke. Ik hoop dat jij je ook weer wat lekkerder voelt. .

Er rijdt net een bus langs ons huis, die rijden dus. Ga ik daarmee wel naar m'n werk, ik durf nog steeds niet te fietsen. .
Thanks, en ik voel me inderdaad weer een beetje beter. Maar ik denk dat vandaag een rustig dagje wordt! M'n huisgenoot is net richting huis voor kerstmis, dus ik heb het hele huis voor mezelf, wat kan ik daar altijd van genieten!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  zaterdag 19 december 2009 @ 11:23:01 #152
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75799381
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 10:21 schreef Viking84 het volgende:

En ik heb m'n SeSa-pakje nog steeds niet dus .
Uhm...?
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_75799393
Helleu! Ik voel me baggergaar van de prikken van gister dus we doen lekker helemaal niets dit weekend

Lijstje:
O: 3 boterhammen hagelslag
L: bakje salade van de groenteboer
T: mandarijntje
D: geen idee nog?
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75799394
Ik heb hem wel en ik wil hem zoooo graag uitpakken!!!
  zaterdag 19 december 2009 @ 11:26:34 #155
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_75799461
Zijn er eigenlijk nog meer die hun SS pakketje niet hebben?
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_75799501
Ja, ik.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  zaterdag 19 december 2009 @ 11:29:36 #157
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75799524
Ik heb hem wel! Net als Viking dus

Ik vraag me alleen af of ik die bol.com verpakking eraf kan trekken Misschien zit er wel kadoverpakking onder! Maar ik durf niet voor het geval er geen verpakking onder zit
pi_75799611
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 11:29 schreef MariaEtcetera het volgende:

Ik vraag me alleen af of ik die bol.com verpakking eraf kan trekken Misschien zit er wel kadoverpakking onder! Maar ik durf niet voor het geval er geen verpakking onder zit
Ik had 3 pakjes en ik verwachtte er 2 van bedrijven. 2 handgeschreven 1 gedrukt. Dus ik rukte de 2 meest professionele open en 1 van die handgeschreven was dus mijn cadeautje ! (Maar er zit nog papier om hoor!!!!)
  zaterdag 19 december 2009 @ 11:37:09 #159
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_75799691
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 11:29 schreef MariaEtcetera het volgende:

niet doen!!!

ik vroeg mij hetzelfde af, en opende een paar dagen geleden de doos, en hoewel er nog papier omheen zat, zat er ook een los blaadje bij waarop de inhoud stond nu weet ik dus eigenlijk al stiekem wat ik krijg maar ik doe gewoon net alsof ik dat ben vergeten, en aangezien ik een heel slecht geheugen heb, komt dat wel goed
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_75799946
nieuw slaapgrafiekje:

voelde me vanochtend niet erg uitgerust, maar misschien moet ik eens proberen nachten van langer dan 5 uur te maken...

was wel gezellig gisteren. goeie gesprekken over seks gehad in de kroeg. normaal gesproken klinkt dat meer als een foute avond maar dat was het juist helemaal niet!

en nu moet ik eigenlijk dit weekend nog wat werk doen... ik ga t maar over vandaag en morgen verspreiden...

*maakt todo list*

[/dagboekpost]
Kwak
pi_75799950
Bij mij zat er een klein gat in de verpakking, (prbly van de stoel van de bestuurder) en toen kon ik zien dat mijn pakjes waren ingepakt (ik heb dus pakjeS, als in meervoud!!! ) en er zit ook een enveloppe bij en nu ligt het gezellig onder de boom.

Gisteren uit eten geweest met een meisje dat ik had ontmoet tijdens die Egypte-reis. Was echt supergezellig. We hadden al om 19 uur afgesproken en ik was pas na enen thuis! Grappig hoor, dat had ik nu nooit verwacht, dat ik van zo'n groepsreis nog een vriendin zou overhouden!!
pi_75799993
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 11:48 schreef conleche het volgende:
Bij mij zat er een klein gat in de verpakking, (prbly van de stoel van de bestuurder) en toen kon ik zien dat mijn pakjes waren ingepakt (ik heb dus pakjeS, als in meervoud!!! ) en er zit ook een enveloppe bij en nu ligt het gezellig onder de boom.

Gisteren uit eten geweest met een meisje dat ik had ontmoet tijdens die Egypte-reis. Was echt supergezellig. We hadden al om 19 uur afgesproken en ik was pas na enen thuis! Grappig hoor, dat had ik nu nooit verwacht, dat ik van zo'n groepsreis nog een vriendin zou overhouden!!
mijn moeder heeft één van haar beste vriendinnen destijds ontmoet op gorepsreizen naar ver weg in de jaren 70. met een engelse maatschappij in minibusjes met engelsen en nederlanders naar egypte en rusland enzo.... hebben pas contact beetje verloren toen mn moeder ging trouwen en kinderen kreeg, maar er is nog steeds sporadisch contact.
Kwak
  zaterdag 19 december 2009 @ 11:50:28 #163
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75800001
Okee duidelijk!

*blijft met haar tengels eraf*
pi_75800016
ik heb mijn sesa pakje ook nog niet maar das van OUD

oh kwak dat wilde ik nog zeggen, dankzij jouw slaapgrafiek dingetje wil ik nu ook een iPhone
hoe heet die app? ik vind het wel wat voor mn pa.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75800088
Welke zijn het leukst (bij maat 41 met dunne enkels dus enorm hoevige units staan natuurlijk niet)

pi_75800140
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 11:54 schreef P.F het volgende:
Welke zijn het leukst (bij maat 41 met dunne enkels dus enorm hoevige units staan natuurlijk niet)

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb die middelste en die laten dus nog wel wat ruimte over bij je enkels. Ik draag ze dus eigenlijk alleen met een broek er over heen
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_75800157
Ik vind ze allemaal optisch beenverkortend, maar als ik zou moeten kiezen, dan het middelste paar.
pi_75800186
Ja ik denk dat ik ze allemaal toch maar niet doe !
pi_75800256
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 11:50 schreef huuphuup het volgende:
ik heb mijn sesa pakje ook nog niet maar das van OUD

oh kwak dat wilde ik nog zeggen, dankzij jouw slaapgrafiek dingetje wil ik nu ook een iPhone
hoe heet die app? ik vind het wel wat voor mn pa.
dat had iki ook, toen ik zag dat ie officieel niet gesupport werd voor de ipod touch (die heb ik) maar ik heb m gewoon gedownload en hij doet het wel. op zich wel irritant hoor, je moet m steeds aan de oplader leggen 's nachts enzo...

het heet sleep cycle.
Kwak
pi_75800348
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 11:58 schreef conleche het volgende:
Ik vind ze allemaal optisch beenverkortend, maar als ik zou moeten kiezen, dan het middelste paar.
Daarom draag ik ze ook alleen met een broek er over heen, dan heb ik het voordeel van de enorme hakken die er onder zitten
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_75800486
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 11:59 schreef P.F het volgende:
Ja ik denk dat ik ze allemaal toch maar niet doe !

ik wilde net zeggen de middelste!

ik zag een paar dagen geleden een meisje in de trein met zulke enorm leuk laarsjes maar ze liep snel door en ik durfde niet te vraag waarvandaan en hoe duur enzo en nu zit ik al een paar dagen met die schoenen in mn hoofd. Te erg

Thnx kwak! Ik ga het ns doorgeven aan mn paps die is helemaal lyrisch over zn iPhone en allerlei snufjes erop enzo. Dit gaat ie ook wel leuk vinden. Mijn abo loopt in april af geloof ik, misschien dat ik dan ook wel zwicht...
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75800487
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 12:07 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Daarom draag ik ze ook alleen met een broek er over heen, dan heb ik het voordeel van de enorme hakken die er onder zitten
Ja dan zijn ze top!!
pi_75800559
Ho ho ho ho ho's

Ewelina, let goed op je brievenbus, je pakje is onderweg en je zou hem eigenlijk al moeten hebben

Merry Christmasssss
pi_75800599
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 12:13 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ik wilde net zeggen de middelste!

ik zag een paar dagen geleden een meisje in de trein met zulke enorm leuk laarsjes maar ze liep snel door en ik durfde niet te vraag waarvandaan en hoe duur enzo en nu zit ik al een paar dagen met die schoenen in mn hoofd. Te erg

Thnx kwak! Ik ga het ns doorgeven aan mn paps die is helemaal lyrisch over zn iPhone en allerlei snufjes erop enzo. Dit gaat ie ook wel leuk vinden. Mijn abo loopt in april af geloof ik, misschien dat ik dan ook wel zwicht...
hij kostte maar 80 cent, de app!

ik ben tevreden met mn ipod touch, maar zou geen iphone willen. veel ontevreden users gehoord, ook al issie heel hip. mij bevalt vooral de abbonnements opbouw niet...
Kwak
pi_75800853
goedemorgen!

Het kerstdiner van mijn werk gisteren was echt

met de lekkerste aardappelgratin ever! en heerlijk rundvlees, snoekbaars, vooraf heerlijke vis en na ook allemaal lekkere dingen!

en vanavond nasi

Ja doei.
pi_75800894
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 12:19 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

hij kostte maar 80 cent, de app!

ik ben tevreden met mn ipod touch, maar zou geen iphone willen. veel ontevreden users gehoord, ook al issie heel hip. mij bevalt vooral de abbonnements opbouw niet...
oh daar heb ik me nog heul niet in verdiept haha
ik heb geen ipod (meer) dus tsja, als ik toch allemaal van die hippe gadgets wil dan moet ik wel
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75800947
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 12:17 schreef Loveless85 het volgende:
Ho ho ho ho ho's

Ewelina, let goed op je brievenbus, je pakje is onderweg en je zou hem eigenlijk al moeten hebben

Merry Christmasssss
De post wordt hier belabberd bezorgd, denk dat het daar aan ligt
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  zaterdag 19 december 2009 @ 12:42:07 #179
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75801117
Prrrrospective lijstje!

O: snee brood met paté
S: Zumba
L: volkorenbroodkaastosti
T: bakje yoghurt met jam
T: roggebroodje met pindakaas
D: penne met pestoballetjes
T: naar de film, dus denk cola met wat M&Ms Of popcorn!
  zaterdag 19 december 2009 @ 12:44:44 #180
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_75801182
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 12:29 schreef motorbloempje het volgende:
goedemorgen!

Het kerstdiner van mijn werk gisteren was echt

met de lekkerste aardappelgratin ever! en heerlijk rundvlees, snoekbaars, vooraf heerlijke vis en na ook allemaal lekkere dingen!

en vanavond nasi

Wat zij zegt, alleen het rundvlees heb ik niet gehad...

-edit- oja, en het was ook niet mijn werk
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_75801819
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 01:04 schreef AKnynke het volgende:

Ik had voor vanavond een kerstdiner gekookt voor vrienden. Voor bietencarpaccio met appel, geitenkaas en walnoten. Hoofd: rosbief met aardappelgratin, spruitjes met spek en sjalotten-compote en stoofperen, en na mini-pavlova's..en daarna schnaps. Ik heb 150 ml. schnaps gedronken, en ik weet niet hoeveel rode wijn, maar de afwas is gedaan!

Het was erg lekker! En nu maar slapen, lijkt me!
Dat klinkt heerlijk, je vrienden zullen wel blij zijn met jou!

Die kabouter Wesley is echt leuk.
Are you pondering what I'm pondering?
  zaterdag 19 december 2009 @ 13:51:53 #183
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75802872
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 13:09 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Dat klinkt heerlijk, je vrienden zullen wel blij zijn met jou!

Die kabouter Wesley is echt leuk.
Ze vonden het in ieder geval lekker! Zo, k heb mezelf eens onder de douche doorgehaald, en nu maar eens aan de studie. Moet ook gebeuren..
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_75802931
Hallo!

Welkom Rituals, 35 kilo wow!
Wel herkenbaar trouwens, bij mij waren de eerste 20 kilo ook appeltje eitje, heb het nu ook een stuk moeilijker.

Heb trouwens de enkellaarjes die ik net zag staan, simpele met een riempje bovenaan, heb ze nog niet gedragen in het openbaar, ben bang dat ik er als een malloot op loop, met kerst toch maar eens doen anders is het mn zoveelste miskoop

Vanmorgen trouwens 64,4

Lijstje:
O: yoghurt met kiwi (laat)
L: bruin bolletje haring, bruin bolletje philadelpia/tomaat, sneetje roggebrood, beker optimel (net op)
D: wat de pot schaft op t werk
T: misschien nog wat kwark of een cracker ofzo
  zaterdag 19 december 2009 @ 14:08:07 #185
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_75803214
Koud vandaag! Wel lekker om even buiten te zijn. Alleen verschrikkelijk om boodschappen te moeten doen. Wat een drukte.

Dankje Ek-Mei. Netjes ook, 20 kg! En nu 64,4! Wat is jouw 'streefgewicht'? Lukt het wel om nu goed op gewicht te blijven en niet te jojo-en?

Ik heb me vandaag laat gewogen (pas tegen de middag, dus stiekem is het niet helemaal eerlijk ), maar ik woog vandaag 69,7! Weer onder de 70. Nu even kijken of dat morgen nog steeds zo is .

Lijstje:
O/L: Drie meergranencrackers rookkaas
T: Worteltjes
D: Falafel
T: Frambozen (evt met magere yoghurt)
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_75803473
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 14:08 schreef Rituals het volgende:
Koud vandaag! Wel lekker om even buiten te zijn. Alleen verschrikkelijk om boodschappen te moeten doen. Wat een drukte.

Dankje Ek-Mei. Netjes ook, 20 kg! En nu 64,4! Wat is jouw 'streefgewicht'? Lukt het wel om nu goed op gewicht te blijven en niet te jojo-en?

Ik heb me vandaag laat gewogen (pas tegen de middag, dus stiekem is het niet helemaal eerlijk ), maar ik woog vandaag 69,7! Weer onder de 70. Nu even kijken of dat morgen nog steeds zo is .

Lijstje:
O/L: Drie meergranencrackers rookkaas
T: Worteltjes
D: Falafel
T: Frambozen (evt met magere yoghurt)
Toen ik begon woog ik dik in de 80 kilo, denk zeker 85 kilo als het niet meer is, had toen geen weegschaal, mn streef was eerst 68, toen 65 en nu weet ik het niet goed, wil eigelijk naar de 60, maar woog een tijdje geleden al 62 en kreeg toen steeds commentaar dat ik niet dunner moest worden, krijg dan smal gezicht, zichtbare ribben enzo maar nog wel steeds een buikje en stevige benen . Dus ik weet het niet goed, als ik zo blijf zoals nu vind ik t best denk ik, ben nu wel een beetje gezond aan het doen zodat ik met de feestdagen niet gelijk weer tegen de 70 kilo aan zit ofzo.
Ik schommel wel geregeld, weeg de laaste maanden tussen de 64 en 68 kilo.
Fijn dat je weer onder de 70 zit, ik woog in de zomer toen ik op vakantie was geweest ook weer 70, das echt niet leuk om die 7 weer te zien
  zaterdag 19 december 2009 @ 14:31:17 #187
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_75803743
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 14:19 schreef Ek-Mei het volgende:

[..]

Toen ik begon woog ik dik in de 80 kilo, denk zeker 85 kilo als het niet meer is, had toen geen weegschaal, mn streef was eerst 68, toen 65 en nu weet ik het niet goed, wil eigelijk naar de 60, maar woog een tijdje geleden al 62 en kreeg toen steeds commentaar dat ik niet dunner moest worden, krijg dan smal gezicht, zichtbare ribben enzo maar nog wel steeds een buikje en stevige benen . Dus ik weet het niet goed, als ik zo blijf zoals nu vind ik t best denk ik, ben nu wel een beetje gezond aan het doen zodat ik met de feestdagen niet gelijk weer tegen de 70 kilo aan zit ofzo.
Ik schommel wel geregeld, weeg de laaste maanden tussen de 64 en 68 kilo.
Fijn dat je weer onder de 70 zit, ik woog in de zomer toen ik op vakantie was geweest ook weer 70, das echt niet leuk om die 7 weer te zien
Knap hoor! Een streefgewicht is altijd lastig vind ik. Ik woog 105 kg en wilde toen graag een gezond BMI, dus 75 kg was mijn streefgewicht. Toen ik dat had bereikt wilde ik graag onder de 70, toen ik daar was wilde ik richting de 65. Fijn dat jij nu een gewicht hebt bereikt waar je tevreden mee bent! En die 7 zien is inderdaad niet leuk! Ik vind het sowieso nog een beetje lastig om te zien dat mijn gewicht schommelt ipv alleen maar zakt. Je kunt/moet natuurlijk niet blijven afvallen, maar ik vind het altijd zo leuk als dat getalletje op de weegschaal lager is dan de keer ervoor .
pi_75803904
Iemand interesse in een Glamour abonnement voor 10 euro? Ik wil namelijk het cadeau maar ik heb al een abonnement..
pi_75804851
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 14:38 schreef P.F het volgende:
Iemand interesse in een Glamour abonnement voor 10 euro? Ik wil namelijk het cadeau maar ik heb al een abonnement..
oh ik wilde zelf ook weer een abo nemen maar dan idd juist voor het kado srry

Rituals en Ek-Mei wat goed zeg! zoveel afvallen. Wat een discipline.

Mn lijstje is iets gewijzigd, ik vond salade te koud en ben voor soep gegaan, terwijl ik niet eens van soep houd maar t is -4 hier buiten dus brrr

O: 3 sneetjes brood hagelslag
L: pindasoep (ah excellent, is lekker wel een schep sambal doorheen mikken)
T: sneetje brood met whole earth pindakaas (ook goddelijk!)
D: pizza verdura
T: misschien nog chocomel
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75805045
ik moet zo lopend de kou in om mn fiets te halen. boe! en de fietsenmaker is een enorme chagerijn... en ik ben altijd een beetje geintimideerd door chagerijnige mensen.

situatie

<vrolijke froukje komt binnen> Goeiemiddag!
<meneer>
<froukje> ehhh ja mijn fiets is stuk
<meneer> waddizzermeddiefiets?
<froukje> nou ehhhh mn ketting is eraf, ern ik heb een dichte kettingkast
<meneer> zaterdag voor vijf uur halen, anders is de vogel gevlogen
<froukje is inmiddels een beetje nerveus en stamelt een stom grapje>
<meneer>
<froukje> kunt u ehhh... misshcien ook mn banden oppompen?
<meneer> ehm *grom* oh nou ja nou ehh ja dat doe ik wel dan *grom*
<froukje verlaat de winkel in deze staat>
Kwak
  zaterdag 19 december 2009 @ 15:31:12 #191
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_75805185
Herkenbaar Rituals..
Zelf ben ik begonnen met 87 kg bij 1.70 kg (in januari 2008) en nu weeg ik zo'n 56 kg...
Dit vooral door veel, regelmatig en gezond te eten.
Ook bewegen natuurlijk, ook al kost het me moeite, ik probeer een uur beweging, in welke vorm ook, te krijgen.
Tot op heden met succes
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_75805205
Misschien omdat het eh.. basisdingen zijn? Maar goed, het is zijn beroep..... Dan had hij maar vliegtuigsbouwer moeten worden..
pi_75805247
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 15:32 schreef P.F het volgende:
Misschien omdat het eh.. basisdingen zijn? Maar goed, het is zijn beroep..... Dan had hij maar vliegtuigsbouwer moeten worden..
ja ik wilde diep van binnen heel hard gillen: sorry dat ik geen nieuwe fiets van 700 euro kom kopen, en sorry dat ik niet meteen mn voor en achterwiel en trommelremmen en versnelling gesloopt heb, maar je bent verdorie FIETSENMAKER ook voor kleine klusjes...
Kwak
  zaterdag 19 december 2009 @ 15:38:10 #194
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_75805357
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 15:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Herkenbaar Rituals..
Zelf ben ik begonnen met 87 kg bij 1.70 kg (in januari 2008) en nu weeg ik zo'n 56 kg...
Dit vooral door veel, regelmatig en gezond te eten.
Ook bewegen natuurlijk, ook al kost het me moeite, ik probeer een uur beweging, in welke vorm ook, te krijgen.
Tot op heden met succes
Jeetje, knap! Hoe gaat het op gewicht blijven? Heb je ook periodes gehad dat je ineens (meer) behoefte had aan ongezonde dingen? (zoals ik de afgelopen twee weken)
Ik moet eerlijk toegeven dat ik amper gesport heb . Ik doe wel alles fietsend en ik loop redelijk wat, maar echt sporten doe ik bijna nooit. Ik wilde gisteren naar de sportschool gaan, maar toen besefte ik me dat mijn sportbroek inmiddels tig maten te groot is .
  zaterdag 19 december 2009 @ 15:39:15 #195
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75805391
Serieus: ik heb m'n SeSa-pakje nog niet.
En nu ga ik verder met opruimen .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 19 december 2009 @ 15:46:30 #196
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_75805582
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 15:38 schreef Rituals het volgende:

[..]

Jeetje, knap! Hoe gaat het op gewicht blijven? Heb je ook periodes gehad dat je ineens (meer) behoefte had aan ongezonde dingen? (zoals ik de afgelopen twee weken)
Ik moet eerlijk toegeven dat ik amper gesport heb . Ik doe wel alles fietsend en ik loop redelijk wat, maar echt sporten doe ik bijna nooit. Ik wilde gisteren naar de sportschool gaan, maar toen besefte ik me dat mijn sportbroek inmiddels tig maten te groot is .
Vind het moeilijk, afvallen is 1 ding maar nu is het nog elke dag opletten, heel bewust zijn zonder dat je gewicht moet verliezen. Erg lastig wel want waar doe je het voor? Gek is dat.. en snaaien, ja heel erg maar dan kan mij daarna wel weer een week netjes houden.
Heb nog geen sportschool van binnen gezien Zwemmen, wandelen en fietsen (bejaardtrio noem ik het maar) doe ik het mee, wil namelijk niet te moe worden
Volgens mij ben jij behoorlijk goed bezig hoor!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 19 december 2009 @ 15:53:31 #197
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_75805778
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 15:46 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Vind het moeilijk, afvallen is 1 ding maar nu is het nog elke dag opletten, heel bewust zijn zonder dat je gewicht moet verliezen. Erg lastig wel want waar doe je het voor? Gek is dat.. en snaaien, ja heel erg maar dan kan mij daarna wel weer een week netjes houden.
Heb nog geen sportschool van binnen gezien Zwemmen, wandelen en fietsen (bejaardtrio noem ik het maar) doe ik het mee, wil namelijk niet te moe worden
Volgens mij ben jij behoorlijk goed bezig hoor!
Volgens mij is op gewicht blijven lastiger dan afvallen! Knap dat het je zo goed lukt.
pi_75806378
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 15:39 schreef Viking84 het volgende:
Serieus: ik heb m'n SeSa-pakje nog niet.
En nu ga ik verder met opruimen .
Ja doei.
  zaterdag 19 december 2009 @ 17:15:32 #199
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75808021
Nou snap ik er niks meer van, Vik!

Kwak: bwuh, zulke mensen Damn Scrooches. Je zou ze bijna verplichten een feestneus op te zetten tijdens het werk, dan heeft die sjacherijnige porem in ieder geval nog een soort van komische waarde
pi_75808174
Even snel een lijst, ik ben weer eens druk aan het werk in het weekend

O: bio-notenbroodje met boter
T: katjangnootjes
T: aardbeiensnoepjes
T: miniloempiaatjes
D: fajitas
T: chips en mangosap. En een whisky voor het slapengaan.

Hardloopsters, wat doen jullie met dit weer? Ik had eigenlijk bedacht om morgen 10 km te gaan lopen, maar volgens mij is een deel van mijn rondje glad en het andere deel blubberig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')