Thanks, en ik voel me inderdaad weer een beetje beter. Maar ik denk dat vandaag een rustig dagje wordt! M'n huisgenoot is net richting huis voor kerstmis, dus ik heb het hele huis voor mezelf, wat kan ik daar altijd van genieten!quote:Op zaterdag 19 december 2009 08:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Klinkt als een heerlijk dineetje, Nynke. Ik hoop dat jij je ook weer wat lekkerder voelt..
Er rijdt net een bus langs ons huis, die rijden dus. Ga ik daarmee wel naar m'n werk, ik durf nog steeds niet te fietsen..
Uhm...?quote:Op zaterdag 19 december 2009 10:21 schreef Viking84 het volgende:
En ik heb m'n SeSa-pakje nog steeds niet dus.
Ik had 3 pakjes en ik verwachtte er 2 van bedrijven. 2 handgeschreven 1 gedrukt. Dus ik rukte de 2 meest professionele open en 1 van die handgeschreven was dus mijn cadeautjequote:Op zaterdag 19 december 2009 11:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb hem wel!Net als Viking dus
![]()
Ik vraag me alleen af of ik die bol.com verpakking eraf kan trekkenMisschien zit er wel kadoverpakking onder! Maar ik durf niet voor het geval er geen verpakking onder zit
niet doen!!!quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb hem wel!Net als Viking dus
![]()
Ik vraag me alleen af of ik die bol.com verpakking eraf kan trekkenMisschien zit er wel kadoverpakking onder! Maar ik durf niet voor het geval er geen verpakking onder zit
mijn moeder heeft één van haar beste vriendinnen destijds ontmoet op gorepsreizen naar ver weg in de jaren 70. met een engelse maatschappij in minibusjes met engelsen en nederlanders naar egypte en rusland enzo.... hebben pas contact beetje verloren toen mn moeder ging trouwen en kinderen kreeg, maar er is nog steeds sporadisch contact.quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:48 schreef conleche het volgende:
Bij mij zat er een klein gat in de verpakking, (prbly van de stoel van de bestuurder) en toen kon ik zien dat mijn pakjes waren ingepakt (ik heb dus pakjeS, als in meervoud!!!) en er zit ook een enveloppe bij en nu ligt het gezellig onder de boom.
Gisteren uit eten geweest met een meisje dat ik had ontmoet tijdens die Egypte-reis. Was echt supergezellig. We hadden al om 19 uur afgesproken en ik was pas na enen thuis! Grappig hoor, dat had ik nu nooit verwacht, dat ik van zo'n groepsreis nog een vriendin zou overhouden!!
Ik heb die middelste en die laten dus nog wel wat ruimte over bij je enkels. Ik draag ze dus eigenlijk alleen met een broek er over heenquote:Op zaterdag 19 december 2009 11:54 schreef P.F het volgende:
Welke zijn het leukst (bij maat 41 met dunne enkels dus enorm hoevige units staan natuurlijk niet)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:50 schreef huuphuup het volgende:
ik heb mijn sesa pakje ook nog niet maar das van OUD
oh kwak dat wilde ik nog zeggen, dankzij jouw slaapgrafiek dingetje wil ik nu ook een iPhone![]()
hoe heet die app? ik vind het wel wat voor mn pa.
Daarom draag ik ze ook alleen met een broek er over heen, dan heb ik het voordeel van de enorme hakken die er onder zittenquote:Op zaterdag 19 december 2009 11:58 schreef conleche het volgende:
Ik vind ze allemaal optisch beenverkortend, maar als ik zou moeten kiezen, dan het middelste paar.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:59 schreef P.F het volgende:
Ja ik denk dat ik ze allemaal toch maar niet doe!
Ja dan zijn ze top!!quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Daarom draag ik ze ook alleen met een broek er over heen, dan heb ik het voordeel van de enorme hakken die er onder zitten
hij kostte maar 80 cent, de app!quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:13 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
ik wilde net zeggen de middelste!
ik zag een paar dagen geleden een meisje in de trein met zulke enorm leuk laarsjesmaar ze liep snel door en ik durfde niet te vraag waarvandaan en hoe duur enzo
en nu zit ik al een paar dagen met die schoenen in mn hoofd. Te erg
![]()
Thnx kwak! Ik ga het ns doorgeven aan mn paps die is helemaal lyrisch over zn iPhone en allerlei snufjes erop enzo. Dit gaat ie ook wel leuk vinden. Mijn abo loopt in april af geloof ik, misschien dat ik dan ook wel zwicht...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |