abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75772954
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 16:06 schreef H.FR het volgende:

[..]

Als ze nou 8 jaar ouder waren
Of jonger..
  vrijdag 18 december 2009 @ 16:08:34 #202
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_75772991
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 15:38 schreef Chai het volgende:

[..]

Teveel concurrentie is niet goed natuurlijk!!!
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
pi_75773021
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 16:07 schreef Pieter-utd het volgende:

[..]

Of jonger..
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_75773295
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 16:07 schreef Pieter-utd het volgende:

[..]

Of jonger..
Burning bridges gives you so much more
  vrijdag 18 december 2009 @ 16:18:47 #205
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_75773339
gvd wat een topic L:D LULZ
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  vrijdag 18 december 2009 @ 16:20:15 #206
256666 leeell
I know you're lonely
pi_75773405
Hier moet ik gepost hebben
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_75773474
quote:
Is het tekenen van borsten en piemels een aanwijzing voor misbruik? (6 jr)

3 april 2003

Onlangs waren we op bezoek bij een goede vriendin van ons. Onze dochters (de hare is 6, de onze 5) zijn dikke vriendinnen. Deze keer waren ze druk aan het tekenen. Wat ons opviel, waren de tekeningen die het meisje maakte: het waren namelijk tekeningen waarin de poppetjes allemaal enorme borsten en piemels kregen aangemeten.

Wij dachten er aanvankelijk niets van. Daar in huis wordt namelijk zeer openlijk omgegaan met seks en wij meenden dat het ook daaruit voortvloeide. Een dag later maakte mijn eigen dochter een soortgelijke tekening. Ik heb haar verteld dat ik dit niet echt leuk vond en dat sommige mensen het raar zouden vinden. Zij pakte ogenblikkelijk haar gummetje en zei dat ze dat eigenlijk ook vond. Ze heeft niet meer zo getekend en leek voornamelijk te willen testen wat ik ervan vond.

Toen ik het later aankaartte bij een andere vriendin, schrok die echter erg. Ze zei dat het absoluut niet normaal was dat een kind van 6 zulke tekeningen maakte. Dat, gevoegd bij het feit dat de moeder van het meisje een verleden van misbruik heeft, en dat het meisje soms ook logeert bij de grootouders (waar het misbruik heeft plaatsgehad) én dat ze onlangs heeft aangegeven daar niet meer te willen slapen, maakte ons toch een beetje ongerust. Overigens maakt het meisje verder wel een vrolijke indruk.

Mijn vraag: is het echt zo ongewoon dat een kind zo tekent, of komt het vaker voor? En moeten we dit voorzichtig aankaarten bij de moeder?
Superbad
pi_75773647

Vooral doorgaan met dit topic
pi_75773660
quote:
Zijn piemel werd stijf en hij vroeg of ik door wilde gaan (12 jr)

21 september 2001

Ik heb een zoontje van 12 jaar. Soms als hij in bad zit, kom ik wel eens per ongeluk binnen. Ik zeg hem dan altijd dat hij z'n piemel goed moet wassen. Een keer luisterde hij daar niet naar, dus ik pakte z'n piemel en begon hem te wassen. Toen ik ermee wilde ophouden, wilde hij dat ik door ging. Z'n piemel was heel erg stijf. Ik ben van schrik naar m'n man gegaan, maar we weten niet wat te doen.

[naam en adres bij de redactie bekend]
Jezus wat was ik een mietje vroeger Ik lees nu al deze helden verhalen
  vrijdag 18 december 2009 @ 16:28:30 #210
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_75773709
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 16:27 schreef Pieter-utd het volgende:

[..]

Jezus wat was ik een mietje vroeger Ik lees nu al deze helden verhalen
Moet kunnen, een moeder die de penis van haar 12-jarige zoon wast. Heel normaal,, hoort bij de ontwikkeling.
pi_75773794
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 16:28 schreef Penisbaard het volgende:

[..]

Moet kunnen, een moeder die de penis van haar 12-jarige zoon wast. Heel normaal,, hoort bij de ontwikkeling.
Precies, doet mijn moeder nu nog wel eens als ik hem echt niet wil wassen
quote:
Is hij te jong voor een homoseksuele relatie? (11 jr)

7 april 2001

Woord vooraf van de redactie
Aanvankelijk twijfelden we over de echtheid van het onderstaande verhaal maar die twijfel was niet terecht. Inmiddels weten we dat het klopt. Zie ook "Hoe het afliep", onderaan de pagina. Verder heeft deze kwestie veel heftige reacties losgemaakt. Zie: Forum, rubriek Seksualiteit, discussie "Sexualiteit bij kinderen", gestart op 9 april 2001.

Vraag

Onze zoon Simon is 11, enig kind, en altijd al een beetje een teruggetrokken kind geweest. Nooit hebben we noemenswaardige problemen gehad, al was hij nooit bij de sterksten van de klas.

Tijdens de grote vakantie kwam er een paar huizen verder een alleenstaande moeder wonen met een zoon, Karel, van 15 jaar (toen 14). Mijn zoon en deze jongen zijn sindsdien beste vrienden, een onafscheidelijk duo. Het lijkt wel of onze zoon helemaal opbloeit. Hij had voordien wel veel vrienden maar weinig echt diepe vriendschappen. Ook op school haalt hij dit jaar heel erg goede punten, en was hij met kerstmis zelfs de 3de van zijn klas.

Tijdens het laatste weekend van de kerstvakantie bleef Karel bij ons slapen (de twee waren al verschillende keren bij elkaar blijven slapen). Simon in zijn eigen bed en Karel op een matras op de grond ernaast. Rond de klok van elven ging ik hen zeggen dat het praten en lachen nu wel genoeg was geweest en dat het slaaptijd was. Maar toen ik binnenkwam verschoot ik toch wel. Ze hadden de twee matrassen naast elkaar op de grond gelegd, en lagen volledig naakt in een 69 bovenop elkaar en bedreven orale seks.

Ik wist niet goed wat gezegd of gedaan moest worden en ben terug naar beneden gegaan om er met mijn vrouw over te spreken.

De volgende ochtend aan het ontbijt hebben we er niets over gezegd en was het akelig stil. Die namiddag, nadat Karel naar huis was gegaan, kwam Simon zelf naar me toe. We hadden een lang gesprek waarin hij me huilend vertelde dat hij al lang voelde dat hij homo was, maar dat nooit durfde te zeggen en dat hij hoopte dat het overging. Het bleek dat hij en Karel reeds vanaf augustus een seksuele relatie hadden.

Volgens mij is er geen sprake van misbruik. Alhoewel het leeftijdsverschil groot is (10 en 14 bij het begin van de feiten), is onze Simon goed voor op vlak van lichamelijke ontwikkeling, en zijn vriend Karel net niet. En blijkbaar is alles gebeurd met onderlinge toestemming.

Toch vinden mijn vrouw en ik hem te jong voor een dergelijke verregaande beleving van zijn seksualiteit. Wat kunnen wij best doen in deze situatie? Indien wij deze relatie verbieden, leidt dit wellicht tot een traumatische ervaring. Of niet? En kan onze zoon van 11 al weten of hij homo is of niet?

[Naam en (Belgisch) adres bekend bij de redactie]
Ook heel normaal. Veel verhalen spelen zich af in België overigens
pi_75774278
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 16:31 schreef Pieter-utd het volgende:

Ook heel normaal. Veel verhalen spelen zich af in België overigens
lol
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_75774438
TVP
pi_75774616
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 15:10 schreef Chai het volgende:
Irl heb ik nog nooit erger gehoord dan iemand die met haar zusje had gezoend, maar die verhalen hier zijn zelfs verzonnen gewoon nog té ziek. En die Sanderijn al helemaal.
Ja, en die 2 zussen van 14 en 16 die met elkaars tieten speelden.

pi_75774781
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 16:52 schreef Mozy het volgende:

[..]

Ja, en die 2 zussen van 14 en 16 die met elkaars tieten speelden.

Oh ik heb het volgens mij niet goed uitgelegd. Ze waren toen 13 en 11 en die van 11 had nog geen tieten.
pi_75774838
Sicke shit joh!
pi_75774846
TVPedobear is here.
pi_75774960
Wat een fucking episch topic zeg. Ik ga me daar maar s aanmelden
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
  vrijdag 18 december 2009 @ 17:05:28 #219
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_75776142
pi_75776720
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 17:00 schreef Zapato het volgende:
Wat een fucking episch topic zeg. Ik ga me daar maar s aanmelden
Er kunnen geen vragen meer worden gesteld
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  vrijdag 18 december 2009 @ 18:01:38 #222
141808 Knuck-les
ik bats je moeder.
pi_75777015
wat een topic
pi_75777253
De absolute topper vind ik toch wel het jongetje wat geil wordt van winden
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
pi_75777381
Wel jammer dat we de meeste leuke al hebben gehad, kunnen we niet een nieuw gelijksoortig forum vinden?
  vrijdag 18 december 2009 @ 18:16:09 #225
179488 Stevennn
Hé waar bist jong?
pi_75777482
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 18:09 schreef 9611Niels het volgende:
De absolute topper vind ik toch wel het jongetje wat geil wordt van winden
Ik zie 'm al helemaal heftig ruiken aan z'n bed waar z'n pa net een dikke ruft heeft gelaten
Jonge, ik bin op de weaze
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')