Waarschijnlijk niet uit hetzelfde gezinquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:37 schreef adwin het volgende:
[..]
Die familie van den Top heeft meerdere pareltjes verwekt
http://jjaninevandentop.hyves.nl/
Hit-Krantquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:53 schreef Rookert het volgende:
[..]
Als moeder ooit de Break-Out had opengeslagen zag die die naakte modellen![]()
Wat een ongelooflijk laag takketijdschrift was dat zeg
Jij zoent nooit met je zusje terwijl je aan luiers ruikt? Dat hoort gewoon bij je ontwikkeling hoorquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:10 schreef Chai het volgende:
Irl heb ik nog nooit erger gehoord dan iemand die met haar zusje had gezoend, maar die verhalen hier zijn zelfs verzonnen gewoon nog té ziek. En die Sanderijn al helemaal.
Precies wie heeft in zijn jeugd niet de lul van zijn broer in zijn mond gehad. Het ergste wat ik irl heb gehoord is dat een meisje haar schaamhaar schoorquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:14 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Jij zoent nooit met je zusje terwijl je aan luiers ruikt? Dat hoort gewoon bij je ontwikkeling hoor
quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:14 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Jij zoent nooit met je zusje terwijl je aan luiers ruikt? Dat hoort gewoon bij je ontwikkeling hoor
Jaa, dat kan echt nietquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:16 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Precies wie heeft in zijn jeugd niet de lul van zijn broer in zijn mond gehad. Het ergste wat ik irl heb gehoord is dat een meisje haar schaamhaar schoor
quote:18 maart 2005
Sinds twee jaar heb ik een vriend, met een zoon van 12. Duidelijk is te merken dat de zoon gaat puberen, maar ook is te zien dat hij meer geïnteresseerd is in jongens dan in meisjes.
De vader heeft zich (om de liefde van zijn zoon te behouden denk ik, of om zijn eigen ego te strelen) naar zijn zoon toe "nichterig" gedragen. Met als gevolg dat de zoon zich nu fysiek heel erg tot zijn vader aangetrokken voelt (hij vertoont verliefd gedrag). De vader beseft nu wat hij heeft aangericht.
Ik heb geen idee hoe lang zoiets kan duren, maar mijn rol in deze weet ik niet goed te plaatsen. Ik verwijt het de vader en zie de houding van de zoon als een bedreiging voor mijn relatie. Wat nu?
Ziek manquote:
Het is een travestiet die eigenlijk Sander heetquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:47 schreef Pieter-utd het volgende:
Ik wil meer weten over Sanderijn, ik denk dat het een hele enge vrouw is
Ik moet bekennen dat ik alle 3 die psychologen al heb gegoogled, en ik zou ze allemaal niet raken!quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:51 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.kidsplanet.nl/planet/show/id=850317/contentid=512482
Zou je Sanderijn van der Doef raken?
In het kader van mijn lichaam verkennen, wat heel normaal is, ja!quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:51 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, ik moet namelijk zoveel mogelijk lichamen verkennen van zo divers mogelijke leeftijden. Dat is goed voor mij ontwikkelingquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:51 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Schaamlip-correctie voor een 14-jarige?
13 oktober 2006
Mijn dochter vertelde mij laatst dat ze uitstekende schaamlippen heeft en dat ze er een derde bij krijgt. Ik weet niet wat ik moet doen. Moet ik haar een operatie geven, of is er een andere mogelijkheid? Ze is nog maar 14 jaar!
[naam en adres bekend bij de redactie]
Uitstekend hoorquote:
Zusjesquote:Mijn dochters brachten het voorlichtingsboek meteen in praktijk. Wat nu? (8 en 11 jr)
22 oktober 2004
Ik ben moeder van twee prachtige dochters van 11 en 8 jaar oud. Twee weken geleden heb ik ze het boek 'Sex en zo' gegeven, met de bedoeling een goede stap te zetten in de seksuele voorlichting.
Nu heb ik ze enkele dagen geleden samen betrapt in bed. Op zich was dat nog niet zo gek, want ze slapen bij elkaar op de kamer. Maar waar ik van schrok, was dat mijn oudste dochter likte aan de vagina van haar zusje. Daarna pakte mijn oudste dochter de hand van haar zusje en duwde die tegen haar eigen vagina. Vervolgens deed ze net alsof ze een orgasme had.
Ik ben hier ontzettend van geschrokken en weet eigenlijk ook niet wat ik ermee aan moet. Ik schaam me omdat ik ze dat boek gegeven heb en omdat ik alleen maar heb staan kijken en niets gedaan heb.
Wat kan ik volgens u het beste doen en vindt u dat ik verkeerd heb gehandeld?
Als ze nou 8 jaar ouder warenquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:01 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Zusjes![]()
Overigens de zoveelste ouder die het wel heel leuk vindt om te blijven kijken naar haar/zijn eigen kind(eren) die met zich zelf aan het spelen is/zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |