Haha, goeie, computergirl! Of Servicemedewerker op het station.quote:Op zondag 20 december 2009 16:00 schreef computergirl het volgende:
Loketmedewerker! Socios heeft heeel veeel geduld met mensen die domme vragen stellen
Ze hebben dan misschien wel verstand van betrouwbare dienstregelingen, maar ze hebben niet altijd zin om deze ook goed uit te voeren.quote:Op zondag 20 december 2009 13:41 schreef Socios het volgende:
[..]
DB heeft juist heel veel verstand van betrouwbare dienstregelingen etc. Dat het nu even mis gaat met een stoomtrein staat daar los van.
Ik ookquote:Op zondag 20 december 2009 15:02 schreef Guppyfriend het volgende:
Boy oh boy, ik vraag me af of ik morgen in Utrecht kom, vanuit Arnhem...
Mja, mn vriend wees me nog op een tweede probleem. Mijn fiets staat nog op Arnhem centraal, en of er morgen bussen rijden is ook maar de vraag!quote:Op zondag 20 december 2009 16:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ookMomenteel onderzoeken we de mogelijkheid van teleportatie
Wat een leuke naam voor een stadjequote:Op zondag 20 december 2009 16:57 schreef ghizzer het volgende:
Ik zit nu in Arnhem in de trein naar Zutphen. Hopelijk rijd daar ook de trein naar Winterswijk.
quote:Op zondag 20 december 2009 17:17 schreef Duvel het volgende:
Net even over station Gouda gewandeld.
Ze beginnen weer te rijden zo te zienquote:Op zondag 20 december 2009 16:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ookMomenteel onderzoeken we de mogelijkheid van teleportatie
Zevenaar - Winterswijk zijn ze bezig. En die vervangde bussen rijden niet meer.quote:Op zondag 20 december 2009 17:05 schreef greavy het volgende:
Er schijnen treinen naar Winterswijk te rijden, hetzij met vertraging.
Zevenaar - Winterswijk is sowieso vertraagd, of slecht mogelijk.
Suicide. Waanzin. Er wordt al de hele dag gewaarschuwd dat je bestemming best eens onbereikbaar zou kunnen zijn. Dan moet je nodig nog een keer in de avond aan zo'n lange rit beginnenquote:Op zondag 20 december 2009 18:09 schreef ghizzer het volgende:
Familie wil vanavond nl van Lichtenvoorde-Groenlo naar Tilburg.
ns.nl - Dé bron voor de actuele vertrektijden, en reisadviezen met de treinquote:Op zondag 20 december 2009 18:09 schreef ghizzer het volgende:
Weet iemand of Zwolle - Roosendaal weer er in is gegooid? Familie wil vanavond nl van Lichtenvoorde-Groenlo naar Tilburg.
Bvd voor reacties.
Heeft dat er ooit uitgelegen? Volgens http://www.traphic.nl/trein.aspx rijdt hetquote:Op zondag 20 december 2009 18:09 schreef ghizzer het volgende:
Weet iemand of Zwolle - Roosendaal weer er in is gegooid? Familie wil vanavond nl van Lichtenvoorde-Groenlo naar Tilburg.
Bvd voor reacties.
quote:NS: Stap niet in trein
UTRECHT - De NS heeft mensen zondag aan het eind van de middag nog eens extra opgeroepen alleen in de trein te stappen als dat echt noodzakelijk is. „Denk niet bijvoorbeeld nog lekker een filmpje te pakken in Utrecht en met de trein te gaan. Je loopt echt het risico niet meer thuis te komen'”, aldus een woordvoerder, die vaststelde dat ondanks eerdere negatieve reisadviezen, toch mensen de trein pakten. Het treinverkeer zal nog de hele avond ontregeld zijn. Op sommige trajecten rijden helemaal geen treinen, elders veel minder dan normaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |