Kerstboom: 0 euro uitgegevenquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:25 schreef indahnesia.com het volgende:
kerstboom gekocht met 50% korting.. attributen voor in de boom 70% korting... nog geen 60 euro uitgegeven. Morgen alleen nog ergens voor 8 euro een set lampjes halen.
* geeft mevrouw haar broodje zoals gewenstquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nou dan doe maar vers gerookte zalm, beetje sla, kappertjes en dat lekkere sausje van Het Bruudsje
Ja, dat plaats ik volgend jaar, al heb ik geen zolder, dus moet ik ergens onder de trap de zooi verstoppen. Dat gaat wel lukken.quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Kerstboom: 0 euro uitgegeven
slingers e.d. 0 euro uitgegeven
lampjes: 0 euro uitgegeven
Kerst-voorraad op zolder hebben liggen FTW
dat is een onwijs lekker broodjequote:Op vrijdag 18 december 2009 11:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
* geeft mevrouw haar broodje zoals gewenst
Oei, dat lijkt me eigenljik wel wat....quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:32 schreef indahnesia.com het volgende:
Goed, de boom wordt opgetuigd, ik trek een biertje open.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat is een onwijs lekker broodje
al lang niet meer gehad
toen had ik nog geen kindje
toen ik nog deed carpoolen met Ben Hurrquote:
En de kerstkaarten zijn gekrompen? krijg een hoop hele kleine kaartjes binnen?quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:31 schreef indahnesia.com het volgende:
Goftedomme, stop eens met al die email-kerstkaarten en stuur gewoon een echte, stelletje gierpinnen.
Gewoon doen dus!quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Oei, dat lijkt me eigenljik wel wat....
"Ja, we wensen zoveel mogelijk mensen een goede Kerst, dat is een positieve gedachte"quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:37 schreef Thrust het volgende:
[..]
En de kerstkaarten zijn gekrompen? krijg een hoop hele kleine kaartjes binnen?
denk dat zijn baas dat minder vindtquote:
Boeie, schijt aan de baas!quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
denk dat zijn baas dat minder vindt
Kom jij nog even met de schijt jaquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Boeie, schijt aan de baas!
ik ga mijn baas nu gedag zwaaien en richting huis.quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
denk dat zijn baas dat minder vindt
Oeh have fun danquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ga mijn baas nu gedag zwaaien en richting huis.
Voorbereiden voor de vakantie.
Koffie?quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ga mijn baas nu gedag zwaaien en richting huis.
Voorbereiden voor de vakantie.
quote:
Dubbele?quote:
quote:Top 100 van donderdag 17 december 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
15. 152 indahnesia.com
28. 125 goldfinger1963
33. 113 Fha
45. 104 DjRex89
76. 076 Frutsel
87. 070 Dr_Flash
ja en nog eens ja.quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dubbele?
Bijna tijd voor mn sigaretje
quote:
van je troon gestotenquote:
Vast welquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:13 schreef cablegunmaster het volgende:
Pa : Kun je even helpen? mn auto staat vast op de oprit![]()
net gelunchedquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:15 schreef Fha het volgende:
helluh
net ontbeten met een bord tortellini, zo werken
en toen ging het mis met mijn koffiequote:Op vrijdag 18 december 2009 11:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
toen ik nog deed carpoolen met Ben Hurr
beetje caffeine & nicotine om de dag goed te beginnenquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dubbele?
Bijna tijd voor mn sigaretje
Fhaquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:15 schreef Fha het volgende:
helluh
net ontbeten met een bord tortellini, zo werken
quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:17 schreef Ladylike het volgende:
Hey CGM
Fhatjuh![]()
Ik ga peuk roken, krijg deze kut factuur niet geboekt
stress![]()
rook zequote:Op vrijdag 18 december 2009 12:17 schreef Ladylike het volgende:
Hey CGM
Fhatjuh![]()
stress![]()
half erafgegleden blijkbaarquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Vast wel, maar als hij daar niet staat waar dan?
Goeiemiddagquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:17 schreef Ladylike het volgende:
Hey CGM
Fhatjuh![]()
stress![]()
Werk ze & nog een fijne dagquote:
Fhaquote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:21 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
half erafgegleden blijkbaareven helpen duwen. auto krijgt amper grip
smakelijkquote:
MPGquote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:06 schreef Ladylike het volgende:
Binnenkomers
kreeg het ineens druk
buikpijn
JF heeft buikgriep, kleine heeft buikgriep..
oh ooh...
quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee
stond op, kon meteen naar wc...
morgen mij GF werken
en ik ga niet voor de 2e keer zn verjaardag missen
te laatquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:58 schreef indahnesia.com het volgende:
Woesj.. een vlaag stortregen. Ramen dicht!
indahquote:
o ja, het is winter in Nederland. Alweer bijna vergeten met zo'n tropische regenbui op de achtergrond.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:03 schreef DaMart het volgende:
Heerlijk weertje vandaag. Net even in de duinen achter de flat gaan lopen.
Alleen mag er best weer wat sneeuw gaan vallen hier, want de bomen zijn weer groen.
whehehequote:Op vrijdag 18 december 2009 13:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ja, net te laat, maar da's voldoende om te moeten dweilen hier.
gaat het een beetje wok?quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:03 schreef wel.o.k het volgende:
AARGH GOD TYFEUS TERING [ afbeelding ]
zo, dat ben ik kwijt.
sorry![]()
frustratie enzo
koud en de zon schijntquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hoe is het in jouw buitenland?
hier ligt er alleen nog wat aangevroren sneeuwquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:03 schreef DaMart het volgende:
Heerlijk weertje vandaag. Net even in de duinen achter de flat gaan lopen.
Alleen mag er best weer wat sneeuw gaan vallen hier, want de bomen zijn weer groen.
stress weer kwijtquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:03 schreef wel.o.k het volgende:
AARGH GOD TYFEUS TERING [ afbeelding ]
zo, dat ben ik kwijt.
sorry![]()
frustratie enzo
Wordt vanzelf een ijsbaan.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hier ligt er alleen nog wat aangevroren sneeuw
was het hier een uurtje of 7 geleden ookquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nou, hier is het aardedonker. Geen zon te zien.
dus dadelijk doet je internet het niet meerquote:
Huh? is dat dan anders bij jou dan bij mij?quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
was het hier een uurtje of 7 geleden ook
zal wel mee vallen hier is goed gestrooidquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Wordt vanzelf een ijsbaan.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
De KSC kan weer opgelucht adem halen denk ik.
Het werkt allemaal nog. Kennelijk is het noodweer niet heel groot, want de toren staat een eindje verderop.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dus dadelijk doet je internet het niet meer
kennelijk welquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Huh? is dat dan anders bij jou dan bij mij?
En nog ligt er ijs?quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zal wel mee vallen hier is goed gestrooid
met knoflooksausquote:
quote:
quote:
klote weer ook anders had je het wel gehaaldquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
NEE.
ik moet op op 5 servers 42 printpoorten configureren, oude software dus dat werkt niet via remote console (rdp)
moet via een ilo-board. dan zie je in internet explorer je monitor en muis.
muis zie na een verplaatsing pas als je klikt. als je mis klikt zet je iets uit of aan wat je niet wil.
ik ben al de hele dag bezig en nog niet klaar.
het is dat die servers zo ver uit elkaar staan anders was ik in de auto gestapt
maar leeuwarden, groningen utrecht maastricht en den helder is net niet te doen op 1 dag met dit weer.
hou bij je, ik moet nog naar huis en jij bent het al.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:12 schreef Klonk het volgende:
KUT het sneeuwt hier, donder op met die troep...
zal ik het proberen naar Mofrika te blazenquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hou bij je, ik moet nog naar huis en jij bent het al.
hier gelukkig nietquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:12 schreef Klonk het volgende:
KUT het sneeuwt hier, donder op met die troep...
quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
klote weer ook anders had je het wel gehaald
trouwens niet heel hard, gewoon heel zachtjes dwarrelen vlokjes naar beneden, maar alsnog: optiefen met die rotzooiquote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:14 schreef Klonk het volgende:
[..]
zal ik het proberen naar Mofrika te blazen
heb jij weerquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
NEE.
ik moet op op 5 servers 42 printpoorten configureren, oude software dus dat werkt niet via remote console (rdp)
moet via een ilo-board. dan zie je in internet explorer je monitor en muis.
muis zie na een verplaatsing pas als je klikt. als je mis klikt zet je iets uit of aan wat je niet wil.
ik ben al de hele dag bezig en nog niet klaar.
het is dat die servers zo ver uit elkaar staan anders was ik in de auto gestapt
maar leeuwarden, groningen utrecht maastricht en den helder is net niet te doen op 1 dag met dit weer.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
goed voor de airmiles en de aandelen michelin
zo is het gister hier ook begonnen......quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:15 schreef Klonk het volgende:
[..]
trouwens niet heel hard, gewoon heel zachtjes dwarrelen vlokjes naar beneden, maar alsnog: optiefen met die rotzooi
Sneeuw is net als Marokkanen, vaak niet echt gewenst en als ze komen nooit alleen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:15 schreef Klonk het volgende:
[..]
trouwens niet heel hard, gewoon heel zachtjes dwarrelen vlokjes naar beneden, maar alsnog: optiefen met die rotzooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |