Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
succesquote:
Slaap lekkerquote:
jeps, bittere noodzaak.quote:Op vrijdag 18 december 2009 05:59 schreef Thrust het volgende:
Leuke TTSurvival koffie drinken voor beginners?
Worden er dan ook tips gegeven of desnoods trainingsprogramma'squote:
quote:
Tegen vergoeding is dat wel te regelen hoor.quote:Op vrijdag 18 december 2009 06:04 schreef Thrust het volgende:
[..]
Worden er dan ook tips gegeven of desnoods trainingsprogramma's
rond deze tijd van de dag wil ik bijvoorkeur makkelijke dingenquote:Op vrijdag 18 december 2009 06:11 schreef Thrust het volgende:
[..]
komen we met zulke leuke tips, das toch veel te makkelijk....
Beetje liefdadigheid is ook ver te zoekenquote:Op vrijdag 18 december 2009 06:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Tegen vergoeding is dat wel te regelen hoor.
Gemakszucht dient de mens ook hier dus.quote:Op vrijdag 18 december 2009 06:11 schreef Thrust het volgende:
[..]
komen we met zulke leuke tips, das toch veel te makkelijk....
voor 7 uur in de morgen ben ik een luie flikkerquote:Op vrijdag 18 december 2009 06:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Gemakszucht dient de mens ook hier dus.
Ben dan ook niet echt van de liefdadigheid. Geld is waar het om gaat in deze wereld.quote:Op vrijdag 18 december 2009 06:18 schreef Thrust het volgende:
[..]
Beetje liefdadigheid is ook ver te zoeken
met wat survival spirit is ook niks mis, alleen nu ff nietquote:Op vrijdag 18 december 2009 06:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Gemakszucht dient de mens ook hier dus.
ik ook vaakquote:Op vrijdag 18 december 2009 06:22 schreef Klonk het volgende:
[..]
voor 7 uur in de morgen ben ik een luie flikker
geen survival tussen 06:30 en 07:30 in de morgen dus.quote:Op vrijdag 18 december 2009 06:25 schreef Thrust het volgende:
[..]
met wat survival spirit is ook niks mis, alleen nu ff niet
hehe normaal ga ik nu naar me werk, ben nu nog aan het werk en ga zo naar bedquote:
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 17-12-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 124 goldfinger1963
02. 083 indahnesia.com
03. 080 Fha
04. 043 biekske2009
05. 041 wel.o.k
06. 038 Dr_Flash
07. 036 DjRex89
08. 035 Klonk
09. 035 MPG
10. 029 OA
11. 018 friemelaar
12. 018 MaleDuck
13. 012 Lenny_Leonard
14. 010 cablegunmaster
15. 009 marcb1974
16. 009 Symphonic
17. 008 DaMart
18. 005 Sjowhan
19. 005 Aarti
20. 002 BrandX
Reeks-statistieken!
weer naar het werk gesurvivaledquote:Op vrijdag 18 december 2009 06:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
geen survival tussen 06:30 en 07:30 in de morgen dus.
heb je er dus weer 1 gemist?quote:Op vrijdag 18 december 2009 07:58 schreef wel.o.k het volgende:
even mpg-en onder genot van een bakkie
stelletje spammers hebben een heel topic vol gebaggerd
Geweldig, wat ze allemaal niet op logistiek schuiven.quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:05 schreef Sjowhan het volgende:
De trein van 07:14 kon niet weg vanwege logistieke problemen zodat mijn trein ook vertraagd was.. Uhu, zeg gewoon dat er geen conducteur aanwezig is
10 minuutjes later op het werk dus, dat valt nog mee
Misschien ging het glijdend sneller vandaagquote:Op vrijdag 18 december 2009 08:08 schreef Klonk het volgende:
Klonkette dacht vanmorgen dat het voldoende was om twee minuten voordat de bus ging van huis te gaan, alleen jammer dat het 5 minuten lopen is naar de bushalte
er ligt hier geen sneeuw, nou 4 vlokjes mischien danquote:Op vrijdag 18 december 2009 08:10 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Misschien ging het glijdend sneller vandaag
Ow... Hoe lang moest ze nu wachten dan? Een half uur of een uur?quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:12 schreef Klonk het volgende:
[..]
er ligt hier geen sneeuw, nou 4 vlokjes mischien dan![]()
ze had gewoon geen om lang in de kou te wachten, plan mislukt dus
Dat had een collega van mij gisteren dus. Op Amsterdam was er geen conducteur voor haar trein, dus reed de trein niet verder. De volgende trein had toen ook nog eens ruim 20 minuten vertraging. 's Avonds naar huis strandde ze weer op Amsterdam Centraal. Toen was er geen machinist beschikbaarquote:Op vrijdag 18 december 2009 08:05 schreef Sjowhan het volgende:
De trein van 07:14 kon niet weg vanwege logistieke problemen zodat mijn trein ook vertraagd was.. Uhu, zeg gewoon dat er geen conducteur aanwezig is
10 minuutjes later op het werk dus, dat valt nog mee
nee ik had er 1 post in gezetquote:
Het viel op zich wel mee. Alleen iedereen durft hier niet harder dan stapvoets te rijden... dat is wel irritant!quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nee ik had er 1 post in gezet![]()
die moet ik nu nog lezen.
het was wel spek glad vandaag
half uurtje, ze is heel verstandig lekker naar huis gekomen, heb d´r wel zitten stangen uiteraardquote:Op vrijdag 18 december 2009 08:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ow... Hoe lang moest ze nu wachten dan? Een half uur of een uur?
En terecht!quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:34 schreef Klonk het volgende:
[..]
half uurtje, ze is heel verstandig lekker naar huis gekomen, heb d´r wel zitten stangen uiteraard
Ik ben trots op je! werkse!quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:33 schreef DaMart het volgende:
Ik ben zonder problemen op mijn werkplek gekomen.
Niet uitgegleden of zo toen ik van de badkamer naar mijn computer liep om thuis te werken!.
volgens mij vond ze het niet zo grappig, ik zat elke minuut af te roepenquote:Op vrijdag 18 december 2009 08:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
En terecht!
[..]
Ik ben trots op je! werkse!
Zo, kom jij even goed weg!quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:33 schreef DaMart het volgende:
Niet uitgegleden of zo toen ik van de badkamer naar mijn computer liep om thuis te werken!.
in den haag was het heel spannend of ik de bocht ging halen voor de stoeprandquote:Op vrijdag 18 december 2009 08:29 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Het viel op zich wel mee. Alleen iedereen durft hier niet harder dan stapvoets te rijden... dat is wel irritant!
quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:33 schreef DaMart het volgende:
boodschaps zequote:
Goed stuurwerk dan!quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
in den haag was het heel spannend of ik de bocht ging halen voor de stoeprand![]()
maar het ging![]()
[..]
![]()
[..]
boodschaps ze
quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:52 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Goed stuurwerk dan!
Ik ga hier vandaag ook eens een ochtendje knallen
Ll, Lekker interface van mequote:Op vrijdag 18 december 2009 08:54 schreef Ladylike het volgende:
Ik sta niet in de cijfers van gisteren
Pindahquote:
Hoest met je harde "schijf"?quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:12 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
Het was weer lekker glibberen en glijden vanochtend. Moest via de achterdeur mijn auto in omdat er 3 portieren zaten vastgevroren
die is lekker gedefragmenteerdquote:
quote:
rexquote:
sympquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:12 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
Het was weer lekker glibberen en glijden vanochtend. Moest via de achterdeur mijn auto in omdat er 3 portieren zaten vastgevroren
flesquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, vandaag maar weer eens WEL op kantoor beland![]()
Alleen gesneeuwruimd is er nog steeds nergens hier in Edekutgemeente
net in de planning gekeken en bijna iedereen is vrij, dus wie gaat storingsdienst doen?quote:De komende periode kunnen er incidenten en changes bij de storingsdienst binnenkomen die direct te maken met de q-koorts.
Tot nadere berichtgeving geldt dat de incidenten en changes op dit terrein voorrang hebben boven de andere calls.
Mochten er onmogelijke verzoeken binnenkomen overleg dan even met ****** of mij.
Hoiquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:06 schreef Ladylike het volgende:
Binnenkomers
kreeg het ineens druk
buikpijn
JF heeft buikgriep, kleine heeft buikgriep..
oh ooh...
dat zijn slechte voortekenen inderdaad.quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:06 schreef Ladylike het volgende:
Binnenkomers
kreeg het ineens druk
buikpijn
oh ooh...
quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:06 schreef Ladylike het volgende:
Binnenkomers
kreeg het ineens druk
buikpijn
oh ooh...
neequote:
Zoiets jaquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Kruk in de kont en gaan met die banaan
quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Kurk in de kont en gaan met die banaan
Oh god, theo en theaquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
creatief met kurk
![]()
[ afbeelding ]
Ja man, heb meelijquote:
quote:
sadistquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:54 schreef Symphonic het volgende:
Sterkte aan iedereen die het nodig heeft
quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:54 schreef Symphonic het volgende:
Sterkte aan iedereen die het nodig heeft
wat zit erop?quote:
Nog steeds geen honger, lichaam raakt wel wat van slag met die rare korte nachtenquote:
Niets nog, dat is dus aan te vragenquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wat zit erop?
(heb dus wel honger)
zolang er geen boter op zit, vind ik het primaquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niets nog, dat is dus aan te vragen
Een broodje zonder beleg en met geen boter voor mevrouw danquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zolang er geen boter op zit, vind ik het prima
droog dusquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een broodje zonder beleg en met geen boter voor mevrouw dan
Ik vraag wat je er op wil. En jij zegt geen boter. Dus dat is wat je krijgtquote:
nou dan doe maar vers gerookte zalm, beetje sla, kappertjes en dat lekkere sausje van Het Bruudsjequote:Op vrijdag 18 december 2009 11:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik vraag wat je er op wil. En jij zegt geen boter. Dus dat is wat je krijgt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |