Iddquote:Op vrijdag 18 december 2009 04:05 schreef Siniti het volgende:
Starless is een van de weinige nummers waar ik echt kippenvel van krijg. Vooral als in de tergende opbouw die drums opeens hard inkomen
klopt dat wel, ik moet hem eens gaan uppen op youtube maar dat duurt altijd zo tergend langquote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:39 schreef Chai het volgende:
De buren hebben hun wekkerradio niet goed uitgezet nu word ik gehersenspoeldmet gedempte piepjes.
Dat is irritant ja.quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:39 schreef Chai het volgende:
De buren hebben hun wekkerradio niet goed uitgezet nu word ik gehersenspoeldmet gedempte piepjes.
Wmahahahaha.quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:28 schreef Zotheid het volgende:
Godver, nu heeft er weer iemand zich voor de trein gegooid bij Den Haag HS, waardoor er geen trein rijdt van Den Haag naar Eindhoven.
Hopen dat het straks is opgelost anders heb ik weer een dag met ruime vertraging.
In die treinspringers?quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:22 schreef BobbyB het volgende:
NL is zo klein en nog is het een ramp je een beetje fatsoenlijk te kunnen verplaatsen.
Nee, door het land heen.quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:12 schreef Maisnon het volgende:
koekoek
Oh, jij droomt ook lekkerquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:22 schreef Maisnon het volgende:
Ik droomde onder andere dat ik in m'n rug geschoten werd door iemand die doordraaide en die nog 2 andere neerschoot en zichzelf daarna neer taserde
Ziek.quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:22 schreef Maisnon het volgende:
Ik droomde onder andere dat ik in m'n rug geschoten werd door iemand die doordraaide en die nog 2 andere neerschoot en zichzelf daarna neer taserde
watquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:54 schreef Maisnon het volgende:
Nou het wordt een witte kerst waarschijnlijk
HAHAHAHAHAHA MAISNON HEEFT LAST VAN ROOSquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:54 schreef Maisnon het volgende:
Nou het wordt een witte kerst waarschijnlijk
Doet het niet.quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:47 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]![]()
!!!
(je zou alleen kleine letters moeten gebruiken ipv hoofdletters. het is immers 'wat')
WHEHEHE NEE DIE OTIS DAN MET ZIJN ROOS OP ZIJN PAKquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:47 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHA MAISNON HEEFT LAST VAN ROOS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Niet op m'n pak G.quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:50 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
WHEHEHE NEE DIE OTIS DAN MET ZIJN ROOS OP ZIJN PAK![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:52 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
Dit kwam ik net tegen op een paardenforum![]()
Ik vind het 'paardenforum' meer schokkend dan dat olifantje.quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:52 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:51 schreef Otis2.0 het volgende:
Whehe m'n vriendin bleef zo hier slapen vannacht na het gala en vanmorgen moest ze om 11 uur bij school zijn voor een kerstviering ofzo () dus het ging alleen om een nacht en een korte ochtend eigenlijk. Ga ik gisteren haar spullen ophalen, staat ze met 2 enorme tassen vol
.
Vrouwen.
Sowieso mannelijke lingeriequote:Op vrijdag 18 december 2009 12:52 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
Je hebt de klok weer eens horen luiden maar je weet niet waar de klepel hangt.quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:55 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
![]()
oh verdorie, ik dacht dat jeje roos op je pak had gespijkerd mén
Ik kom daar bijna nooit hoorrr.quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:54 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik vind het 'paardenforum' meer schokkend dan dat olifantje.
Aha ik zie, maar nu weet ik wel wat een pochet dus wel isquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:57 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Je hebt de klok weer eens horen luiden maar je weet niet waar de klepel hangt.
Iew wat een vieze hormoonbommen die meisjes zo in het openbaar op iemand geilen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:05 schreef Otis2.0 het volgende:
Overigens ging ik net even mijn vriendin naar school brengen dus ik liep daar sinds lange tijd weer rond in de gangen van mijn oude middelbare school. En ik voelde de brandende ogen van hordes 13-jarige meisjes.
Klopt, maar het strelen van mijn ego is een dankbare taak.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Iew wat een vieze hormoonbommen die meisjes zo in het openbaar op iemand geilen.
dat stelt nog niks voor, ik zat laatst in de supermarkt swa met 2 bakken ben en jerry's ijs je weet, en toen zat er zo een buggy voor me. en toen voelde ik de brandende ogen van een 2 jarige chickquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:05 schreef Otis2.0 het volgende:
Overigens ging ik net even mijn vriendin naar school brengen dus ik liep daar sinds lange tijd weer rond in de gangen van mijn oude middelbare school. En ik voelde de brandende ogen van hordes 13-jarige meisjes.
pics? msn? nummer? hyves?quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:11 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
dat stelt nog niks voor, ik zat laatst in de supermarkt swa met 2 bakken ben en jerry's ijs je weet, en toen zat er zo een buggy voor me. en toen voelde ik de brandende ogen van een 2 jarige chick
Was ik maar een mooie jongen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:05 schreef Otis2.0 het volgende:
Omdat ik eigenlijk dik en lelijk ben.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:14 schreef Maisnon het volgende:
Otis waarom heb je geen foto's in je fotoboek
Marthaquote:
Weedle.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:20 schreef Skylark. het volgende:
Eeh jongens, hebben jullie een goed alternatief voor Rhyperior? Hij KO't te weinig.
Dingen waar ik niet van hou:quote:
Jaquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:21 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Jij bent mooier dan ik hoor schatje.
Wat een vraagquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:22 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Dingen waar ik niet van hou:
# Hardcore/Hardstyle.
Oh mein got, waarom niet
Omdat het kutmuziek is.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:22 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Dingen waar ik niet van hou:
# Hardcore/Hardstyle.
Oh mein got, waarom niet
quote:
ja maar waarom vind je het dan kutmuziek ?quote:
Yep, wacht, ik stuur door.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:29 schreef S.Seagal het volgende:
Sky heb je al iets terug gekregen van die Amerikaanse verzend dinges?
Ik weet niet man, ik zag een Nederlandse site met een ander vet pak voor 100 euro. Keuzes, keuzes. :squote:
Ja klopt. En de andere twee waren niet echt tevreden met de keuzes die ze hadden omdat wij de mooiste pakken hadden.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:36 schreef Skylark. het volgende:
Maar ik wil liever 'het plan', maar dat is lastig en duur.
Wat is een satria.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik zie Satria al als Ernie lopen [ afbeelding ].
quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:43 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
a.k.a. napityipitptitltutlututltutptitltuitutu
thats racistquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:52 schreef Otis2.0 het volgende:
When you say 'hola', I say 'hi'.
When I pass you at the border slap me a high five.
You better pack a poncho 'cause it sure gets cold up here.
Me I'm headed south for hot women and cheap beer.
Here's the keys to my Chevrolet.
You can have the house and the bills I pay.
Welcome to the good ol' USA.
I'm headed your way, José.
Ja mooi nummer is dat hè. Mooi geluidje op het begin ook.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:48 schreef S.Seagal het volgende:
Het nummer If I Could van Johnson dat doet je nadenken over het leven en de dood.
quote:Mijn dochter van 9 jaar is verliefd op een jongen van 18 (en omgekeerd). Wat moeten we daarmee?
20 oktober 2006
Joris (18 jaar) is al enkele jaren een goede huisvriend. Sinds de dood van mijn man, 3 jaar geleden, heeft hij een deel van mijn mans taken overgenomen, zoals het tuinonderhoud en andere 'mannenklusjes'.
Telkens als Joris bij ons is, is Sarah (onze dochter van 9 jaar) bijna constant bij hem. Joris zorgt ervoor dat Sarah haar huiswerk afmaakt, maar zij spelen ook samen boven op haar kamer. Zelf weet ik niet precies wat zij daarboven allemaal doen, maar van Lies (mijn dochter van 16 jaar) heb ik gehoord dat wanneer zij tv kijken, Sarah en Joris samen knuffelen.
Op zich heb ik hier niets op tegen. Ik heb al meerdere malen met Joris gesproken over wat er wel mag en wat niet, tussen hem en Sarah, en hij aanvaardt dat ook. Hij zou zelf ook niet méér willen, zegt hij.
Maar wat mij wel zorgen baart, is dat ik Sarah aan Joris heb horen vragen of hij geen 'koppel' met haar wil zijn. Ze zei dat ze van hem houdt. Ik zag dat Joris nogal met die vraag in zijn maag zat, maar na een tijdje zei hij toch maar "nee". Joris is toen vroeger dan anders naar huis vertrokken en ik merkte dat hij ook bijna zat te wenen en daarom dus weg wou.
Mijn dochtertje heeft 's avonds, toen Joris weg was, heel de avond liggen wenen en wou de volgende dag ook niet naar school (ze huilde nog steeds).
De volgende dag ben ik met Joris gaan praten, en hij zei: "Om eerlijk te zijn: ik houd ook van uw dochter en ik zou graag met haar samen willen zijn, maar ik weet niet wat anderen ervan zullen vinden". Ook wist hij niet of het van mij zou mogen. Hij voegde daaraan toe het spijtig te vinden dat zij nog maar 9 jaar is.
Sarah weet ook niet meer wat ze ervan moet denken en slaapt de laatste dagen slecht. (Ze is moe, en let niet goed op in school).
Zelf weet ik niet of ik dit nu moet toestaan of niet. Ik weet wel dat Joris zich aan de afspraken zal houden, maar toch is en blijft het een (zéér) groot leeftijdsverschil. Ik maak mij vooral zorgen over wat anderen erover zullen zeggen, en of het wel goed is voor de ontwikkeling van mijn dochter.
een Belgische moeder
Ajax rampeneert dat hele Juve eruit.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:04 schreef S.Seagal het volgende:
Anti-Nederland in Europa dit jaar:
Ajax - Juventus
PSV - Hamburger SV
Twente - Werder Bremen
quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:05 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ajax rampeneert dat hele Juve eruit.
Welk team brengen ze daarvoor mee?quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:05 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ajax rampeneert dat hele Juve eruit.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:07 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik zie Ajax serieus winnen van Juventus.
Whahahah, hou op alsjeblieft, hou op, de tranen langs mijn ogen.quote:
Mja, tegen topteams kunnen ze 't altijd opeens wel. Vorig jaar tegen Fiorentina deden we niks onder voor hun. En dat was nog wel met Marco als coach. En ik zie geen enorme verschillen tussen Fiorentina en Juve.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:08 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
[..]
Whahahah, hou op alsjeblieft, hou op, de tranen langs mijn ogen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Pattie, Davids, Seedorf.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:06 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Welk team brengen ze daarvoor mee?
Ik ben bang dat het hem echt niet wordt. Gisteren met dat gestuntel achterin tegen een Anderlecht laat staan als je daar een Trezeguet hebt staan. Fouten mogen ze die avond niet maken. Hoop het beste voor Ajax.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:12 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Mja, tegen topteams kunnen ze 't altijd opeens wel. Vorig jaar tegen Fiorentina deden we niks onder voor hun. En dat was nog wel met Marco als coach. En ik zie geen enorme verschillen tussen Fiorentina en Juve.
Liever tegen Juventus geloot dan tegen een oostblokteam.
Ik verwacht dan ook wel een andere instelling tegen Juventus ja.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:15 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het hem echt niet wordt. Gisteren met dat gestuntel achterin tegen een Anderlecht laat staan als je daar een Trezeguet hebt staan. Fouten mogen ze die avond niet maken. Hoop het beste voor Ajax.
Ik dacht vroeger altijd dat jij een chinees was.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:38 schreef Chai het volgende:
Ik kende Otis, Skylark al ver voor dat ik hier kwam door hun fobohosselskills.
Ik fobohossel nietquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:38 schreef Chai het volgende:
Je kunt het of je kunt het niet.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:38 schreef Chai het volgende:
It's played or being played.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:40 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik fobohossel niet. Jij ging mij fobohosselen!
Wat?quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:42 schreef Chris_Hansen het volgende:
[..]
Wat heb ik gehoord over jou?
Nee.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:40 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik fobohossel niet. Jij ging mij fobohosselen!
Omdat Chai een oosters woord is en dus ook zo klinkt?quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:39 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik dacht vroeger altijd dat jij een chinees was.Weet niet meer waarom
.
Oh. Dan was het via Mozy ofzo.quote:
Die heb ik welquote:Bovendien had/heb jij geen foto's in je fobo en toen wist ik dus nog niet dat je geen dikke bochelneus met wrattten had.Dat risico is natuurlijk te groot om te nemen..
quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:44 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Oh. Dan was het via Mozy ofzo.
[..]
Die heb ik wel.
Waarom ga je niet even zittenquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:47 schreef Chai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nouja die vind ik niet zo aantrekkelijk. Je hebt daar niet eens een neus.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:49 schreef Chris_Hansen het volgende:
[..]
Waarom ga je niet even zitten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Die vuigerik zou nog voor me painten.quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:11 schreef Mozy het volgende:
Moonmovies en Mozy melden zich.
Wij eten op dit moment pizza.
Bel hem!quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:17 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Die vuigerik zou nog voor me painten.
Okeeee.quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Post nou maar gewoon met je eigen account.
Het is jullie ding, maar is het nu nog niet duidelijk dat hij en Skylark niet helemaal in orde zijn?quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Post nou maar gewoon met je eigen account.
bOii ik weet niet waar je het over hebt maar die Chris_Hansen is niet mijn kloon.quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:32 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het is jullie ding, maar is het nu nog niet duidelijk dat hij en Skylark niet helemaal in orde zijn?
Nou ja, jullie kijken maar wat je doet met mijn TR's.
Ik denk persoonlijk dat ze net even te ver gaan, en ik zou net als ik met anderen gedaan heb wel via PM in discussie met ze willen gaan, maar met deze 2 valt gewoon echt niet te praten...
Dat jullie weer eens de scheidslijn tussen normaal een beetje opstandig zijn en iemand onterecht smaad aandoen op een openbaar forum niet wisten te onderscheiden.quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:33 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
bOii ik weet niet waar je het over hebt maar die Chris_Hansen is niet mijn kloon.
Wat heb ik dan verkeerd gedaan in jouw ogen?quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:36 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat jullie weer eens de scheidslijn tussen normaal een beetje opstandig zijn en iemand onterecht smaad aandoen op een openbaar forum niet wisten te onderscheiden.
En dat is niet de eerste keer...
Nee dat niet maar check gewoon die tijd he, vrijdagavond, laatste dag voor de vakantiequote:
Mja belachelijkquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:39 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee dat niet maar check gewoon die tijd he, vrijdagavond, laatste dag voor de vakantie![]()
quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:32 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nou ja, jullie kijken maar wat je doet met mijn TR's.
Hihi, je noemde me meisje.quote:
Ik ben super melig sinds vanmiddag. Ik had echt moeite op te stoppen met lachen toen het leuke gebeurde.quote:
wat is er gebeurd dan. ZEG HET ZEG HET.quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:43 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik ben super melig sinds vanmiddag. Ik had echt moeite op te stoppen met lachen toen het leuke gebeurde.![]()
Iemand vertelde in een serieuze presentatie dat hij binnenkort floor-manager zou worden op de melkafdeling van de C1000. Wij kwamen niet meer bij, wij waren ook de enige die er om aan het lachen waren.quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:44 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
wat is er gebeurd dan. ZEG HET ZEG HET.
Had je het tegen mij?quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:47 schreef Chuck_Norris het volgende:
Kankerautist. Donder eens op vriend.
okquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:47 schreef Chuck_Norris het volgende:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:46 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Iemand vertelde in een serieuze presentatie dat hij binnenkort floor-manager zou worden op de melkafdeling van de C1000. Wij kwamen niet meer bij, wij waren ook de enige die er om aan het lachen waren.
Ja BEAT IT.quote:
SHIT JUST GOT REALquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:47 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haten is verlaten.quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:36 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat jullie weer eens de scheidslijn tussen normaal een beetje opstandig zijn en iemand onterecht smaad aandoen op een openbaar forum niet wisten te onderscheiden.
En dat is niet de eerste keer...
Nee, niet eens.quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Is de schoonheidsverkiezing al weer een maand geleden?
Waarschijnlijk was het niet zo heel leuk, maar de alcohol die wij op een kerstborrel hadden gescoord maakte het wel leuk.quote:
Otis en Skylark zijn het gevoel voor realiteit soms een beetje kwijt, en ik denk niet dat ze goed zijn voor dit forum...maar laat de administrators zich daar maar over buigen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:44 schreef BobbyB het volgende:
Lamon, hoe vaak ben je nu onderhand al zogenaamd weggegaan? Je zoekt het zelf iedere keer weer op hoor.
Is het dan niet makkelijker om gewoon weg te blijven ipv er constant tegen in te gaan?quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:54 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Otis en Skylark zijn het gevoel voor realiteit soms een beetje kwijt, en ik denk niet dat ze goed zijn voor dit forum...maar laat de administrators zich daar maar over buigen.
Ik ben enkel maar een user en heb daar verder niet over te zeggen.
En och, opzoeken...het is zoiets als lurken, mensen van dingen beschuldigen en foto's blijven posten van iemand, dan zoek je het ook een beetje op.
Als het ophoudt, dan zoek ik het ook niet meer op, zolang het wel door blijft gaan, dan mag ik het ook blijven zoeken.
Alleen zonder schelden of doodsverwensingen overigens, niet mijn ding, maar het is wel een openbaar forum, dus anderen kunnen meelezen, en ik ben gewoon niet gediend van dit soort gedrag.
Maar omdat jij er keer op keer op in blijft gaan, blijven zij ook wel door gaan. Als je het gewoon negeert is de lol er ook snel van af.quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:54 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Otis en Skylark zijn het gevoel voor realiteit soms een beetje kwijt, en ik denk niet dat ze goed zijn voor dit forum...maar laat de administrators zich daar maar over buigen.
En och, opzoeken...het is zoiets als lurken, mensen van dingen beschuldigen en foto's blijven posten van iemand, dan zoek je het ook een beetje op.
Als het ophoudt, dan zoek ik het ook niet meer op, zolang het wel door blijft gaan, dan mag ik het ook blijven zoeken.
Alleen zonder schelden of doodsverwensingen overigens, niet mijn ding, maar het is wel een openbaar forum, dus anderen kunnen meelezen, en ik ben gewoon niet gediend van dit soort gedrag.
Wie scheldt er dan? Wie heeft je dan doodverwensd? Wie blijft er dan foto's van je posten? Wie beschuldigt je dan van dingen? Ik heb één quote van je uit Rainb0ws' fotoboek hier geplaatst omdat ik het opvallend/grappig vond dat je na Crack_ nu weer een meisje dat je dochter had kunnen zijn via Fok vraagt om je te ontmoeten.quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:54 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, ik heb hier destijds bijna een maand niet gepost, en toch ging het door.quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar omdat jij er keer op keer op in blijft gaan, blijven zij ook wel door gaan. Als je het gewoon negeert is de lol er ook snel van af.
Ik denk niet alleen dat jij niet goed bent voor het forum, jij bent niet goed voor het leven. Laat je opnemen ofzo.quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:54 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dat ie constant met z'n neus op de feiten wordt gedrukt maakt hem boos.quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:56 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Wie scheldt er dan? Wie heeft je dan doodverwensd? Wie blijft er dan foto's van je posten? Wie beschuldigt je dan van dingen? Ik heb één quote van je uit Rainb0ws' fotoboek hier geplaatst omdat ik het opvallend/grappig vond dat je na Crack_ nu weer een meisje dat je dochter had kunnen zijn via Fok vraagt om je te ontmoeten.
Je stuurde me net een heel boze PM, maar toen ik vroeg waar het precies over ging kreeg ik geen reactie meer.
Ik ben toch wel benieuwd. Zou je misschien kunnen vertellen wat je precies zo boos maakt? Dan kan ik er voortaan rekening mee houden.
Zeg het hem Jay!quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:59 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik denk niet alleen dat jij niet goed bent voor het forum, jij bent niet goed voor het leven. Laat je opnemen ofzo.!
En tyf nou eindelijk een kuteind op met je gehuil, niemand hier post foto's van jou, niemand hier praat over jou, en weet je waarom: omdat je een narcistische aarsmongool bent. Je komt hier steeds langs zonder reden. En wijs maar aan waar jij je uitlokken om hier te posten.
Een maand? Het gaat nu nog af en toe over NB, Krentenbol, Emi en wat er nog meer allemaal gebeurt is op fok.quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:59 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, ik heb hier destijds bijna een maand niet gepost, en toch ging het door.
Wijs advies als je met normale mensen te doen hebt, maar deze users hebben een geestelijk probleem ofzo.
Maar Lamon waarom voel jij z'on sterke behoefte om meisjes van ongeveer half jou leeftijd te ontmoeten? Ook een vriendschap is niet zoals een normale vriendschap doordat je beide in zulke andere levensfases verkeert. Waarom zou je het dan niet tot enkel online contact beperken?quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:59 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, ik heb hier destijds bijna een maand niet gepost, en toch ging het door.
Wijs advies als je met normale mensen te doen hebt, maar deze users hebben een geestelijk probleem ofzo.
Iemand moet het doen.quote:
Daar kan ik hem geen ongelijk in geven.quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar Lamon waarom voel jij z'on sterke behoefte om meisjes van ongeveer half jou leeftijd te ontmoeten?
Nee, dat hij meisjes van 16 afkraakt. Dat is pas triest.quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:04 schreef Chuck_Norris het volgende:
Het sneuste is nog wel dat je wordt weggepest door kutkinderen die 2x zo jong zijn als jezelf.
Ja, maar na een half jaar de grootste rotzooi over me heen te krijgen, mag het ook wel eens afgelopen zijn.quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:55 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Is het dan niet makkelijker om gewoon weg te blijven ipv er constant tegen in te gaan?
quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:05 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ja, maar na een half jaar de grootste rotzooi over me heen te krijgen, mag het ook wel eens afgelopen zijn.
Ik reageer ook niet meer op Otis en Skylark nu, maar dergelijk gedrag mag ook wel eens echte consequenties hebben.
Ze waren gewaarschuwd in FB dat ze zich normaal dienden te gedragen, en wederom was het niet mogelijk blijkbaar.
En dan krijgt PMS een ban, maar zij kunnen vrolijk doorgaan?
Ik vind het gewoon een beetje krom. Ik ben niet boos, enkel teleurgesteld.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daar kan ik hem geen ongelijk in geven.
Iets met wetgeving en zere plek.quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:06 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik vraag me overigens nog steeds af waarom je nu zo boos bent.
Waarom verwachtte ik al uitgerekend van jou een reactie?quote:
Hoezo? Justitie zet pedo's ook gewoon vrolijk terug in wijken vol met kinderen.quote:
Dus daarom moet fok daar ook aan meewerken?quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoezo? Justitie zet pedo's ook gewoon vrolijk terug in wijken vol met kinderen.
Ja dat we je aanwezigheid hier niet waarderen dus. Welk deel snap je niet?quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:10 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je kunt ook in normale bewoordingen je mening duidelijk maken.
Werkt hier gewoon, ik wou net een heel leuk verhaal aan je vertellen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:10 schreef S.Seagal het volgende:
Kut msn doet het niet. Iemand anders er last van?
Dat kan inderdaad. Maar dat doet hij niet. Fuck off.quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:10 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat heb ik net gedaan. Waarom reageer je daar dan niet op? Ik zal het nog een keer voor je quoten:quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:10 schreef Lamon. het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:56 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Wie scheldt er dan? Wie heeft je dan doodverwensd? Wie blijft er dan foto's van je posten? Wie beschuldigt je dan van dingen? Ik heb één quote van je uit Rainb0ws' fotoboek hier geplaatst omdat ik het opvallend/grappig vond dat je na Crack_ nu weer een meisje dat je dochter had kunnen zijn via Fok vraagt om je te ontmoeten.
Je stuurde me net een heel boze PM, maar toen ik vroeg waar het precies over ging kreeg ik geen reactie meer.
Ik ben toch wel benieuwd. Zou je misschien kunnen vertellen wat je precies zo boos maakt? Dan kan ik er voortaan rekening mee houden.
Ja ik ga nu ook op de mac verder.quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:11 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Werkt hier gewoon, ik wou net een heel leuk verhaal aan je vertellen.
Ik heb nog nooit in mijn leven iets gedaan met een minderjarig meisje, dus ook dit is dicht bij laster.quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Remlof, Lamon is een gevaarlijke pedo, is er echt geen mogelijkheid om daar iets tegen te doen?
Nee. Maar; ah laat ook maar, anders heb ik dadelijk ook een ban te pakken.quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Dus daarom moet fok daar ook aan meewerken?
Waarom ga je wel in op dat soort posts en niet op de "normale" posts?quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:10 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Haha, de mac, daar werkt C_N.quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:11 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja ik ga nu ook op de mac verder.
Ik PM je wel even, het lijkt erop dat je telkens over mijn posts heenleest. Vreemd zeg.quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:11 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit in mijn leven iets gedaan met een minderjarig meisje, dus ook dit is dicht bij laster.
Eerst Maartje. en nu wil je Rainb0ws ontmoeten.quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:11 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit in mijn leven iets gedaan met een minderjarig meisje, dus ook dit is dicht bij laster.
Hield jou dat tegen om in Semi-bikkeltijd te posten, en heb ik tegen jou gezegd "opk."?quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dat we je aanwezigheid hier niet waarderen dus. Welk deel snap je niet?
Het deel waarin we zeggen dat we zijn aanwezigheid niet waarderen. Welk deel snap JIJ niet?quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dat we je aanwezigheid hier niet waarderen dus. Welk deel snap je niet?
quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom verwachtte ik al uitgerekend van jou een reactie?
Kom op waarom zoek je ze dan steeds op en wil je ze ontmoeten?quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:11 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Bij mij ook nietquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:10 schreef S.Seagal het volgende:
Kut msn doet het niet. Iemand anders er last van?
Hier ben ik ook benieuwd naar.quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Kom op waarom zoek je ze dan steeds op en wil je ze ontmoeten?
MS meuk dat niet werkt op Windows maar wel op een Mac. Priceless.quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:15 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Op de Mac doet ie het gewoon. Raar.
Zal nog wel een tijd zo blijven want op relevante vragen gaat ie niet in. Wel op gescheld.quote:
Ik heb nog niemand gezien die mijn aanwezigheid daar niet op prijs stelt.quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:13 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hield jou dat tegen om in Semi-bikkeltijd te posten, en heb ik tegen jou gezegd "opk."?
Dat is wel te hopen ja.quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:17 schreef Mozy het volgende:
EY EY EY.
Ik ben verliefd op mijn vriendin.
HEY TOEVALLIG ik ook.quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:17 schreef Mozy het volgende:
EY EY EY.
Ik ben verliefd op mijn vriendin.
Net een soort Geert Wilders.quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zal nog wel een tijd zo blijven want op relevante vragen gaat ie niet in. Wel op gescheld.
Tot na het weekend!quote:
Thx bro.quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Inderdaad.
Het viel mee, weer open.
Op zijn vriendin?quote:
Ik wist het.quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:20 schreef remlof het volgende:
En dicht. Even een paar bans uitdelen.
Je vindt haar niet knap ?quote:
Niet? Ik heb nog steeds een crush op WD!quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:25 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het verliefd worden via internet.
Andere mensen wel.quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:25 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
a. Ik heb Crack_ nooit ontmoet omdat we allebei vonden dat het raar zou zijn, vraag het maar aan haar. En vraag ook maar of ik niet gezegd heb dat ik blij was dat ze Zotheid ontmoet had, en ik zei dat ik vond dat het goed was dat hij zo aardig voor haar was en goed met haar problemen om kon gaan.quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Kom op waarom zoek je ze dan steeds op en wil je ze ontmoeten?
quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niet? Ik heb nog steeds een crush op WD!
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:25 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:26 schreef BobbyB het volgende:
Ik ga weekend houden. De groeten!
Maar waarom zijn het dan toevallig elke keer van die jonge meisjes waarmee je dat hebt?quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:27 schreef Lamon. het volgende:
[..]
a. Ik heb Crack_ nooit ontmoet omdat we allebei vonden dat het raar zou zijn, vraag het maar aan haar. En vraag ook maar of ik niet gezegd heb dat ik blij was dat ze Zotheid ontmoet had, en ik zei dat ik vond dat het goed was dat hij zo aardig voor haar was en goed met haar problemen om kon gaan.
b. Ik wilde Rainb0ws enkel ontmoeten omdat we al weken op een gelijke lijn zitten, en niet omdat ik haar wil "hosselen", dat heb ik haar ook verteld. Gewoon omdat mensen die elkaar lijken te mogen, best een keertje een avondje met elkaar kunnen omgaan.
Omdat jullie hormonen alle kanten opschieten, zal dat voor jullie wat anders betekenen, maar voor mij is het precies zoals ik het zeg.
En dat anderen zich niet alleen daarmee bemoeien is al onzinnig, maar dan ook nog allerlei insinuaties maken, dat is geen normaal gedrag. Wat gaat dat een ander aan?
Ga ik in mijn FoBo zetten dat Mozy een kutvriend is voor jou? Nee, want ik bemoei me niet met andermans leven...hooguit uit goede bedoelingen, of als klein grapje, maar iemand schaden in zijn of haar persoon op deze manier, terwijl er geen aanleiding is, heet laster, en daar dien je mee uit te kijken. Het is zelfs rechterlijk gezien illegaal.
Lang geleden dat er drie SC-bans vielen en dat ik of jij er niet bij zatquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:29 schreef Skylark. het volgende:
Kusje voor de drie geuzen. We worden wel gebanned in toerbeurt, en steeds door een kutuser.
Binnenkort is zijn jonge vriendje php misschien aan de beurt om een gezellig avondje met hem te hebben. Waarschijnlijk worden er dan stoere plannen gesmeed om de SC over te nemen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar waarom zijn het dan toevallig elke keer van die jonge meisjes waarmee je dat hebt?Het is hooguit vreemd. Trouwens waarom zijn het sws meisjes?
quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar waarom zijn het dan toevallig elke keer van die jonge meisjes waarmee je dat hebt?Het is hooguit minstens vreemd. Trouwens waarom zijn het sws meisjes?
Schrikdraad.quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:32 schreef Broekpaling het volgende:
Kinderen zitten aan mijn auto meng.
NPquote:
0quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:33 schreef Skylark. het volgende:
En Lamontagne, ik heb maar 28 notes, hoeveel heb jij er? Over 'niet deugen' gesproken.
En op Lamon zonder punt?quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:36 schreef Lamon. het volgende:
[..]
0
Ik ben dan ook niet trots om notes te krijgen.
Wat heb je daar dan wel niet aan?
Ik dacht dat je Skylark ging blokkeren? Kennelijk hou je wel van die aandacht van iemand die in jouw ogen niet spoortquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:36 schreef Lamon. het volgende:
[..]
0
Ik ben dan ook niet trots om notes te krijgen.
Wat heb je daar dan wel niet aan?
Hij mag maar 10 mensen op z'n blokkeerlijstje, dus blijkbaar is Sky net niet psycho genoeg om erop te mogen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:37 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je Skylark ging blokkeren? Kennelijk hou je wel van die aandacht van iemand die in jouw ogen niet spoort.
quote:
[..]
Maar waarom zijn het dan toevallig elke keer van die jonge meisjes waarmee je dat hebt?Het is uiterst vreemd. Trouwens waarom zijn het sws meisjes?
quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vroeg ooit eens waar billenkoek naar smaakte.
Toen was ik 5 jaar, overigens.
Het antwoord: heel vies.
Een plakaat stront?quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vroeg ooit eens waar billenkoek naar smaakte.
Toen was ik 5 jaar, overigens.
Het antwoord: heel vies.
Hij had het me beloofd.quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hij mag maar 10 mensen op z'n blokkeerlijstje, dus blijkbaar is Sky net niet psycho genoeg om erop te mogen.
7 ofzo, of 8, maar in 10 jaar valt dat best mee.quote:
Lamon kwam langs voor zijn aandachtsuitkering. Hij had een beetje te kort.quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:38 schreef Siniti het volgende:
Blijdschap en jolijt alom hier zie ik, gezellig
En wij zijn de beroerdste niet.quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Lamon kwam langs voor zijn aandachtsuitkering. Hij had een beetje te kort.
Ik wil antwoord!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar waarom zijn het dan toevallig elke keer van die jonge meisjes waarmee je dat hebt?Het is minstens vreemd te noemen. Trouwens waarom zijn het sws meisjes?
Ptsj, ik pas 22.quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:33 schreef Skylark. het volgende:
En Lamontagne, ik heb maar 28 notes, hoeveel heb jij er? Over 'niet deugen' gesproken.
Wat geil.quote:
Kinderen op je motorkapquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Het komt door de schnee, die koters kunnen zich niet in bedwang houden. Heroïne junks in spe zeg ik je.
Zeg, laat de man eens even voor zichzelf spreken wil jequote:Op vrijdag 18 december 2009 17:41 schreef Biels het volgende:
[..]
Omdat die toevallig op hetzelfde geestelijke plateau als Lamon. verkeren, blijkbaar.
Ik sta volledig in m'n recht:quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:39 schreef Lamon. het volgende:
[..]
7 ofzo, of 8, maar in 10 jaar valt dat best mee.
Ik ben er dan ook niet trots op om notes te krijgen, en jouw quote in je FoBo is ook niet okee.
quote:Vergeet verder niet om na te denken voordat je iets post. Iedereen kan meelezen en je posts, foto\'s, icoontjes, etc elders gebruiken dan jij voor ogen had. Ook kunnen je berichten en alles daarin (foto\'s, usericons, signatures e.d. bijvoorbeeld) gequote of gebruikt worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en zullen ons daar doorgaans ook verder niet mee bemoeien en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto\'s, tekeningen, plaatjes en teksten in andere topics opduiken. Met het plaatsen van berichten verleen je FOK! een onbeperkt en onvoorwaardelijk gebruiksrecht op alles wat je plaatst.
Superrrrr Mario.quote:
Wat?quote:
Nee, dat denk ik niet.quote:
[..]
Maar waarom zijn het dan toevallig elke keer van die jonge meisjes waarmee je dat hebt?Het is hooguit vreemd. Trouwens waarom zijn het sws meisjes?
Klopt. Is dat iets slechts, maakt dat mij of die 2 meisjes waar jullie het over hebben minder, of mij onvolwassen, of kan het gewoon dat mensen soms een gelijke gedachtegang hebben, ongeacht leeftijd, komaf of situatie?quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:41 schreef Biels het volgende:
[..]
Omdat die toevallig op hetzelfde geestelijke plateau als Lamon. verkeren, blijkbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |