Iddquote:Op vrijdag 18 december 2009 04:05 schreef Siniti het volgende:
Starless is een van de weinige nummers waar ik echt kippenvel van krijg. Vooral als in de tergende opbouw die drums opeens hard inkomen
klopt dat wel, ik moet hem eens gaan uppen op youtube maar dat duurt altijd zo tergend langquote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:39 schreef Chai het volgende:
De buren hebben hun wekkerradio niet goed uitgezet nu word ik gehersenspoeldmet gedempte piepjes.
Dat is irritant ja.quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:39 schreef Chai het volgende:
De buren hebben hun wekkerradio niet goed uitgezet nu word ik gehersenspoeldmet gedempte piepjes.
Wmahahahaha.quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:28 schreef Zotheid het volgende:
Godver, nu heeft er weer iemand zich voor de trein gegooid bij Den Haag HS, waardoor er geen trein rijdt van Den Haag naar Eindhoven.
Hopen dat het straks is opgelost anders heb ik weer een dag met ruime vertraging.
In die treinspringers?quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:22 schreef BobbyB het volgende:
NL is zo klein en nog is het een ramp je een beetje fatsoenlijk te kunnen verplaatsen.
Nee, door het land heen.quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:12 schreef Maisnon het volgende:
koekoek
Oh, jij droomt ook lekkerquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:22 schreef Maisnon het volgende:
Ik droomde onder andere dat ik in m'n rug geschoten werd door iemand die doordraaide en die nog 2 andere neerschoot en zichzelf daarna neer taserde
Ziek.quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:22 schreef Maisnon het volgende:
Ik droomde onder andere dat ik in m'n rug geschoten werd door iemand die doordraaide en die nog 2 andere neerschoot en zichzelf daarna neer taserde
watquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:54 schreef Maisnon het volgende:
Nou het wordt een witte kerst waarschijnlijk
HAHAHAHAHAHA MAISNON HEEFT LAST VAN ROOSquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:54 schreef Maisnon het volgende:
Nou het wordt een witte kerst waarschijnlijk
Doet het niet.quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:47 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]![]()
!!!
(je zou alleen kleine letters moeten gebruiken ipv hoofdletters. het is immers 'wat')
WHEHEHE NEE DIE OTIS DAN MET ZIJN ROOS OP ZIJN PAKquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:47 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHA MAISNON HEEFT LAST VAN ROOS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Niet op m'n pak G.quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:50 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
WHEHEHE NEE DIE OTIS DAN MET ZIJN ROOS OP ZIJN PAK![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:52 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
Dit kwam ik net tegen op een paardenforum![]()
Ik vind het 'paardenforum' meer schokkend dan dat olifantje.quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:52 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:51 schreef Otis2.0 het volgende:
Whehe m'n vriendin bleef zo hier slapen vannacht na het gala en vanmorgen moest ze om 11 uur bij school zijn voor een kerstviering ofzo () dus het ging alleen om een nacht en een korte ochtend eigenlijk. Ga ik gisteren haar spullen ophalen, staat ze met 2 enorme tassen vol
.
Vrouwen.
Sowieso mannelijke lingeriequote:Op vrijdag 18 december 2009 12:52 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
Je hebt de klok weer eens horen luiden maar je weet niet waar de klepel hangt.quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:55 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
![]()
oh verdorie, ik dacht dat jeje roos op je pak had gespijkerd mén
Ik kom daar bijna nooit hoorrr.quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:54 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik vind het 'paardenforum' meer schokkend dan dat olifantje.
Aha ik zie, maar nu weet ik wel wat een pochet dus wel isquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:57 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Je hebt de klok weer eens horen luiden maar je weet niet waar de klepel hangt.
Iew wat een vieze hormoonbommen die meisjes zo in het openbaar op iemand geilen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:05 schreef Otis2.0 het volgende:
Overigens ging ik net even mijn vriendin naar school brengen dus ik liep daar sinds lange tijd weer rond in de gangen van mijn oude middelbare school. En ik voelde de brandende ogen van hordes 13-jarige meisjes.
Klopt, maar het strelen van mijn ego is een dankbare taak.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Iew wat een vieze hormoonbommen die meisjes zo in het openbaar op iemand geilen.
dat stelt nog niks voor, ik zat laatst in de supermarkt swa met 2 bakken ben en jerry's ijs je weet, en toen zat er zo een buggy voor me. en toen voelde ik de brandende ogen van een 2 jarige chickquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:05 schreef Otis2.0 het volgende:
Overigens ging ik net even mijn vriendin naar school brengen dus ik liep daar sinds lange tijd weer rond in de gangen van mijn oude middelbare school. En ik voelde de brandende ogen van hordes 13-jarige meisjes.
pics? msn? nummer? hyves?quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:11 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
dat stelt nog niks voor, ik zat laatst in de supermarkt swa met 2 bakken ben en jerry's ijs je weet, en toen zat er zo een buggy voor me. en toen voelde ik de brandende ogen van een 2 jarige chick
Was ik maar een mooie jongen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:05 schreef Otis2.0 het volgende:
Omdat ik eigenlijk dik en lelijk ben.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:14 schreef Maisnon het volgende:
Otis waarom heb je geen foto's in je fotoboek
Marthaquote:
Weedle.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:20 schreef Skylark. het volgende:
Eeh jongens, hebben jullie een goed alternatief voor Rhyperior? Hij KO't te weinig.
Dingen waar ik niet van hou:quote:
Jaquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:21 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Jij bent mooier dan ik hoor schatje.
Wat een vraagquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:22 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Dingen waar ik niet van hou:
# Hardcore/Hardstyle.
Oh mein got, waarom niet
Omdat het kutmuziek is.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:22 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Dingen waar ik niet van hou:
# Hardcore/Hardstyle.
Oh mein got, waarom niet
quote:
ja maar waarom vind je het dan kutmuziek ?quote:
Yep, wacht, ik stuur door.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:29 schreef S.Seagal het volgende:
Sky heb je al iets terug gekregen van die Amerikaanse verzend dinges?
Ik weet niet man, ik zag een Nederlandse site met een ander vet pak voor 100 euro. Keuzes, keuzes. :squote:
Ja klopt. En de andere twee waren niet echt tevreden met de keuzes die ze hadden omdat wij de mooiste pakken hadden.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:36 schreef Skylark. het volgende:
Maar ik wil liever 'het plan', maar dat is lastig en duur.
Wat is een satria.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik zie Satria al als Ernie lopen [ afbeelding ].
quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:43 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
a.k.a. napityipitptitltutlututltutptitltuitutu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |