Geen wonder dat Aga jou dan een Chaser noemt.quote:Op vrijdag 18 december 2009 06:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
die jongen trouwens, dat was degene waarvan ik van te voren, toen ik hem alleen nog maar op facebook had, over wie ik tegen mijn vriendinnen grapte dat het mijn toekomstige vriendje zou worden![]()
Je doet aan toekomst voorspellen? de winnende nummers astuquote:Op vrijdag 18 december 2009 06:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
die jongen trouwens, dat was degene waarvan ik van te voren, toen ik hem alleen nog maar op facebook had, over wie ik tegen mijn vriendinnen grapte dat het mijn toekomstige vriendje zou worden![]()
Het punt is, daar zijn er zo veel van dat ze het makkelijk hebben. De meeste mensen hier hebben een instelling van: ik ben nu in college en nu moet ik feesten en doen wat ik wil en kan. En ik weet niet eens zeker of daar zoveel mis mee is...quote:Op vrijdag 18 december 2009 06:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En het compromis is dat de jongens daar hun normen en waarden moeten opkrikken naar jouw niveau.
Want ik zou het belachelijk vinden als de jongens alleen gaan voor de "makkelijke" meiden.
haha ik heb het nooit bewust gedaan hoor, het liep allemaal toevallig zo en toen niet meer zo toevallig maar dat kwam door hem...quote:Op vrijdag 18 december 2009 06:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Geen wonder dat Aga jou dan een Chaser noemt.![]()
Ze zijn vaak ook heel beschermend opgevoed, de vrijheid die ze krijgen kunnen ze dan vaak niet aan. Met een beetje lol maken is toch niks mis?quote:Op vrijdag 18 december 2009 06:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Het punt is, daar zijn er zo veel van dat ze het makkelijk hebben. De meeste mensen hier hebben een instelling van: ik ben nu in college en nu moet ik feesten en doen wat ik wil en kan. En ik weet niet eens zeker of daar zoveel mis mee is...
Dat zul je voor je zelf moeten bepalen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 06:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Het punt is, daar zijn er zo veel van dat ze het makkelijk hebben. De meeste mensen hier hebben een instelling van: ik ben nu in college en nu moet ik feesten en doen wat ik wil en kan. En ik weet niet eens zeker of daar zoveel mis mee is...
alleen hun lol involves sex. veel sex. randomly, no strings attached zeg maar...quote:Op vrijdag 18 december 2009 06:20 schreef Thrust het volgende:
[..]
Ze zijn vaak ook heel beschermend opgevoed, de vrijheid die ze krijgen kunnen ze dan vaak niet aan. Met een beetje lol maken is toch niks mis?
ene waar zat je ook alweerquote:Op vrijdag 18 december 2009 06:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
alleen hun lol involves sex. veel sex. randomly, no strings attached zeg maar...
ah neeeee niet gaan, we waren net zo lekker op dreefquote:Op vrijdag 18 december 2009 06:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat zul je voor je zelf moeten bepalen.![]()
Lieve PS, mijn aflossing is er. Voor straks weltrusten en we spreken elkaar snel weer.
Trust, als je gesprek nog niet binnen is zou ik je telefoon eens testen of ie het wel doet.
only in americaquote:
Ugh zuur...quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 06:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ugh zuur...
Okee, slaapwel C!
ooit op een dag ga ik er wel een x naar toe, maar nu eerst naar bedquote:
Ik kijk hier vanaf m'n werk uit op de Coentunnel en de veranderingen die ze aan het doorvoeren zijn daarvoor.quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
De wegen waren weer goed schoon. Complimenten voor Rijkswaterstaat, die hebben weer een goede klus gedaan vannacht.
zo lang ze maar geen tunnels gaan bouwen is het eigenlijk wel ok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |