Heb je ook al een tactiek voor de jacht?quote:Op vrijdag 18 december 2009 05:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
I did en nu smaakt (!) het naar meeeeeerik denk vooral nadat hij me afgewezen heeft, haha. Ik ben een 'chaser' volgens aga en zij heeft altijd (bijna dan) gelijk dus dat zal wel
Maar er zijn natuurlijk twee soorten "chaser's". Welke ben jij.quote:Op vrijdag 18 december 2009 05:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
I did en nu smaakt (!) het naar meeeeeerik denk vooral nadat hij me afgewezen heeft, haha. Ik ben een 'chaser' volgens aga en zij heeft altijd (bijna dan) gelijk dus dat zal wel
was het maar zoquote:Op vrijdag 18 december 2009 05:51 schreef Thrust het volgende:
[..]
Heb je ook al een tactiek voor de jacht?
de pathetische. Die vindt dat de lol er af is als het te makkelijk isquote:Op vrijdag 18 december 2009 05:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar er zijn natuurlijk twee soorten "chaser's". Welke ben jij.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 05:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
was het maar zo
[..]
de pathetische. Die vindt dat de lol er af is als het te makkelijk isDat was zo, eerst, met die jongen, tot ik besloot dat ik hem hoe dan ook wel leuk vond en hij opeens zich terugtrok
ben benieuwd of hij serieus was dat de six week break het probleem is en wat er dan gebeurt na die zes weken
nee nu nog maar twee weken en drie dagenquote:Op vrijdag 18 december 2009 05:56 schreef Thrust het volgende:
[..]
moet we 6weken wachten! zal het in me agenda zetten
Nou, over twee weken en twee dagen neemt ie thuis afscheid van zijn vriendin en dan..........quote:Op vrijdag 18 december 2009 05:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nee nu nog maar twee weken en drie dagen
Niet te hard hoor! Dat liedje ademnood heeft al één van hen het leven gekost.quote:Op vrijdag 18 december 2009 05:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
oh god, ik zít me toch hard mee te zingen met linda roos en jessica
Dan moet je wel heel happy zijnquote:Op vrijdag 18 december 2009 05:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
oh god, ik zít me toch hard mee te zingen met linda roos en jessica
Goed dat je het zegt, anders was ik mooi te laat geweestquote:Op vrijdag 18 december 2009 05:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nee nu nog maar twee weken en drie dagen
niet eensquote:
Haha ik zal het updaten dan, hahaquote:Goed dat je het zegt, anders was ik mooi te laat geweest
Ugh ja, erg he? Het was zijn ex trouwens, volgens die jongen die het me vertelde. maar ik weet niet of ik wel wat wil van zo'n type. Nouja, god weet dat ik het wel wìl, maar of ik het ook moet doen zeg maar. als hij mij al wilquote:Op vrijdag 18 december 2009 05:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nou, over twee weken en twee dagen neemt ie thuis afscheid van zijn vriendin en dan..........
Gelukkig zing ik 'alles of niets'quote:Op vrijdag 18 december 2009 06:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Niet te hard hoor! Dat liedje ademnood heeft al één van hen het leven gekost.
Ik wil wel advies geven. Maar dat is vast niet wat je graag wilt horen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 06:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ugh ja, erg he? Het was zijn ex trouwens, volgens die jongen die het me vertelde. maar ik weet niet of ik wel wat wil van zo'n type. Nouja, god weet dat ik het wel wìl, maar of ik het ook moet doen zeg maar. als hij mij al wil
Shit! Hebben die meiden meer dan één nummer gemaakt?quote:Gelukkig zing ik 'alles of niets'
ben blij dat ik hem nooit uit me hoofd kon, nu niet en ook niet toen ik 10wasquote:Op vrijdag 18 december 2009 06:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
en nu is deze aan de beurt:
die kende ik ooit helemaal uit mijn hoofd haha, toen ik tien was ofzo
Haha, jij bent tegen hem, dat snap ik... Maar je moet begrijpen dat hier wel de normen en waarden heeel anders liggen. ik moet bekennen dat aga precies hetzelfde doet, een vriendje thuis en een stevige flirt hier zeg maar... ik moet er zelf ook aan wennen hoorquote:Op vrijdag 18 december 2009 06:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik wil wel advies geven. Maar dat is vast niet wat je graag wilt horen.
Best een lekker nummerquote:Shit! Hebben die meiden meer dan één nummer gemaakt?![]()
Lekker door blijven zingenquote:Op vrijdag 18 december 2009 06:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
haaa zingen is goed voor mn humeur zeg
Dat "daar" de normen en waarden heel anders liggen hoeft toch niet te betekenen dat jouw normen en waarden moeten wijken?quote:Op vrijdag 18 december 2009 06:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Haha, jij bent tegen hem, dat snap ik... Maar je moet begrijpen dat hier wel de normen en waarden heeel anders liggen. ik moet bekennen dat aga precies hetzelfde doet, een vriendje thuis en een stevige flirt hier zeg maar... ik moet er zelf ook aan wennen hoor
Iedereen een andere smaak (gelukkig)quote:Best een lekker nummer
Wat een sloerie!quote:Op vrijdag 18 december 2009 06:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
'jij krijgt van mij een dikke tien, woohoo, k ging voor je lichaam, daarna zou ik wel verder zien, weehee'
when in rome...quote:Op vrijdag 18 december 2009 06:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat "daar" de normen en waarden heel anders liggen hoeft toch niet te betekenen dat jouw normen en waarden moeten wijken?
Zo goed zijn me foto's ook weer nietquote:Op vrijdag 18 december 2009 06:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
'jij krijgt van mij een dikke tien, woohoo, k ging voor je lichaam, daarna zou ik wel verder zien, weehee'
En het compromis is dat de jongens daar hun normen en waarden moeten opkrikken naar jouw niveau.quote:Op vrijdag 18 december 2009 06:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
when in rome...![]()
Nee maar ik bedoel, ik kan wel koppig blijven doen maar dan blijf ik waarschijnlijk toch alleen maar eenzaam over. Er moet ergens een compromis te vinden zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |