Geen wonder dat Aga jou dan een Chaser noemt.quote:Op vrijdag 18 december 2009 06:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
die jongen trouwens, dat was degene waarvan ik van te voren, toen ik hem alleen nog maar op facebook had, over wie ik tegen mijn vriendinnen grapte dat het mijn toekomstige vriendje zou worden![]()
Je doet aan toekomst voorspellen? de winnende nummers astuquote:Op vrijdag 18 december 2009 06:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
die jongen trouwens, dat was degene waarvan ik van te voren, toen ik hem alleen nog maar op facebook had, over wie ik tegen mijn vriendinnen grapte dat het mijn toekomstige vriendje zou worden![]()
Het punt is, daar zijn er zo veel van dat ze het makkelijk hebben. De meeste mensen hier hebben een instelling van: ik ben nu in college en nu moet ik feesten en doen wat ik wil en kan. En ik weet niet eens zeker of daar zoveel mis mee is...quote:Op vrijdag 18 december 2009 06:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En het compromis is dat de jongens daar hun normen en waarden moeten opkrikken naar jouw niveau.
Want ik zou het belachelijk vinden als de jongens alleen gaan voor de "makkelijke" meiden.
haha ik heb het nooit bewust gedaan hoor, het liep allemaal toevallig zo en toen niet meer zo toevallig maar dat kwam door hem...quote:Op vrijdag 18 december 2009 06:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Geen wonder dat Aga jou dan een Chaser noemt.![]()
Ze zijn vaak ook heel beschermend opgevoed, de vrijheid die ze krijgen kunnen ze dan vaak niet aan. Met een beetje lol maken is toch niks mis?quote:Op vrijdag 18 december 2009 06:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Het punt is, daar zijn er zo veel van dat ze het makkelijk hebben. De meeste mensen hier hebben een instelling van: ik ben nu in college en nu moet ik feesten en doen wat ik wil en kan. En ik weet niet eens zeker of daar zoveel mis mee is...
Dat zul je voor je zelf moeten bepalen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 06:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Het punt is, daar zijn er zo veel van dat ze het makkelijk hebben. De meeste mensen hier hebben een instelling van: ik ben nu in college en nu moet ik feesten en doen wat ik wil en kan. En ik weet niet eens zeker of daar zoveel mis mee is...
alleen hun lol involves sex. veel sex. randomly, no strings attached zeg maar...quote:Op vrijdag 18 december 2009 06:20 schreef Thrust het volgende:
[..]
Ze zijn vaak ook heel beschermend opgevoed, de vrijheid die ze krijgen kunnen ze dan vaak niet aan. Met een beetje lol maken is toch niks mis?
ene waar zat je ook alweerquote:Op vrijdag 18 december 2009 06:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
alleen hun lol involves sex. veel sex. randomly, no strings attached zeg maar...
ah neeeee niet gaan, we waren net zo lekker op dreefquote:Op vrijdag 18 december 2009 06:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat zul je voor je zelf moeten bepalen.![]()
Lieve PS, mijn aflossing is er. Voor straks weltrusten en we spreken elkaar snel weer.
Trust, als je gesprek nog niet binnen is zou ik je telefoon eens testen of ie het wel doet.
only in americaquote:
Ugh zuur...quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 06:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ugh zuur...
Okee, slaapwel C!
ooit op een dag ga ik er wel een x naar toe, maar nu eerst naar bedquote:
Ik kijk hier vanaf m'n werk uit op de Coentunnel en de veranderingen die ze aan het doorvoeren zijn daarvoor.quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
De wegen waren weer goed schoon. Complimenten voor Rijkswaterstaat, die hebben weer een goede klus gedaan vannacht.
zo lang ze maar geen tunnels gaan bouwen is het eigenlijk wel ok.
Ik zet in op....quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kijk hier vanaf m'n werk uit op de Coentunnel en de veranderingen die ze aan het doorvoeren zijn daarvoor.
Mega-operatie, de hele snelweg wordt ook verlegd. Ben benieuwd of alles op tijd (medio 2012) klaar is...
Goedenmorgen trouwens...
Theo Maassen.. uw commentaar graag?quote:La Paay (60) sluit tweede kind niet uit
Patricia Paay (L) met dochter Christina. FOTO ANP
AMSTERDAM - Patricia Paay vind het jammer dat ze maar één kind op de wereld heeft gezet. Ze sluit dan ook niet uit dat ze voor een tweede keer zwanger zou kunnen worden.
"Ik mag dan 60 zijn, mijn lijf is nog in prima vorm", zegt Paay in een interview met het blad Vrouw van de Telegraaf, dat zaterdag verschijnt.
"Natuurlijk heb ik dan wel een eiceldonor nodig." Paay zegt dat ze alleen voor een tweede kind zal gaan als ze een man met een sterke kinderwens tegen het lijf loopt.
"In Italië heb je dokters die je kunnen en willen helpen. Het schijnt trouwens ook heel gezond te zijn om op oudere leeftijd nog een kind te baren. Die hormonen houden je vers." (AH)
Echt? Ik vind het nu wel een mooi nummerquote:Op vrijdag 18 december 2009 03:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
had die video ooit al een gepost en toen zei ze dat ze niet van bocelli hield
quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Echt? Ik vind het nu wel een mooi nummer![]()
Ook bagger nieuws gekregenDe eigenaresse van onze stamkroeg heeft kanker, en nu blijkt ze uitzaaiingen te hebben in haar rug. In de botten, dus het is einde verhaal eigenlijk
Dikke baggerquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:50 schreef Soempie het volgende:
Als ik twee keer een trein mis betekent dat dat ik beter niet met de trein kan gaan.
Gister tot 9 uur 's avonds op station Wijchen (ofzo) gestaan en toen was eindelijk Sven er om me op te halen. Normaal was ik om een uur of 4 's middags thuis geweest.
Ik weet niet precies wat ze gaan doen, maar ze gaan in elk geval proberen om het te vertragen zeg maar, veel meer valt er niet te doen.quote:
Mja, ik heb 3 uur buiten in de sneeuw gestaan. In die tijd kwamen er 2 bussen, terwijl er steeds meer mensen bij kwamen natuurlijk. Heel oude mensen ook, die gewoon weggeduwd werden, heel sneu.quote:
Ja precies, dat doen ze bij m'n zus ook. Proberen het zo lang mogelijk te rekken.quote:Ik weet niet precies wat ze gaan doen, maar ze gaan in elk geval proberen om het te vertragen zeg maar, veel meer valt er niet te doen.
Standaard hequote:Op vrijdag 18 december 2009 11:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mja, ik heb 3 uur buiten in de sneeuw gestaan. In die tijd kwamen er 2 bussen, terwijl er steeds meer mensen bij kwamen natuurlijk. Heel oude mensen ook, die gewoon weggeduwd werden, heel sneu.Toen ik m'n voeten na 3 uur niet meer voelde ben ik naar binnen gewaggeld voor koffie en wat te eten en heb ik Sven gebeld. Wel leuke gesprekken gevoerd met verschillende mensen. Als je in zoiets terecht komt is er opeens zoveel saamhorigheidsgevoel.
![]()
Ja, vooral omdat ze eigenlijk min of meer genezen was. Maar ja, er moeten 5 jaar voorbij gaan ofzo voor je echt weer gezond kunt worden verklaard toch?quote:Ja precies, dat doen ze bij m'n zus ook. Proberen het zo lang mogelijk te rekken.
Wat een rotnieuws.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:00 schreef Soempie het volgende:
Oh, en Sven heeft er 3 uur over gereden vanaf z'n werk. De kerstborrel geskipt om mij te halen. Al zijn collega's zeiden dat hij gek was en dat ik maar een hotel moest pakken of moest wachten op meer bussen. Blij dat ik hun vriendin niet ben.![]()
Een heeft een speciale beltoon als z'n vrouw belt: 'warning, warning, it's the wife!'quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]Wat
Pitt zou me ook zijn komen halen
En m'n ouders ook wel trouwens. Fijne gasten zijn dat zeg
Daar kun je maar 1 goed antwoord op geven:quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Een heeft een speciale beltoon als z'n vrouw belt: 'warning, warning, it's the wife!'
Er kan nog meer vallen vandaagquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:09 schreef MadMaster het volgende:
Hier ligt nauwelijks sneeuw.
Het is wel wit, maar slechts een paar cm dik...
Vind ik ook.quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Standaard he![]()
Ik had al veel eerder gebeld denk ikVInd dat je het nog knap lang hebt volgehouden
Zelfde bij m'n zus. Ook 'genezen', maarja...quote:Ja, vooral omdat ze eigenlijk min of meer genezen was. Maar ja, er moeten 5 jaar voorbij gaan ofzo voor je echt weer gezond kunt worden verklaard toch?
Hoe gaat het nu met je zus trouwens?
Als Pitt iets gehad zou hebben, had ik m'n ouders gebeld, en vice versaquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Vind ik ook.Ik vond het te lullig om gelijk al te bellen (ivm die borrel).
Oh bahquote:Zelfde bij m'n zus. Ook 'genezen', maarja...
Ze hebben het heel lang tegen kunnen houden, maar nu was het een paar maanden geleden toch verder uitgezaaid. Ze is laatst weer onderzocht, maar ze heeft aangegeven de uitslag pas na kerst en o&n te willen krijgen. Weer afwachten dus.
Dat is wel makkelijk als je famillie in de buurt hebt wonen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als Pitt iets gehad zou hebben, had ik m'n ouders gebeld, en vice versa
jij was dat volgens mij jaquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Echt? Ik vind het nu wel een mooi nummer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |