SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
Hehehe.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:48 schreef tho_Omas het volgende:
Het is onmogelijk om 3 keer van ethniciteit te wisselen.
Ik bedoel de zichtbaarheid van de spierenquote:Op vrijdag 18 december 2009 01:48 schreef tho_Omas het volgende:
Het is onmogelijk om 3 keer van ethniciteit te wisselen.
Ik zie het zelf op de sportschool. Misschien bouwen ze niet zo zeer sneller spiermassa op (hoewel ze wel zwaarder zijn dan blanken, zie zwemmers), maar is het eerder zichtbaar.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:49 schreef capricia het volgende:
"nergroide mensen bijvoorbeeld bouwen veeeeel sneller spiermassa op dan blanke mensen."
Bron?
Nou, Ethiopiers kunnen nogal goed met marathonlopen enzo. zijn..die hebben dan niet echt een afgetraind gespierd lichaam als neger dus...quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:58 schreef FB14 het volgende:
[..]
Ik zie het zelf op de sportschool. Misschien bouwen ze niet zo zeer sneller spiermassa op (hoewel ze wel zwaarder zijn dan blanken, zie zwemmers), maar is het eerder zichtbaar.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:48 schreef tho_Omas het volgende:
Het is onmogelijk om 3 keer van etniciteit te wisselen.
Die hebben gewoon meer tijd om te trainen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:58 schreef FB14 het volgende:
[..]
Ik zie het zelf op de sportschool. Misschien bouwen ze niet zo zeer sneller spiermassa op (hoewel ze wel zwaarder zijn dan blanken, zie zwemmers), maar is het eerder zichtbaar.
En dan is het nog maar de vraag hoelang je er zo bij blijft lopen, want je zal intussen ook nog iets nuttigs moeten doen om te kunnen blijven leven.quote:Op vrijdag 18 december 2009 07:41 schreef Sm0keZ het volgende:
Natuurlijk is dat haalbaar. Genetisch achtergestelden daargelaten natuurlijk...
Hard trainen, veel eten, veel slapen. Doe dat een jaar of 3, zorg dat je vetpercentage rond de 6 zit, dan loop je er ook zo bij.
Valt prima te combineren met een 40 urige werkweek hoor. Je bent niet heel de dag aan het trainen, je hebt ook je rust nodig. Dat heb je dan weer terwijl je aan het werk bent, lichamelijk gezienquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:02 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
En dan is het nog maar de vraag hoelang je er zo bij blijft lopen, want je zal intussen ook nog iets nuttigs moeten doen om te kunnen blijven leven.
Jij hebt blijkbaar geen ervaring met falantiek sporten.quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:02 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
En dan is het nog maar de vraag hoelang je er zo bij blijft lopen, want je zal intussen ook nog iets nuttigs moeten doen om te kunnen blijven leven.
Wat een stuk sneller zal gaan;quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:33 schreef Heider00sje het volgende:
Misschien wel goed om even wat informatie te geven hoe ik het aanpak:
- lid van de sportschool, daar ben ik twee a drie keer per week te vinden voor krachttraining.
- 1 a 2 keer per week actief zwemmen
- 1 keer per week hardlopen
- thuis heb ik ook losse gewichten, buikspierapparaten, en een fitnesstoestel (voor algemene oefeneningen) Hier kan ik 'tussendoor' trainen als ik bijvoorbeeld geen zin heb om naar de sportschool te gaan of te zwemmen![]()
Tja, en het enige wat je verder moet doen als je net begint:
- rustig aan beginnen (opbouwen)
- tip: afwisselingen in sporten (niet alleen krachttrainingen)
- onderzoek doen naar de verschillende oefeningen die je kan doen.
- voldoende rust nemen, maak hierbij goed ondescheid tussen de spiergroepen die je traint.
- letten op je voeding. Wil niet zeggen dat je meteen op een dieet moet gaan, maar doe rustig aan met de suikers
- zorg dat je plezier krijgt in het sporten, zie het als een uitdaging. Hierdoor blijf je gemotiveerd.
Je hebt wel gelijk. Maar wij weten natuurlijk beide niet wat het vetpercentage ongeveer is van de TS .quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:37 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Wat een stuk sneller zal gaan;
Eerst een periode heel veel eten en heel veel trainen. Je komt dan inderdaad wel wat aan in vet, maar nog veel meer in spieren. Daarna ga je een periode zo'n 500kcal onder je onderhoud zitten. Dan verlies je 0,5-1kg per week aan vet met behoud van spiermassa
Wat je nu probeert is spiermassa opbouwen en vet verliezen tegelijkertijd.
Om spieren te kweken heb je een calorieoverschot nodig.
Om vet te verbranden heb je een calorietekort nodig.
Je snapt wel dat de 2 zinnen hierboven niet zo goed samen gaan
Maar die spieren heeft ie alleen voor die rolquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:05 schreef Johnny-V het volgende:
.
Die eerste foto is uit Meet the Spartans trouwens, post dan op zijn minst een foto van Gerard Butler
Inderdaad. Ik heb daar gewoon geen tijd voor. Buiten het werken zitten thuis nog een vrouw en twee kinderen die aandacht verdienen. Het zou niet erg netjes van me zijn als ik dagelijks in een sportzaal te vinden zou zijn en m'n gezin daardoor schromelijk zou verwaarlozen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:42 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
Jij hebt blijkbaar geen ervaring met falantiek sporten.
Je kunt ook thuis trainenquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:20 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik heb daar gewoon geen tijd voor. Buiten het werken zitten thuis nog een vrouw en twee kinderen die aandacht verdienen. Het zou niet erg netjes van me zijn als ik dagelijks in een sportzaal te vinden zou zijn en m'n gezin daardoor schromelijk zou verwaarlozen.
Tot op zekere hoogte wel inderdaad. Of je moet veel geld en ruimte hebben, dan kan alles thuisquote:
Je kunt alle spieren thuis trainen, je kunt alleen niet alle oefeningen thuis, maar dat hoeft ook niet.quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:25 schreef Johnny-V het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte wel inderdaad. Of je moet veel geld en ruimte hebben, dan kan alles thuis
Tja, ik kan niets anders dan je gelijk geven. Ben nu zo'n 5 maanden geleden begonnen met serieus trainen (5-6 dagen per week). Heb ondertussen al eens een schouderblessure gehad, 2 maanden veel last gehad van m'n heup na een sessie deadliften met 140kg.. Maar ondertussen al wel 12kg gegaind, en m'n motivatie is nog net zo als toen ik begon. Had ik het iets rustiger aan gedaan, zal ik waarschijnlijk geen last van heup en schouder gehad. Maar dan had ik die 12kg ook niet gehaaldquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:39 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
Maar als je net begint met krachttraining (of sporten) is het natuurlijk wel beter om rustig aan te beginnen. Het maakt dan ook meer kans dat je het langer vol gaat houden, ivm blessures.
HAHAHA. Leuk.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:46 schreef FB14 het volgende:
nergroide mensen bijvoorbeeld bouwen veeeeel sneller spiermassa op dan blanke mensen.
Geboortedatum 28-10-1992quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:45 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Mijn vriend is pas 18 en zijn lichaam is veel gespierder dan van de mannen in de OP. Dus het kan wel, heel goed zelfs.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:32 schreef ch0c0mel het volgende:
Hoe zit het dan met die Jacob (Taylor) van die Twilight films, die is nog maar 16 maar heeft al zo'n lichaam.
(goede)Marathon-lopers die géén afgetraind lichaam hebben?quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:08 schreef capricia het volgende:
[..]
Nou, Ethiopiers kunnen nogal goed met marathonlopen enzo. zijn..die hebben dan niet echt een afgetraind gespierd lichaam als neger dus...
Maar die kom jij natuurlijk niet tegen in je sportschool, vandaar dat ik je opmerking nogal vreemd / vooroordeelachtig vind.
Matathonlopers zijn geen spierbundels hoor. Dunne pezige mannetjes (-> Dolf Jansen).quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:34 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]
(goede)Marathon-lopers die géén afgetraind lichaam hebben?
Ha-ha, nee.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:56 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Geboortedatum 28-10-1992
Heet jouw vriend Ansswa?
Ah, ik heb er wel de bouw voor, alleen helaas eet ik wat te veel.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:49 schreef trovey het volgende:
Ik denk ook dat je er wel aanleg en de lichaamsbouw voor moet hebben...sommige mannen hebben nou eenmaal een lichaamsbouw(lang en heel dun) waarmee je deze resultaten nooit bereikt op natuurlijke manier.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:14 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ah, ik heb er wel de bouw voor, alleen helaas eet ik wat te veel.
Goh.quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:10 schreef computergirl het volgende:
[..]
Matathonlopers zijn geen spierbundels hoor. Dunne pezige mannetjes (-> Dolf Jansen).
volgns mij is bij het jongetje hierboven een beetje optisch bedrog toegevoegd qua buikspieren.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:10 schreef computergirl het volgende:
[..]
Matathonlopers zijn geen spierbundels hoor. Dunne pezige mannetjes (-> Dolf Jansen).
volgns mij is bij het jongetje hierboven een beetje optisch bedrog toegevoegd qua buikspieren.
Is dat een marathonloper?quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:18 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ik weet niet tot hoeverre deze betrouwbaar is:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:10 schreef computergirl het volgende:
[..]
Want als marathonloper wil je graag flinke spierbundels mee moeten dragen, doe je vooral krachttraining in plaats van duurtraining, dat is de manier om een goede marathonloper te worden.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:08 schreef capricia het volgende:
[..]
Nou, Ethiopiers kunnen nogal goed met marathonlopen enzo. zijn..die hebben dan niet echt een afgetraind gespierd lichaam als neger dus...
Wasbord bouw je in de keuken, niet in de gym. Je voeding is alles bepalend, aangezien iedere man een (verstopt) wasbord heeft.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:23 schreef Tompsen het volgende:
Even een megakick.
Is het mogelijk om nu voor de zomer nog je vetpercentage zo te laten dalen dat je ook rond zo'n fysiek komt?
Mn vetpercentage is nu rond de 12 procent denk ik. Doe verder 3 keer per week krachttraining gecombineert met 2 keer cardio, en soms touwtjespringen
quote:Op woensdag 20 april 2011 20:54 schreef Life2.0 het volgende:
Ts ga sporten, echt sporten, niet naar een sportschool.. Jaren intensief sporten en je bent er
Is wel een heel laag percentage hoor... pro bodybuilders zitten op de 4/5 %.... zolang je maar onder de 10% komt zou het goed moeten zijn.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:18 schreef avaz het volgende:
Bouw je massa op, en ga vervolgens richting 6/7% en je bent echt al een heel eind. Toewijding en eten doen je ver komen
Inderdaad, beneden de 10%, dan begin je wat abs te zien. Rond de 5-6% begin je er goddelijk uit te zien. Vooral na het trainen. Maar zo'n lichaam kan bijna niemand een rond jaar door behouden.quote:Op donderdag 21 april 2011 07:40 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Is wel een heel laag percentage hoor... pro bodybuilders zitten op de 4/5 %.... zolang je maar onder de 10% komt zou het goed moeten zijn.
Onzin, was vroeger heel skinny, ben gaan trainen en eten en ben groter dan de drie mensen in de OP. De derde foto vind ik geeneens ergens op lijken om eerlijk te zijn.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:49 schreef trovey het volgende:
Ik denk ook dat je er wel aanleg en de lichaamsbouw voor moet hebben...sommige mannen hebben nou eenmaal een lichaamsbouw(lang en heel dun) waarmee je deze resultaten nooit bereikt op natuurlijke manier.
3%, wtf dat is echt ziekquote:Op donderdag 21 april 2011 17:31 schreef romski het volgende:
[..]
Inderdaad, beneden de 10%, dan begin je wat abs te zien. Rond de 5-6% begin je er goddelijk uit te zien. Vooral na het trainen. Maar zo'n lichaam kan bijna niemand een rond jaar door behouden.
Dan heb je geen leven. Psychisch moet je ook erg sterk zijn. Je zal je best vaak klote voelen, want het is gewoon ongezond.
Trouwens; pro bodybuilders tijdens wedstrijden zitten bijna altijd bij de 3% en lager. Maar buiten het wedstrijd-seizoen gaan sommigen zelfs weer boven de 15%. Dat heb je als je je spieren moet voeren.
Foto 2 is echt die-hard dat vergt echt jaren trainen en leven als een monnik. En die op foto 3 stelt weinig voor, heeft wel een aardig laag bf-percentagequote:Op donderdag 21 april 2011 23:17 schreef Seam het volgende:
1 is wel te doen met behulp van Photoshop of paint bereik je hetzelfde resultaat als wat die man gedaan heeft.
2 lijkt mij wel erg moeilijk, maar 3 moet te doen zijn met een streng dieet.
Ik merk hetzelfde en mijn theorie is dat de donkere mens uit Amerika/Europa in een ver verleden oorspronkelijk hier heen zijn gehaald op basis van fysieke eigenschappen. De slavenboten hadden de luxe om de sterkste mannen en vrouwen te selecteren en volgens mij is die genenpoel nog sterk aanwezig.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:58 schreef FB14 het volgende:
Jij weet ook wat je doet, dat kan je van 95% wat in de sportschool komt niet zeggen.quote:Op donderdag 21 april 2011 18:12 schreef Diabox het volgende:
[..]
Onzin, was vroeger heel skinny, ben gaan trainen en eten en ben groter dan de drie mensen in de OP. De derde foto vind ik geeneens ergens op lijken om eerlijk te zijn.
Juist als zon gast aan de kuur zit, moet voeding/training/rust perfect kloppen. Anders heb je na je kuur alleen maar vetmassa gewonnen, datgene wat je juist niet wilquote:Op zaterdag 23 april 2011 13:02 schreef romski het volgende:
Bij acteurs gaat het altijd zo snel, dat kan alleen met de nodige shizzle, een personal trainer + eigen discipline. Die hebben daar genoeg geld voor.
Als ik bijv. naar een Tom Cruise kijk, in Mission Impossible 2, dan verdenk ik hem ervan dat ie bepaalde 'gear' heeft gebruikt.
Mooi Nederlands.quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:39 schreef From.the.block het volgende:
een afgetraind lichaam is realistisch aan discipline.
Je gained niet sneller vetmassa gedurende een kuur als je voeding/training/rust niet perfect is hoor... Je gained alsnog makkelijker VVM dan wanneer je niet zou kuren. Het zit het hem juist in na je kuur, dan moet het perfect zijn, aangezien dan je testosteron gehalte wekenlang op een heel laag pitje zit, en verhoudingsgewijs je oestrogeen gehalte op een hoog.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:53 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
[..]
Juist als zon gast aan de kuur zit, moet voeding/training/rust perfect kloppen. Anders heb je na je kuur alleen maar vetmassa gewonnen, datgene wat je juist niet wil
Ook goed.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:56 schreef Diabox het volgende:
[..]
Je gained niet sneller vetmassa gedurende een kuur als je voeding/training/rust niet perfect is hoor... Je gained alsnog makkelijker VVM dan wanneer je niet zou kuren. Het zit het hem juist in na je kuur, dan moet het perfect zijn, aangezien dan je testosteron gehalte wekenlang op een heel laag pitje zit, en verhoudingsgewijs je oestrogeen gehalte op een hoog.
Dan ben je op z'n hoogst wat gespierd, echt afgetraind zoals in foto 2, no way.quote:Op zondag 24 april 2011 01:08 schreef JohnSpek het volgende:
Flink wat eiwitten naar binnen proppen en 3x in de week 1 uur (dus 3 uur per week, niks dus.) in de sportschool is voldoende.
mijn spieren zijn opgebouwd uit eiwitten, en niet uit caloriën....quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:37 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Om spieren te kweken heb je een calorieoverschot nodig.
Om vet te verbranden heb je een calorietekort nodig.
Je snapt wel dat de 2 zinnen hierboven niet zo goed samen gaan
Gast... :/quote:Op zondag 24 april 2011 01:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
mijn spieren zijn opgebouwd uit eiwitten, en niet uit caloriën....
Afhankelijk van je huiddikte zie je met een vet% tussen de 10 en 12% toch wel je buikspieren. Als je niet offseason richting 15% bulkt kan je prima een sixpack houden.quote:Op zondag 24 april 2011 02:09 schreef Cake-Man het volgende:
Ten tweede je kan een sixpack niet blijvend houden tenzij je een topsporter bent of een model met een speciaal dieet. dit omdat je lichaam een laag vetpercentage niet "natuurlijk gezond" vind en altijd zal proberen te corrigeren.
Spieren zijn grotendeels opgebouwd uit _water_ , eiwitten zorgen voornamelijk voor _herstel_ van de spieren daarom hebben mensen in t begin vaak spierpijn na t trainen, door proteinetekort, waardoor de spieren minder snel herstellen en dus langer "beschadigd" blijven.quote:Op zondag 24 april 2011 01:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
mijn spieren zijn opgebouwd uit eiwitten, en niet uit caloriën....
Een dieet is niet altijd gericht op kilo's afvallen middels allerlei shakes. Kan ook gewoon gericht zijn op het stimuleren van spieren en spiermassa en het tegengaan van vet.quote:Op zondag 24 april 2011 05:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Als je dit nou nou in het bodybuilding topic vroeg in plaats van een topic aan te maken en vaak krijg je dan advies van amateurs die er duidelijk niks van begrijpen.
Het is heel simpel mogelijk als je discipline hebt en je jezelf een voedingsschema aanmeet en dat is dus geen dieet, want een dieet is juist heel slecht en werkt in tegenovergestelde richting.
Mijn advies: bodybuilding topic.
Ik spreek voor allen, de meeste mensen kenne een dieet als in minder eten wat juist slecht is.quote:Op zondag 24 april 2011 05:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Een dieet is niet altijd gericht op kilo's afvallen middels allerlei shakes. Kan ook gewoon gericht zijn op het stimuleren van spieren en spiermassa en het tegengaan van vet.
Een dieet is doorgaans wat meer dan alleen jezelf uithongeren. Jezelf uithongeren zou ik niet eens 'n dieet willen noemen.quote:Op zondag 24 april 2011 06:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik spreek voor allen, de meeste mensen kenne een dieet als in minder eten wat juist slecht is.
Je moet eten op onderhoud en geloof me dat is nog aardig veel. Ga je meer als 600 Kcal onder onderhoud liggen dan gaat je lichaam in survival mode en dat betekent dat je wel afvalt maar zodra je weer meer gaat eten je 2x zo snel aankomt.
Dieet of survival mode is niet perse uithongeren.quote:Op zondag 24 april 2011 06:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
Een dieet is doorgaans wat meer dan alleen jezelf uithongeren. Jezelf uithongeren zou ik niet eens 'n dieet willen noemen.
Door niet te eten ga je ook spieren verliezen. Ja, je verliest dan de nodige kilogrammen, maar vooral omdat spieren zwaarder wegen. Volgens mij zelfs meer dan vet.
Om spieren te kweken en het sporten vol te houden moet je wel gewoon (gebalanceerd) eten.quote:Op zondag 24 april 2011 06:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dieet of survival mode is niet perse uithongeren.
Gewoon berekenen wat je onderhoud is met je VetVrijeMassa en daar op aanhouden met 30 min cardio per dag of anders 500 Kcal MAX er onder liggen.
Door jezelf simpel uit te drogen lijken je spieren ook heel plat.quote:Op zondag 24 april 2011 02:18 schreef Balgehakt het volgende:
Jezelf 'uitdrogen' voor je het op de foto zet wil geloof ik ook weleens helpen.
quote:Op maandag 25 april 2011 12:56 schreef lwxo92 het volgende:
Beste manier is om je vet weg te trainen met een fatsoenlijke training die ook echt dat speficieke gedeelte aanpakt. Ik sport zelf al jaren niet meer, eet opzich niet heel gezond, maar door elke avond 10-15 mins even bezig te zijn heb ik toch dit nog:
[ afbeelding ]
dus je hebt abs, die heeft iedereen als die laag in zijn bf zit, spieren heb je niet.quote:Op maandag 25 april 2011 12:56 schreef lwxo92 het volgende:
Beste manier is om je vet weg te trainen met een fatsoenlijke training die ook echt dat speficieke gedeelte aanpakt. Ik sport zelf al jaren niet meer, eet opzich niet heel gezond, maar door elke avond 10-15 mins even bezig te zijn heb ik toch dit nog:
[ afbeelding ]
Meer eten man, dit ziet er niet uit. Waar zijn je pecs.quote:Op maandag 25 april 2011 12:56 schreef lwxo92 het volgende:
[ afbeelding ]
Massive shredded beast!quote:Op maandag 25 april 2011 12:56 schreef lwxo92 het volgende:
[ afbeelding ]
Buikspieren zijn netjes zichtbaar door je laag vetpercentage, de rest kan of mag je wat bijtrainen.quote:Op maandag 25 april 2011 12:56 schreef lwxo92 het volgende:
[ afbeelding ]
dit is gewoon lelijk vind ik persoonlijkquote:Op maandag 25 april 2011 13:49 schreef Agentperry het volgende:
[..]
dus je hebt abs, die heeft iedereen als die laag in zijn bf zit, spieren heb je niet.
dit is naturel mogelijk:
[ afbeelding ]
Is echt troep. Mindere werking dan efedrine, weinig onderzoek naar gedaan in vivo bij mensen, en is een sterke CYP3A4 inhibitor, geen aanrader dus.quote:Op maandag 25 april 2011 15:27 schreef voetbalspeler het volgende:
Gewoon een beetje synefrine extract poeder en trainen, dan heb je snel een afgetraind lichaam.
Synefrine extract is de nieuwe efedra en legaal voor voetballers.
Gefeliciteerd. Je hebt het bovenlichaam van een 8 jarig jongetje.quote:Op maandag 25 april 2011 12:56 schreef lwxo92 het volgende:
[ afbeelding ]
Ze hebben betere genen, overblijfsel uit de slavernij is de theorie.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:49 schreef capricia het volgende:
"nergroide mensen bijvoorbeeld bouwen veeeeel sneller spiermassa op dan blanke mensen."
Bron?
Dat is nog geen 10cm boven je zwembroek! JE stelt me teleurquote:Op maandag 25 april 2011 12:56 schreef lwxo92 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:48 schreef tho_Omas het volgende:
Het is onmogelijk om 3 keer van etniciteit te wisselen.
je hebt vrijwel geen pecs en je lats zijn niet eens zichtbaarquote:Op maandag 25 april 2011 13:56 schreef lwxo92 het volgende:
@agentperry, je baseerd je oordeel op niks, je hebt de rest niet gezien, dus wat zwets je nou
ik heb ook niet geoordeeld over esthetiek ik laat enkel zien wat mogelijk is.quote:Op maandag 25 april 2011 14:07 schreef El_Borracho het volgende:
[..]
Buikspieren zijn netjes zichtbaar door je laag vetpercentage, de rest kan of mag je wat bijtrainen.
[..]
dit is gewoon lelijk vind ik persoonlijk
Niemand had het over sexy, heldin. Het ging over realistischquote:Gefeliciteerd. Je hebt het bovenlichaam van een 8 jarig jongetje.
8 jarige jongetjes zijn niet sexy.
Natuurlijk hebben zij het makkelijker, maar dat neemt niet weg dat het kan. Ik ben een tijd te dik geweest maar binnen twee maanden had ik een beetje ondergewicht. Echt 25 kilo minder of zo. Uithongeren en toen ik op een bepaald gewicht zat begonnen met sporten. En ik ben verslaafd aan eten en haat sporten uit de grond van mijn hart, dus reken maar dat het moeilijk was, maar toch is het gebeurd. Even ongeacht of het gezond was of nietquote:Op zaterdag 23 april 2011 13:02 schreef romski het volgende:
Bij acteurs gaat het altijd zo snel, dat kan alleen met de nodige shizzle, een personal trainer + eigen discipline. Die hebben daar genoeg geld voor.
Als ik bijv. naar een Tom Cruise kijk, in Mission Impossible 2, dan verdenk ik hem ervan dat ie bepaalde 'gear' heeft gebruikt.
Kul argument. Denk je dat wij niet vechten als we de 6, 7e en 8e rep eruit persen? Bodybuilding is voornamelij een gevecht tegen jezelf. Je wilt collapsen, maar toch moet je doorzetten. Als alles brand en pijn doet en je gaat toch door, dan pas boek je progress.quote:Op dinsdag 26 april 2011 04:36 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Natuurlijk hebben zij het makkelijker, maar dat neemt niet weg dat het kan. Ik ben een tijd te dik geweest maar binnen twee maanden had ik een beetje ondergewicht. Echt 25 kilo minder of zo. Uithongeren en toen ik op een bepaald gewicht zat begonnen met sporten. En ik ben verslaafd aan eten en haat sporten uit de grond van mijn hart, dus reken maar dat het moeilijk was, maar toch is het gebeurd. Even ongeacht of het gezond was of niet. En ik heb geen discipline, kun je nagaan. Er stond gewoon een hoop tegenover, net als die acteurs die miljoenen gaan krijgen om het te bereiken. Zo'n doel is heel belangrijk.
Hoezo een kulargument? Alsof uithongeren niet vergelijkbaar is qua moeilijkheidgraad. Een gevecht terwijl ik eetverslaafd ben/was. Dan ben je als een junk, geloof me. En ik sportte dus ook. Hard en veel.quote:Op dinsdag 26 april 2011 06:20 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
[..]
Kul argument. Denk je dat wij niet vechten als we de 6, 7e en 8e rep eruit persen? Bodybuilding is voornamelij een gevecht tegen jezelf. Je wilt collapsen, maar toch moet je doorzetten.
Het draait beiden om je eigen grenzen verleggen. Wat die grens ook is, verleggen is altijd lastigquote:Op dinsdag 26 april 2011 06:20 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
[..]
Kul argument. Denk je dat wij niet vechten als we de 6, 7e en 8e rep eruit persen? Bodybuilding is voornamelij een gevecht tegen jezelf. Je wilt collapsen, maar toch moet je doorzetten. Als alles brand en pijn doet en je gaat toch door, dan pas boek je progress.
Dat laatste is dus volstrekte onzin.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:54 schreef spookje-van-het-noorden het volgende:
- moeder natuur
- genetisch
- héél veel trainen (tot je dood neervalt)
Ik denk dat ze meer bedoelt dat je echt je best er voor moet gaan doen. Ik zie veel bicepbois in de gym niet echt veel doen maar wel vaak klagen dat er niks gebeurd. Ze wil duidelijk maken dat het niet makkelijk is en trainen wordt onderschatquote:Op donderdag 28 april 2011 11:53 schreef HenkXL het volgende:
[..]
Dat laatste is dus volstrekte onzin.
3 tot 4x in de week een 60 a 75 minuten is meer dan voldoende. Spieren hebben rust nodig, dus als jij als een bezetene de hele dag gewichten gaat liften komt het niet goed.
veel complexe kh en eiwitten eten. ben in 8 maanden van 72 naar 82kg gegaan. maar ik ben dan ook begonnen toen ik net 18 was dus er zat wat meer rek in dan bij een 25 jarige. maar als je wil is een afgetraind lichaam voor iedereen te bereiken voor sommige alleen wat moeilijker.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:02 schreef hearmeout het volgende:
Is het eigenlijk mogelijk om toch een grote beer te worden als je heel je leven mager bent geweest? (ectomorph dus)
Ik ben nu al een jaar of 10 (ben 25) een kilo of 65-70 bij 1.80. Aardig mager dus.
Als ik nu flink zou trainen zou ik een gespierde spijker worden. Dan is het dus eerst verstandig om een kilo of 10-15 er bij te vreten of niet? Maar dat gaat voor mij denk ik een hele moeilijke opgave worden.
Succesverhalen van soortgelijke lichaamstypes?
Na half jaar in de tropen hebben gezeten en geleefd op voornamelijk rijst en fruit. (meeste vlees wat ik daar at was hond, want dat was beter beschikbaar dan rund of kip) Was ik veel afgevallen terwijl ik ervoor enkel duursporten deed dus al niet zo ruim in me vet zat.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:02 schreef hearmeout het volgende:
Is het eigenlijk mogelijk om toch een grote beer te worden als je heel je leven mager bent geweest? (ectomorph dus)
Ik ben nu al een jaar of 10 (ben 25) een kilo of 65-70 bij 1.80. Aardig mager dus.
Als ik nu flink zou trainen zou ik een gespierde spijker worden. Dan is het dus eerst verstandig om een kilo of 10-15 er bij te vreten of niet? Maar dat gaat voor mij denk ik een hele moeilijke opgave worden.
Succesverhalen van soortgelijke lichaamstypes?
Robben (de voetballer) heeft dit ook weleens uitgesproken.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:49 schreef capricia het volgende:
Bron?
als je echt wil gainen is een split beter, bovendien is het aantal calorieën dat je in moet nemen verschillend per persoon, ik zit bv op 4000 maar er zijn ook mensen die baat hebben bij 5500 of 3000.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:23 schreef joost___ het volgende:
[..]
Na half jaar in de tropen hebben gezeten en geleefd op voornamelijk rijst en fruit. (meeste vlees wat ik daar at was hond, want dat was beter beschikbaar dan rund of kip) Was ik veel afgevallen terwijl ik ervoor enkel duursporten deed dus al niet zo ruim in me vet zat.
Toen ik terug kwam was ik 72 kg bij 1.98, nu klein jaartje later 82. Truc, 3 maal in de week full-body workout van 60-75 minuten en tussen de 3000 en 3500 kcal zitten per dag
Werd er om een wetenschappelijke bron gevraagd? Nee.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:28 schreef Agentperry het volgende:
en robben is een wetenschappelijke bron? right...
Zou kunnen. Daarnaast ontwikkelen ze ook sneller en makkelijker spiermassa oid.quote:bij donkere mensen zie je gewoon meer definitie.
Bron? En dan niet aankomen met Robben, die heeft de ballen verstand van anatomie en de rol van etniciteit daarbij.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:33 schreef Keltie het volgende:Zou kunnen. Daarnaast ontwikkelen ze ook sneller en makkelijker spiermassa oid.
Loop gewoon eens een sportschool binnen, tis echt niet alleen betere definitie, echt 9 op de 10 van die gasten heeft gewoon dikke armen, borst, rug en een wespentaille... Dit zie je maar sporadisch bij een paar blanken...quote:Op donderdag 28 april 2011 14:28 schreef Agentperry het volgende:
en robben is een wetenschappelijke bron? right...
bij donkere mensen zie je gewoon meer definitie.
Bij mij was het nog erger, was 55quote:Op donderdag 28 april 2011 14:06 schreef Waaghals het volgende:
ik was 62 kilo bij 1.83. nu 78 kilo.
ben gewoon hard gaan trainen (kracht + cardio). na een tijdje begint je honger dan wel aan te zwellen en ga je meer eten.
15 kilo bijvreten nu, dan krijg je alleen maar vet.
Zonder krachttraining zul je geen spieren kweken en zal door goede voeding je buikje alleen verminderen.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:47 schreef hearmeout het volgende:
Nog 1 vraag:
Ik ben dus duidelijk ectomorph en in periodes dat ik effe wat meer eet komt het weinige vet wat ik aanzet, alleen bij mijn buik erbij...
Mijn armen / benen zijn dus heel dun, maar een buikje kan ik wel ontwikkelen.
Klopt het dat met de juiste voeding de 'stevigheid' zich ook in mijn armen enzo kan ontwikkelen, of is dat alleen icm met krachttraining?
Ik begrijp niet precies hoe dat werkt met waar de massa zich aanzet...
Sowieso krachttraining zware gewichten 8 tot 10 reps biceps curls / tricep extentionsquote:Op donderdag 28 april 2011 18:47 schreef hearmeout het volgende:
Nog 1 vraag:
Ik ben dus duidelijk ectomorph en in periodes dat ik effe wat meer eet komt het weinige vet wat ik aanzet, alleen bij mijn buik erbij...
Mijn armen / benen zijn dus heel dun, maar een buikje kan ik wel ontwikkelen.
Klopt het dat met de juiste voeding de 'stevigheid' zich ook in mijn armen enzo kan ontwikkelen, of is dat alleen icm met krachttraining?
Ik begrijp niet precies hoe dat werkt met waar de massa zich aanzet...
Zal ik doen.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:20 schreef Drakire het volgende:
[..]
Sowieso krachttraining zware gewichten 8 tot 10 reps biceps curls / tricep extentions
Squats en legpress als basis voor armen en benen.
Ik denk niet dat je armen en benen gaan groeien door alleen meer te eten, niet in spiermassa iig.
Kijk anders voor de gein eens rond op
http://forum.dutchbodybuilding.com/
en
http://www.fitnessforum.nl/
Daar kun je veel informatie vinden oa trainschema's en voedingsschema's.
Zonder goeie voeding zullen je spieren niet groeien.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:35 schreef hearmeout het volgende:
[..]
Zal ik doen.
Maar als je al een dikke arm hebt, hoef je hem alleen maar 'af te trainen'. Maar een dunne arm moet toch eerst dikker worden?
Of gaat dat dus tegelijkertijd, door te trainen en dan te eten? (met andere woorden, versterken trainen en eten elkaar, of is het eerst aankomen en dan pas trainen?)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |