Ik heb hem in de op erbij gezet.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:35 schreef Roi het volgende:
Abel - Onderweg: wat een prachtig nummer!
Schandalig en respectloos naar de TS dat er gewoon dom door werd gepost daar, ondanks het verzoek dat niet te doen tot het 10-jarig bestaanquote:Op donderdag 17 december 2009 20:27 schreef IJsblock het volgende:
Deel 1 was al legendarisch, een topic wat bijna 10 (!) jaar heeft bestaan
Ja, heb je wel een punt. Maar aan de andere kant kun je dat ook niet voorkomen met 100k+ users.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:47 schreef Zapper het volgende:
[..]
Schandalig en respectloos naar de TS dat er gewoon dom door werd gepost daar, ondanks het verzoek dat niet te doen tot het 10-jarig bestaan
quote:Op donderdag 17 december 2009 20:47 schreef Zapper het volgende:
[..]
Schandalig en respectloos naar de TS dat er gewoon dom door werd gepost daar, ondanks het verzoek dat niet te doen tot het 10-jarig bestaan
Oh nee, iemand op het internet heeft een post geplaatst en nu is een topic volquote:Op donderdag 17 december 2009 20:47 schreef Zapper het volgende:
[..]
Doe maar bijdehand ja. Arcee had duidelijk aangegeven het op prijs te stellen dat er voorlopig niet meer gepost zou worden, zodat het topic die magische 10 jaar zou halen. Dat er dan onnodig en dom door wordt gedaan vind ik respectloos.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:49 schreef Roi het volgende:
Oh nee, iemand op het internet heeft een post geplaatst en nu is een topic vol![]()
![]()
!
Krijg een leven, serieus.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:53 schreef Zapper het volgende:
[..]
Doe maar bijdehand ja. Arcee had duidelijk aangegeven het op prijs te stellen dat er voorlopig niet meer gepost zou worden, zodat het topic die magische 10 jaar zou halen. Dat er dan onnodig en dom door wordt gedaan vind ik respectloos.
Tsja, jammer maar helaas. Vooral omdat het gewoon een triest verhaaltje is wat verteld wordt. Kom dan met een goeie grap om het topic iig een waardig afsluit te geven.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:53 schreef Zapper het volgende:
[..]
Doe maar bijdehand ja. Arcee had duidelijk aangegeven het op prijs te stellen dat er voorlopig niet meer gepost zou worden, zodat het topic die magische 10 jaar zou halen. Dat er dan onnodig en dom door wordt gedaan vind ik respectloos.
Wel een terechte keuze. Rode wijn op een terras.quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:39 schreef DrDentz het volgende:
Het nummer Onderweg van Abel is door de luisteraars van De Coen en Sander Show gekozen tot grootste eendagsvlieg van het afgelopen decennium. De twee 3FM-dj's maakten dat donderdagmiddag in hun radioshow bekend.
Een deel 2, omdat ik het 100% met je eens bent!quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:58 schreef Arcee het volgende:
Dit topic komt me bekend voor.
* Arcee vindt Onderweg nog altijd een prachtig mooi nummer en 1 van de mooiste nummers aller tijden.
Uiteraard veel te laag, maar hij staat op nummer 676....quote:Op woensdag 30 december 2009 17:54 schreef Zwansen het volgende:
Staat dit prachtige nummer ook in de top 2000?
En Birgit was toen ook nog jong en onbedorven en stond niet in blootblaadjes.quote:Op maandag 24 januari 2011 10:35 schreef JooB65 het volgende:
Hebben een mooie nieuwe cd uitgebracht. Blijft zo'n nummer dat je eigenlijk maar één keer in je leven schrijft. Alles klopt....en dan nog met die clip...
De nieuwe cd is inderdaad heel mooi, ik ben zelfs naar de presentatie ervan geweest een paar maanden geleden in Breda.quote:Op maandag 24 januari 2011 10:35 schreef JooB65 het volgende:
Hebben een mooie nieuwe cd uitgebracht. Blijft zo'n nummer dat je eigenlijk maar één keer in je leven schrijft. Alles klopt....en dan nog met die clip...
Wat een verkrachting! Maar ja, sowieso Anoukquote:Op maandag 6 juni 2011 11:54 schreef belsen het volgende:
Anouk heeft het nummer gecoverd op haar nieuwe album To get her together.
Ik vind het ook niks.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:28 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wat een verkrachting! Maar ja, sowieso Anouk
Ik zou het best mooi kunnen vinden, maar het blijft niet dicht genoeg bij het origineel van Abel. Het is er meer losjes op gebaseerd. Anders zou ik het denk ik best mooi vinden.quote:
Ik zal dat nummer van Abel ook niet teveel ophemelen, maar wat je zegt is waar. Dat nummer van Anouk is er een beetje los op gebaseerd en heeft verder verdomd weinig inhoud. Een echte cover van Anouk had ik ook redelijk overbodig gevonden, overigens.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:04 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik zou het best mooi kunnen vinden, maar het blijft niet dicht genoeg bij het origineel van Abel. Het is er meer losjes op gebaseerd. Anders zou ik het denk ik best mooi vinden.
Het origineel is niet te verbeteren.Ik draai het nog altijd regelmatig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |