Ik heb hem in de op erbij gezet.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:35 schreef Roi het volgende:
Abel - Onderweg: wat een prachtig nummer!
Schandalig en respectloos naar de TS dat er gewoon dom door werd gepost daar, ondanks het verzoek dat niet te doen tot het 10-jarig bestaanquote:Op donderdag 17 december 2009 20:27 schreef IJsblock het volgende:
Deel 1 was al legendarisch, een topic wat bijna 10 (!) jaar heeft bestaan
Ja, heb je wel een punt. Maar aan de andere kant kun je dat ook niet voorkomen met 100k+ users.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:47 schreef Zapper het volgende:
[..]
Schandalig en respectloos naar de TS dat er gewoon dom door werd gepost daar, ondanks het verzoek dat niet te doen tot het 10-jarig bestaan
quote:Op donderdag 17 december 2009 20:47 schreef Zapper het volgende:
[..]
Schandalig en respectloos naar de TS dat er gewoon dom door werd gepost daar, ondanks het verzoek dat niet te doen tot het 10-jarig bestaan
Oh nee, iemand op het internet heeft een post geplaatst en nu is een topic volquote:Op donderdag 17 december 2009 20:47 schreef Zapper het volgende:
[..]
Doe maar bijdehand ja. Arcee had duidelijk aangegeven het op prijs te stellen dat er voorlopig niet meer gepost zou worden, zodat het topic die magische 10 jaar zou halen. Dat er dan onnodig en dom door wordt gedaan vind ik respectloos.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:49 schreef Roi het volgende:
Oh nee, iemand op het internet heeft een post geplaatst en nu is een topic vol![]()
![]()
!
Krijg een leven, serieus.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:53 schreef Zapper het volgende:
[..]
Doe maar bijdehand ja. Arcee had duidelijk aangegeven het op prijs te stellen dat er voorlopig niet meer gepost zou worden, zodat het topic die magische 10 jaar zou halen. Dat er dan onnodig en dom door wordt gedaan vind ik respectloos.
Tsja, jammer maar helaas. Vooral omdat het gewoon een triest verhaaltje is wat verteld wordt. Kom dan met een goeie grap om het topic iig een waardig afsluit te geven.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:53 schreef Zapper het volgende:
[..]
Doe maar bijdehand ja. Arcee had duidelijk aangegeven het op prijs te stellen dat er voorlopig niet meer gepost zou worden, zodat het topic die magische 10 jaar zou halen. Dat er dan onnodig en dom door wordt gedaan vind ik respectloos.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |