Als je het vergelijkt met Vista is zeven inderdaad beter, maar nog altijd niet beter dan XP.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:06 schreef Thomas B. het volgende:
Hmm het is natuurlijk subjectief, maar ik ben erg tevreden over 7, terwijl ik me echt kapot heb geergerd aan Vista. Menubalk is hetzelfde volgens mij, maar de nieuwe taakbalk went zo.
Niet erg intelligent he..... Windows 7quote:Op donderdag 17 december 2009 20:03 schreef Kwaliteit het volgende:
En nu is het afgelopen met al die vreselijke kut systemen van Microsoft![]()
Waarom is er nou nooit eens een FATSOENLIJKE NIEUWE WINDOWS beschikbaar.
Ik zit nu vast aan Windows 7, pas nieuwe pc gekocht maar ik erger me dood aan dat Windows.
Oke, Ubuntu draai ik ook maar je kunt niet alles doen met Ubuntu, dus ik zit weldegelijk vast aan dat product.
Alles is zo traag, niet normaal.
Soms moet het systeem nadenken omdat ik een fucking mapje wil openen!
Windows 7, ik vind het net zo'n ergenis als Vista
vooral dat het menubalk onderaan anders werkt, VRESELIJK!!!
Iemand nog tips om alles tot zijn geheel in style windows 98/XP om te zetten?
dus OOK het minimaliseren van programma's enz (zoals op XP)
Heb inmiddels al die grafische troep uitgezet, en balk verkleint met Windows classics style.
Iemand meer tips?
dat heb ik ook gedaan, maar het minimaliseren probleem krijg ik niet voor elkaar... dus tips zijn welkomquote:Op donderdag 17 december 2009 20:09 schreef Drinky het volgende:
TS kan er niet mee omgaan
Je kan dat onderste balkje namelijk gewoon net zoals het balkje in xp maken
Het moet zo ingesteld zijnquote:Op donderdag 17 december 2009 20:10 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
dat heb ik ook gedaan, maar het minimaliseren probleem krijg ik niet voor elkaar... dus tips zijn welkom
Een nieuwe pc kan niet traag zijn met Win7. Dan heb je gewoon iets verkeerd staan... een stukje verkeerd geinstalleerde hardware of software ofzo.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:12 schreef Kwaliteit het volgende:
Mensen om meteen me pc af te kraken vind ik wat ver gaan, ik heb er aardig wat geld in gestoken en ik mag van Alternate wel verwachten dat men kwaliteit levert. Computer is nog geen week oud...
Windows 7 is wel degelijk traag
ik heb hem zo, veel beter met die system-tray imo.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:13 schreef Drinky het volgende:
[..]
Het moet zo ingesteld zijn
[ afbeelding ]
Misschien moet je wat meer investeren in een computer dan 200 euro. Ik heb zelf ook een nieuwe pc met windows 7 en het draait perfect.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:12 schreef Kwaliteit het volgende:
Mensen om meteen me pc af te kraken vind ik wat ver gaan, ik heb er aardig wat geld in gestoken en ik mag van Alternate wel verwachten dat men kwaliteit levert. Computer is nog geen week oud...
blijkbaar niet want ik zie je MSN ook gewoon in je balk en niet geminimaliseerd.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:13 schreef Drinky het volgende:
[..]
Het moet zo ingesteld zijn
[ afbeelding ]
nee mang, zo heb ik alle essentiële programma's makkelijk binnen handbereik, winamp, utorrent, firefox en msn(quote:Op donderdag 17 december 2009 20:14 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ik heb hem zo, veel beter met die system-tray imo.
[ afbeelding ]
Als je niet van troep houd is Win7 ideaal voor jou.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:18 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Nee, ik hou van orde.
Ik wil geen troep in mijn taakbalk. MSN moet geminimaliseerd zijn,
dat was juist fijn aan dat programma, lekker wegstoppen en als men je nodig had pleurde ze wel een gesprek aan. nu zit ik met 1 a 2 schermen van zo'n rot programma
Dat is maar schijn.. geen enkel MS product werkt als een zonnetje.. jouw tijd komt nog wel.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:14 schreef 1299 het volgende:
Windows 7 draait hier als een zonnetje. Je faalt gewoon.
Een nieuw systeem != een goed systeemquote:Op donderdag 17 december 2009 20:12 schreef Kwaliteit het volgende:
quote:Op donderdag 17 december 2009 20:30 schreef Christiaan het volgende:
Niet zeiken als je gebruiksgemak wilt en moedwillig Windows koopt. Had je maar langs de Applewinkel moeten gaan.
Kruidenierquote:Op donderdag 17 december 2009 20:30 schreef Christiaan het volgende:
Niet zeiken als je gebruiksgemak wilt en moedwillig Windows koopt. Had je maar langs de Applewinkel moeten gaan.
Ja iemand die al moeite heeft met Windows moet om die reden maar een Mac nemen. Grapjas.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:30 schreef Christiaan het volgende:
Wat een zielige reactie toch weer, en dat nog van een Moderator ook.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:30 schreef Christiaan het volgende:
en TS, je msn al in je tray gekregen?quote:Op donderdag 17 december 2009 20:32 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Wat een zielige reactie toch weer, en dat nog van een Moderator ook.
Je doet je naam een eer aan.
Ja, bedankt voor je tipquote:Op donderdag 17 december 2009 20:33 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
en TS, je msn al in je tray gekregen?
Ja, meer heb je niet echt in deze regio...quote:Op donderdag 17 december 2009 20:35 schreef PeterNB het volgende:
TS koopt zijn pc bij een dozenschuivert waar de gemiddelde medewerker zo jong is dat er meer
Olvarit dan boterhammen in de kantine wordt gegeten........
ik heb ook zelf een pc samengesteld, en heb hem door het bedrijf in elkaar laten zetten.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:32 schreef TheStonedOne het volgende:
Probeer eens chipset drivers voor je moederbord te installeren?
En dat je er aan vast zit slaat natuurlijk nergens op, zo moeilijk is xp niet te krijgen hoor:)
Oh wacht, je hebt natuurlijk prebuild shit gekocht.
Tja dan kan je wachten op dat soort gezeik en daarom stel je dus zelf een pc samen
Euro-computers in Rotterdam is een klein, goedkoop pc-zaakje waar nogquote:Op donderdag 17 december 2009 20:36 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Ja, meer heb je niet echt in deze regio...
Gooi je die xp er toch op?quote:Op donderdag 17 december 2009 20:38 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
ik heb ook zelf een pc samengesteld, en heb hem door het bedrijf in elkaar laten zetten.
hierbij toch gekozen voor 7, Windows XP kon echter al niet meer (Al heb ik nog wel een mooie illegale liggen).
Maargoed, als de mensen zo positief zijn, en achteraf blijkt het helemaal niet zo te zijn... tja..
kan ik ook niet weten
Hoe?quote:Op donderdag 17 december 2009 20:26 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ik heb lekker msn in mijn system-tray.
TS kan er niet mee omgaan.
[ afbeelding ]
compatibility van MSN zetten naar Vista.quote:
Tja ik kom uit Zwijndrecht en Alternate staat in Barendrecht, oke... Rotterdam iets verder, maar ik heb verder nog nooit van dat winkeltje gehoord.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:39 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Euro-computers in Rotterdam is een klein, goedkoop pc-zaakje waar nog
echte supernerds de boel runnen in plaats van goedkope scooterkrachtjes....
Handigquote:Op donderdag 17 december 2009 20:44 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
compatibility van MSN zetten naar Vista.
Alternate is prima. Heb er laatst ook nog mn nieuwe pc gekocht... wel zelfbouw, maar dat maakt niet uit.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:44 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Tja ik kom uit Zwijndrecht en Alternate staat in Barendrecht, oke... Rotterdam iets verder, maar ik heb verder nog nooit van dat winkeltje gehoord.
De meeste mensen gaan hier dus naar Alternate, omdat men hier amper een alternatief weet, die zijn er ook niet echt.. in de Drechtsteden (teminste, niet dat ik weet...)
Die moet je ff in Vista compatibiliteitsmodus opstarten. Dan zie je hem ook niet meer in je balk, maar alleen als icoontje rechtsquote:Op donderdag 17 december 2009 20:16 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
blijkbaar niet want ik zie je MSN ook gewoon in je balk en niet geminimaliseerd.
en dat vind ik zeer storend, en zo zijn er nog wel wat dingen...
Goed opgelet vosssquote:Op donderdag 17 december 2009 20:44 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
compatibility van MSN zetten naar Vista.
Inderdaad, de TS gedraagt zich wel als een josti met autistische neigingen, de teringquote:Op donderdag 17 december 2009 20:54 schreef Aestivate het volgende:
Mensen die als volleerd autisten gelijk alle instellingen terugzetten naar de vorige (of dáárvorige) versie van Windows. Dezelfde mensen die de gulden terug willen en een Nokia 3310 hebben.Kom op zeg.
KOOP dan XP en shut up.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:07 schreef Kwaliteit het volgende:
Als je het vergelijkt met Vista is zeven inderdaad beter, maar nog altijd niet beter dan XP.
Inderdaad een beetje lachwekkend.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:54 schreef Aestivate het volgende:
Mensen die als volleerd autisten gelijk alle instellingen terugzetten naar de vorige (of dáárvorige) versie van Windows. Dezelfde mensen die de gulden terug willen en een Nokia 3310 hebben.Kom op zeg.
jij kraakt 7 af dan hebben wij het recht om jouw baggerpc af te kraken met een low end GPUquote:Op donderdag 17 december 2009 20:12 schreef Kwaliteit het volgende:
Koop goede pc's dan, hier werkt Windows7 werkelijk snel en heerlijk.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:08 schreef classpc het volgende:
Windows 7 is inderdaad baggertraag. Da's dan ook de reden dat alle computers hier thuis nog keurig Windows XP draaien zonder problemen of traagheid
In het geval van Windows 95 hadden ze daar natuurlijk ook gewoon gelijk inquote:Op donderdag 17 december 2009 22:03 schreef maartena het volgende:
[..]
Maar toen Windows 95 uit kwam hadden we ook mensen die ZWEERDEN bij DOS en Windows 3.11 te blijven, want dat werkte allemaal veel beter/sneller.
quote:Op donderdag 17 december 2009 22:03 schreef maartena het volgende:
[..]
Inderdaad een beetje lachwekkend.
Maar toen Windows 95 uit kwam hadden we ook mensen die ZWEERDEN bij DOS en Windows 3.11 te blijven, want dat werkte allemaal veel beter/sneller.
Sommige mensen kunnen niet goed om gaan met veranderingen. Als je dat wel kunt, dan kom je er al snel achter hoe superieur de taakbalk en het start menu van Windows 7 zijn.
Same , maar dan omgekeerd qua os. OSX :Rquote:Op donderdag 17 december 2009 23:37 schreef WillB het volgende:
Windows 7..
Eens met klacht.
Net geinstalleerd op mijn MAC met OSX via Vmware....
Ik vond Vista al kut en dit dus ook.. Nee ik hou het liever bij OSX![]()
Heb hem al 2,5 jaar... Nooit problemen mee gehad.
Geen langdurige wachtijden. Harde schijf draait als een tierelier ( automatische defragmentatie FTW)
Mijn PC thuis, een E8400 met 4GB ram draait een stuk sneller dan een of andere kutdell met 8GB die ik op mn werk heb staan met Windows 7quote:Op donderdag 17 december 2009 23:29 schreef Marurk het volgende:
Mensen die denken dat Windows 7 goed en supersnel draait op 2 GB / 4 GB geheugen.
4gb is echt wel goed genoeg hoor.quote:Op donderdag 17 december 2009 23:29 schreef Marurk het volgende:
Mensen die denken dat Windows 7 goed en supersnel draait op 2 GB / 4 GB geheugen.
2GB hier, draait goed genoeg!quote:Op donderdag 17 december 2009 23:29 schreef Marurk het volgende:
Het is wat...quote:Op donderdag 17 december 2009 23:29 schreef Marurk het volgende:
Wel als je zo dom bent alle cd'tjes van je pc er in te proppen en op next next next finish te klikken. Win7 x64 neemt hier 1,3GB ram met MSN, Winamp en FF3.5 aan. Zelf installen en geen zooi er op zetten doet wonderen.quote:Op donderdag 17 december 2009 23:29 schreef Marurk het volgende:
Mensen die denken dat hoeveelheid geheugen de snelheid bepaaltquote:Op donderdag 17 december 2009 23:29 schreef Marurk het volgende:
N00b 't draait prima op 4 gig ook afhankelijk van je processor.quote:Op donderdag 17 december 2009 23:29 schreef Marurk het volgende:
Wees eerlijk:quote:Op donderdag 17 december 2009 20:08 schreef Kevincy het volgende:
[..]
Niet erg intelligent he..... Windows 7zo geleerd allemaal.
Blijf jij nog maar lekker 20 jaar XP draaien.
Hersenloze
quote:Op donderdag 17 december 2009 20:06 schreef fransbreda het volgende:
Installeer dan XP.
7 werkt prima hier, miss moet je eens een goeie pc kopen.
Prutsertjes die maar wat roepen.quote:Op donderdag 17 december 2009 23:29 schreef Marurk het volgende:
Sterker nog... Mijn PC van 2 jaar oud draait Win7 lekker vlot.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:15 schreef IrCute het volgende:
[..]
Misschien moet je wat meer investeren in een computer dan 200 euro. Ik heb zelf ook een nieuwe pc met windows 7 en het draait perfect.
Grappig, het enige wat bij mij problemen geeft is MS Office 2008 for Mac.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:05 schreef Aestivate het volgende:
[..]
TS wil een oplossing, niet meer problemen.
De cursus is er al... Google maar eens op ECDL.quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:13 schreef HeatWave het volgende:
Mensen als TS zouden eens een soort rijbewijsexamen moeten afleggen voor computers ofzo.
Nee. Ze hebben immers al zat ervaring om de beleving van windows 7 gewoon ronduit kut te vinden. En hij is niet de enige.quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:13 schreef HeatWave het volgende:
Mensen als TS zouden eens een soort rijbewijsexamen moeten afleggen voor computers ofzo.
Windows 7 is veruit het beste OS van MS ooit, als je dat al niet snapt moet je maar een typewriter nemen, en NEE fucking OSX is geen volwaardig alternatief, je gaat mensen toch niet dwingen een hele andere PC te kopen om een OS te kunnen draaien?quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:24 schreef EINZ het volgende:
[..]
Nee. Ze hebben immers al zat ervaring om de beleving van windows 7 gewoon ronduit kut te vinden. En hij is niet de enige.
Precies.quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Windows 7 is veruit het beste OS van MS ooit, als je dat al niet snapt moet je maar een typewriter nemen, en NEE fucking OSX is geen volwaardig alternatief, je gaat mensen toch niet dwingen een hele andere PC te kopen om een OS te kunnen draaien?
Volgens mij is dat bij de release van '95, '98, 2000, ME en XP elke keer de strategie van MS geweest.quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Windows 7 is veruit het beste OS van MS ooit, als je dat al niet snapt moet je maar een typewriter nemen, en NEE fucking OSX is geen volwaardig alternatief, je gaat mensen toch niet dwingen een hele andere PC te kopen om een OS te kunnen draaien?
Ja, MS heeft bakken belang bij jouw aankoop van een PC bij lokale PC boer iddquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:39 schreef Disavowed het volgende:
[..]
Volgens mij is dat bij de release van '95, '98, 2000, ME en XP elke keer de strategie van MS geweest.
De verkopen zijn bij de grote releases zoals XP en Vista altijd gestegen, als ik het goed heb.
Definieer "het beste". Ik vind de beleving en de gebruikerservaring van windows 7 gewoon kut. Alle iconen staan veel verder uit elkaar, de taakbalk ziet er kut uit, ineens zit de desktopicon rechtsonder enz. En de vista layout van de verkenner is natuurlijk ook gewoon kut met een chocoladebruine hoofdletter.quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij hebt blijkbaar 0 kennis over hoe MS nou eigenlijk hun geld verdient met Windows. Het leeuwendeel van de winst komt van de PC boeren, niet van de consumentenverkopen. Dus ja, MS wil wel degelijk dat je een nieuwe PC koopt als er een nieuwe WIndows uitkomt.quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, MS heeft bakken belang bij jouw aankoop van een PC bij lokale PC boer idd.
Daar heb je wel gelijk in hoor, maar je HOEFT geen nieuwe PC aan te schaffen om W7 te draaien, Apple heeft net weer eens een bedrijfje de nek omgedraaid dat OSX op gewone, niet overpriced, machines te kunnen draaien.quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Jij hebt blijkbaar 0 kennis over hoe MS nou eigenlijk hun geld verdient met Windows. Het leeuwendeel van de winst komt van de PC boeren, niet van de consumentenverkopen. Dus ja, MS wil wel degelijk dat je een nieuwe PC koopt als er een nieuwe WIndows uitkomt.
Daarbij was je zo goed als verplicht om een nieuwe PC aan te schaffen om Vista te kunnen draaien.
1) Macs zijn al lang niet meer overpriced, dat is een mythe. Maak maar eens een PC configuratie met dezelfde onderdelen als een iMac of Macbook bij een Dell of HP. Kans is groot dat je zelfs duurder uit bent.quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in hoor, maar je HOEFT geen nieuwe PC aan te schaffen om W7 te draaien, Apple heeft net weer eens een bedrijfje de nek omgedraaid dat OSX op gewone, niet overpriced, machines te kunnen draaien.
Een jaar geleden was een vergelijkbare mac t.o.v. mijn Dell XPS 1530 gewoon nog een dikke 300 euro duurder hoor...quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
1) Macs zijn al lang niet meer overpriced, dat is een mythe. Maak maar eens een PC configuratie met dezelfde onderdelen als een iMac of Macbook bij een Dell of HP. Kans is groot dat je zelfs duurder uit bent.
2) OSX is niet bedoeld om op andere hardware te draaien dan op Macs. Het werkt wel, maar niet probleemloos. Door driverproblemen, zullen mensen een slechte ervaring met OSX krijgen (zie Windows met brakke drivers) en hier Apple de schuld van geven. Pure PR dus
3) IMO zou Apple idd OSX vrij moeten geven voor de x86 markt. Maar dat willen ze helaas niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |