ik zit al de hele dag inderdaad op die oostelijke wind te wachten, want de sneeuw is toch al behoorlijk verpieterd hier.quote:Op donderdag 17 december 2009 11:49 schreef Fredo55 het volgende:
Even een positief bericht voor Noord en Zuid-Holland:
De oostelijke wind gaat aantrekken, dus het word kouder.
Het neerslaggebied dat Groningen en Frlesland teisterde, trekt zich in zuidwestelijke richting terug.
Als ik het goed begrepen heb zou het komend weekend pas écht moeten gaan sneeuwen. Maar dat is mijn eigen interpretatie hoor...quote:Op donderdag 17 december 2009 12:03 schreef Jor_Dii het volgende:
Komt er aankomend weekend nog meer sneeuw?
Nope!quote:Op donderdag 17 december 2009 11:46 schreef -0- het volgende:
Die 40 cm in het Noorden is neit eens een meetfout aan de foto's te zien.![]()
Je eigen interpretatie is verkeerd.quote:Op donderdag 17 december 2009 12:06 schreef lezzer het volgende:
[..]
Als ik het goed begrepen heb zou het komend weekend pas écht moeten gaan sneeuwen. Maar dat is mijn eigen interpretatie hoor...
Het klonk nogal grappig dat het dan pas echt zou gaan sneeuwen terwijl je daarvoor berichten leest van 40 cm.quote:Op donderdag 17 december 2009 12:11 schreef lezzer het volgende:
Waar die-smilies nou voor nodig zijn is mij niet duidelijk eerlijk gezegd?
Ik kijk gewoon naar de weersvoorspellingen voor mijn regio, en daar staan wolken met sneeuwicoontjes...
Plus meer cm's dan vandaag.
Het spijt me dat ik daar geen 35 graden met bakkende zon uit destilleer...
Ja, hier dus 0,1cm...quote:Op donderdag 17 december 2009 12:15 schreef -0- het volgende:
[..]
Het klonk nogal grappig dat het dan pas echt zou gaan sneeuwen terwijl je daarvoor berichten leest van 40 cm.
Tsja, in Groningen ookquote:
Waar zit je ergens?quote:Op donderdag 17 december 2009 12:22 schreef Prowl het volgende:
Limburg nog steeds een zonnetje![]()
5 km verderop sneeuwt het wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |