1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
Daar zitten geluksspreuken in als ik het goed heb begrepen! Zal er vanavond wel eens eentje uitpikken!!quote:Op donderdag 17 december 2009 09:26 schreef Greys het volgende:
Bamba wat leuk!![]()
Rituals, lekker! En wat is dat doosje met geluk?
En ik heb het gedicht nu twee keer gelezen maar ik zie ook geen hint.
Dat schiet lekker op met mijn hintenboek zo![]()
Die zijn leuk!!!!!!!!quote:
Ladenquote:
quote:Op donderdag 17 december 2009 09:37 schreef oh-oh het volgende:
Yo tante Greys, dank je wel voor het toffe kado!
[ afbeelding ]
Als je had gewild dat ik die ging delen met mn broers en zus had je duidelijkere instructies in de doos moeten doen hoor![]()
[ afbeelding ]
We passen makkelijk met zn allen in mijn mandje, dus ze zijn mine aaaaaaal mine![]()
Kusje for joe!
[ afbeelding ]
Kijk, Chico heeeeeeeft al een muis hoor, die hoeft heus geen rat meer![]()
[ afbeelding ]
Veel liefs,
je Billy
quote:Op donderdag 17 december 2009 09:37 schreef oh-oh het volgende:
Yo tante Greys, dank je wel voor het toffe kado!
[ afbeelding ]
Als je had gewild dat ik die ging delen met mn broers en zus had je duidelijkere instructies in de doos moeten doen hoor![]()
[ afbeelding ]
We passen makkelijk met zn allen in mijn mandje, dus ze zijn mine aaaaaaal mine![]()
Kusje for joe!
[ afbeelding ]
Kijk, Chico heeeeeeeft al een muis hoor, die hoeft heus geen rat meer![]()
[ afbeelding ]
Veel liefs,
je Billy
Mwah, Chico en ik vinden het een matig kadoquote:
Whahahahahahahaquote:Op donderdag 17 december 2009 09:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mwah, Chico en ik vinden het een matig kado
quote:Op donderdag 17 december 2009 09:39 schreef MrSubtle het volgende:
Hooooooooooooooooooooooooooooooiiiii!!!!Is er al iets uitgepakt?
Ben net thuis en ga ook zo mijn pakje erbij sleuren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
maarre, de "eerste" is al geweest, nu kan jij toch???quote:
Gekke Greysquote:
quote:Op donderdag 17 december 2009 09:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nies, gelukkig maar dat je inmiddels wel weet hoe een topic te openen dan
Bamba heeft geen idee, terwijl Oh-oh een hint ziet in het gedicht die het tot 2 beperkt...quote:Op donderdag 17 december 2009 09:43 schreef Greys het volgende:
Bamba en Nies moeten nog een gok wagen wie hun SS is!![]()
Billy weet wie zijn SS is, hebben we nu gewonnen???quote:Op donderdag 17 december 2009 09:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Bamba heeft geen idee, terwijl Oh-oh een hint ziet in het gedicht die het tot 2 beperkt...
Eens. Ik zie dezelfde hint met dezelfde twee optiesquote:Op donderdag 17 december 2009 09:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Bamba heeft geen idee, terwijl Oh-oh een hint ziet in het gedicht die het tot 2 beperkt...
quote:Op donderdag 17 december 2009 09:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Billy weet wie zijn SS is, hebben we nu gewonnen???
[..]
Ok vooruit even ienemienemutte met de Secret Santa lijst.....quote:Op donderdag 17 december 2009 09:43 schreef Greys het volgende:
Bamba en Nies moeten nog een gok wagen wie hun SS is!![]()
ik kan wel een hint erin bedenken, en dan zijn er ook nog 2 opties... maar ik ben er niet zeker van eigenlijk...quote:Op donderdag 17 december 2009 09:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Eens. Ik zie dezelfde hint met dezelfde twee opties
Winnen we nog wat ongedierte nu?quote:
Ik ging ook meer nadenken in hoeverre er een hint zou kunnen zijn dat er nog 2 mensen over zijn (oftewel; welke twee mensen "lijken op elkaar" in iets en niet op de rest...)quote:Op donderdag 17 december 2009 09:47 schreef Greys het volgende:
Ik zie echt geen enkele hint bij Bamba.
Of het moet zijn dat d'r SS van Rituals houdt, maar hoe dat er twee moet overlaten zie ik dan weer niet.
Maar goed, bij Nies zie ik ook geen hint, for that matter.
Goh, ik ben hier echt goed in! [ afbeelding ]
Dat dacht ik ook al...quote:Op donderdag 17 december 2009 09:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nies je kan hooguit weg strepen wie het bouquet verhaal niet leest maar dat zijn er maar weinig volgens mij
Ik ben het niet!quote:Op donderdag 17 december 2009 09:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nies je kan hooguit weg strepen wie het bouquet verhaal niet leest maar dat zijn er maar weinig volgens mij
quote:Op donderdag 17 december 2009 09:46 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ok vooruit even ienemienemutte met de Secret Santa lijst.....
Ik gok op Morretje.
[..]
Oh zie je, zelfs dát soort hints zie ik nietquote:Op donderdag 17 december 2009 09:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
quote:
OMGquote:Op donderdag 17 december 2009 09:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh zie je, zelfs dát soort hints zie ik niet
Ik stikte in mijn thee toen ik dit las maar dan wordt het kansloos met je hintenboekje hoorquote:Op donderdag 17 december 2009 09:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh zie je, zelfs dát soort hints zie ik niet
Volgens mij heb ik dan verkeerd geienemienemut. Morretje heeft het volgens mij te druk met verbouwen om het verhaal te lezen......quote:Op donderdag 17 december 2009 09:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oh heerlijk, wat ga je allemaal kopen???????quote:Op donderdag 17 december 2009 09:51 schreef bigbird het volgende:
Goedemorgen2x zo lang gedaan over op werk komen, teamleider blijft dagje thuis (hoera
) en vanavond even de stad in om voor het eerst in tijden even lekker gezellig te winkelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 december 2009 09:52 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik stikte in mijn thee toen ik dit las maar dan wordt het kansloos met je hintenboekje hoor
Nee hoor, kom maar door als je er zin in hebt.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:53 schreef draculettetje het volgende:
mag ik nu vandaag dan echt zomaar wanneer het uitkomt mn pakje uitpakken?
of moet ik nog tot een bepaald tijdstip wachten?
ze weet wel wat voor verhaal het is, want ze wil er niet in!quote:Op donderdag 17 december 2009 09:52 schreef nieslief het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dan verkeerd geienemienemut. Morretje heeft het volgens mij te druk met verbouwen om het verhaal te lezen......
quote:Op donderdag 17 december 2009 09:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee hoor, kom maar door als je er zin in hebt.
echt; andersom denken!quote:Op donderdag 17 december 2009 09:47 schreef Greys het volgende:
Ik zie echt geen enkele hint bij Bamba.
Of het moet zijn dat d'r SS van Rituals houdt, maar hoe dat er twee moet overlaten zie ik dan weer niet.
Maar goed, bij Nies zie ik ook geen hint, for that matter.
Goh, ik ben hier echt goed in! [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 december 2009 09:55 schreef MrSubtle het volgende:
Geen gedicht in mijn pakje
Wel twee heel leuke cadeautjes![]()
[ afbeelding ]
Spannuuuuuuuuund
[ afbeelding ]
Oooooh![]()
![]()
[ afbeelding ]Een koekjesboekje
en koekjesvormpjes om kerstboom-koekjes te maken
Dank je wel Santa![]()
Ik ga straks al bakken denk ik
Foto's gewijzigd nuquote:Op donderdag 17 december 2009 09:56 schreef Greys het volgende:
Geen gedicht Subtle?Ook geen verhaaltje ofzo?
En ik zie drie dezelfde foto's
Nee, van de intratuinquote:Op donderdag 17 december 2009 09:56 schreef draculettetje het volgende:
[..]leuheuk
enne komen de kerstballen van de ikea?
Mor is niet aan het verbouwen, dat is Ml-etje, die doet toch ook niet mee?quote:Op donderdag 17 december 2009 09:52 schreef nieslief het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dan verkeerd geienemienemut. Morretje heeft het volgens mij te druk met verbouwen om het verhaal te lezen......
Ik zag eerst ook 3 keer het pakje!quote:Op donderdag 17 december 2009 09:56 schreef Greys het volgende:
Geen gedicht Subtle?Ook geen verhaaltje ofzo?
En ik zie drie dezelfde foto's![]()
Oh leuk!
Maar jammer dat er geen gedicht bij zit, want wat moet ik nou met mijn hintenboek![]()
Drie plaatsen zit dat, dus dat schiet nog niet erg op.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oeh maar Oldenhof is wel een grote hint denk ik hoor!!!
Nou dat gaat dan al lekker zo.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mor is niet aan het verbouwen, dat is Ml-etje, die doet toch ook niet mee?
Mor is hooguit een baby aan het bouwen
Happy birthday SneeuwFaasje!quote:Op donderdag 17 december 2009 09:58 schreef Nonneke het volgende:
Hieperdepiep Hoera mn Faasjepaasje is vandaag jarig, 9 jaar, dus al echt een grote meid![]()
vanaaf krijgen ze soesjes![]()
het feestvarken vanmorgen in de sneeuw![]()
![]()
[ afbeelding ]
Heb nog niet mn secret Santa pakje open gemaakt, denk dat ik dat vanaaf pas doe![]()
Het schrapt er toch wel een hele hoop van ons hoorquote:Op donderdag 17 december 2009 09:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Drie plaatsen zit dat, dus dat schiet nog niet erg op.
Wraaaaaaaaah, wat moeilijk dit
Faaaaaaaaaaaaaas, van harteeeeeee!quote:Op donderdag 17 december 2009 09:58 schreef Nonneke het volgende:
Hieperdepiep Hoera mn Faasjepaasje is vandaag jarig, 9 jaar, dus al echt een grote meid![]()
vanaaf krijgen ze soesjes![]()
het feestvarken vanmorgen in de sneeuw![]()
![]()
[ afbeelding ]
Heb nog niet mn secret Santa pakje open gemaakt, denk dat ik dat vanaaf pas doe![]()
quote:Op donderdag 17 december 2009 09:57 schreef draculettetje het volgende:
ow ik vrees dat er zo van werken niks terecht komt
nou wil ik eerst terug lezen
Ik moet nu ook werken, dus ik ga vanmiddag wel uitgebreid strepen en lijstenquote:Op donderdag 17 december 2009 10:00 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Het schrapt er toch wel een hele hoop van ons hoor
welke 3 dan!!!!!!quote:Op donderdag 17 december 2009 09:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Drie plaatsen zit dat, dus dat schiet nog niet erg op.
Wraaaaaaaaah, wat moeilijk dit
Leuk Niesquote:Op donderdag 17 december 2009 09:57 schreef nieslief het volgende:
Mijn foto's staan eindelijk in het album!!!!!!!!
Dit zat onder het pakpapier:
[ afbeelding ]
Deze zijn voor de jongens:
[ afbeelding ]
Dit mooie zakje is voor mij:
[ afbeelding ]
Dit is het kaartje dat erbij zat (die met die poes)
[ afbeelding ]
Dit zat in mijn zakje check het plaatje op het gedicht:
[ afbeelding ]
Uitgepakt:
[ afbeelding ]
En denk eraan, niet laten verven he!quote:Op donderdag 17 december 2009 10:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik moet nu ook werken, dus ik ga vanmiddag wel uitgebreid strepen en lijsten
Dat die kapper een beetje opschiet met knippen vanmiddag
quote:Op donderdag 17 december 2009 10:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En denk eraan, niet laten verven he!
Ja, heb een blauwe uitgezocht in die ebay winkelquote:Op donderdag 17 december 2009 09:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh heerlijk, wat ga je allemaal kopen???????
Heb je al een bentobak gekozen?
quote:Op donderdag 17 december 2009 10:04 schreef SecretSanta2009 het volgende:
Hierbij een hint van Secret Santa.
Misschien moet het "posse-lid" wel verder kijken dan ouderwetse post, ik meen dat het hier op dit forum de naam "PM" heeft.
quote:Op donderdag 17 december 2009 10:04 schreef bigbird het volgende:
[..]
Ja, heb een blauwe uitgezocht in die ebay winkelEn een zwarte voor mijn
![]()
En heel veel kleine dingetjes voor erin
Oeh oeh, Subtle krijgt alsnog een gedicht per PM?quote:Op donderdag 17 december 2009 10:04 schreef SecretSanta2009 het volgende:
Hierbij een hint van Secret Santa.
Misschien moet het "posse-lid" wel verder kijken dan ouderwetse post, ik meen dat het hier op dit forum de naam "PM" heeft.
quote:Op donderdag 17 december 2009 10:05 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Google is your friend en zulks dame!
quote:
of heel slim niet...quote:Op donderdag 17 december 2009 10:06 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Subtle hint hint, die persoon is nu online dan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |