quote:Op donderdag 17 december 2009 08:24 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhSneeuw is tof
Nu Winamp ingesteld op het afspelen van liedjes waar het woord Snow in voorkomt
quote:Op donderdag 17 december 2009 09:24 schreef LovelyLady het volgende:
Sneeuw Sneeuw![]()
Ik voel me net een klein kind, ik vind sneeuw zo tof, zo mooi, echt winter
Zeg, ben jij de RHCP al een beetje beu? Namelijk een van de weinige liedjes die ik me zo voor de geest kan halen met 'Snow'.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:30 schreef PdeHoog het volgende:![]()
Ik hoop op meer, veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer!
Hier in het noorden was het met 5km/h kruipen over de rondweg van Assen.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:56 schreef RonaldV het volgende:
gelukkig valt de sneeuw in het oosten nog mee, ik heb er maar een half uurtje langer over gedaan dan gisteren! De A50 tussen Apeldoorn en Arnhem was gewoon met 150 120te berijden.
Oeh, mag ik hem afmaken? Met of zonder fotovest?quote:
Zonder, is voor een diner vanaaf.quote:Op donderdag 17 december 2009 11:34 schreef P_B het volgende:
[..]
Oeh, mag ik hem afmaken? Met of zonder fotovest?
Ik zie een gat in de markt.quote:Op donderdag 17 december 2009 11:47 schreef P_B het volgende:
En er is geen stijlvolle variant in de vorm van een gilet? Wat matig!![]()
Pakken draagt ie nauwelijksquote:Op donderdag 17 december 2009 11:47 schreef P_B het volgende:
En er is geen stijlvolle variant in de vorm van een gilet? Wat matig!![]()
Echt wel he?! Met het logo van de camera netjes op de revers geborduurd.quote:Op donderdag 17 december 2009 11:48 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik zie een gat in de markt.
Toevallig ook met (stetson) hoed? Ik ken ook zo'n vesten-iemand en die is er volgens mij zo de baarmoeder mee uit gekomen!quote:Op donderdag 17 december 2009 11:55 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Pakken draagt ie nauwelijks![]()
Nee, hij is geoloog en vindt het makkelijk om op fieldtrips alle kleine zooi voor onderzoek in die zakjes te doen.
quote:Op donderdag 17 december 2009 12:17 schreef P_B het volgende:
[..]
Toevallig ook met (stetson) hoed? Ik ken ook zo'n vesten-iemand en die is er volgens mij zo de baarmoeder mee uit gekomen!
Ik heb diverse nummers van Loreena McKennit, Transsiberian Orchestra, Enya, Shearwater, Sting en The New London Chorale in de collectie zittenquote:Op donderdag 17 december 2009 09:42 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Zeg, ben jij de RHCP al een beetje beu? Namelijk een van de weinige liedjes die ik me zo voor de geest kan halen met 'Snow'.
(Okay, "Let it snow", maar dan denk ik ook meteen aan Die Hard 2: Die Harder)
Je krijgt het idd warm van dit ding rondzeulenquote:Op donderdag 17 december 2009 11:35 schreef RonaldV het volgende:
Oh was het maar weer zomer, dan kun je weer lekker op je knieën beestjes fotograferen:
[ afbeelding ]
bron
Er lijken me ergere dingen op de wereld dan zo'n meid meezeulen.quote:Op donderdag 17 december 2009 12:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je krijgt het idd warm van dit ding rondzeulen
[ afbeelding ]
Ik heb het dan uiteraard wel over de cam hequote:Op donderdag 17 december 2009 12:44 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Er lijken me ergere dingen op de wereld dan zo'n meid meezeulen.
Chocomelquote:Op donderdag 17 december 2009 15:56 schreef Chanty het volgende:
Pfoeh, eerste autotocht door de sneeuw overleefden na het werk anderhalf uur door het park gebanjerd en foto's gemaakt en nu ben ik bevroren
Wat voor instellingen heb je gebruikt?quote:Op donderdag 17 december 2009 16:24 schreef Chanty het volgende:
Die ga ik nu idd ff regelen
Foto's net doorgekeken maar dat gaan we overdoen als het een keertje zonnig is. Toch weer veel onscherp
90 of 125 sluitertijd, diaframa stelde ie zelf in meestal 5.6 op 300 mm en 200 iso. Ding is gewoon heel gevoelig voor beweging op 300 mm en ik heb nou eenmaal geen vaste handquote:Op donderdag 17 december 2009 16:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat voor instellingen heb je gebruikt?
Je weet toch dat de minimumsluitertijd op 300 mm 1/300e is hequote:Op donderdag 17 december 2009 16:34 schreef Chanty het volgende:
[..]
90 of 125 sluitertijd, diaframa stelde ie zelf in meestal 5.6 op 300 mm en 200 iso. Ding is gewoon heel gevoelig voor beweging op 300 mm en ik heb nou eenmaal geen vaste hand
Maar zijn er genoeg wel gelukt hoorMaar ga t nog eens overdoen met een zonnetje dan is die lens toch beter
Dan worden ze al aardig donker (me 125 al) en 800 iso vind ik zelf al behoorlijk irritant. Met goed licht is het prima fotograferen met die lens en wist toen ik m kocht al dat ie slecht presteert met minder licht dus ja moet ik ook niet zeurenquote:Op donderdag 17 december 2009 16:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je weet toch dat de minimumsluitertijd op 300 mm 1/300e is he(of je moet een hele vaste hand hebben en goed je ademhaling beheersen) ISO omhoogschroeven
Je moet tot minimaal 400 gaan zonder al teveel ruis met die 10D. Denk zelfs dat je 800 wel moet kunnen halen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Geen last van hoorquote:Op donderdag 17 december 2009 20:15 schreef Xilantof het volgende:
Vandaag echt een ramp in de auto inderdaad. Vanmorgen vroeg file, vanmiddag file.
Thuis gewerkt?quote:
Ikke nietquote:
Vanmorgen vroeg (6 uur in de auto) had ik de nodige problemen alquote:Op donderdag 17 december 2009 20:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ikke nietWas het maar zo'n feest. Vanmorgen om 7 uur de deur uit. Ietwat langzaam rijdend verkeer op de heenweg. Op de terugweg ging ik pas om kwart over 6 rijden en binnendoor. Reed allemaal vrij soepel door. Beter dan op normale tijden
Moet je de goeie kant op rijden en niet in Den Haag Centrum gaan wonenquote:Op donderdag 17 december 2009 20:45 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Vanmorgen vroeg (6 uur in de auto) had ik de nodige problemen al
Centrum Den Haag is het probleem nietquote:Op donderdag 17 december 2009 21:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Moet je de goeie kant op rijden en niet in Den Haag Centrum gaan wonen
quote:Op vrijdag 18 december 2009 07:52 schreef taxibabe het volgende:
hier ligt ook helemaal geen sneeuw..gisteren is wel wat gevallen, maar dat was de moeite ook niet
Geen last van hoorquote:Op vrijdag 18 december 2009 08:18 schreef Netsplitter het volgende:
Vastgevroren sneeuw is niet grappig.
Jeetje....is dat een Canon?quote:Op vrijdag 18 december 2009 07:35 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Idem![]()
Ik moet mijn WA toch eens wat vaker op de body schroeven![]()
[ afbeelding ]
De rode ring van mijn 24-105 ligt in 2 stukken in de tas.quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
[..]
Geen last van hoorHet was in 1x krabben ervanaf
[..]
Jeetje....is dat een Canon?Ik mis het rode randje aan het uiteinde
Blijkbaar vind je lens dat je dat rode randje niet waard bentquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:02 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
De rode ring van mijn 24-105 ligt in 2 stukken in de tas.kan die binnenkort met lijm proberen vast te zetten aan de lens. Tijdens de foto-opdracht in Cambridge afgelopen weekend knapt de ring.
Feliquote:
hoe krijg je dat voor mekaar?quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:02 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
De rode ring van mijn 24-105 ligt in 2 stukken in de tas.kan die binnenkort met lijm proberen vast te zetten aan de lens. Tijdens de foto-opdracht in Cambridge afgelopen weekend knapt de ring.
Stuur het adres maar door. Ik kom ff langsquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Appel
[ afbeelding ]
of kersen/aardbei monchou:
[ afbeelding ]
Zelluf gemaakt![]()
quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Blijkbaar vind je lens dat je dat rode randje niet waard bent
geen idee, waarschijnlijk warm naar kou overgangquote:
Tskquote:
Jij als IT-er zou toch moeten weten dat niet iedereen de waarheid wil horen. Die moet je een beetje verbloemen, ook voor andere IT-ers (ongeacht of ze onder je in de food-chain staan).quote:
Ah ja.....daar heb je een puntquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:12 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Jij als IT-er zou toch moeten weten dat niet iedereen de waarheid wil horen. Die moet je een beetje verbloemen, ook voor andere IT-ers (ongeacht of ze onder je in de food-chain staan).
Geloof ik directquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:09 schreef Netsplitter het volgende:
House of the Dead Overkill is geweldig op de Wii.
Hij heeft wel IS over drie assenquote:Op vrijdag 18 december 2009 08:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
[..]
Geen last van hoorHet was in 1x krabben ervanaf
[..]
Jeetje....is dat een Canon?Ik mis het rode randje aan het uiteinde
Doe jezelf een gigantisch plezier en haal de nieuwe Mario.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Geloof ik directVoorlopig hou ik het ff bij Wii Sports en Wii Sport Resort
Leuk genoeg
Vet coolquote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:26 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Doe jezelf een gigantisch plezier en haal de nieuwe Mario.
Geweldig met meerdere mensen tegelijkertijd
Het is wel wat ver hoorquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Stuur het adres maar door. Ik kom ff langsEn van beiden een stukje aub
![]()
"Bij het ijsselmeer" is een vrij ruim begrip dus daar kan ik niet over oordelenquote:
Hoornquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
"Bij het ijsselmeer" is een vrij ruim begrip dus daar kan ik niet over oordelen
motorquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoorn
@isdatzo, auto naar de sloop gebracht? of auto verkocht?
Doe mijn best maar ook nog duizend andere dingen te doenquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:46 schreef Ynske het volgende:
gooi er eens wat plaatjes in Chanty
k heb alles, maar dan ook alles opgeruimdtis eindelijk weer eens netjes
Hij is een beetje grauwig, Chantyquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:49 schreef Chanty het volgende:
[..]
Doe mijn best maar ook nog duizend andere dingen te doenHeb gewoon mijn agenda nodig om mijn vakantie in te plannen
Edit: Eentje snel bewerktOm de TT in ere te houden
[ afbeelding ]
Het was ook in een donker bos, in een duistere struikquote:Op zaterdag 19 december 2009 09:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hij is een beetje grauwig, Chanty
Rozig blauwig klopt en dat laat ik ook lekker zo want met de schaduwen was het daar niet bepaald wit witquote:Op zaterdag 19 december 2009 10:57 schreef Ynske het volgende:
de sneeuw is hier roze/grijs op de foto van chanty
quote:
Heb je al een kerstboom staan btw? Denk dat ze die ook ergggg grappig vindenquote:Op zaterdag 19 december 2009 11:25 schreef PdeHoog het volgende:
Katten en een Wii is trouwens errug grappigZe zitten met zijn tweeen voor het scherm te kijken naar de cursor
Neequote:Op zaterdag 19 december 2009 11:37 schreef Chanty het volgende:
[..]
Heb je al een kerstboom staan btw? Denk dat ze die ook ergggg grappig vinden
Ik heb Romey drie keer betrapt dat ze aan de versiering zag en dr even flink over ge&%^#&*()*quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:42 schreef LovelyLady het volgende:
Hier gaat het verbazend goed met de katten en de boom. Had echt verwacht dat die 2 kleintjes er wel in zouden duiken. Enkel de onderste slinger moet het ontgelden. Dat is alles
Daar ben ik ook bang voor jaquote:Op zaterdag 19 december 2009 11:46 schreef Chanty het volgende:
Maar iets zegt me dat die twee deugnieten van P. wat hardleerser zijn
quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:24 schreef taxibabe het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hier straks heerlijk stoofpeertjes maken op de houtkachel
Redelijk, er is niet veel gevallen, maar wel genoeg dat het nu spekglad is in de wijk.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Lekker
Hoe ziet het er bij jullie uit? Beetje wit nog?
Mits windstil.quote:
Mooie foto,maar wel een aparte musquote:
Jij woont in de buurt van Adam?quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:33 schreef Chanty het volgende:
Die mussen van tegenwoordig
[ afbeelding ]
Ik denk dat de flitser aan boord sneller is dan je studiosetquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:05 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Mooie foto,maar wel een aparte mus![]()
Ik had vandaag camera op statief geplaatst met afstandbediening,om zo mooi plaatjes van vogels te schieten. Maar vele voldeden niet aan wat ik zien wou...behalve 1 roodborstje.:-)
Lichtomstandigheden waren niet gunstig en me flitser vaak niet snel genoeg:-)
Moet studioset buiten zetten denk ik![]()
Peet
Rijswijk bij Den Haag, daar vliegen zo ook rondquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:14 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Jij woont in de buurt van Adam?
[..]
Ik denk dat de flitser aan boord sneller is dan je studioset
Dat zou best kunnenquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:14 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Jij woont in de buurt van Adam?
[..]
Ik denk dat de flitser aan boord sneller is dan je studioset
Ik had me 28-300 IS USM er op en die stond op circa 4 meter afstand.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:24 schreef Erasmo het volgende:
Op hoeveel mm schiet je?
Continu lijkt me geen goed idee voor vogels, waarom zet je geen focus trap op?
Welke lamp heb je nu? Ik heb sinds dit voorjaar de SON Edelux. Die geeft ook zo'n superbak licht.quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:11 schreef Isdatzo het volgende:
Moest natuurlijk ff m'n nieuwe lamp uitproberen... Wat een ding, ik kan gewoon volle bak fietsen in 't donker nu. Ook over bochtige singletracks en zo. Was wel een beetje lijp als er bevroren modderpoelen in een bocht liggen. Leuk was 't wel
.
Goeeeeeeeiemorgen!quote:Op zondag 20 december 2009 00:13 schreef PdeHoog het volgende:
Goeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeieavond allemaal![]()
Ook dat jaquote:Op zondag 20 december 2009 09:32 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Goeeeeeeeiemorgen!
En het sneeuwt hier nu eindelijk ook!!
Echt welquote:
Dat dusquote:Op zondag 20 december 2009 09:32 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Goeeeeeeeiemorgen!
En het sneeuwt hier nu eindelijk ook!!
Hier bij mij op het kruispunt rijden ze inderdaad ook niet meer.quote:Op zondag 20 december 2009 11:22 schreef Chanty het volgende:
De trams schijnen niet meer te rijden. Staan er een aantal stil op de Loosduinse Kade en blijkbaar werd rondgeschreeuwd net dat ze ook niet meer gaan rijden
Foto'squote:Op zondag 20 december 2009 12:11 schreef Chanty het volgende:
Zo de katten ook maar eens aan een tuigje naar buiten laten >-)
Is dat vanuit het strijkijzer??quote:Op zondag 20 december 2009 12:15 schreef Xilantof het volgende:
[ afbeelding ]
Den Haag HS... Erg stil
En flimpjes. Denk dat met name Romey snel weer naar binnen wil, die is niet zo wintervastquote:
Oehhh dat worden toffe foto'squote:Op zondag 20 december 2009 12:21 schreef ElizabethR het volgende:
Sneeuw!!! Sneeuw, sneeuw, sneeuw, sneeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuwwwwwwwwwwwwwwww!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
In Ierland!!!!!!!!!!!!
Ik ga mijn berg op!!!
quote:
Ja!quote:Op zondag 20 december 2009 12:18 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Is dat vanuit het strijkijzer??
Nog geen voorbij zien/horen komenquote:Op zondag 20 december 2009 12:19 schreef Chanty het volgende:
[..]
En flimpjes. Denk dat met name Romey snel weer naar binnen wil, die is niet zo wintervast![]()
Rijden de treinen eigenlijk Xil?
Al jaaaaren.quote:Op zondag 20 december 2009 12:23 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
Even mijn koffie nog opsloeberen.
Wat een rare mussen in Nederland zeg. Zie de foto nu pas. Da's toch een dwergpapagaai? Vliegen die zomaar los rond? Bizar zeg.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Halsbandparkiet Een of andere mega parkietquote:Op zondag 20 december 2009 12:23 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
Even mijn koffie nog opsloeberen.
Wat een rare mussen in Nederland zeg. Zie de foto nu pas. Da's toch een dwergpapagaai? Vliegen die zomaar los rond? Bizar zeg.
Mjah, hier zitten papagaaieduikers in de cliffen, die zien er ook nogal exotisch uit.quote:Op zondag 20 december 2009 12:25 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Al jaaaaren.
Krengen overleven hier al generaties lang, dus ik vrees dat ze helemaal winterhard zijn geworden.
Ah, bedankt, een parkietje.quote:Op zondag 20 december 2009 12:28 schreef Chanty het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Halsbandparkiet Een of andere mega parkietIn Amsterdam en omgeving Den Haag vliegen ze gewoon los rond in groepen. Vind het wel toffe beetjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |