Mits windstil.quote:
Mooie foto,maar wel een aparte musquote:
Jij woont in de buurt van Adam?quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:33 schreef Chanty het volgende:
Die mussen van tegenwoordig
[ afbeelding ]
Ik denk dat de flitser aan boord sneller is dan je studiosetquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:05 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Mooie foto,maar wel een aparte mus![]()
Ik had vandaag camera op statief geplaatst met afstandbediening,om zo mooi plaatjes van vogels te schieten. Maar vele voldeden niet aan wat ik zien wou...behalve 1 roodborstje.:-)
Lichtomstandigheden waren niet gunstig en me flitser vaak niet snel genoeg:-)
Moet studioset buiten zetten denk ik![]()
Peet
Rijswijk bij Den Haag, daar vliegen zo ook rondquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:14 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Jij woont in de buurt van Adam?
[..]
Ik denk dat de flitser aan boord sneller is dan je studioset
Dat zou best kunnenquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:14 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Jij woont in de buurt van Adam?
[..]
Ik denk dat de flitser aan boord sneller is dan je studioset
Ik had me 28-300 IS USM er op en die stond op circa 4 meter afstand.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:24 schreef Erasmo het volgende:
Op hoeveel mm schiet je?
Continu lijkt me geen goed idee voor vogels, waarom zet je geen focus trap op?
Welke lamp heb je nu? Ik heb sinds dit voorjaar de SON Edelux. Die geeft ook zo'n superbak licht.quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:11 schreef Isdatzo het volgende:
Moest natuurlijk ff m'n nieuwe lamp uitproberen... Wat een ding, ik kan gewoon volle bak fietsen in 't donker nu. Ook over bochtige singletracks en zo. Was wel een beetje lijp als er bevroren modderpoelen in een bocht liggen. Leuk was 't wel
.
Goeeeeeeeiemorgen!quote:Op zondag 20 december 2009 00:13 schreef PdeHoog het volgende:
Goeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeieavond allemaal![]()
Ook dat jaquote:Op zondag 20 december 2009 09:32 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Goeeeeeeeiemorgen!
En het sneeuwt hier nu eindelijk ook!!
Echt welquote:
Dat dusquote:Op zondag 20 december 2009 09:32 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Goeeeeeeeiemorgen!
En het sneeuwt hier nu eindelijk ook!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |