Blijkbaar vind je lens dat je dat rode randje niet waard bentquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:02 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
De rode ring van mijn 24-105 ligt in 2 stukken in de tas.kan die binnenkort met lijm proberen vast te zetten aan de lens. Tijdens de foto-opdracht in Cambridge afgelopen weekend knapt de ring.
Feliquote:
hoe krijg je dat voor mekaar?quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:02 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
De rode ring van mijn 24-105 ligt in 2 stukken in de tas.kan die binnenkort met lijm proberen vast te zetten aan de lens. Tijdens de foto-opdracht in Cambridge afgelopen weekend knapt de ring.
Stuur het adres maar door. Ik kom ff langsquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Appel
[ afbeelding ]
of kersen/aardbei monchou:
[ afbeelding ]
Zelluf gemaakt![]()
quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Blijkbaar vind je lens dat je dat rode randje niet waard bent
geen idee, waarschijnlijk warm naar kou overgangquote:
Tskquote:
Jij als IT-er zou toch moeten weten dat niet iedereen de waarheid wil horen. Die moet je een beetje verbloemen, ook voor andere IT-ers (ongeacht of ze onder je in de food-chain staan).quote:
Ah ja.....daar heb je een puntquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:12 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Jij als IT-er zou toch moeten weten dat niet iedereen de waarheid wil horen. Die moet je een beetje verbloemen, ook voor andere IT-ers (ongeacht of ze onder je in de food-chain staan).
Geloof ik directquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:09 schreef Netsplitter het volgende:
House of the Dead Overkill is geweldig op de Wii.
Hij heeft wel IS over drie assenquote:Op vrijdag 18 december 2009 08:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
[..]
Geen last van hoorHet was in 1x krabben ervanaf
[..]
Jeetje....is dat een Canon?Ik mis het rode randje aan het uiteinde
Doe jezelf een gigantisch plezier en haal de nieuwe Mario.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Geloof ik directVoorlopig hou ik het ff bij Wii Sports en Wii Sport Resort
Leuk genoeg
Vet coolquote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:26 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Doe jezelf een gigantisch plezier en haal de nieuwe Mario.
Geweldig met meerdere mensen tegelijkertijd
Het is wel wat ver hoorquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Stuur het adres maar door. Ik kom ff langsEn van beiden een stukje aub
![]()
"Bij het ijsselmeer" is een vrij ruim begrip dus daar kan ik niet over oordelenquote:
Hoornquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
"Bij het ijsselmeer" is een vrij ruim begrip dus daar kan ik niet over oordelen
motorquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoorn
@isdatzo, auto naar de sloop gebracht? of auto verkocht?
Doe mijn best maar ook nog duizend andere dingen te doenquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:46 schreef Ynske het volgende:
gooi er eens wat plaatjes in Chanty
k heb alles, maar dan ook alles opgeruimdtis eindelijk weer eens netjes
Hij is een beetje grauwig, Chantyquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:49 schreef Chanty het volgende:
[..]
Doe mijn best maar ook nog duizend andere dingen te doenHeb gewoon mijn agenda nodig om mijn vakantie in te plannen
Edit: Eentje snel bewerktOm de TT in ere te houden
[ afbeelding ]
Het was ook in een donker bos, in een duistere struikquote:Op zaterdag 19 december 2009 09:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hij is een beetje grauwig, Chanty
Rozig blauwig klopt en dat laat ik ook lekker zo want met de schaduwen was het daar niet bepaald wit witquote:Op zaterdag 19 december 2009 10:57 schreef Ynske het volgende:
de sneeuw is hier roze/grijs op de foto van chanty
quote:
Heb je al een kerstboom staan btw? Denk dat ze die ook ergggg grappig vindenquote:Op zaterdag 19 december 2009 11:25 schreef PdeHoog het volgende:
Katten en een Wii is trouwens errug grappigZe zitten met zijn tweeen voor het scherm te kijken naar de cursor
Neequote:Op zaterdag 19 december 2009 11:37 schreef Chanty het volgende:
[..]
Heb je al een kerstboom staan btw? Denk dat ze die ook ergggg grappig vinden
Ik heb Romey drie keer betrapt dat ze aan de versiering zag en dr even flink over ge&%^#&*()*quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:42 schreef LovelyLady het volgende:
Hier gaat het verbazend goed met de katten en de boom. Had echt verwacht dat die 2 kleintjes er wel in zouden duiken. Enkel de onderste slinger moet het ontgelden. Dat is alles
Daar ben ik ook bang voor jaquote:Op zaterdag 19 december 2009 11:46 schreef Chanty het volgende:
Maar iets zegt me dat die twee deugnieten van P. wat hardleerser zijn
quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:24 schreef taxibabe het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hier straks heerlijk stoofpeertjes maken op de houtkachel
Redelijk, er is niet veel gevallen, maar wel genoeg dat het nu spekglad is in de wijk.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Lekker
Hoe ziet het er bij jullie uit? Beetje wit nog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |