Dat was er tijdens de storm van afgelopen voorjaar ook nietquote:Op donderdag 17 december 2009 11:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Denk dat vandaag er nog iets is van coulance.
Dichte mistquote:Het verkeer moet er ook rekening mee houden dat er sprake kan zijn van dichte mist later op de dag. Deze mist wordt veroorzaakt door opklaringen op diverse plaatsen in het land. Met name in de kop van Noord-Holland en delen van Groningen wordt mist verwacht.
Voor morgen en het aankomende weekend wordt er nog meer sneeuwval verwacht in ons land.
Dat is wel extreem lullig jaquote:Op donderdag 17 december 2009 11:20 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat was er tijdens de storm van afgelopen voorjaar ook niet. Iedereen van boven het NZkanaal was te laat door een treinstoring en mochten allemaal naar de herkansing.
Tja een stel oude Indo's zijn de 'zaalwachten'. Die doen om hun pensioen aan te vullen wat ze opgedragen zijn en mochten er problemen zijn heb je de kleerkasten(security) die anders het probleem oplost.quote:Op donderdag 17 december 2009 11:23 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Dat is wel extreem lullig jaAls er zoveel studenten te laat zijn, kun je daar toch wel rekening mee houden? Heb gelukkig zelf nooit zo'n situatie meegemaakt...
Hier in Eindhoven is het compleet weer gestopt met sneeuwenquote:Op donderdag 17 december 2009 11:25 schreef themauster het volgende:
Ik zei net tegen mijn vriendin het lijkt erop dat het gaat stoppen met sneeuwen, begint het weer harder te sneeuwen
De Hanze is zelfs dicht vandaag, nouja niet dicht maar geen lessen en tentamens...quote:Op donderdag 17 december 2009 11:23 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Dat is wel extreem lullig jaAls er zoveel studenten te laat zijn, kun je daar toch wel rekening mee houden? Heb gelukkig zelf nooit zo'n situatie meegemaakt...
Daar is 30 kilometer verderop (omg. Tilburg) niet veel van te merken!quote:Op donderdag 17 december 2009 11:27 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Hier in Eindhoven is het compleet weer gestopt met sneeuwen
Hier bij Brussel is het compleet niet begonnenquote:Op donderdag 17 december 2009 11:27 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Hier in Eindhoven is het compleet weer gestopt met sneeuwen
Oh nu je het zegt...quote:Op donderdag 17 december 2009 11:29 schreef themauster het volgende:
Ow dit nummer is nog gecovert door de Spice Girls,staat als b-kantje op de Goodbye single (nutteloze informatie die ik nog weet)
11 jaar geleden nr.1 met kerstquote:Op donderdag 17 december 2009 11:33 schreef alors het volgende:
[..]
Oh nu je het zegt...
Goodbyeeeee my frieeeeeeeeeeeennnnnnnd it's not the eeeeeeeeeeennnnnnnndddddddddIk was fan
kijk, dat is nuttige aanvulling voor mijn nutteloze-feiten-bibliotheekquote:Op donderdag 17 december 2009 11:29 schreef themauster het volgende:
Ow dit nummer is nog gecovert door de Spice Girls,staat als b-kantje op de Goodbye single (nutteloze informatie die ik nog weet)
idd, als je het erover hebtquote:Op donderdag 17 december 2009 11:38 schreef themauster het volgende:
Over de Spice Girls gesproken.... Melanie CWhen Your Gone
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |