Geen ov, minder treinen en op de weg is het ook een drama. Zullen morgen unieke beelden worden vanaf de Grote Markt, dat dan weer welquote:Op donderdag 17 december 2009 10:49 schreef alors het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, tis echt chaos op de wegen hier en het OV ligt ook plat, treinen met een uur vertraging... Als het blijft liggen en er alleen maar bijkomt...![]()
omg, Motorcycle Emptiness![]()
Gisteravond was MetMichiel ook heerlijk , lekker niet te veel standaard platen.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Enorm hitdichtheid vanochtend![]()
zou je het wel doenquote:Op donderdag 17 december 2009 10:52 schreef Sj0rSz het volgende:
Wat een weer zegEn dan moet ik straks nog naar Waalwijk *trekt daar een paar uur voor uit*
Goodmorning all
Ik moet wel. Als ik vandaag niet ga, moet het morgen.quote:
quote:Op donderdag 17 december 2009 10:52 schreef Sj0rSz het volgende:
Wat een weer zegEn dan moet ik straks nog naar Waalwijk *trekt daar een paar uur voor uit*
Goodmorning all
quote:TV Noord om 13:00 uur: Extra nieuwsuitzending in verband met de sneeuwval in Groningen
Hun site is ook behoorlijk verandert in een sneeuwinfo paginaquote:
Ze zijn overgestapt op de mobiele versie van de site. Blijkbaar was 'ie een beetje overbelast.quote:Op donderdag 17 december 2009 11:09 schreef themauster het volgende:
[..]
Hun site is ook behoorlijk verandert in een sneeuwinfo pagina
http://www.rtvnoord.nl/omroep/omroep_weblogs.asp?actie=totaalbericht&reacties=ja&pid=87542quote:Op donderdag 17 december 2009 11:09 schreef themauster het volgende:
[..]
Site is de laatste tijd sowieso vrij dramatisch qua bereikbaarheid, maar idd nu de sneeuwinfo pagina van het Noordenquote:Op donderdag 17 december 2009 11:09 schreef themauster het volgende:
[..]
Denk dat vandaag er nog iets is van coulance.quote:Op donderdag 17 december 2009 11:04 schreef borisz het volgende:
OV overleefd.
Heb nog een uur voordat het tentamen begint. Maar goed, liever eerder dan te laat want dan kom je er niet meer in de tentamenhal.
Wat een hitquote:Op donderdag 17 december 2009 11:20 schreef ScottTracy het volgende:
Beat It! Wat een klassiekers dames en heren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |