Ik denk forum aangezien het na het bedankje aan de chatters kwamquote:Op donderdag 17 december 2009 10:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Fronttpage of forum? Alle DJ's komen op FOK, maar de meesten alleen voor nieuwsberichten...
Ekdom schaamt zich nergens voorquote:Op donderdag 17 december 2009 10:14 schreef Againzender het volgende:
Robbie Valentine, dacht dat alleen Michiel dat durfde te draaien
Eens!quote:Op donderdag 17 december 2009 10:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Een klassieker. Ergens van de bovenste plank.
Wat een trackquote:Op donderdag 17 december 2009 10:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
As The Rush Comes.
ik moest er een trappetje bij pakken!quote:Op donderdag 17 december 2009 10:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Een klassieker. Ergens van de bovenste plank.
Whehequote:Op donderdag 17 december 2009 10:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik moest er een trappetje bij pakken!
Ukkiequote:Op donderdag 17 december 2009 10:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
Niet eens een hoogwerker?quote:Op donderdag 17 december 2009 10:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ej Scott !!quote:
Mijn god hier ben ik niet blij mee hoor....quote:Op donderdag 17 december 2009 10:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
Hoewel de sneeuwval minder intensief is, kan er vanavond lokaal nog erg veel sneeuw vallen omdat het sneeuwgebied zich tergend langzaam verplaatst. Met name de noordelijke provincies kunnen nog veel sneeuw verwachten: vijf tot tien centimeter sneeuw. Ook op andere plaatsen in het land bestaat er de kans dat er nog enkele centimeters sneeuw zullen vallen.
Zoek dekking hans
Dat meen je niet,hier in de achtertuin ligt toch al zon 19-20 cm en het sneeuwt nog steedsquote:Op donderdag 17 december 2009 10:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
Hoewel de sneeuwval minder intensief is, kan er vanavond lokaal nog erg veel sneeuw vallen omdat het sneeuwgebied zich tergend langzaam verplaatst. Met name de noordelijke provincies kunnen nog veel sneeuw verwachten: vijf tot tien centimeter sneeuw. Ook op andere plaatsen in het land bestaat er de kans dat er nog enkele centimeters sneeuw zullen vallen.
Zoek dekking hans
Zal je behoorlijk kunnen gaan verbazen!quote:Op donderdag 17 december 2009 10:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mijn god hier ben ik niet blij mee hoor....kan hier maar beter gaan overnachten. Dit zou wel eens vervelend kunnen worden bij de start van SR. Gaat rustig worden
Nou...... ineens is het hier heeeeeel erg grijs geworden en begint het serieus heel hard te sneeuwen.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
Hoewel de sneeuwval minder intensief is,
Hoop dat ik de enige ben! lijkt me gaafquote:Op donderdag 17 december 2009 10:48 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Zal je behoorlijk kunnen gaan verbazen!
Dat denk ik ook, tis echt chaos op de wegen hier en het OV ligt ook plat, treinen met een uur vertraging... Als het blijft liggen en er alleen maar bijkomt...quote:Op donderdag 17 december 2009 10:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mijn god hier ben ik niet blij mee hoor....kan hier maar beter gaan overnachten. Dit zou wel eens vervelend kunnen worden bij de start van SR. Gaat rustig worden
Ekdom heeft er duidelijk zin inquote:Op donderdag 17 december 2009 10:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Enorm hitdichtheid vanochtend![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |