abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 december 2009 @ 09:20:51 #126
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_75717760
Matthijs en UncleErnie sitting in a Tree..... K. i. S. S. I. N. G.
  donderdag 17 december 2009 @ 09:21:12 #127
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_75717774
quote:
Op donderdag 17 december 2009 09:14 schreef matthijs.. het volgende:

[..]

Als je een zoon hebt en je waarschuwt hem aan de rand van het water om niet in het water te vallen, dan is dat naastenliefde.
Je bent mijn vader (Vader?!) niet. Je kent mij niet, je weet niet hoe goed ik kan zwemmen. Die naastenliefde mag je dus lekker binnen je eigen gezinnetje houden, hopelijk zijn jouw kinderen geen homo's, want dat zou ik zielig voor ze vinden.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_75717788
quote:
Op donderdag 17 december 2009 09:18 schreef matthijs.. het volgende:

[..]

Die tekst wordt altijd helemaal uit het verband gehaald. Ik waarschuw en daar is niks mis mee.
Ik veroordeel niemand naar de hel dat is het oordeel wat aan God is, maar ik waarschuw.

spreuken 3v12 Want de HERE bestraft wie Hij liefheeft, ja, gelijk een vader een zoon, aan wie hij welgevallen heeft.
Ik heb god nog nooit gezien, dus als hij wil oordelen mag hij verdoeme wel eens snel op de aarde zijn gezicht laten zien
  donderdag 17 december 2009 @ 09:22:00 #129
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_75717800
quote:
Op donderdag 17 december 2009 09:19 schreef Sander het volgende:
Zegt de Bijbel niet dat je je naaste lief moet hebben?
en tevens dat je niet moet oordelen over anderen (zoals gezegd dus)
pi_75717860
quote:
Op donderdag 17 december 2009 09:18 schreef matthijs.. het volgende:

[..]

Die tekst wordt altijd helemaal uit het verband gehaald. Ik waarschuw en daar is niks mis mee.
Ik veroordeel niemand naar de hel dat is het oordeel wat aan God is, maar ik waarschuw.

spreuken 3v12 Want de HERE bestraft wie Hij liefheeft, ja, gelijk een vader een zoon, aan wie hij welgevallen heeft.
Je kan wel preken uit naam van de Heer, zolang je op dit oorlogspad tegen homoseksuelen blijft, zal hij je veroordelen. Dan kan je hem nog zo hard als Heer erkennen, dat doet er niet toe. Met dit topic handel je niet naar Zijn wil. Je plaatst jezelf boven je medemens, je voelt jezelf beter dan de "misleide" homo's. Hoogmoed is een zware zonde.
I'm your wicked uncle Ernie, I'm glad you won't see or hear me as I fiddle about, fiddle about, fiddle about!
I write erotic novels for children.
  donderdag 17 december 2009 @ 09:24:33 #131
176873 marcel-o
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_75717876
tvp
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
pi_75717904
quote:
Op donderdag 17 december 2009 09:20 schreef AntiChrist het volgende:
Matthijs en UncleErnie sitting in a Tree..... K. i. S. S. I. N. G.
Iewl. Ik kan wel wat beters krijgen dan een puistige internetheld, hoop ik
I'm your wicked uncle Ernie, I'm glad you won't see or hear me as I fiddle about, fiddle about, fiddle about!
pi_75717980
quote:
Op donderdag 17 december 2009 09:19 schreef UncleErnie het volgende:

[..]

[..]

Je schreef eerder
matteus7v22 Velen zullen te dien dage tot Mij zeggen: Here, Here, hebben wij niet in uw naam geprofeteerd en in uw naam boze geesten uitgedreven en in uw naam vele krachten gedaan? 23 En dan zal Ik hun openlijk zeggen: Ik heb u nooit gekend; gaat weg van Mij, gij werkers der wetteloosheid.

Je noemde hierbij mijn naam en daarmee heb je een oordeel geveld wat alleen God kan doen. Nergens noem ik een naam van iemand die ik veroordeel tot de hel, dan zou ik iets doen wat alleen aan God is.
Ik waaschuw en zeg de weg tot verlossing is door geloof in Jezus.
  donderdag 17 december 2009 @ 09:28:08 #134
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_75717985
quote:
Op donderdag 17 december 2009 09:02 schreef matthijs.. het volgende:

[..]

Waaruit blijkt dat je een gelovige bent? de demonen geloven ook dat God een is.

Kijk thijsje daar val je door de mand.

De klassieke - mijn geloof is beter dan dat van jullie allemaal zelfs van anderen die zeggen dat ze gristen zijn -

Ik denk dat je een nieuwe zonde hebt begaan door je boven een andere gristen te verheffen en op de stoel van je godje te gaan zitten. Ik denk dat je nu maar weer eens heel hard om vergeving moet gaan bidden.

Ik dacht dat het gristendom je nederigheid leert? Zijn ze bij jou vergeten.

Ps. Ik hoop zo dat je zoon homo wordt en je dochter later een grote pot compleet met tuinbroek en stekeltjes haar.
pi_75718038
quote:
Op donderdag 17 december 2009 09:23 schreef UncleErnie het volgende:

[..]

Je kan wel preken uit naam van de Heer, zolang je op dit oorlogspad tegen homoseksuelen blijft, zal hij je veroordelen. Dan kan je hem nog zo hard als Heer erkennen, dat doet er niet toe. Met dit topic handel je niet naar Zijn wil. Je plaatst jezelf boven je medemens, je voelt jezelf beter dan de "misleide" homo's. Hoogmoed is een zware zonde.
ik voel me niet beter dan de medemens, dat blijkt ook nergens uit. Ik ben net zo goed door genade gered en eerder schreef ik allen hebben gezonigd en komen te kort aan de heerlijkheid van God.
pi_75718076
quote:
Op donderdag 17 december 2009 09:27 schreef matthijs.. het volgende:

[..]

Je schreef eerder
matteus7v22 Velen zullen te dien dage tot Mij zeggen: Here, Here, hebben wij niet in uw naam geprofeteerd en in uw naam boze geesten uitgedreven en in uw naam vele krachten gedaan? 23 En dan zal Ik hun openlijk zeggen: Ik heb u nooit gekend; gaat weg van Mij, gij werkers der wetteloosheid.

Je noemde hierbij mijn naam en daarmee heb je een oordeel geveld wat alleen God kan doen. Nergens noem ik een naam van iemand die ik veroordeel tot de hel, dan zou ik iets doen wat alleen aan God is.
Ik waaschuw en zeg de weg tot verlossing is door geloof in Jezus.
Jij acht jezelf een beter mens, enkel omdat anderen een "fout" begaan. Dat is schromelijke zonde. Dat is spijtig.
  donderdag 17 december 2009 @ 09:31:15 #137
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_75718078
quote:
Op donderdag 17 december 2009 09:28 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

De klassieke - mijn geloof is beter dan dat van jullie allemaal zelfs van anderen die zeggen dat ze gristen zijn -

Ik denk dat je een nieuwe zonde hebt begaan door je boven een andere gristen te verheffen en op de stoel van je godje te gaan zitten. Ik denk dat je nu maar weer eens heel hard om vergeving moet gaan bidden.

Ps. Ik hoop zo dat je zoon homo wordt en je dochter later een grote pot compleet met tuinbroek en stekeltjes haar.
ik wens hem liever een rellende atheist toe als kind die niet meer in sprookjes van papa gelooft... al is er een grote kans van kindermisbruik als deze mee moet naar de kerk.....
pi_75718093
quote:

[..]

Ik stel me niet boven een ander, het is alleen een vraag wat ik stel. Ik mag toch zeker vragen waaruit dat blijkt, het is geen veroordeling maar een vraag.
pi_75718112
quote:

[..]

Kanker even lekker op naar geenstijl met je "gristen".
  donderdag 17 december 2009 @ 09:33:02 #140
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_75718131
Geen veroordeling . Homo's zijn een gruwel! Nee, dat is geen veroordeling. Dat is zeker een vaststaand feit omdat het staat geschreven .
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 17 december 2009 @ 09:33:39 #141
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_75718149
quote:
Op donderdag 17 december 2009 09:32 schreef UncleErnie het volgende:

[..]

Kanker even lekker op naar geenstijl met je "gristen".
nou dat worden weer heel wat uurtjes in de biechtstoel....
pi_75718193
quote:
Op donderdag 17 december 2009 08:24 schreef matthijs.. het volgende:

[..]

Nee God heeft een afkeer van de zonden en de consequenties ervan is dat hij rechtvaardig moet oordelen.
De enigste manier om gered te worden is door geloof in Jezus.
Jij pretendeert hier God te kennen, en te begrijpen waar hij wel of geen afkeer van heeft. Als dat geen hoogmoed is.
pi_75718223
quote:
Op donderdag 17 december 2009 09:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Geen veroordeling . Homo's zijn een gruwel! Nee, dat is geen veroordeling. Dat is zeker een vaststaand feit omdat het staat geschreven .
Zonde noemen zoals het is, is een vaststaand feit ja.
pi_75718237
Niks tegen gelovigen, dat moeten ze lekker zelf weten.
Maar wat heb ik een godsgruwelijke kanker hekel aan types als die matthijs.
Dat opdringerige gedoe, GOD-VER-DOMME.

Kut gelovigen
En dat terwijl het geloof reden #1 is van alle oorlogen in deze tijd.
Ga aub weer terug naar het hol waar je vandaan komt matthijs, aub.
pi_75718249
quote:
Op donderdag 17 december 2009 09:34 schreef UncleErnie het volgende:

[..]

Jij pretendeert hier God te kennen, en te begrijpen waar hij wel of geen afkeer van heeft. Als dat geen hoogmoed is.
Ik onderbouw de dingen vanuit de bijbel om aan te geven dat het ook zo is.
  donderdag 17 december 2009 @ 09:36:33 #146
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_75718256
quote:
Op donderdag 17 december 2009 09:31 schreef matthijs.. het volgende:

[..]

Ik stel me niet boven een ander, het is alleen een vraag wat ik stel. Ik mag toch zeker vragen waaruit dat blijkt, het is geen veroordeling maar een vraag.
Jij luistert naar een wraakzuchtig mannetje die eist dat mensen hun zoon offeren ?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zzz
pi_75718270
Mensen die zichzelf heilig noemen
pi_75718273
quote:
Op donderdag 17 december 2009 09:36 schreef LePoo het volgende:

Kut gelovigen
Onzin. Macht is reden nummer een van alle oorlogen in deze tijd. Geloof is een heerlijk excuus om het onder te schuiven.
pi_75718309
quote:
Op donderdag 17 december 2009 09:36 schreef LePoo het volgende:

Kut gelovigen
Weet je wat je zegt, je vraagt aan God of hij je wil verdoemen. Geloof is de oplossing niet de oorzaak van alle oorlogen.
  donderdag 17 december 2009 @ 09:38:14 #150
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_75718314
Bovendien, en het is al eerder gezegd, de fout ligt toch bij God (als die bestaat dan, nooit iets van gemerkt, behalve zijn enge volgelingen). Wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten. Hij heeft de mens geschapen, en hij heeft dus ook Eva (want daar begon het allemaal mee) de mogelijkheid gegeven om zich te laten verleiden. Hij heeft die boom niet goed verstopt, en hij had in al zijn goddelijke kracht best in kunnen grijpen en een bliksem naar beneden kunnen sturen, of een plotselinge zondvloed, of een stad laten vergaan, of haar in een zoutpilaar omtoveren. Dat kon ie later namelijk wel allemaal.

Ach, hij zou wel te druk bezig geweest zijn op dat cruciale moment, met het staren naar zijn uit narcisme (groot ?) geschapen homovriendje Adam.
Hoogachtend,
Erik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')