God heeft geen fout gemaakt, het is in genesis 3 de eerste mensen die in opstand komen tegen God.quote:
precies, God heeft bewust homosexualiteit geintroduceerd, want:quote:Op donderdag 17 december 2009 08:21 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
God heeft geen fout gemaakt, het is in genesis 3 de eerste mensen die in opstand komen tegen God.
quote:Op donderdag 17 december 2009 08:16 schreef BrandX het volgende:
[..]zie je wel dat God homosexualiteit goedkeurt! Want dat is goed om de overbevolking van onze aardkloot tegen te gaan, je weet wel, die overbevolking die een hoop milieu-ellende en zo veroorzaakt!
Ik zeg: 50% van de Afrikanen en Chinezen homosexueel, en een heel groot probleem is in een klap opgelost.
Genesis, das toch die band van Phil Collins?quote:Op donderdag 17 december 2009 08:21 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
God heeft geen fout gemaakt, het is in genesis 3 de eerste mensen die in opstand komen tegen God.
Nee God heeft een afkeer van de zonden en de consequenties ervan is dat hij rechtvaardig moet oordelen.quote:Op donderdag 17 december 2009 08:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
precies, God heeft bewust homosexualiteit geintroduceerd, want:
[..]
Foto van je zus, misschien dat ik wel in haar geloof.quote:Op donderdag 17 december 2009 08:24 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Nee God heeft een afkeer van de zonden en de consequenties ervan is dat hij rechtvaardig moet oordelen.
De enigste manier om gered te worden is door geloof in Jezus.
Gelukkig is hij er wel. Ik vind rust in zijn genade, ik hoop dat alle mensen gered worden. Hij is ook een rechtvaardig God en ik ben blij dat het onrecht niet voor eeuwig doorgaat.quote:Op donderdag 17 december 2009 08:24 schreef Rekkie het volgende:
Gelukkig bestaat God niet en is het slechts een verzinsel van de minder sterke mens.
'God' was niet erg gul toen de kennis van de Nederlandse taal werd verspreid, zo te zien.quote:Op donderdag 17 december 2009 08:24 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Nee God heeft een afkeer van de zonden en de consequenties ervan is dat hij rechtvaardig moet oordelen.
De enigste manier om gered te worden is door geloof in Jezus.
Als christenen de levenswijze goedkeuren, zullen ze zich daar straks voor moeten verantwoorden.quote:Op donderdag 17 december 2009 08:27 schreef UncleErnie het volgende:
hihi, haha, hoho, een trollercoaster!
De leugen dat homoseksualiteit en geloof niet samengaan wordt door de kerk zelfs ontkracht, hoe misleid ben jij dan wel niet.
God is volmaakt, de mens moet zich bekeren. Het is de mens die het onrecht doet.quote:Op donderdag 17 december 2009 08:21 schreef Scorpie het volgende:
God is gewoon een keiharde faalhaas. Als hij echt zo`n baas is matthijs, dan had hij homosexualiteit natuurlijk zelf uitgebannen. En kom nu niet met die stierepoep aan dat wij leven in zonde en zijn genade moeten ontvangen, en dat wij zelf keuzes maken bladiebla, die hersenspoeling is de beste truc die de Kerk ooit heeft uitgehaald.
Whehe!quote:
Kijk, en dat is dus de hersenspoeling die nu praat. Dank je wel voor de bevestigingquote:Op donderdag 17 december 2009 08:31 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
God is volmaakt, de mens moet zich bekeren. Het is de mens die het onrecht doet.
Maar... God heeft de mens gecreëerd. Dan heeft God dus een fout gemaakt, want God zou, volgens de bijbel, de mens hebben gemaakt naar Zijn evenbeeld. Dan is óf God niet volmaakt, óf Hij heeft een fout gemaakt.quote:Op donderdag 17 december 2009 08:31 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
God is volmaakt, de mens moet zich bekeren. Het is de mens die het onrecht doet.
God is Gay. With a capital G.quote:Op donderdag 17 december 2009 08:35 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Maar... God heeft de mens gecreëerd. Dan heeft God dus een fout gemaakt, want God zou, volgens de bijbel, de mens hebben gemaakt naar zijn evenbeeld. Dan is óf God niet volmaakt, óf hij heeft een fout gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |