Vooral niet op reageren, TS! Lastig hè, discussiëren met iemand die wel weet waar hij het over heeft als hij over zijn geloof praat.quote:Op donderdag 17 december 2009 08:55 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Ken je geloof, dwaas. Jesus is God, en God is Jesus. De heilige 3-eenheid, ooit van gehoord?

Ik zou hem swaffelen. Beetje al die AIDS negers dood laten gaan, schande!quote:Op donderdag 17 december 2009 09:04 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ik denk dat ik hem dan eens ff stevig neem... al dat geouwehoer van al die reli-fundi's al die jaren gaat je natuurlijk niet in de kouwe kleren zitten

Je bent gewoon een irritante Jehova rel kloon. Jij bepaalt niet waar ik antwoord op geef. Geef zelf eerst maar eens aan waarom je op deze manier mensen probeert te 'bekeren'.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:05 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag.

ik denk dat TS wat te hard is geswaffeld door zn priesters... hij heeft ze in ieder geval niet meer helemaal op 1 rijtje....quote:Op donderdag 17 december 2009 09:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zou hem swaffelen. Beetje al die AIDS negers dood laten gaan, schande!

openbaring 20v11 Toen zag ik een grote witte troon en hem die daarop zat. De aarde en de hemel vluchtten van hem weg en verdwenen in het niets.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:04 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ik denk dat ik hem dan eens ff stevig neem... al dat geouwehoer van al die reli-fundi's al die jaren gaat je natuurlijk niet in de kouwe kleren zitten

nu dat je het zegt.... wanneer zou die uit de kast komen?quote:Op donderdag 17 december 2009 09:07 schreef Beregd het volgende:
Dat onderschrift van je, mathijs, kjlinkt ook wel wat homo-erotisch.

Je beschuldigt me en geeft geen antwoord op mijn vraag.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:06 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Je bent gewoon een irritante Jehova rel kloon. Jij bepaalt niet waar ik antwoord op geef. Geef zelf eerst maar eens aan waarom je op deze manier mensen probeert te 'bekeren'.

. Aardig leesvoer op de vroege morgen.
. Aardig leesvoer op de vroege morgen.

tja als je het zo stelt.. ik ben over hoor!quote:Op donderdag 17 december 2009 09:08 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
openbaring 20v11 Toen zag ik een grote witte troon en hem die daarop zat. De aarde en de hemel vluchtten van hem weg en verdwenen in het niets.
jesaja 2v10 Ga in de rotskloven en verberg u in de grond voor de verschrikking des HEREN en voor de luister zijner majesteit.
11 De verwaten ogen der mensen worden vernederd en de trots der mannen wordt neergebogen en de HERE alleen is te dien dage verheven.
Ik hoop dat je gered mag worden door Jezus dan zul je niet wegvluchten.

Wazige kletskous.quote:Op donderdag 17 december 2009 08:59 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
De dag dat je voor Gods aangezicht staat gaat toch een keer gebeuren vroeg of laat en er is niks wat je daartegen doet. God heeft het laatste woord en niet de mens. Ik hoop dat je dan gered mag zijn door Jezus en een kind van bent.

Hoe is jouw verketteren naastenliefde? Jij praat over de Heer en verkondigt Zijn woord, maar spreekt hem rechtstreeks tegen. Het volgende stukje is op jou van toepassing.quote:Jullie hebben gehoord dat gezegd werd: “Je moet je naaste liefhebben en je vijand haten.” 44 En ik zeg jullie: heb je vijanden lief en bid voor wie jullie vervolgen, 45 alleen dan zijn jullie werkelijk kinderen van je Vader in de hemel. Hij laat zijn zon immers opgaan over goede en slechte mensen en laat het regenen over rechtvaardigen en onrechtvaardigen.
Schaam je diep, TS.quote:Niet iedereen die “Heer, Heer” tegen mij zegt, zal het koninkrijk van de hemel binnengaan, alleen wie handelt naar de wil van mijn hemelse Vader. 22 Op die dag zullen velen tegen mij zeggen: “Heer, Heer, hebben wij niet in uw naam geprofeteerd, hebben wij niet in uw naam demonen uitgedreven, en hebben wij niet vele wonderen verricht in uw naam?” 23 En dan zal ik hun rechtuit zeggen: “Ik heb jullie nooit gekend. Weg met jullie, wetsverkrachters!”

He, als hij de homo's niet wil, dan willen wij hem niet heurquote:Op donderdag 17 december 2009 09:11 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Wazige kletskous.
Ik ben opgevoed in katholieke kloosters door nonnen, die waren minder opdringerig dan jij met je nichterige opdringerige gedrag.
Waarschijnlijk ben je zelf gewoon een niet uit de kast komende latente homo met een angst voor zijn eigen seksuele gevoelens.
 .
.

Ieuw een homo!quote:Op donderdag 17 december 2009 09:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh en als iemand verwacht dat ik vergeving ga vragen voor iets wat ik toch niet zelf besloten heb dan heeft ie het mis. Dan leef ik maar in zonde, liever dat dan mijn wil opdringen aan mensen die daar geen behoefte aan hebben en vast blijven houden aan een geloof dat niet alleen uit de tijd is, maar ook nog eens in populariteit afneemt en niet zo'n beetje ook.

Als je een zoon hebt en je waarschuwt hem aan de rand van het water om niet in het water te vallen, dan is dat naastenliefde.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:11 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Hoe is jouw verketteren naastenliefde? Jij praat over de Heer en verkondigt Zijn woord, maar spreekt hem rechtstreeks tegen. Het volgende stukje is op jou van toepassing.
[..]
Schaam je diep, TS.

Ja, nu ga ik met een pleeborstel met heilig homowater iedereen zegenenquote:
 . In de naam van de Vader, de Zoon en de geilige Gayst.
. In de naam van de Vader, de Zoon en de geilige Gayst.

quote:Op donderdag 17 december 2009 09:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, nu ga ik met een pleeborstel met heilig homowater iedereen zegenen. In de naam van de Vader, de Zoon en de heilige Gayst.

TS zou een keer moeten worden gegangbangd door 25 grote negers, dan zal hij wel 'openstaan' voor andere ideeenquote:Op donderdag 17 december 2009 09:16 schreef Sander het volgende:
De Bijbel bestaat uit wetenschap en kennis van ongeveer 2500 jaar oud. Waarom hou je daar aan vast? Angst voor het onbekende?

Die tekst wordt altijd helemaal uit het verband gehaald. Ik waarschuw en daar is niks mis mee.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh en als de Heer het laatste oordeel heeft, wie ben jij dan om zijn woord hier te verkondigen en te spreken van zonde en gruwel. Da's niet jouw taak, of je stelt jezelf gelijk aan God, en dat lijkt me ook niet helemaal de bedoeling. Bovendien, oordeelt niet, opdat gij geoordeeld wordt, uit dat zelfde avonturenboek als waar je de rest van je religieuze propaganda uithaalt.

quote:Op donderdag 17 december 2009 09:14 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Als je een zoon hebt en je waarschuwt hem aan de rand van het water om niet in het water te vallen, dan is dat naastenliefde.
quote:6 En dit zeiden zij, Hem verzoekende, opdat zij iets hadden, om Hem te beschuldigen. Maar Jezus, nederbukkende, schreef met den vinger in de aarde.
7 En als zij Hem bleven vragen, richtte Hij Zich op, en zeide tot hen: Die van ulieden zonder zonde is, werpe eerst den steen op haar.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |