sure... je bent toch niet de broer van Matthijs?quote:Op donderdag 17 december 2009 09:59 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Mensen die normaal doen tegen mij, daar doe ik normaal tegen. Mensen die dat niet doen, daar doe ik dat niet tegen. Naar mijn weten heb ik helemaal niets beledigends tegen LePoo gepost.
http://video.google.nl/videoplay?docid=3146496686582104089&ei=O_QpS-_nE4z--AaO7LDLAw&q=josh+mc+dowell#quote:Op donderdag 17 december 2009 09:59 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ja kan wel zijn, toen konden ze nog niet schrijven, dus mond op mond reclame voor een God die je niet kunt zien.
Is 2000 jaar geleden, en al hebben ze toen wel iets opgeschreven dan moet je maar hopen dat ze het juist hebben vertaald.
Ik durf te wedden dat jij bij een volle-evangelie gemeente oid zit. Zweeft de hele kerk door op zondag en de heilige geest stort zich, als je hem effe vraagt, zo over je uit. Waarschijnlijk kun je ook nog in tongen praten (kan ik ook overigens na een fles wijn)
Get a life
Zien we ja op t filmpje vliegen, indien niet dan ga ik niet kijken.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:05 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
http://video.google.nl/videoplay?docid=3146496686582104089&ei=O_QpS-_nE4z--AaO7LDLAw&q=josh+mc+dowell#
http://www.infidels.org/library/modern/gordon_stein/charade.htmlquote:Op donderdag 17 december 2009 10:05 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
http://video.google.nl/videoplay?docid=3146496686582104089&ei=O_QpS-_nE4z--AaO7LDLAw&q=josh+mc+dowell#
Deze atheist dacht ook dat de bijbel onbetrouwbaar was, totdat hij hem ging onderzoeken.
Ik weet dat je je alleen je eigen waarheid geloofd maar.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:56 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Omdat de overlevering van de bijbel in de grondtekst niks aan is veranderd. De 4 evangelien bijvoorbeeld zijn ooggetuigen verslagen van mensen die er zelf bij waren.
Kijk het filmpje maar eens wat ik heb geplaatst.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:08 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ik weet dat je je alleen je eigen waarheid geloofd maar.
Marcus is het eerste boek ooit opgeschreven ongeveer 100 jaar na dato.
Vervolgens zijn vanuit marcus de andere boeken geschreven.
Ik ga hier niet alles oplepelen wat je zelf op andere plaatsen makkelijk kunt lezen.
Maar de evangelien zijn beslist geen ooggetuigenverslagen.
TS is protestants die doen niet aan priesters, domme faalbaas!quote:Op donderdag 17 december 2009 10:09 schreef _Led_ het volgende:
Oei, hebben we er inderdaad al bij stilgestaan dat dit topic wel eens ingegeven kan zijn door TS' ervaringen als kind met misbruikende priesters ?
meerdere malen! goed lezen!quote:Op donderdag 17 december 2009 10:09 schreef _Led_ het volgende:
Oei, hebben we er inderdaad al bij stilgestaan dat dit topic wel eens ingegeven kan zijn door TS' ervaringen als kind met misbruikende priesters ?
Je kent me helemaal niet.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:07 schreef Fortune_Cookie het volgende:
TS ga lekker onschuldige jongetjes in hun reet neuken.
Christentuig.
Groeps-ouderen dan, of hoe die mensen bij de protestanten ook heten die hun piemel het liefst in een klein jongetje stoppenquote:Op donderdag 17 december 2009 10:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
TS is protestants die doen niet aan priesters, domme faalbaas!
quote:Op donderdag 17 december 2009 10:09 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Kijk het filmpje maar eens wat ik heb geplaatst.
Wat voegt het dikgedrukte gedeelte toe?quote:Op donderdag 17 december 2009 09:59 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
1 korintiers2v2 Want ik had niet besloten iets te weten onder u, dan Jezus Christus en die gekruisigd.
Zelf ga ik naar een evangelische gemeente.
Ouderlingen! Maar die doen het niet met kleine jongetjes! Protestanten neuken hun kinderen. Bij de katholieken is dat uitbesteed aan priesters: die neuken met jongetjes van een ander!quote:Op donderdag 17 december 2009 10:11 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Groeps-ouderen dan, of hoe die mensen bij de protestanten ook heten die hun piemel het liefst in een klein jongetje stoppen
Kwaad en onrecht heeft gevolgen, als God rechtvaardig is moet hij rechtvaardig oordelen. De enigste manier waarop God een mens kan redden is door geloof in Jezus.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Matthijs.. wie schaden homo's nou eigenlijk? Stel dat ze een gruwel zijn he, wie doen ze kwaad, behalve zichzelf. En als ze zichzelf kwaad doen, dan mogen ze dat toch lekker zelf weten? De buurvrouw merkt niet wat er in het huis naast zich afspeelt, de voorbijganger op straat raakt niet besmet met iets. Welk kwaad doet het?
Ja, maar nu even antwoord op mijn vraag, waarom het kwaad is? De oplossing kennen we ondertussen wel, ik ga dat sowieso niet doen, ik ben wel benieuwd waar het kwaad schuilt in liefde.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:14 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Kwaad en onrecht heeft gevolgen, als God rechtvaardig is moet hij rechtvaardig oordelen. De enigste manier waarop God een mens kan redden is door geloof in Jezus.
Mooi kut als je in India geboren wordt en opgevoed bent met een andere religiequote:Op donderdag 17 december 2009 10:14 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Kwaad en onrecht heeft gevolgen, als God rechtvaardig is moet hij rechtvaardig oordelen. De enigste manier waarop God een mens kan redden is door geloof in Jezus.
Dus God is eerder rechtvaardig dan barmhartig? Lekkere God heb je dan!quote:Op donderdag 17 december 2009 10:14 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Laten we missionarissen op die heidenen af sturen!quote:Op donderdag 17 december 2009 10:15 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Mooi kut als je in India geboren wordt en opgevoed bent met een andere religie
Alleen daarom al kan je het geloof niet serieus nemen.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:15 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Mooi kut als je in India geboren wordt en opgevoed bent met een andere religie
Kans is veel groter dan je dan hindoe was heur!quote:Op donderdag 17 december 2009 10:17 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Alleen daarom al kan je het geloof niet serieus nemen.
Vroeger ook vaak de discussie met mijn ouders gehad, mam: wat nou als ik in India geboren zou zijn en ik het Boedhisme door mn strot geduwd zou krijgen?
Ook goed. Had dan in ieder geval wel een stip op mn voorheufd.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Kans is veel groter dan je dan hindoe was heur!
De katholieke kerk heeft veel dogma's die totaal tegen God ingaan en in het instituut kerk kloppen een heleboel dingen van voor tot achter niet. De maria verering is iets afschuwelijk, de zogenaamde bedevaarts plaatsen, de aflaatbrieven, dat priesters niet mogen trouwen, de heiligen verering ect. etc. Allemaal dingen wat God niet leert of een afkeer van heeft. Ze leren ook goede dingen zoals de drieeenheid, dus niet alles is slecht.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:11 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Wat voegt het dikgedrukte gedeelte toe?
Anyway, protestants dus... Hoe sta jij tegenover het Rooms Katholieke geloof? En de Islam of het Jodendom?
En jouw clubje is helemaal goedquote:Op donderdag 17 december 2009 10:27 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
De katholieke kerk heeft veel dogma's die totaal tegen God ingaan en in het instituut kerk kloppen een heleboel dingen van voor tot achter niet. De maria verering is iets afschuwelijk, de zogenaamde bedevaarts plaatsen, de aflaatbrieven, dat priesters niet mogen trouwen, de heiligen verering ect. etc. Allemaal dingen wat God niet leert of een afkeer van heeft. Ze leren ook goede dingen zoals de drieeenheid, dus niet alles is slecht.
De islam, in alle moslim landen worden christenen onderdrukt en gedood.
De joden hebben het oude testament en zijn over het algemeen nog blind en zien niet dat Jezus de messias is.
Nee, romeinen10v9 Want indien gij met uw mond belijdt, dat Jezus Heer is, en met uw hart gelooft, dat God Hem uit de doden heeft opgewekt, zult gij behouden worden;quote:Op donderdag 17 december 2009 10:19 schreef pisnicht het volgende:
Ik geloof dat jezus bestaan heeft, is dat ook genoeg?
quote:Op donderdag 17 december 2009 10:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar nu even antwoord op mijn vraag, waarom het kwaad is? De oplossing kennen we ondertussen wel, ik ga dat sowieso niet doen, ik ben wel benieuwd waar het kwaad schuilt in liefde.
Kan niet anders! Met Matthijs als valse profeet!quote:Op donderdag 17 december 2009 10:28 schreef -moppie- het volgende:
[..]
En jouw clubje is helemaal goed
Maar vertel nou eens waarom jij denk dat wat er in de bijbel staat echt allemaal 100% moet kloppen ?quote:Op donderdag 17 december 2009 10:29 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Nee, romeinen10v9 Want indien gij met uw mond belijdt, dat Jezus Heer is, en met uw hart gelooft, dat God Hem uit de doden heeft opgewekt, zult gij behouden worden;
Nee dat zeg ik niet ook daar zijn een heleboel dingen mis. De ware gemeente van Jezus, zijn alle die door geloof in Jezus gered zijn en in zijn wegen wandelen. Ze hebben een levende relatie met God en kunnen net zo goed bij de baptisten, hervormden en ik denk ook in de katholieke kerk zitten.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:28 schreef -moppie- het volgende:
[..]
En jouw clubje is helemaal goed
Denk dat ze regelmatig een onderonsje hebben.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:29 schreef Lienekien het volgende:
Wat goed zeg, dat matthijs zo goed weet wat God wil.
Sow... wat moet jouw leven dan kut zijn, al die mensen om je heen die het allemaal verkeerd doen en niet naar je willen luisteren.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:27 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
De katholieke kerk heeft veel dogma's die totaal tegen God ingaan en in het instituut kerk kloppen een heleboel dingen van voor tot achter niet. De maria verering is iets afschuwelijk, de zogenaamde bedevaarts plaatsen, de aflaatbrieven, dat priesters niet mogen trouwen, de heiligen verering ect. etc. Allemaal dingen wat God niet leert of een afkeer van heeft. Ze leren ook goede dingen zoals de drieeenheid, dus niet alles is slecht.
De islam, in alle moslim landen worden christenen onderdrukt en gedood.
De joden hebben het oude testament en zijn over het algemeen nog blind en zien niet dat Jezus de messias is.
Het leven van een ware gelovige vereist een bepaalde tol die God in het hiernamaals in duizendvoud zal belonen!quote:Op donderdag 17 december 2009 10:34 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Sow... wat moet jouw leven dan kut zijn, al die mensen om je heen die het allemaal verkeerd doen en niet naar je willen luisteren.
vandaar ook z'n klaagzang op Fok....., hoe staat TS eigenlijk tegenover de Scientology kerk?quote:Op donderdag 17 december 2009 10:34 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Sow... wat moet jouw leven dan kut zijn, al die mensen om je heen die het allemaal verkeerd doen en niet naar je willen luisteren.
Het gaat niet om het naar mij willen luisteren, ze rebelleren tegen God. Mensen moeten niet mij volgen maar Jezus.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:34 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Jezus was een stuk verdraagzamer dan jij, matthijs.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:38 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Het gaat niet om het naar mij willen luisteren, ze rebelleren tegen God. Mensen moeten niet mij volgen maar Jezus.
Laat me maar zien..quote:Op donderdag 17 december 2009 10:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jezus was een stuk verdraagzamer dan jij, matthijs.
ja zn zus had geen moeite met een lul in d'r reet...quote:Op donderdag 17 december 2009 10:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jezus was een stuk verdraagzamer dan jij, matthijs.
Dan zou ik persoonlijk (ook al ben ik vrouw) toch voor die maagden gaanquote:Op donderdag 17 december 2009 10:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het leven van een ware gelovige vereist een bepaalde tol die God in het hiernamaals in duizendvoud zal belonen!
Hallo, het is jouw redder. Moet ik de verhalen voor je gaan aanhalen waarin Jezus niemand buitensluit, ook niet de mensen die verder door iedereen werden uitgekotst?quote:
Het bewijs is o.a. te zijn in het leven van gelovigen, b.v. deze vrouw die eerst een prostitue was. Mensen die bevrijd worden van drugs etc.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:31 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Maar vertel nou eens waarom jij denk dat wat er in de bijbel staat echt allemaal 100% moet kloppen ?
Ik zie in de bijbel een God die nogal veel interacteert met de wereld om hem heen,
maar als ik dat vergelijk met de wereld waarin wij nu leven zie ik 'm zich bijzonder weinig met ons bemoeien eigenlijk.
Je zegt iets, dan laat maar zien.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hallo, het is jouw redder. Moet ik de verhalen voor je gaan aanhalen waarin Jezus niemand buitensluit, ook niet de mensen die verder door iedereen werden uitgekotst?
Met wat, met bijbelteksten? Nee dank je, ik ben niet van jouw school.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:48 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Je zegt iets, dan laat maar zien.
Je bedoeld als je, je hele leven de liefde en genade van God blijft afwijzen en doorgaat met het doen van onrecht.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:49 schreef _Led_ het volgende:
Weet je wat het is ?
Als de hemel vol zit met Matthijsjes,
zit ik liever in de hel met Jimi, Janis, Kurt, Freddie, en met vrouwen die wel anaal doen![]()
Vertel eens matthijs, wat gebeurt er met me als ik nou niet in jouw verhaaltje geloof ?
Hoe kun je dan zeggen dat Jezus anders was, als je me het niet kunt laten zien.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Met wat, met bijbelteksten? Nee dank je, ik ben niet van jouw school.
Hij is wel een levend bewijs dat hersenspoelen werkt.quote:
Daar noem je ff 2 heel verschillende dingen wel heel makkelijk in 1 zinquote:Op donderdag 17 december 2009 10:51 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Je bedoeld als je, je hele leven de liefde en genade van God blijft afwijzen en doorgaat met het doen van onrecht.
Tering. Gelukkig maarquote:Op donderdag 17 december 2009 10:47 schreef matthijs.. het volgende:
God kan van een goddeloos iemand iets moois maken.
Je gaat naar de hel!quote:Op donderdag 17 december 2009 10:49 schreef _Led_ het volgende:
Weet je wat het is ?
Als de hemel vol zit met Matthijsjes,
zit ik liever in de hel met Jimi, Janis, Kurt, Freddie, en met vrouwen die wel anaal doen![]()
Vertel eens matthijs, wat gebeurt er met me als ik nou niet in jouw verhaaltje geloof ?
Waarom doe ik onrecht ?quote:Op donderdag 17 december 2009 10:51 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Je bedoeld als je, je hele leven de liefde en genade van God blijft afwijzen en doorgaat met het doen van onrecht.
Vrolijke vriend, die God van jou.quote:openbaring 20v11 Ik zag de doden, jong en oud, voor de troon staan. Er werden boeken geopend. Toen werd er nog een geopend: het boek van het leven. De doden werden op grond van wat in de boeken stond geoordeeld naar hun daden. 13 De zee stond de doden die ze in zich had af, en ook de dood en het dodenrijk stonden hun doden af. En iedereen werd geoordeeld naar zijn daden. 14 Toen werden de dood en het dodenrijk in de vuurpoel gegooid. Dit is de tweede dood: de vuurpoel. 15 Wie niet in het boek van het leven bleek te staan werd in de vuurpoel gegooid.
En als ze het niet op jouw manier doen, dan is het ineens niet goed... Ja hoorquote:Op donderdag 17 december 2009 10:38 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Het gaat niet om het naar mij willen luisteren, ze rebelleren tegen God. Mensen moeten niet mij volgen maar Jezus.
Met jou valt niet normaal te praten, zeg. Als ik niet kan 'laten zien' (je bedoelt vast met bijbelteksten), dan vindt je het niet belangrijk wat ik aandraag. Je dogmatisme houdt mensen op afstand. Wat denk je nou dat je bereikt met deze manier van doen?quote:Op donderdag 17 december 2009 10:51 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Hoe kun je dan zeggen dat Jezus anders was, als je me het niet kunt laten zien.
Eigenbelang? Door geloof in Jezus word ik niet meer veroordeeld tot de poel van vuur, ik kan ook helemaal niks doen om gered te worden. God neemt alleen het werk van Jezus aan, dus er zit geen eigenbelang bij.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:53 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Waarom doe ik onrecht ?
Enkel omdat ik jouw verhaaltje niet geloof doe ik onrecht ?
[..]
Vrolijke vriend, die God van jou.
Enkel omdat ik op basis van logica - met de hersenen die 'Hij' mij dan notabene gegeven heeft - niet overtuigd heb kunnen raken van een 2000 jaar oud verhaaltje, gooit ie me voor altijd op de barbecue ?
En met zo iemand wil jij voor eeuwig rondhangen ?
Ik vind jouw verhaal trouwens nogal ruiken naar eigenbelang.
Er komt geen echte naastenliefde voor, de enige reden waarom jij dingen doet is uit eigenbelang omdat je niet wilt branden.
Dat is exact het omgekeerde van naastenliefde.
En verder wou ik hier eigenlijk geen woorden meer aan vuil maken.quote:Poe's law (religious fundamentalism) — "Without a winking smiley or other blatant display of humour, it is impossible to create a parody of fundamentalism that someone won't mistake for the real thing." named after Nathan Poe who formulated it on christianforums.com in 2005. Although it originally referred to creationism, the scope later widened to religious fundamentalism.
Hmm jouw god bedenkt de spelregels volgens jou. En dan heeft ie in al z'n wijsheid bedacht om zijn zoon te laten martelen en ombrengen aan een kruis zodat gelovigen de komende eeuwen iets hebben om om hun nek te dragen?quote:Op donderdag 17 december 2009 11:02 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Eigenbelang? Door geloof in Jezus word ik niet meer veroordeeld tot de poel van vuur, ik kan ook helemaal niks doen om gered te worden. God neemt alleen het werk van Jezus aan, dus er zit geen eigenbelang bij.
1 timoteus2v3 Dit is goed en aangenaam voor God, onze Heiland,
4 die wil, dat alle mensen behouden worden en tot erkentenis der waarheid komen.
Gods intentie is om mensen te redden niet te veroordelen, dus ja zijn liefde en genade afwijzen.
Zullen we het eens over de hemel hebben? Dat is volgens de bijbel een kubus.quote:Op donderdag 17 december 2009 11:03 schreef Sjeen het volgende:
Weet iemand waar die poel van vuur is trouwens, ik heb het koud...
Geweldig!quote:Op donderdag 17 december 2009 10:56 schreef Maria2.0 het volgende:
Overigens ken ik een kerk waarbij de pastoor het geloof predikt zoals het zou moeten zijn. Iedereen is welkom in zijn kerk, ook homoseksuelen. En nee, niet om te bekeren en te genezen. Gewoon omdat het mensen zijn en hij uitdraagt dat álle mensen daar samen mogen komen om te bidden en omdat hij vindt dat god van alle mensen houdt.
Als het geloof nou zo zou zijn dan zou het toch prima zijn? In plaats van dat bangmakende gedoe en je moet redding vinden anders sodeflikker je in het vagevuur en blabla.
Leef en laat leven.
Oh en nee, ik ben niet gelovig maar ik ken bovenstaande pastoor goed en ik mag hem. En hij respecteert mij, ook als atheïst.
quote:Op donderdag 17 december 2009 11:07 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Geweldig!Blij te horen dat ze inderdaad bestaan! Want religie komt, naar mijn mening, wel regelmatig negatief in het nieuws. In ieder geval in mijn ogen negatief. En ik ben ook geregeld bij begrafenissen, huwelijken, of andere kerkgerelateerde gebeurtenissen geweest, waar ik zulke bull shit door mn strot geduwd kreeg, dat ik er bijna anti-religieus van zou worden.
Als er een God is, houdt hij van iedereen. Klaar. En op zich is het heel logisch dat er andere dingen in religieuze geschriften staan, gezien de tijd waar ze vandaan komen! De mensen dachten toen gewoon zo! Heel niet gek, maar vandaag de dag belachelijk.
TS is een watje. Hij mag een voorbeeld nemen aan Henoch.quote:Op donderdag 17 december 2009 11:03 schreef Frollo het volgende:
Al moet ik toegeven dat TS zijn Bijbelcitaten goed op orde heeft.
Relkloontje van koningdavid wellicht?
Het lijkt zo simpel he?quote:
Als God het onrecht niet bestraft is hij geen liefde. Pastoor tegen atheist : als je van 1km hoogte zonder parachuut uit het vliegtuig springt gebeurd je niks, liefde.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:56 schreef Maria2.0 het volgende:
Overigens ken ik een kerk waarbij de pastoor het geloof predikt zoals het zou moeten zijn. Iedereen is welkom in zijn kerk, ook homoseksuelen. En nee, niet om te bekeren en te genezen. Gewoon omdat het mensen zijn en hij uitdraagt dat álle mensen daar samen mogen komen om te bidden en omdat hij vindt dat god van alle mensen houdt.
Als het geloof nou zo zou zijn dan zou het toch prima zijn? In plaats van dat bangmakende gedoe en je moet redding vinden anders sodeflikker je in het vagevuur en blabla.
Leef en laat leven.
Oh en nee, ik ben niet gelovig maar ik ken bovenstaande pastoor goed en ik mag hem. En hij respecteert mij, ook als atheïst.
Dude, what?quote:Op donderdag 17 december 2009 11:14 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Als God het onrecht niet bestraft is hij geen liefde. Pastoor tegen atheist : als je van 1km hoogte zonder parachuut uit het vliegtuig springt gebeurd je niks, liefde.
Nee ik ben al gered door geloof in Jezus, 100% Gods werd 0% mijn eigen aandeel, tis puur genade.quote:Op donderdag 17 december 2009 11:15 schreef _Led_ het volgende:
TS doet enkel wat ie doet uit eigenbelang omdat ie bang is te branden in de hel, niet uit naastenliefde
Welk onrecht hebben we het dan over? Moord, verkrachtingen, ja. Homoseksualiteit: nee.quote:Op donderdag 17 december 2009 11:14 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Als God het onrecht niet bestraft is hij geen liefde. Pastoor tegen atheist : als je van 1km hoogte zonder parachuut uit het vliegtuig springt gebeurd je niks, liefde.
Dat zeg ik , het gaat jou enkel om gered worden, niet om naastenliefde.quote:Op donderdag 17 december 2009 11:17 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Nee ik ben al gered door geloof in Jezus, 100% Gods werd 0% mijn eigen aandeel, tis puur genade.
Kijk maar eens naar deze hele aardige mevrouwquote:Op donderdag 17 december 2009 11:21 schreef Feeeeble het volgende:
Vertel eens Matthijs...hoe wordt een homo hetero?
Precies. Hij wil in het maandagochtend kringetje in de hemel het stoeltje het dichtste bij jezus hebben.quote:Op donderdag 17 december 2009 11:21 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Dat zeg ik , het gaat jou enkel om gered worden, niet om naastenliefde.
Je had op dat moment hou-vast nodig en nu ben je de lul.quote:Op donderdag 17 december 2009 11:17 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Nee ik ben al gered door geloof in Jezus, 100% Gods werd 0% mijn eigen aandeel, tis puur genade.
Ik zit even zonder geluid dus vertel jij het me maar.quote:Op donderdag 17 december 2009 11:23 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Kijk maar eens naar deze hele aardige mevrouw
Ze vertelde dat ze als iemand die helemaal als homoseksueel leefde naar Jezus kwam en dat hij de verlangens van haar veranderde.quote:Op donderdag 17 december 2009 11:24 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Ik zit even zonder geluid dus vertel jij het me maar.
De smeerlapquote:Op donderdag 17 december 2009 11:27 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Ze vertelde dat ze als iemand die helemaal als homoseksueel leefde naar Jezus kwam en dat hij de verlangens van haar veranderde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |