UI's:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Om in de wall of fame te komen moet je minstens 15 delen actief meegepost hebben! (Hoeft niet aansluitend te zijn)Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten.quote:-_Guitarist_- = David -> jarig op 21 april
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Drizzt_DoUrden = Justin -> jarig op 10 december
Fems = Femke
haaKon = Machiel -> Jarig op 8 november
Jjstyle333 = Joost -> Jarig op 21 Januari
Lamzak_ = Timo
LilDutchPrincess = Andrea -> jarig op 9 mei
Luiheid = Gerben
MarkoAlmelo = Marko -> Jarig op 6 januari
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
naLuh = Frank
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
Panzerknacker666 = Sander
ReMcOrE = Remco -> jarig op 10 mei
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San -> Jarig op 8 februari
skippy22 = Richard
TheGirlNextDoor = Nathalie -> jarig op 5 juli
kleintjequote:Op donderdag 17 december 2009 01:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
We zijn er bijna.
Overigens fout in de TT
hoe hoog is die?quote:Op donderdag 17 december 2009 01:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Overigens zal dit (waarschijnlijk) de hoogste berg van de route worden:
[ afbeelding ]
doarum.quote:
Die is ruim 2100 meterquote:Op donderdag 17 december 2009 01:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hoe hoog is die?
en je neemt een goede camera mee? ben eigenlijk wel benieuwd naar foto's van je tocht
quote:Op donderdag 17 december 2009 01:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
doarum.
ik heb misstique al gevraagd
dat hoef ik dan net weer niet te zienquote:Op donderdag 17 december 2009 01:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die is ruim 2100 meter
Tuurlijk gaat er een goede camera mee. Ik wil m'n eigen kop wel terugzien na zo'n klim
quote:Op donderdag 17 december 2009 01:24 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat hoef ik dan net weer niet te zien
zonde van die berg
ik zou d'r ook heen gaan met 't vliegtuigquote:Op donderdag 17 december 2009 01:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik zie mezelf al terug in 't vliegtuig zitten vanaf Bergen
Helemaal naar de tering gelopen
Ja, naar Osloquote:Op donderdag 17 december 2009 01:28 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik zou d'r ook heen gaan met 't vliegtuig
quote:Op donderdag 17 december 2009 01:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nog steeds geen sneeuw
Ik ga slapen
Kutsneeuw
ooow, das al een heel eindquote:
Joah.quote:Op donderdag 17 december 2009 01:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ooow, das al een heel eind
hoezo dat?quote:Op donderdag 17 december 2009 01:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Firefox herkent de Nederlandse taal niet meer ofzo?
Markoquote:Op donderdag 17 december 2009 08:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
selma!
Oooh maar 47 minuten, dat kunnen er zo 57 worden of nog meer. De NS kennende.quote:Op donderdag 17 december 2009 08:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Goedemorgen
Kijk ik net op ns.nl, heeft mijn trein een bescheiden vertraging van maar 47 minuten
Ja fok it, en ik moet voor één uur naar schoolquote:Op donderdag 17 december 2009 08:38 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Oooh maar 47 minuten, dat kunnen er zo 57 worden of nog meer. De NS kennende.
Had je beter gisteravond al kunnen gaan.quote:Op donderdag 17 december 2009 08:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja fok it, en ik moet voor één uur naar school
Waar?Ik zie alleen een dun vrieslaagje op de daken liggen en dat is al zowat weg.quote:
wat aftellen? dat we nog maar 2 topics en 257 posts hoeven te maken tot de #300?quote:
Ik wil alleen een zak met kippetjes van de markt. Wie gaat dat halen voor mijquote:
Doe ik wel voor jequote:Op donderdag 17 december 2009 09:39 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik wil alleen een zak met kippetjes van de markt. Wie gaat dat halen voor mij?
Wat krijg ik er voor terug dan?quote:Op donderdag 17 december 2009 09:39 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik wil alleen een zak met kippetjes van de markt. Wie gaat dat halen voor mij?
Vrede op aarde.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:42 schreef jjstyle333 het volgende:
[..]
Wat krijg ik er voor terug dan?
Een beetje?quote:Op donderdag 17 december 2009 09:55 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Vrede op aarde.
Het sneeuwt een beetje
Hoi puntje.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:57 schreef Chr1st1aan het volgende:
.
We houden hoopquote:Op donderdag 17 december 2009 10:02 schreef ReMcOrE het volgende:
toen ik vanmorgen naar m'n werk reed (van Haaksbergen naar Eibergen) heb ik geen vlokje sneeuw uit de lucht zien vallen en dat is tot op heden nog niet veranderd
Hier in Albergen nog geen sneeuwvlok gezien vandaagquote:Op donderdag 17 december 2009 10:00 schreef jjstyle333 het volgende:
[..]
Een beetje?
waar woon je dan?
Hier in Zwolle is het aardig bezig.
Idd, valt hier weer zwaar tegen.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:26 schreef Chr1st1aan het volgende:
Die 5 / 20 CM halen we hier niet in Hengelo of Enschede als het zo doorgaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
Nee, van topic 295 en 297 weer terug naar 295... Straks #294?quote:Op donderdag 17 december 2009 09:14 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat aftellen? dat we nog maar 2 topics en 257 posts hoeven te maken tot de #300?
ja las het ookquote:Op donderdag 17 december 2009 10:38 schreef jjstyle333 het volgende:
ja dat is bekend dat dat volk zo is.
Daar ga je toch ook niet met een groepje van 5 man heen, ga dan met die boeing mee die ze hadden gehuurd.
trouwens ik las dat er 24kaarten waren verkocht namens het thuis publiek hehe
Remcoquote:
wil je dat?quote:Op donderdag 17 december 2009 10:39 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Nee, van topic 295 en 297 weer terug naar 295... Straks #294?
zo redden we het nooit voor 31 decemberquote:Op donderdag 17 december 2009 10:39 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Die waar ik in zat maar 70 minuten.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:45 schreef Robinhoo het volgende:
Ja heeft de trein nog vertraging van almelo naar eanske? Ik moet namelijk naar een belangrijke projectbespreking.
Wat is hier het nut van dan :S?quote:Op donderdag 17 december 2009 10:39 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Nee joh!quote:
Zo is het niet offcieelquote:Op donderdag 17 december 2009 10:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ach, al beginnen we op 250, in dit tempo redden we de 300 alsnog
ik zou maar op de fiets gaan als ik jou wasquote:Op donderdag 17 december 2009 10:45 schreef Robinhoo het volgende:
Ja heeft de trein nog vertraging van almelo naar eanske? Ik moet namelijk naar een belangrijke projectbespreking.
ow, toch nietquote:
Had ik vanuit Deventer nog beter kunnen doenquote:Op donderdag 17 december 2009 10:51 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik zou maar op de fiets gaan als ik jou was
Serieus?quote:Op donderdag 17 december 2009 10:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die waar ik in zat maar 70 minuten.
In evenveel tabbladenquote:Op donderdag 17 december 2009 10:52 schreef Robinhoo het volgende:
Paar maanden geleden hadden we ook 3 topics van ToF tegelijk lopen ofzo.
Ja. Dat wil zeggen, een uur vertraging in Deventer, maar de NS vond het nodig de stoptrein richting Enschede eerst te laten vertrekken, waardoor we nog eens 20 minuten extra vertraging opliepen.quote:
joah, dat ging ook wel aardigquote:Op donderdag 17 december 2009 10:52 schreef Robinhoo het volgende:
Paar maanden geleden hadden we ook 3 topics van ToF tegelijk lopen ofzo.
300 op 24-12, let maar opquote:Op donderdag 17 december 2009 10:58 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, 300 op 31-12-08 toch ;0?
Ligt eraan naar welk nummer hierna gaan.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
300 op 24-12, let maar op
Hierna moeten we naar #298 toch?quote:Op donderdag 17 december 2009 10:59 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ligt eraan naar welk nummer hierna gaan.
Ja mijne was 296, deze 297 en dan is het:quote:Op donderdag 17 december 2009 11:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hierna moeten we naar #298 toch?
quote:Op donderdag 17 december 2009 11:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hierna moeten we naar #298 toch?
Pfff, moeilijke wiskundequote:Op donderdag 17 december 2009 11:00 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja mijne was 296, deze 297 en dan is het:
X = 297
X + 1 = 298
Naja, slimheid op een ander gebiedquote:Op donderdag 17 december 2009 11:01 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Klopt, even duidelijk maken voor de slimmerikken onder ons (Of hebben we die hier niet
).
Vertel.....quote:Op donderdag 17 december 2009 11:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Naja, slimheid op een ander gebied
Zozo....dan moet +1 toch een EITJE zijnquote:Op donderdag 17 december 2009 11:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Bestuurskundige slimheid?
ben geen genie in wiskunde, niet op afgestudeerd etc. maar deze som snap ik nogquote:Op donderdag 17 december 2009 11:01 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Klopt, even duidelijk maken voor de slimmerikken onder ons (Of hebben we die hier niet
).
Met grote gevolgen zo blijktquote:Op donderdag 17 december 2009 11:05 schreef rulerofdeath het volgende:
hmm, het was maar een klein foutje![]()
hou er maar over op mien jung.quote:Op donderdag 17 december 2009 11:05 schreef rulerofdeath het volgende:
hmm, het was maar een klein foutje![]()
jaquote:
Oke, laten we het over de FC hebbenquote:Op donderdag 17 december 2009 11:06 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
hou er maar over op mien jung.
maaar die anderen begonnenquote:Op donderdag 17 december 2009 11:06 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
hou er maar over op mien jung.
Hoeve Vooruitquote:Op donderdag 17 december 2009 11:07 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oke, laten we het over de FC hebben.
't was ook sarcastischquote:Op donderdag 17 december 2009 11:04 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ben geen genie in wiskunde, niet op afgestudeerd etc. maar deze som snap ik nog
HUP FC.quote:Op donderdag 17 december 2009 11:07 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet.quote:Op donderdag 17 december 2009 11:07 schreef Mdrop het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 december 2009 11:10 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Hoeve, basisplaats vanavond in boekarest?
laten we het over vakantie hebbenquote:Op donderdag 17 december 2009 11:17 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Alleen maar afkeuren, maar niet komen met andere ideeen, zo jammer is dat.
Nog 2 minutenquote:Op donderdag 17 december 2009 11:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
laten we het over vakantie hebben
quote:Vrijdag schaatsmarathon in Haaksbergen
17-12-2009 9:34:27
In Haaksbergen wordt vrijdag de eerste marathon op natuurijs gehouden.
Een vertegenwoordiger van de KNSB heeft donderdagmorgen het groene licht gegeven. Het is voor de vierde achtereenvolgende keer dat Haaksbergen de eerste marathon op natuurijs organiseert. In het verleden was het altijd een strijd tussen Veenoord en NoordLaren, maar de laatste jaren lukte het steeds Haaksbergen om als eerste een perfecte ijsvloer te hebben. Radio en televisie Oost zenden de marathon morgen rechtstreeks uit. De dames starten morgenavond om kwart voor zeven, de heren beginnen een uur later.
quote:Op donderdag 17 december 2009 11:40 schreef Oldenzaal het volgende:
Kijk dan wat ik net gepmd kreeg!!!
Ik sta op een fok plaatje!
[ afbeelding ]
hulde, voor het 4e jaar op rijquote:Op donderdag 17 december 2009 11:30 schreef rulerofdeath het volgende:
http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=105110
Jaaaa
[..]
congratz!quote:Op donderdag 17 december 2009 11:40 schreef Oldenzaal het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest stiekem wel lachen toen ik hem in het topic las.quote:Op donderdag 17 december 2009 11:40 schreef Oldenzaal het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 december 2009 11:54 schreef Chr1st1aan het volgende:
Neuh, nu is er eindelijk een beetje zachte sneeuw in Hengelo Eibergen
Blufquote:Op donderdag 17 december 2009 12:11 schreef Chr1st1aan het volgende:
Ik heb Marko net klappen gegeven, kerel bang zijn en zeggen "NIET DOEN CHRIS NIET DOEN STERKE KEREL"
Hij moest bijna huilen
Ochja sommige mensen zijn nou eenmaal gevoelige typesquote:Op donderdag 17 december 2009 12:11 schreef Chr1st1aan het volgende:
Ik heb Marko net klappen gegeven, kerel bang zijn en zeggen "NIET DOEN CHRIS NIET DOEN STERKE KEREL"
Hij moest bijna huilen
quote:Op donderdag 17 december 2009 12:11 schreef Chr1st1aan het volgende:
Hij moest bijna huilen
Als Chris lief tegen mij doetquote:Op donderdag 17 december 2009 12:47 schreef Samzz het volgende:
Doen jullie wel lief tegen elkaar?
Zullen we in de vakantie een sneeuwmeet doen
De laatste UI klopt ook niet of is dat al gefixxxed?quote:Op donderdag 17 december 2009 12:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wil degene die de wiki aan kan passen even een h uit de link van mn avatar halen? Er staat nl. hhttp://...![]()
Kun je beter plannen richting volgende week, weinig verbetering tot aan het weekendquote:Op donderdag 17 december 2009 13:08 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Goedemiddag
shit ik wou eigenlijk naar de stadd en de kapper..... vieze koude sneeuw... morgen dan maar
nee.... mijn haar moet geknipt worden.... (vrijdag datequote:Op donderdag 17 december 2009 13:13 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Kun je beter plannen richting volgende week, weinig verbetering tot aan het weekend.
ga gewoon later vandaag. Dan heb je het tenminste gedaanquote:Op donderdag 17 december 2009 13:15 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
nee.... mijn haar moet geknipt worden.... (vrijdag date) en volgende week zit alles bomvol door al die malloten die voor kerst nog ff willen.
Bovendien moet ik volgende week een keer weer op stage aanwezig zijn.... werk nu thuis... ben ik wat flexibeler...
Wie is de gelukkige of ongelukkige?quote:Op donderdag 17 december 2009 13:15 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
nee.... mijn haar moet geknipt worden.... (vrijdag date) en volgende week zit alles bomvol door al die malloten die voor kerst nog ff willen.
Bovendien moet ik volgende week een keer weer op stage aanwezig zijn.... werk nu thuis... ben ik wat flexibeler...
hier sneeuwt het nog.... kan straks een poging wagen... ga ik lekker met de trein naar het centrumquote:Op donderdag 17 december 2009 13:15 schreef ReMcOrE het volgende:
hier is het opgehouden met sneeuwen, dus er ligt nog geen 1 mm op de straten
Daar heb je dan weer gelijk inquote:Op donderdag 17 december 2009 13:15 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Niemand van hierquote:Op donderdag 17 december 2009 13:17 schreef jjstyle333 het volgende:
[..]
Wie is de gelukkige of ongelukkige?![]()
het is maar hoe je het bekijken wil.
Ik zou het direct aanpakken, beetje jammer dat je de wedstrijd op de radio in de trein / station moet beluisterenquote:Op donderdag 17 december 2009 13:20 schreef jjstyle333 het volgende:
wat ga je doen dan op de date?
iets gezelligs neem ik aan?
ik zit sterk na te denken om eerder weg te gaan van school. i.v.m vertraging bij de NS en ik wil twente niet missen vanavond. :p
begint om 21.05, dus als je nu vertrekt zou je op tijd moeten zijnquote:Op donderdag 17 december 2009 13:20 schreef jjstyle333 het volgende:
ik zit sterk na te denken om eerder weg te gaan van school. i.v.m vertraging bij de NS en ik wil twente niet missen vanavond. :p
Dan staat het hopelijk al 0-2quote:Op donderdag 17 december 2009 13:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
begint om 21.05, dus als je nu vertrekt zou je op tijd moeten zijnik heb vanavond training, dus ga ervoor om rond 22.00 in de kantine te zitten, ben ik op tijd voor de 2e helft
Uhh... uit eten of hij komt hier eten... en dan ff poolen of biosje... al denk ik er met dit weer sterk over om wat dvd's te fiksen en thuis te blijven.quote:Op donderdag 17 december 2009 13:20 schreef jjstyle333 het volgende:
wat ga je doen dan op de date?
iets gezelligs neem ik aan?
Gaan ze dan vandaag spelen? bedoel, wordt het niet uitgesteld?quote:Op donderdag 17 december 2009 13:23 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik zou het direct aanpakken, beetje jammer dat je de wedstrijd op de radio in de trein / station moet beluisteren.
Pas maar op, straks duurt het 4 uur voor dat je er bentquote:Op donderdag 17 december 2009 13:18 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
hier sneeuwt het nog.... kan straks een poging wagen... ga ik lekker met de trein naar het centrum
Nee, het is al bekend dat het gewoon doorgaat.quote:Op donderdag 17 december 2009 13:28 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Gaan ze dan vandaag spelen? bedoel, wordt het niet uitgesteld?
[..]
Pas maar op, straks duurt het 4 uur voor dat je er bent
Twente speelt vandaag, niet morgen!!quote:Op donderdag 17 december 2009 13:27 schreef jjstyle333 het volgende:
waarom kijk je niet met je date naar Twente?![]()
of houdt die niet van voetbal
normaal 4 minuten... ik zal wel uit het raam kijken of de treinen op tijd rijden hier... maar is syntus, geen NSquote:Op donderdag 17 december 2009 13:28 schreef STTSJT het volgende:
Ja oke, maar de NS heeft toch een flinke vinger in de pap by syntusquote:Op donderdag 17 december 2009 13:31 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Twente speelt vandaag, niet morgen!!
[..]
normaal 4 minuten... ik zal wel uit het raam kijken of de treinen op tijd rijden hier... maar is syntus, geen NSdat scheelt vaak al!
quote:Op donderdag 17 december 2009 13:28 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Gaan ze dan vandaag spelen? bedoel, wordt het niet uitgesteld?
[..]
precies, http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=105112 :quote:Op donderdag 17 december 2009 13:29 schreef jjstyle333 het volgende:
[..]
Nee, het is al bekend dat het gewoon doorgaat.
quote:De wedstrijd tussen Steaua Boekarest en FC Twente gaat ondanks de sneeuwval in Roemenië gewoon door.
De Portugese scheidsrechter Manuel de Sousa heeft de grasmat in het Genchea-stadion donderdagochtend goed genoeg bevonden. Het veld was in de afgelopen dagen ondergesneeuwd en bevroren. Met behulp van zo'n 100 gedetineerden is de sneeuw op woensdagmiddag en donderdagochtend verwijderd. Het duel begint om 21.05 uur (Nederlandse tijd) en is live te volgen op Radio Oost en via deze site. Bij winst is Twente zeker van een plek in de knock out-fase van de Europa League. Bij verlies of een gelijkspel is het afhankelijk van het resultaat van de wedstrijd tussen Fenerbahce en FC Sheriff Tiraspol. Als de Moldaviers gelijkspelen of verliezen is Twente ook zeker van een plek in de volgende ronde.
Neem je het op!quote:Op donderdag 17 december 2009 13:31 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Twente speelt vandaag, niet morgen!!
ik geloof niet dat hij voor twente is.... en mij boeit het ook weinig... (alleen dat ze winnen, anders dan krijg ik op werk gezeur met die ajaxcieden....)quote:
zeg die date maar af.quote:Op donderdag 17 december 2009 13:41 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ik geloof niet dat hij voor twente is.... en mij boeit het ook weinig... (alleen dat ze winnen, anders dan krijg ik op werk gezeur met die ajaxcieden....)
hehe,... hij komt niet uit twente...vandaar dat ik dat niet verwacht....quote:Op donderdag 17 december 2009 13:42 schreef jjstyle333 het volgende:
[..]
zeg die date maar af.
wordt niks.
Jaquote:Op donderdag 17 december 2009 12:47 schreef Samzz het volgende:
Doen jullie wel lief tegen elkaar?
Zullen we in de vakantie een sneeuwmeet doen
Correcto-mundo!quote:
klopt ik ben voor heraclesquote:Op donderdag 17 december 2009 13:41 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ik geloof niet dat hij voor twente is.... en mij boeit het ook weinig... (alleen dat ze winnen, anders dan krijg ik op werk gezeur met die ajaxcieden....)
Haha ja juist, die 20 zitten vanavond op de tribunequote:Op donderdag 17 december 2009 13:53 schreef sjoemie1985 het volgende:
met behulp van 100 gedetineerden hebben ze de sneeuw verwijderd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en er kwamen er zeker maar 80 terug in de gevangenis, omdat de anderen ontsnapt zijn?![]()
Kheb zo mn connecties haha.quote:Op donderdag 17 december 2009 13:49 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Correcto-mundo!
Hoe weetje dat?
Daar heb je gelijk in.quote:Op donderdag 17 december 2009 14:02 schreef norich het volgende:
[..]
Kheb zo mn connecties haha.
Nee maar is niet zo moeilijk achter te komen he.
Hmm oke, ik ken zo geen andere Nijverdallers op fok!quote:Op donderdag 17 december 2009 14:07 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in.
Nouja leuk dat er nog een Nijverdaller hier zit.
Er zitten of zaten er nog 2 hier.
1 werkt(e) bij de Boer en die ander daar ken ik die broer van en die woont dicht bij de shell.
Meestrich al wit? Nijverdal begint mooi pak te krijgen.
David woont in Deventer?quote:Op donderdag 17 december 2009 14:14 schreef Samzz het volgende:
David is de enige Nijverdaller die ik ken
Ik wens je succes... Het treinverkeer is helemaal ontregeld rond Utrecht en zo.quote:Op donderdag 17 december 2009 14:11 schreef norich het volgende:
[..]
Hmm oke, ik ken zo geen andere Nijverdallers op fok!
Mestreech is niet echt heel wit nee, het heeft vandaag zo te zien ook niet meer gesneeuwd. beetje jammer.
Maar aan de andere kant ook wel fijn, want ik moet nog wel met de trein naar huis kunnen morgen
Oh das mooi kut danquote:Op donderdag 17 december 2009 14:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wens je succes... Het treinverkeer is helemaal ontregeld rond Utrecht en zo.
hier in Eibergen nog steeds niks... maar misschien straks thuis in Haaksbergen welquote:Op donderdag 17 december 2009 14:07 schreef Daywalk3r het volgende:
Meestrich al wit? Nijverdal begint mooi pak te krijgen.
ja, nu. Maar hij woonde altijd in Nijverdalquote:Op donderdag 17 december 2009 14:17 schreef norich het volgende:
[..]
David woont in Deventer?of bedoel je niet David van ToF?
Ik ga liever naar een club die financieel alles op orde heeft , die uit eigen vermorgen goed presteert.quote:Op donderdag 17 december 2009 13:53 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Tja jij snapt het ook nog wel een keer.
Ja i know. We waren klasgenoten hequote:Op donderdag 17 december 2009 14:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
ja, nu. Maar hij woonde altijd in Nijverdal
Ja, vertragingen van een half uur is niet raar. Beetje zonde en totaal onnodig.quote:
totdat ze een nieuw stadion willen en daarvoor een lening nodig hebben.quote:Op donderdag 17 december 2009 14:19 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik ga liever naar een club die financieel alles op orde heeft , die uit eigen vermorgen goed presteert.
quote:Op donderdag 17 december 2009 14:19 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik ga liever naar een club die financieel alles op orde heeft , die uit eigen vermorgen goed presteert.
ow, wist ik niet.quote:Op donderdag 17 december 2009 14:20 schreef norich het volgende:
[..]
Ja i know. We waren klasgenoten he
Uiteraard, maar dat heeft iedere club nodig die een nieuw stadion wil.quote:Op donderdag 17 december 2009 14:20 schreef jjstyle333 het volgende:
[..]
totdat ze een nieuw stadion willen en daarvoor een lening nodig hebben.
quote:Op donderdag 17 december 2009 14:25 schreef Daywalk3r het volgende:
Nog even een Twentse sfeerfoto die ik net heb gemaakt met m'n 2 mp Nokia camera.
[ afbeelding ]
Esther ken ik zeker wel jaquote:Op donderdag 17 december 2009 14:25 schreef Daywalk3r het volgende:
IPV oude post edit maar een nieuwe.
We hebben Crientj nog. Die woont ook deels in Nijverdal en een deel in Dilthoven.
Verder volgens mij geen actieve.
Henrike, je kent Esther ook wel uit de Blokken denk ik.
http://fotoboek.fok.nl/user/249949
Is ook al een half jaar geleden laatste post.
Maar ik ga ff douchen.
Tot straks.
Nog even een Twentse sfeerfoto die ik net heb gemaakt met m'n 2 mp Nokia camera.
[ afbeelding ]
Drink zelf normaliter Hertog-Jan.
Dit stond er nog van de verjaardag van me broer.
PWND!!quote:Op donderdag 17 december 2009 14:35 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Hahaaha... houdt het net op met sneeuwen... maak ik me snel klaar... sneeuwt het weer
Vretbalgquote:Op donderdag 17 december 2009 15:36 schreef Chr1st1aan het volgende:
Is eempjes lekker patat in de frituurpan gooien
dikke shit mensenquote:Op 1 januari zendt Comedy Central van
22.30 tot 00.30 uur een New Kids Tribute
uit met onder meer niet eerder uitgezonden
filmpjes en bloopers.
quote:Op donderdag 17 december 2009 15:57 schreef Mdrop het volgende:
Pssst... de titel is gefixxed, of was dat al bekend?
quote:
ik zie het nu, topquote:Op donderdag 17 december 2009 15:57 schreef Mdrop het volgende:
Pssst... de titel is gefixxed, of was dat al bekend?
quote:Op donderdag 17 december 2009 16:10 schreef Daywalk3r het volgende:
Zo weer lekkere zachte handjes van het afwassen.
Daarna werden ze koud omdat ik me buurjongentje moest bekogelen.
Sta je niets vermoedend voor de deur, baf.. sneeuwbal op je arm.. haha OORLOG!
Dat houd je jong hè.
Nice. alle dagen?quote:Op donderdag 17 december 2009 16:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Pinkpopkaartjes zijn binnen
Beetje laat maar jahquote:Op donderdag 17 december 2009 17:38 schreef Chr1st1aan het volgende:
Straks trainen, is toch niet te doen man met deze kou...keiharde grond
pics !quote:Op donderdag 17 december 2009 18:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Doe dat eens, ik kom net uit Enschede
Vakantieborrel met een paar dames gedaan
stevig gebatst dusquote:Op donderdag 17 december 2009 18:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Doe dat eens, ik kom net uit Enschede
Vakantieborrel met een paar dames gedaan
repartie van mn versterker kost 147 bitterballnquote:Op donderdag 17 december 2009 18:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik ga morgen de hele dag met de gitaar bezig ofzo
quote:Op donderdag 17 december 2009 18:31 schreef haakon het volgende:
[..]
repartie van mn versterker kost 147 bitterballn
werd net gebeld op mn mobiel, was ik aant eten, had ik em boven liggen
quote:Op donderdag 17 december 2009 18:31 schreef ReMcOrE het volgende:
ik moet nog tot volgende week donderdag 12.30
valt mee, had meer verwacht eerlijk gezegdquote:Op donderdag 17 december 2009 18:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is wel fucked up duur
Mja... ik vind het veel geldquote:Op donderdag 17 december 2009 18:32 schreef haakon het volgende:
[..]
valt mee, had meer verwacht eerlijk gezegd
Hmm, software errors zie je natuurlijk ook nietquote:Op donderdag 17 december 2009 18:34 schreef haakon het volgende:
teveel eigenlijk
had em er 4 maand geleden nog heen gebracht omdat ie al kuren had.
Hun konden er niets aan zien, nu bijna 150 euro betalen. dat vond ik wel een kutstreek
#298... bijnaquote:Op donderdag 17 december 2009 18:35 schreef ReMcOrE het volgende:
nog ff 1 post van mij in dit topic dan maarzie jullie in #298...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |