Als Chris lief tegen mij doetquote:Op donderdag 17 december 2009 12:47 schreef Samzz het volgende:
Doen jullie wel lief tegen elkaar?
Zullen we in de vakantie een sneeuwmeet doen
De laatste UI klopt ook niet of is dat al gefixxxed?quote:Op donderdag 17 december 2009 12:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wil degene die de wiki aan kan passen even een h uit de link van mn avatar halen? Er staat nl. hhttp://...![]()
Kun je beter plannen richting volgende week, weinig verbetering tot aan het weekendquote:Op donderdag 17 december 2009 13:08 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Goedemiddag
shit ik wou eigenlijk naar de stadd en de kapper..... vieze koude sneeuw... morgen dan maar
nee.... mijn haar moet geknipt worden.... (vrijdag datequote:Op donderdag 17 december 2009 13:13 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Kun je beter plannen richting volgende week, weinig verbetering tot aan het weekend.
ga gewoon later vandaag. Dan heb je het tenminste gedaanquote:Op donderdag 17 december 2009 13:15 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
nee.... mijn haar moet geknipt worden.... (vrijdag date) en volgende week zit alles bomvol door al die malloten die voor kerst nog ff willen.
Bovendien moet ik volgende week een keer weer op stage aanwezig zijn.... werk nu thuis... ben ik wat flexibeler...
Wie is de gelukkige of ongelukkige?quote:Op donderdag 17 december 2009 13:15 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
nee.... mijn haar moet geknipt worden.... (vrijdag date) en volgende week zit alles bomvol door al die malloten die voor kerst nog ff willen.
Bovendien moet ik volgende week een keer weer op stage aanwezig zijn.... werk nu thuis... ben ik wat flexibeler...
hier sneeuwt het nog.... kan straks een poging wagen... ga ik lekker met de trein naar het centrumquote:Op donderdag 17 december 2009 13:15 schreef ReMcOrE het volgende:
hier is het opgehouden met sneeuwen, dus er ligt nog geen 1 mm op de straten
Daar heb je dan weer gelijk inquote:Op donderdag 17 december 2009 13:15 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Niemand van hierquote:Op donderdag 17 december 2009 13:17 schreef jjstyle333 het volgende:
[..]
Wie is de gelukkige of ongelukkige?![]()
het is maar hoe je het bekijken wil.
Ik zou het direct aanpakken, beetje jammer dat je de wedstrijd op de radio in de trein / station moet beluisterenquote:Op donderdag 17 december 2009 13:20 schreef jjstyle333 het volgende:
wat ga je doen dan op de date?
iets gezelligs neem ik aan?
ik zit sterk na te denken om eerder weg te gaan van school. i.v.m vertraging bij de NS en ik wil twente niet missen vanavond. :p
begint om 21.05, dus als je nu vertrekt zou je op tijd moeten zijnquote:Op donderdag 17 december 2009 13:20 schreef jjstyle333 het volgende:
ik zit sterk na te denken om eerder weg te gaan van school. i.v.m vertraging bij de NS en ik wil twente niet missen vanavond. :p
Dan staat het hopelijk al 0-2quote:Op donderdag 17 december 2009 13:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
begint om 21.05, dus als je nu vertrekt zou je op tijd moeten zijnik heb vanavond training, dus ga ervoor om rond 22.00 in de kantine te zitten, ben ik op tijd voor de 2e helft
Uhh... uit eten of hij komt hier eten... en dan ff poolen of biosje... al denk ik er met dit weer sterk over om wat dvd's te fiksen en thuis te blijven.quote:Op donderdag 17 december 2009 13:20 schreef jjstyle333 het volgende:
wat ga je doen dan op de date?
iets gezelligs neem ik aan?
Gaan ze dan vandaag spelen? bedoel, wordt het niet uitgesteld?quote:Op donderdag 17 december 2009 13:23 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik zou het direct aanpakken, beetje jammer dat je de wedstrijd op de radio in de trein / station moet beluisteren.
Pas maar op, straks duurt het 4 uur voor dat je er bentquote:Op donderdag 17 december 2009 13:18 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
hier sneeuwt het nog.... kan straks een poging wagen... ga ik lekker met de trein naar het centrum
Nee, het is al bekend dat het gewoon doorgaat.quote:Op donderdag 17 december 2009 13:28 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Gaan ze dan vandaag spelen? bedoel, wordt het niet uitgesteld?
[..]
Pas maar op, straks duurt het 4 uur voor dat je er bent
Twente speelt vandaag, niet morgen!!quote:Op donderdag 17 december 2009 13:27 schreef jjstyle333 het volgende:
waarom kijk je niet met je date naar Twente?![]()
of houdt die niet van voetbal
normaal 4 minuten... ik zal wel uit het raam kijken of de treinen op tijd rijden hier... maar is syntus, geen NSquote:Op donderdag 17 december 2009 13:28 schreef STTSJT het volgende:
Ja oke, maar de NS heeft toch een flinke vinger in de pap by syntusquote:Op donderdag 17 december 2009 13:31 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Twente speelt vandaag, niet morgen!!
[..]
normaal 4 minuten... ik zal wel uit het raam kijken of de treinen op tijd rijden hier... maar is syntus, geen NSdat scheelt vaak al!
quote:Op donderdag 17 december 2009 13:28 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Gaan ze dan vandaag spelen? bedoel, wordt het niet uitgesteld?
[..]
precies, http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=105112 :quote:Op donderdag 17 december 2009 13:29 schreef jjstyle333 het volgende:
[..]
Nee, het is al bekend dat het gewoon doorgaat.
quote:De wedstrijd tussen Steaua Boekarest en FC Twente gaat ondanks de sneeuwval in Roemenië gewoon door.
De Portugese scheidsrechter Manuel de Sousa heeft de grasmat in het Genchea-stadion donderdagochtend goed genoeg bevonden. Het veld was in de afgelopen dagen ondergesneeuwd en bevroren. Met behulp van zo'n 100 gedetineerden is de sneeuw op woensdagmiddag en donderdagochtend verwijderd. Het duel begint om 21.05 uur (Nederlandse tijd) en is live te volgen op Radio Oost en via deze site. Bij winst is Twente zeker van een plek in de knock out-fase van de Europa League. Bij verlies of een gelijkspel is het afhankelijk van het resultaat van de wedstrijd tussen Fenerbahce en FC Sheriff Tiraspol. Als de Moldaviers gelijkspelen of verliezen is Twente ook zeker van een plek in de volgende ronde.
Neem je het op!quote:Op donderdag 17 december 2009 13:31 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Twente speelt vandaag, niet morgen!!
ik geloof niet dat hij voor twente is.... en mij boeit het ook weinig... (alleen dat ze winnen, anders dan krijg ik op werk gezeur met die ajaxcieden....)quote:
zeg die date maar af.quote:Op donderdag 17 december 2009 13:41 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ik geloof niet dat hij voor twente is.... en mij boeit het ook weinig... (alleen dat ze winnen, anders dan krijg ik op werk gezeur met die ajaxcieden....)
hehe,... hij komt niet uit twente...vandaar dat ik dat niet verwacht....quote:Op donderdag 17 december 2009 13:42 schreef jjstyle333 het volgende:
[..]
zeg die date maar af.
wordt niks.
Jaquote:Op donderdag 17 december 2009 12:47 schreef Samzz het volgende:
Doen jullie wel lief tegen elkaar?
Zullen we in de vakantie een sneeuwmeet doen
Correcto-mundo!quote:
klopt ik ben voor heraclesquote:Op donderdag 17 december 2009 13:41 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ik geloof niet dat hij voor twente is.... en mij boeit het ook weinig... (alleen dat ze winnen, anders dan krijg ik op werk gezeur met die ajaxcieden....)
Haha ja juist, die 20 zitten vanavond op de tribunequote:Op donderdag 17 december 2009 13:53 schreef sjoemie1985 het volgende:
met behulp van 100 gedetineerden hebben ze de sneeuw verwijderd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en er kwamen er zeker maar 80 terug in de gevangenis, omdat de anderen ontsnapt zijn?![]()
Kheb zo mn connecties haha.quote:Op donderdag 17 december 2009 13:49 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Correcto-mundo!
Hoe weetje dat?
Daar heb je gelijk in.quote:Op donderdag 17 december 2009 14:02 schreef norich het volgende:
[..]
Kheb zo mn connecties haha.
Nee maar is niet zo moeilijk achter te komen he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |