Hmm oke, ik ken zo geen andere Nijverdallers op fok!quote:Op donderdag 17 december 2009 14:07 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in.
Nouja leuk dat er nog een Nijverdaller hier zit.
Er zitten of zaten er nog 2 hier.
1 werkt(e) bij de Boer en die ander daar ken ik die broer van en die woont dicht bij de shell.
Meestrich al wit? Nijverdal begint mooi pak te krijgen.
David woont in Deventer?quote:Op donderdag 17 december 2009 14:14 schreef Samzz het volgende:
David is de enige Nijverdaller die ik ken
Ik wens je succes... Het treinverkeer is helemaal ontregeld rond Utrecht en zo.quote:Op donderdag 17 december 2009 14:11 schreef norich het volgende:
[..]
Hmm oke, ik ken zo geen andere Nijverdallers op fok!
Mestreech is niet echt heel wit nee, het heeft vandaag zo te zien ook niet meer gesneeuwd. beetje jammer.
Maar aan de andere kant ook wel fijn, want ik moet nog wel met de trein naar huis kunnen morgen
Oh das mooi kut danquote:Op donderdag 17 december 2009 14:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wens je succes... Het treinverkeer is helemaal ontregeld rond Utrecht en zo.
hier in Eibergen nog steeds niks... maar misschien straks thuis in Haaksbergen welquote:Op donderdag 17 december 2009 14:07 schreef Daywalk3r het volgende:
Meestrich al wit? Nijverdal begint mooi pak te krijgen.
ja, nu. Maar hij woonde altijd in Nijverdalquote:Op donderdag 17 december 2009 14:17 schreef norich het volgende:
[..]
David woont in Deventer?of bedoel je niet David van ToF?
Ik ga liever naar een club die financieel alles op orde heeft , die uit eigen vermorgen goed presteert.quote:Op donderdag 17 december 2009 13:53 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Tja jij snapt het ook nog wel een keer.
Ja i know. We waren klasgenoten hequote:Op donderdag 17 december 2009 14:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
ja, nu. Maar hij woonde altijd in Nijverdal
Ja, vertragingen van een half uur is niet raar. Beetje zonde en totaal onnodig.quote:
totdat ze een nieuw stadion willen en daarvoor een lening nodig hebben.quote:Op donderdag 17 december 2009 14:19 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik ga liever naar een club die financieel alles op orde heeft , die uit eigen vermorgen goed presteert.
quote:Op donderdag 17 december 2009 14:19 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik ga liever naar een club die financieel alles op orde heeft , die uit eigen vermorgen goed presteert.
ow, wist ik niet.quote:Op donderdag 17 december 2009 14:20 schreef norich het volgende:
[..]
Ja i know. We waren klasgenoten he
Uiteraard, maar dat heeft iedere club nodig die een nieuw stadion wil.quote:Op donderdag 17 december 2009 14:20 schreef jjstyle333 het volgende:
[..]
totdat ze een nieuw stadion willen en daarvoor een lening nodig hebben.
quote:Op donderdag 17 december 2009 14:25 schreef Daywalk3r het volgende:
Nog even een Twentse sfeerfoto die ik net heb gemaakt met m'n 2 mp Nokia camera.
[ afbeelding ]
Esther ken ik zeker wel jaquote:Op donderdag 17 december 2009 14:25 schreef Daywalk3r het volgende:
IPV oude post edit maar een nieuwe.
We hebben Crientj nog. Die woont ook deels in Nijverdal en een deel in Dilthoven.
Verder volgens mij geen actieve.
Henrike, je kent Esther ook wel uit de Blokken denk ik.
http://fotoboek.fok.nl/user/249949
Is ook al een half jaar geleden laatste post.
Maar ik ga ff douchen.
Tot straks.
Nog even een Twentse sfeerfoto die ik net heb gemaakt met m'n 2 mp Nokia camera.
[ afbeelding ]
Drink zelf normaliter Hertog-Jan.
Dit stond er nog van de verjaardag van me broer.
PWND!!quote:Op donderdag 17 december 2009 14:35 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Hahaaha... houdt het net op met sneeuwen... maak ik me snel klaar... sneeuwt het weer
Vretbalgquote:Op donderdag 17 december 2009 15:36 schreef Chr1st1aan het volgende:
Is eempjes lekker patat in de frituurpan gooien
dikke shit mensenquote:Op 1 januari zendt Comedy Central van
22.30 tot 00.30 uur een New Kids Tribute
uit met onder meer niet eerder uitgezonden
filmpjes en bloopers.
quote:Op donderdag 17 december 2009 15:57 schreef Mdrop het volgende:
Pssst... de titel is gefixxed, of was dat al bekend?
quote:
ik zie het nu, topquote:Op donderdag 17 december 2009 15:57 schreef Mdrop het volgende:
Pssst... de titel is gefixxed, of was dat al bekend?
quote:Op donderdag 17 december 2009 16:10 schreef Daywalk3r het volgende:
Zo weer lekkere zachte handjes van het afwassen.
Daarna werden ze koud omdat ik me buurjongentje moest bekogelen.
Sta je niets vermoedend voor de deur, baf.. sneeuwbal op je arm.. haha OORLOG!
Dat houd je jong hč.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |