quote:Op woensdag 16 december 2009 19:56 schreef IJsblock het volgende:
Ik had op mijn 4de al een prins albert laten zetten.
10% van de dag zijn ze dus slank? Doe mij eens uitleggen.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:56 schreef TimKuik het volgende:
De moeders van de kinderen die dus oorbellen hebben zijn 90% van de tijd dik! Let maar op!
ECHT WAAR! En meestal zijn het ook kampers.
quote:Op woensdag 16 december 2009 19:56 schreef IJsblock het volgende:
Is dat wat ik denk dat het isquote:Op woensdag 16 december 2009 19:56 schreef IJsblock het volgende:
10% heeft annorexia.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:57 schreef IJsblock het volgende:
[..]
10% van de dag zijn ze dus slank? Doe mij eens uitleggen.
Edit: zwanger telt niet.
Ditte?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jonko wordt veelste duur, want m'n buurman en ik roken vier jonko's in een uur man.
lijdenquote:Op woensdag 16 december 2009 19:56 schreef Saaaaab het volgende:
Dat is toch lief van die ouders? Dan hoeft dat kind later als 15-jarige tjappie niet meer zo te lijden in de stoel in de piercingshop.
Verkapte kijk-mij-eens-een-kamper-zijn postquote:Op woensdag 16 december 2009 20:08 schreef Kimsywimsy het volgende:
Omdat baby's niet aan hun oorbellen kunnen wroeten en geen ontstekingen krijgen zoals die smerige ranzige stinkende kutpubers, die dood gaan aan een oor-infectie.
* Kimsywimsy kreeg in haar babytijd ook oorbellen
quote:Op woensdag 16 december 2009 20:04 schreef Koenani het volgende:
[..]
Ditte?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
Als jij dit bent (quote:Op woensdag 16 december 2009 20:08 schreef Kimsywimsy het volgende:
Omdat baby's niet aan hun oorbellen kunnen wroeten en geen ontstekingen krijgen zoals die smerige ranzige stinkende kutpubers, die dood gaan aan een oor-infectie.
* Kimsywimsy kreeg in haar babytijd ook oorbellen
wies dat?quote:Op woensdag 16 december 2009 20:18 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Als jij dit bent () dan ga ik ook eens wat peutertjes oorbellen in hun oren jassen.
[ afbeelding ]
ze ziet er goed uit, oorbel of niet, maar daag gaat het niet omquote:Op woensdag 16 december 2009 20:18 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Als jij dit bent () dan ga ik ook eens wat peutertjes oorbellen in hun oren jassen.
[ afbeelding ]
Maaar ben jij dat echt op dat plaatje offuh is dat je streven nadat je 80 kg bent afgevallen een een paar chirugische ingrepen hebt gehad??quote:Op woensdag 16 december 2009 20:28 schreef Kimsywimsy het volgende:
gluurders, allemaal kijken en posten ho maar
en no regret? dat kan natuurlijk ook, maar stel dat je het vreselijk zou vinden... dan ben je gezegend.quote:
Alsof jij dat bent op die fotoquote:Op woensdag 16 december 2009 20:28 schreef Kimsywimsy het volgende:
gluurders, allemaal kijken en posten ho maar
In de Nederlandse cultuur is het niet normaal en aangezien je hier in Nederland woont.. terechte klacht dusquote:Op woensdag 16 december 2009 20:50 schreef Sk00p het volgende:
Beetje onterechte klacht.. In veel culturen is dat normaal. Peuter/kleuter leeftijd is zelfs al laat.
Gewoon doen als het kind nog een baby isEn anders het kind maar zelf laten beslissen als het volwassen is.
Ja want hier lopen alleen blanken mensen rond?quote:Op woensdag 16 december 2009 20:55 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
In de Nederlandse cultuur is het niet normaal en aangezien je hier in Nederland woont.. terechte klacht dus
Zo kan je alles wel recht lullen he?quote:Op woensdag 16 december 2009 20:58 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Ja want hier lopen alleen blanken mensen rond?
Gelukkig spreek je niet voor anderen.
wat voor cultuur dan ook, zulks moet je zelf moeten kunnen beslissen als je daartoe in staat bent. zodra je zo oud bent om daarover een goeie afweging te kunnen maken is het uiteraard geen probleem. Al rek je jouw onderlip op zodat er een koffieschotel in kan hangen of bind je jouw voetjes af om niet boven maat 38 uit te komen. Puberts hou je toch niet meer tegen, dus laat ze maar vanaf dan zelf beslissen of ze zulks laten doen, niet eerder voordat ze het beseffen.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:50 schreef Sk00p het volgende:
Beetje onterechte klacht.. In veel culturen is dat normaal. Peuter/kleuter leeftijd is zelfs al laat.
Gewoon doen als het kind nog een baby isEn anders het kind maar zelf laten beslissen als het volwassen is.
Wat stond er op "KankerKind"quote:Op woensdag 16 december 2009 20:42 schreef Mr.Cooper het volgende:
Toen ik zo klein was had ik ook altijd een kettingkje om.
Staat kei schattig.
Verbied mensen gelijk hun kind een bewust stuk irrationele supernatuurlijke pauperindoctrinatie uit het jaar nul (religie) door hun keel te ploegen zonder dat ze daar enig besef van hebben.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:55 schreef tsjuster het volgende:
dus klacht: verbied mensen hun kind bewust een stuk metaal door hun oorlel te jassen zonder dat ze daar enig besef van hebben.
helemaal mee eens, wilde alleen met dit topic net niet zover gaan omdat een peuter dat toch nog niet snapt en het er niet zoveel mee te maken heeft, tokkie zijn of gemaakt worden is geen religie, geestelijke verminking is de volgende stap, wellicht nog erger. . waar is WAARHEIDquote:Op woensdag 16 december 2009 21:17 schreef newClear het volgende:
[..]
Verbied mensen gelijk hun kind een bewust stuk irrationele supernatuurlijke pauperindoctrinatie uit het jaar nul (religie) door hun keel te ploegen zonder dat ze daar enig besef van hebben.
Als je toch bezig bent, vind ik minstens zo erg.
Laat een kind lekker zelf kiezen.
Wat een eindeloos gefrustreerde bullshit.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:17 schreef newClear het volgende:
[..]
Verbied mensen gelijk hun kind een bewust stuk irrationele supernatuurlijke pauperindoctrinatie uit het jaar nul (religie) door hun keel te ploegen zonder dat ze daar enig besef van hebben.
Als je toch bezig bent, vind ik minstens zo erg.
Laat een kind lekker zelf kiezen.
welk mooie jonkvrouw is dit?quote:Op woensdag 16 december 2009 20:18 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een grap, je stelt religie gelijk aan normen en waarden.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:56 schreef Beavis het volgende:
[..]
Wat een eindeloos gefrustreerde bullshit.
Dan mag je als ouder je kind totaal geen normen of waarden bijbrengen. Alles wat een ouder zijn (of haar) kind aanleert komt voort uit de denkbeelden van de ouders zelf en dat is verkeerd volgens sommige andere mensen. Je kan het nooit helemaal goed doen. Je kan niet iedereen te vriend houden.
Je moet je kind opvoeden zoals jezelf denkt dat goed is.
Godsamme zeg. Atheïsten zijn vaak nog dommer dan die rokjes gelovigen
Je post zit vol met aannames. Vanwege tijdgebrek (ik zit nu in een reclameblok en moet zo weer tv kijken) zal ik vrij kort reageren:quote:Op woensdag 16 december 2009 22:16 schreef newClear het volgende:
[..]
Wat een grap, je stelt religie gelijk aan normen en waarden.
Natuurlijk voeden ouders hun kinderen op een subjectieve manier op, maar dat staat niet gelijk aan de boodschap dat het idee waar een kind mee opgevoed het (enige) juiste idee is.
Ik heb er absoluut geen problemen mee als een kind uitgelegd wordt dat er op bepaalde manieren naar dingen gekeken kan worden, maar dan moeten de voor- en nadelen van de verschillende standpunten wel uitgelegd worden. Ik vind het behoorlijk raar dat het "van huis uit" gelovig opgevoed zijn, om er vervolgens in de rest van je leven geen vraagtekens bij te zetten, zo geäccepteerd is.
Dat werkt tolerantie per definitie niet in de hand, laat staan het vermogen om kritisch door te vragen.
Nu is het in het gros van religieuze mensen geen groot probleem, simpelweg omdat het gros van de mensen in het algemeen niet dagelijks stil staat bij "grote vragen".
Dat neemt niet weg dat het een belangrijke basis is voor de rest van het leven.
"Dom" is klaarblijkelijk ook een vrij subjectief begrip
Hoezo zou iemand die gelovig is opgevoed geen vraagtekens zetten bij zijn geloof?quote:Ik vind het behoorlijk raar dat het "van huis uit" gelovig opgevoed zijn, om er vervolgens in de rest van je leven geen vraagtekens bij te zetten, zo geäccepteerd is.
Ach kom, je spreekt jezelf toch heel erg tegen:quote:Dat werkt tolerantie per definitie niet in de hand, laat staan het vermogen om kritisch door te vragen.
Een toonbeeld van tolerantiequote:Op woensdag 16 december 2009 21:17 schreef newClear het volgende:
Mag ik vragen wat voor opleiding je hebt gedaan?quote:Op woensdag 16 december 2009 22:44 schreef Beavis het volgende:
[..]
Je post zit vol met aannames. Vanwege tijdgebrek (ik zit nu in een reclameblok en moet zo weer tv kijken) zal ik vrij kort reageren:
[..]
Hoezo zou iemand die gelovig is opgevoed geen vraagtekens zetten bij zijn geloof?
Ik ben zeer streng gelovig opgevoed en inmiddels heb ik de kerk de rug toegekeerd. Ook mijn vrienden (die gelovig zijn opgevoed) zetten de nodige vraagtekens en menigeen heeft de kerk verlaten.
[..]
Ik heb behoorlijk slechte ervaringen met de manier van denken van bepaalde religieuze mensen. Dat in 2009 het zonder onderbouwing claimen dat bepaalde dingen onvoorwaardelijk waar zijn een zo wijdverspreid en vastgevroren gegeven is vind ik inderdaad behoorlijk frustrerend.quote:Ach kom, je spreekt jezelf toch heel erg tegen:
[..]
Een toonbeeld van tolerantie
Nee hoor. Ik blijf erbij dat je eindeloos gefrustreerd bent om iets waar je totaal niets vanaf weet.
Ach, een pure Fok vraag. Dat is namelijk belangrijk.quote:Op woensdag 16 december 2009 23:19 schreef newClear het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat voor opleiding je hebt gedaan?
Je gaf eerder aan dat het belangrijk was een kind op een bepaalde manier op te voeden maar daarbij vooral aan te geven wat de voor en nadelen zijn. Daarmee beschuldig je, denk ik, gelovigen ervan dat zij hun kinderen één "waarheid" meegeven zonder ze erop te wijzen dat er ook een andere manier van leven is. Is dat trouwens anders dan hoe ongelovigen hun kinderen opvoeden?quote:Ik ben nog steeds van mening dat het belangrijk is dat kinderen leren om met een kritische blik naar dingen te kijken, niet vanuit een vaststaand systeem, maar vanuit de verdienstelijkheid van de onderbouwing van dat ene ding.
Ik zeg niet dat je dom bent. Jij hebt vast een hele hoge opleiding en daardoor ben ik vreselijk gepwnd. Ik geef alleen aan dat atheïsten niet minder kortzichtig zijn dan gelovigen. Hier ben ik ervaringsdeskundige. Ik heb beide kanten mogen zien.quote:Je maakt hier weer de aanname dat ik dom ben, maar wat versta je onder "er iets vanaf weten"?
Om piercings in te zetten.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:57 schreef Acinonyx het volgende:
Waaom zou je überhaupt een kind nemen ?
quote:
Met middelen bedoelde ik dus opleiding, verder maakt het niks uit volgens mij.quote:Als je de "middelen" niet hebt voor een kritische kijk op wat je met de paplepel is ingegoten, is het redelijk zeldzaam om een min of meer objectieve kijk op dingen te ontwikkelen.
Die zijn gewoon kanker tokkie.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:57 schreef IJsblock het volgende:
[..]
10% van de dag zijn ze dus slank? Doe mij eens uitleggen.
Edit: zwanger telt niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |