Zeg, daar was jij toch te volwassen voor?quote:Op woensdag 16 december 2009 17:04 schreef Kleurdoos het volgende:
nou, ze maakt de kamper in mij wel los,
Sal ik r ES lekker op r VETTE BAKKESSSSSS rosssssssseeeehhh!
hormonen hormonen, dan mag allesquote:Op woensdag 16 december 2009 17:14 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Zeg, daar was jij toch te volwassen voor?
wha?quote:Op woensdag 16 december 2009 18:05 schreef Jore het volgende:
Ze is dezelfde als die jonge moeder uit Babyboom met de kinderen met ingewikkelde namen. Dat wetende verbaast haar reactie op KD mij echt helemaal niets.
waar moeten we t dan over hebben?quote:Op woensdag 16 december 2009 19:17 schreef Lois het volgende:
Eh niks tegen een beetje geroddel hoor, maar zullen we toch maar het D&V gedoe bij D&V houden? Andersom zouden we ook niet zo waarderen dus ik vind dit eigenlijk niet netjes.
Het is leuk om op jou te lijken.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:28 schreef Lois het volgende:
Jouw kleurtje lijkt op dat van mij Yppy
Dat ja!quote:Op woensdag 16 december 2009 20:45 schreef Brighteyes het volgende:
Sympathie-pains bedoel je denk ik?
Dan moet ik die maar pm'enquote:Op woensdag 16 december 2009 21:14 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
taartjesfeeeeee ligt languit op de bank te laptoppen
quote:Op woensdag 16 december 2009 21:17 schreef snoopy het volgende:
ieuw, ik kan geloof ik 78 topics doorlezen![]()
[PHP/(My)SQL] voor dummies - Deel 78
ik heb echt TE veel wasquote:Op woensdag 16 december 2009 21:42 schreef snoopy het volgende:
Vicky, volgens mij vouw jij het meeste was van iedereen hier. Of je schrijft er het meest over. Dat kan ook
lief!quote:
nee 4 wassen per dag is wel zo'n beetje normaal hier.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:50 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
alleen 4 vandaag en de rest van de week niks? want dan win jij heus niet
das waar <3quote:Op woensdag 16 december 2009 21:53 schreef k_i_m het volgende:
Waarom? Da's toch lekker, twee weken rust aan je kop?.
Wat was jij allemaal wel niet dan?quote:Op woensdag 16 december 2009 21:52 schreef Ticootje het volgende:
[..]
nee 4 wassen per dag is wel zo'n beetje normaal hier.
Oei das balen van je droger!!quote:Op woensdag 16 december 2009 21:49 schreef Ticootje het volgende:
Vicky, ik win het wel denk ik. Was 4 draait op dit moment voor vandaag. Pfff en m'n droger was kapot, de hellllll.
Verder Titanic kijken nu: jeugdsentiment oh wat was ik verliefd op Leonardo.
dat vraag ik me verd*mme ook wel eens af als ik de wasmachine weer vol aan t proppen ben. Er zit gewoon geen einde aan!! Het is mijn washel!quote:Op woensdag 16 december 2009 21:55 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
[..]
Wat was jij allemaal wel niet dan?
Dat redden we hier niet hoor, gelukkig!
Iris, sneu! Hopen dat ze snel weer opknapt Lois
elke dag?quote:Op woensdag 16 december 2009 21:52 schreef Ticootje het volgende:
[..]
nee 4 wassen per dag is wel zo'n beetje normaal hier.
* RockabeIIa naar de neckerman surftquote:Op woensdag 16 december 2009 21:58 schreef Lishe het volgende:
En volle wasmanden? Negeren en meer kleren kopen. Klaar!
Neuh, niet echt problemen, maar hij werkt gedetacheerd en wilde ooit uit Amersfoort weg omdat hij dat te ver reizen vond. Toen kwam hij in A'dam terecht, lood om oud ijzer hoewel dat met een gunstige treinregeling nog wel ging. Die opdracht (ING) stopte al snel vanwege de crisis en toen werd het... Den Bosch, ook al zo om de hoek.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:52 schreef lady-wrb het volgende:
ik ben nog niet klaar met teruglezen.
wat is er met f. be? ook problemen op het werk?
quote:Op woensdag 16 december 2009 22:00 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb op de een of andere manier al wekenlang een licht verhoogde temp (37,5)
Jeumig, dan zie ik echt zo'n tobbende huisvrouw voor me boven zo'n wastobbe (zou daar het woord tobben vandaan komen?quote:Op woensdag 16 december 2009 22:06 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik ben de hele dag al met de hand aan het wassenPas zaterdag wordt dat kreng gerepareerd.
????quote:
Naah, ik doe dat heel professorisch met een stok in een emmerquote:Op woensdag 16 december 2009 22:09 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Jeumig, dan zie ik echt zo'n tobbende huisvrouw voor me boven zo'n wastobbe (zou daar het woord tobben vandaan komen?) met zo'n wasbord.
Ik draai nu zo'n vijf wasjes per week. En we hebben wel een droger, maar die's alleen voor noodgevallen.
Eh, ja, over minimaal anderhalf jaar jaquote:Op woensdag 16 december 2009 22:10 schreef Ticootje het volgende:
[..]
????
En jij? Je hebt tenslotte een nieuw huis. Dat was de voorwaarde voor een 2e. ...
ja, want daarna maak ik de vloer ermee droog en schoon.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:17 schreef Ssserpente het volgende:
Pak je elke keer na het douchen een schone handdoek dan?
bedden verschoon ik om de week, kleren gaan minimaal 2 dagen mee (mits niet stinkend of zichtbaar vies) douchend doen ze niet elke dag en we gebruiken handdoeken van een niet te gek groot formaat.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:15 schreef Ticootje het volgende:
Maar hoe doe je dat met 3 kinderen?? Je hebt toch sowieso de bedden dat is al 2 wassen. Al die handoeken, dat zijn er hier minimaal 4 per dag en dat zijn dus van die grote lakens. Priscil sport, m. sport 2x per week. En dan nog alle kleding enzo.
Oh ik heb natuurlijk ook m'n luiertjes nog. Dat is 1 wasje per dag anders stinkt het zo en ik was ze tegenwoordig toch maar apart.
Ik gebruik m'n handdoek een keer of drie denk ik. De vloer doe ik met een trekker en er ligt één 'vieze' handdoek op de vloer een paar dagen lang.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:17 schreef Ticootje het volgende:
[..]
ja, want daarna maak ik de vloer ermee droog en schoon.
bedden verschoon ik 1x per week, soms 1x per 2 weken. Kleding gaat hier minstens 2x aan tenzij het stinkt of vuil is. Handdoeken worden minstens 2x gebruikt.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:15 schreef Ticootje het volgende:
Maar hoe doe je dat met 3 kinderen?? Je hebt toch sowieso de bedden dat is al 2 wassen. Al die handoeken, dat zijn er hier minimaal 4 per dag en dat zijn dus van die grote lakens. Priscil sport, m. sport 2x per week. En dan nog alle kleding enzo.
Oh ik heb natuurlijk ook m'n luiertjes nog. Dat is 1 wasje per dag anders stinkt het zo en ik was ze tegenwoordig toch maar apart.
ik wil een 12 kilo trommel. Lijkt mee heerlijk. Dan zou ik zelfs m'n dekbed erdoor gooien.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:18 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
[..]
bedden verschoon ik om de week, kleren gaan minimaal 2 dagen mee (mits niet stinkend of zichtbaar vies) douchend doen ze niet elke dag en we gebruiken handdoeken van een niet te gek groot formaat.
En een 7 kilo trommel, dat scheelt ook heel wat
Waarom dan? Is het echt nodig, dus vies, of vind je dat gewoon frisser?quote:Op woensdag 16 december 2009 22:22 schreef Ticootje het volgende:
[..]
ik wil een 12 kilo trommel. Lijkt mee heerlijk. Dan zou ik zelfs m'n dekbed erdoor gooien.
Hier elke dag schone kleding, of zelfs vaker. Slaapkleding idem. Maar weet je, ik vind het niet erg hoor. Alleen het opvouwen, bah. En als ik dat dus 2 of 3 dagen uitstel... Dan zit ik zo een half uur te vouwen.
hm, ja geen idee. Niet omdat het vies is of stinkt. Ik hou van lekker ruikende kleding.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:25 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Waarom dan? Is het echt nodig, dus vies, of vind je dat gewoon frisser?
eigenlijk zou ik dat ook moeten doen, maar het komt er gewoon niet vanquote:Op woensdag 16 december 2009 22:26 schreef Lois het volgende:
Ik heb de wasmachine en droger hier in de keuken staan. Als je de droger leeghaalt gelijk even vouwen en dan in een mand naar boven (of in de gang voor een dag of 2). Heerlijk vind ik dat, nooit enorme balen die gevouwen moeten worden zoals in ons vorige huis (droger apart ergens boven) maar gewoon gevouwen was elke keer.
Wat kun je gelukkig worden van zulke kleine dingen he?
ohh zij.. Esther heet ze toch?!quote:Op woensdag 16 december 2009 18:05 schreef Jore het volgende:
Ze is dezelfde als die jonge moeder uit Babyboom met de kinderen met ingewikkelde namen. Dat wetende verbaast haar reactie op KD mij echt helemaal niets.
stom hè? Je zal toch zeggen dat ze zo langzamerhand wel weten dat er ijsbergen liggen.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:47 schreef De_Taartjesfee het volgende:
alweer joh?
gewoon naar buiten gooien, wat boeit dat beest je nouquote:Op donderdag 17 december 2009 08:14 schreef Ticootje het volgende:
Hahahaha, mijn kat is boos op me omdat er sneeuw ligt...
Heb ik ook gedaan, en hij moet maar niet denken dat ie nog wat te vreten krijgtquote:Op donderdag 17 december 2009 08:15 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
gewoon naar buiten gooien, wat boeit dat beest je nou
natrappen!quote:Op donderdag 17 december 2009 08:20 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan, en hij moet maar niet denken dat ie nog wat te vreten krijgt
idemquote:Op donderdag 17 december 2009 08:14 schreef Ticootje het volgende:
Hahahaha, mijn kat is boos op me omdat er sneeuw ligt...
Dierenbeulquote:Op donderdag 17 december 2009 08:20 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan, en hij moet maar niet denken dat ie nog wat te vreten krijgt
Maakt niet uit hoor, tis pas dag 1... nog 13 te gaan.quote:
idd, gewoon even volhouden!quote:Op donderdag 17 december 2009 08:27 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor, tis pas dag 1... nog 13 te gaan.
Ik denk groningen ofzo...quote:Op donderdag 17 december 2009 08:33 schreef Kleurdoos het volgende:
debuuv, waar woon jij dan? met al die snee
Ow ja, hij heeft nog ff danquote:Op donderdag 17 december 2009 08:27 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor, tis pas dag 1... nog 13 te gaan.
Ik hoop dat het niet te lang gaat duren, anders ga ik me denk ik schuldig voelen...quote:
Groningen? STAD:quote:
drie provincieenpunt.GR. fr. dr. het hele openbare leven ligt op z'n gatquote:Op donderdag 17 december 2009 08:33 schreef Kleurdoos het volgende:
debuuv, waar woon jij dan? met al die snee
tssk, beetje plaatjes van Alaska googelenquote:
Geweldigquote:Op donderdag 17 december 2009 09:17 schreef Ticootje het volgende:
hahahahahahah
Mn baas kwam net binnen:
Hij: "Zo laatste dag vandaag?"
Ik: *kijkt op klok "Nog 6 uur!!![]()
"
Hij:"Gewoon ja was ook voldoende "
Ik:![]()
![]()
![]()
Zorgen dat witte sneeuw gele sneeuw werd?quote:Op donderdag 17 december 2009 09:28 schreef Ticootje het volgende:
Oh, ik had gister de hond helemaal gesopt en gefohnt en gekamd enz....
Je raad zeker wel wat ie vanmorgen het eerste deed![]()
Dat was het 2e!quote:Op donderdag 17 december 2009 09:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zorgen dat witte sneeuw gele sneeuw werd?
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 17 december 2009 09:38 schreef ik80lll het volgende:
Hee ik zag de TU delft, leuk daar werkt mijn pap
Wij zijn afgelopen dinsdag in het geniep in het huwelijk getreden hahaha
alleen onze ouders, broers en de kinderen erbij, daarna met Lott naar sea-life, het strand en het omniversum geweest. Als afsluiter pannenkoeken eten. en nu heb ik een andere naam een ring en een man hahaha klinkt anders dan vriend.
Het was een erg leuke dag.
Gister werken, we hadden kest op school.
En vandaag en morgen heb ik verlof heerlijk!
en sneeuw. Na de teletubbies gaan wij ook maar eens naar buiten.
Heb ik nog 10 min om jassen, mutsen sjaals ed op te zoeken!
Wat leuk!quote:Op donderdag 17 december 2009 09:38 schreef ik80lll het volgende:
Hee ik zag de TU delft, leuk daar werkt mijn pap
Wij zijn afgelopen dinsdag in het geniep in het huwelijk getreden hahaha
alleen onze ouders, broers en de kinderen erbij, daarna met Lott naar sea-life, het strand en het omniversum geweest. Als afsluiter pannenkoeken eten. en nu heb ik een andere naam een ring en een man hahaha klinkt anders dan vriend.
Het was een erg leuke dag.
Gister werken, we hadden kest op school.
En vandaag en morgen heb ik verlof heerlijk!
en sneeuw. Na de teletubbies gaan wij ook maar eens naar buiten.
Heb ik nog 10 min om jassen, mutsen sjaals ed op te zoeken!
Nee hoor, ik hou er ook écht niet van!quote:Op donderdag 17 december 2009 09:31 schreef Diaan73 het volgende:
Zo hee wat veel sneeuw zeg.
Ben ik de enige die niet van sneeuw houdt??![]()
Ik vind het er wel mooi uitzien, maar verder vind ik het maar lastig. Behalve als je gewoon lekker thuis kunt blijven. Hier ligt gelukkig bijna niets.
Zo maar eens de kerstkaarten schrijven.....
quote:Op donderdag 17 december 2009 09:40 schreef moussy het volgende:
[..]
Nee hoor, ik hou er ook écht niet van!
Ik hou er ook alleen maar van als ik op de bank zit en uit het raam kijk hoor!quote:Op donderdag 17 december 2009 09:31 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind het er wel mooi uitzien, maar verder vind ik het maar lastig. Behalve als je gewoon lekker thuis kunt blijven. Hier ligt gelukkig bijna niets.
quote:Op donderdag 17 december 2009 09:40 schreef RockabeIIa het volgende:
Goeiemorgen!
Heb je kerstvakantie straks, Tico?
B kan niet van de boom afblijven... argh
Als kind moest ik er gewoon van kokhalzen, zo vies en janken natuurlijk! Nog raak ik het niet aanquote:Op donderdag 17 december 2009 09:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]een medestander, jippie!!
![]()
Ik vond het als kind trouwens ook niet leuk, gingen we op de slee naar het bos... ik vond het maar niets en veel te koud.
Ow dat is wel heel ergquote:Op donderdag 17 december 2009 09:46 schreef moussy het volgende:
Gefeliciteerd ik!
[..]
Als kind moest ik er gewoon van kokhalzen, zo vies en janken natuurlijk! Nog raak ik het niet aan
Oh en ik vind het eng, vooral als ik zie hoe de auto's mijn huis voorbij schuiven
Ik heb ook nog een paar fout roze met een bontje.... Maar das maat 25 dan moet ik haar 6 paar sokken aan doen...quote:Op donderdag 17 december 2009 09:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Gefeliciteerd ik80!
Gebakje heeft deze
[ afbeelding ]
Ik haat sneeuw. Het is daardoor glasd, het is koud en het geeft zo'n rotzooi. Bah, het sneeuwtquote:Op donderdag 17 december 2009 09:31 schreef Diaan73 het volgende:
quote:Op donderdag 17 december 2009 10:30 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ik haat sneeuw. Het is daardoor glas, het is koud en het geeft zo'n rotzooi. Bah, het sneeuwt
Ja, zo zat ik ook al te denken maar als ik nu afzeg hoef ik misschien wel helemaal niet meer te komenquote:Op donderdag 17 december 2009 10:58 schreef Lois het volgende:
Nou ik zou denken dat het wel kan wachten RaissaJe gaat toch niet over de gladde wegen om vrijwillig een preek te krijgen?
Ik zou het lekker uitstellen.
Nee, als zij jou wat wil vertellen komt ze ook maar naar jou toequote:Op donderdag 17 december 2009 10:57 schreef Raissa het volgende:
Ik moet vanavond eigenlijk nog naar een vriendin, een uur rijden hier vandaan.. Milanese vindt dat ik niet moet gaan, aangezien ze in de middle of nowhere woont en daar waarschijnlijk ook niet gestrooid is.. Maar ik moet er heen omdat ze me iets te vertellen heeft wat ze niet zo leuk vindt van me (geen idee nog wat) en had oorspronkelijk morgen afgesproken maar dan moet ik weer plotseling naar het ziekenhuis.. Nu weet ik niet of ik nou vanavond wel of niet moet gaan
Je bent gek, dit zijn onvoorziene omstandigheden, en ik ben van mening als ze daarom zou zeggen dan kom al helemaal niet meer, dan is ze je vriendschap niet eens waardig als zij voor haar eigen genoegdoening/voldoening jou met dit weer zo;n end wil laat rijdenquote:Op donderdag 17 december 2009 11:02 schreef Raissa het volgende:
Wel fijn hier even feedback te krijgen, ben zo'n twijfelkontIk kijk het in ieder geval nog even aan, hoef pas om 18 uur weg, wie weet is het tegen die tijd wel beter (al denk ik dat die kans niet zo heel groot is..)
thanksquote:Op donderdag 17 december 2009 11:08 schreef trui het volgende:
raissa, ik vind ook dat dit een zeer legitieme reden is om af te zeggen. je zou wel kunnen benadrukken dat je echt graag wil weten wat er is, en vragen of ze je dat niet ook vast aan de telefoon zou willen vertellen. maar succes ermee! ook in 't ziekenhuis morgen.
quote:Op donderdag 17 december 2009 11:24 schreef Sugarsnap het volgende:
Pfff, al die mooie verhalen en foto's over bergen sneeuw... Hier (Eindhoven) ligt nu echt maar een dun laagje, tis vanmorgen om 9.00 uur pas gaan sneeuwen.
Raissa, ik zou ook afzeggen hoor, als het zo belangrijk is, dan moet ze maar naar jou toe komen.
Dan kan ze dat ook beter even telefonisch doen als je ook nog zo'n eind moet rijden.quote:Op donderdag 17 december 2009 11:27 schreef Raissa het volgende:
Kwam ook allemaal een beetje vanuit het niets. Had dr een kaartje gestuurd: "Lief vriendinnetje, zullen we weer wat vaker afspreken etcetc." waarop ik in eerste instantie geen reactie kreeg en vervolgens een sms dat ze daar eerst even over wou praten.. Dus misschien is het ook wel gewoon over en dan heb ik idd geen zin dat eind te rijden
quote:Op donderdag 17 december 2009 11:28 schreef m@x het volgende:
Ik ga later even bijlezen, maarhoi
ik ben weer thuis. Zonder galblaas maar met een potje vol galstenen. Gisteren was ik door de morfine heel stoer en nu doet het gewoon zeer
En nu ga ik lekker even slapen.
Slaap lekker en hoop dat je je snel weer beter voelt! In ieder geval zijn die stomme galstenen nu ten einde!quote:Op donderdag 17 december 2009 11:28 schreef m@x het volgende:
Ik ga later even bijlezen, maarhoi
ik ben weer thuis. Zonder galblaas maar met een potje vol galstenen. Gisteren was ik door de morfine heel stoer en nu doet het gewoon zeer
En nu ga ik lekker even slapen.
Welkom dan!quote:Op donderdag 17 december 2009 11:45 schreef Sugarsnap het volgende:
Geen kloon, nieuw, maar ik lurk hier al tijden mee en heb nu maar de stoute schoenen aangetrokken om mee te posten.
gezellig!quote:Op donderdag 17 december 2009 11:45 schreef Sugarsnap het volgende:
Geen kloon, nieuw, maar ik lurk hier al tijden mee en heb nu maar de stoute schoenen aangetrokken om mee te posten.
Waar woon je? Hier valt het dan wel weer iets meequote:Op donderdag 17 december 2009 12:19 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik ben foto's aan het uploaden. My, wat een wereld!En zo gezellig, en bijzonder. Iedereen lopen, sóms auto's maar eigenlijk iedereen thuis.
Wel jammer dat het Kerstdiner afgelast is.
Maar de wegen zijn echt bijna niet begaanbaar. En het sneeuwt maar door, en het vriest, dus het is voorlopig ook niet weg. Net reed er een bulldozer door de straat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Straks wellicht ook mooie winterse foto's hier uit Kaatsheuvel.Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
Hier is íets minder, maar sommige ogewaaide stukken heeft dat wel, mijn laars kon de sneeuw net hebben, ik meet ffquote:Op donderdag 17 december 2009 12:28 schreef Vicky het volgende:
Iemand op Hyves woont in Drachten en heeft een halve meter sneeuw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |