Zeg, daar was jij toch te volwassen voor?quote:Op woensdag 16 december 2009 17:04 schreef Kleurdoos het volgende:
nou, ze maakt de kamper in mij wel los,
Sal ik r ES lekker op r VETTE BAKKESSSSSS rosssssssseeeehhh!
hormonen hormonen, dan mag allesquote:Op woensdag 16 december 2009 17:14 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Zeg, daar was jij toch te volwassen voor?
wha?quote:Op woensdag 16 december 2009 18:05 schreef Jore het volgende:
Ze is dezelfde als die jonge moeder uit Babyboom met de kinderen met ingewikkelde namen. Dat wetende verbaast haar reactie op KD mij echt helemaal niets.
waar moeten we t dan over hebben?quote:Op woensdag 16 december 2009 19:17 schreef Lois het volgende:
Eh niks tegen een beetje geroddel hoor, maar zullen we toch maar het D&V gedoe bij D&V houden? Andersom zouden we ook niet zo waarderen dus ik vind dit eigenlijk niet netjes.
Het is leuk om op jou te lijken.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:28 schreef Lois het volgende:
Jouw kleurtje lijkt op dat van mij Yppy
Dat ja!quote:Op woensdag 16 december 2009 20:45 schreef Brighteyes het volgende:
Sympathie-pains bedoel je denk ik?
Dan moet ik die maar pm'enquote:Op woensdag 16 december 2009 21:14 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
taartjesfeeeeee ligt languit op de bank te laptoppen
quote:Op woensdag 16 december 2009 21:17 schreef snoopy het volgende:
ieuw, ik kan geloof ik 78 topics doorlezen![]()
[PHP/(My)SQL] voor dummies - Deel 78
ik heb echt TE veel wasquote:Op woensdag 16 december 2009 21:42 schreef snoopy het volgende:
Vicky, volgens mij vouw jij het meeste was van iedereen hier. Of je schrijft er het meest over. Dat kan ook
lief!quote:
nee 4 wassen per dag is wel zo'n beetje normaal hier.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:50 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
alleen 4 vandaag en de rest van de week niks? want dan win jij heus niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |