Zeg, daar was jij toch te volwassen voor?quote:Op woensdag 16 december 2009 17:04 schreef Kleurdoos het volgende:
nou, ze maakt de kamper in mij wel los,
Sal ik r ES lekker op r VETTE BAKKESSSSSS rosssssssseeeehhh!
hormonen hormonen, dan mag allesquote:Op woensdag 16 december 2009 17:14 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Zeg, daar was jij toch te volwassen voor?
wha?quote:Op woensdag 16 december 2009 18:05 schreef Jore het volgende:
Ze is dezelfde als die jonge moeder uit Babyboom met de kinderen met ingewikkelde namen. Dat wetende verbaast haar reactie op KD mij echt helemaal niets.
waar moeten we t dan over hebben?quote:Op woensdag 16 december 2009 19:17 schreef Lois het volgende:
Eh niks tegen een beetje geroddel hoor, maar zullen we toch maar het D&V gedoe bij D&V houden? Andersom zouden we ook niet zo waarderen dus ik vind dit eigenlijk niet netjes.
Het is leuk om op jou te lijken.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:28 schreef Lois het volgende:
Jouw kleurtje lijkt op dat van mij Yppy
Dat ja!quote:Op woensdag 16 december 2009 20:45 schreef Brighteyes het volgende:
Sympathie-pains bedoel je denk ik?
Dan moet ik die maar pm'enquote:Op woensdag 16 december 2009 21:14 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
taartjesfeeeeee ligt languit op de bank te laptoppen
quote:Op woensdag 16 december 2009 21:17 schreef snoopy het volgende:
ieuw, ik kan geloof ik 78 topics doorlezen![]()
[PHP/(My)SQL] voor dummies - Deel 78
ik heb echt TE veel wasquote:Op woensdag 16 december 2009 21:42 schreef snoopy het volgende:
Vicky, volgens mij vouw jij het meeste was van iedereen hier. Of je schrijft er het meest over. Dat kan ook
lief!quote:
nee 4 wassen per dag is wel zo'n beetje normaal hier.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:50 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
alleen 4 vandaag en de rest van de week niks? want dan win jij heus niet
das waar <3quote:Op woensdag 16 december 2009 21:53 schreef k_i_m het volgende:
Waarom? Da's toch lekker, twee weken rust aan je kop?.
Wat was jij allemaal wel niet dan?quote:Op woensdag 16 december 2009 21:52 schreef Ticootje het volgende:
[..]
nee 4 wassen per dag is wel zo'n beetje normaal hier.
Oei das balen van je droger!!quote:Op woensdag 16 december 2009 21:49 schreef Ticootje het volgende:
Vicky, ik win het wel denk ik. Was 4 draait op dit moment voor vandaag. Pfff en m'n droger was kapot, de hellllll.
Verder Titanic kijken nu: jeugdsentiment oh wat was ik verliefd op Leonardo.
dat vraag ik me verd*mme ook wel eens af als ik de wasmachine weer vol aan t proppen ben. Er zit gewoon geen einde aan!! Het is mijn washel!quote:Op woensdag 16 december 2009 21:55 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
[..]
Wat was jij allemaal wel niet dan?
Dat redden we hier niet hoor, gelukkig!
Iris, sneu! Hopen dat ze snel weer opknapt Lois
elke dag?quote:Op woensdag 16 december 2009 21:52 schreef Ticootje het volgende:
[..]
nee 4 wassen per dag is wel zo'n beetje normaal hier.
* RockabeIIa naar de neckerman surftquote:Op woensdag 16 december 2009 21:58 schreef Lishe het volgende:
En volle wasmanden? Negeren en meer kleren kopen. Klaar!
Neuh, niet echt problemen, maar hij werkt gedetacheerd en wilde ooit uit Amersfoort weg omdat hij dat te ver reizen vond. Toen kwam hij in A'dam terecht, lood om oud ijzer hoewel dat met een gunstige treinregeling nog wel ging. Die opdracht (ING) stopte al snel vanwege de crisis en toen werd het... Den Bosch, ook al zo om de hoek.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:52 schreef lady-wrb het volgende:
ik ben nog niet klaar met teruglezen.
wat is er met f. be? ook problemen op het werk?
quote:Op woensdag 16 december 2009 22:00 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb op de een of andere manier al wekenlang een licht verhoogde temp (37,5)
Jeumig, dan zie ik echt zo'n tobbende huisvrouw voor me boven zo'n wastobbe (zou daar het woord tobben vandaan komen?quote:Op woensdag 16 december 2009 22:06 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik ben de hele dag al met de hand aan het wassenPas zaterdag wordt dat kreng gerepareerd.
????quote:
Naah, ik doe dat heel professorisch met een stok in een emmerquote:Op woensdag 16 december 2009 22:09 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Jeumig, dan zie ik echt zo'n tobbende huisvrouw voor me boven zo'n wastobbe (zou daar het woord tobben vandaan komen?) met zo'n wasbord.
Ik draai nu zo'n vijf wasjes per week. En we hebben wel een droger, maar die's alleen voor noodgevallen.
Eh, ja, over minimaal anderhalf jaar jaquote:Op woensdag 16 december 2009 22:10 schreef Ticootje het volgende:
[..]
????
En jij? Je hebt tenslotte een nieuw huis. Dat was de voorwaarde voor een 2e. ...
ja, want daarna maak ik de vloer ermee droog en schoon.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:17 schreef Ssserpente het volgende:
Pak je elke keer na het douchen een schone handdoek dan?
bedden verschoon ik om de week, kleren gaan minimaal 2 dagen mee (mits niet stinkend of zichtbaar vies) douchend doen ze niet elke dag en we gebruiken handdoeken van een niet te gek groot formaat.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:15 schreef Ticootje het volgende:
Maar hoe doe je dat met 3 kinderen?? Je hebt toch sowieso de bedden dat is al 2 wassen. Al die handoeken, dat zijn er hier minimaal 4 per dag en dat zijn dus van die grote lakens. Priscil sport, m. sport 2x per week. En dan nog alle kleding enzo.
Oh ik heb natuurlijk ook m'n luiertjes nog. Dat is 1 wasje per dag anders stinkt het zo en ik was ze tegenwoordig toch maar apart.
Ik gebruik m'n handdoek een keer of drie denk ik. De vloer doe ik met een trekker en er ligt één 'vieze' handdoek op de vloer een paar dagen lang.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:17 schreef Ticootje het volgende:
[..]
ja, want daarna maak ik de vloer ermee droog en schoon.
bedden verschoon ik 1x per week, soms 1x per 2 weken. Kleding gaat hier minstens 2x aan tenzij het stinkt of vuil is. Handdoeken worden minstens 2x gebruikt.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:15 schreef Ticootje het volgende:
Maar hoe doe je dat met 3 kinderen?? Je hebt toch sowieso de bedden dat is al 2 wassen. Al die handoeken, dat zijn er hier minimaal 4 per dag en dat zijn dus van die grote lakens. Priscil sport, m. sport 2x per week. En dan nog alle kleding enzo.
Oh ik heb natuurlijk ook m'n luiertjes nog. Dat is 1 wasje per dag anders stinkt het zo en ik was ze tegenwoordig toch maar apart.
ik wil een 12 kilo trommel. Lijkt mee heerlijk. Dan zou ik zelfs m'n dekbed erdoor gooien.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:18 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
[..]
bedden verschoon ik om de week, kleren gaan minimaal 2 dagen mee (mits niet stinkend of zichtbaar vies) douchend doen ze niet elke dag en we gebruiken handdoeken van een niet te gek groot formaat.
En een 7 kilo trommel, dat scheelt ook heel wat
Waarom dan? Is het echt nodig, dus vies, of vind je dat gewoon frisser?quote:Op woensdag 16 december 2009 22:22 schreef Ticootje het volgende:
[..]
ik wil een 12 kilo trommel. Lijkt mee heerlijk. Dan zou ik zelfs m'n dekbed erdoor gooien.
Hier elke dag schone kleding, of zelfs vaker. Slaapkleding idem. Maar weet je, ik vind het niet erg hoor. Alleen het opvouwen, bah. En als ik dat dus 2 of 3 dagen uitstel... Dan zit ik zo een half uur te vouwen.
hm, ja geen idee. Niet omdat het vies is of stinkt. Ik hou van lekker ruikende kleding.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:25 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Waarom dan? Is het echt nodig, dus vies, of vind je dat gewoon frisser?
eigenlijk zou ik dat ook moeten doen, maar het komt er gewoon niet vanquote:Op woensdag 16 december 2009 22:26 schreef Lois het volgende:
Ik heb de wasmachine en droger hier in de keuken staan. Als je de droger leeghaalt gelijk even vouwen en dan in een mand naar boven (of in de gang voor een dag of 2). Heerlijk vind ik dat, nooit enorme balen die gevouwen moeten worden zoals in ons vorige huis (droger apart ergens boven) maar gewoon gevouwen was elke keer.
Wat kun je gelukkig worden van zulke kleine dingen he?
ohh zij.. Esther heet ze toch?!quote:Op woensdag 16 december 2009 18:05 schreef Jore het volgende:
Ze is dezelfde als die jonge moeder uit Babyboom met de kinderen met ingewikkelde namen. Dat wetende verbaast haar reactie op KD mij echt helemaal niets.
stom hè? Je zal toch zeggen dat ze zo langzamerhand wel weten dat er ijsbergen liggen.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:47 schreef De_Taartjesfee het volgende:
alweer joh?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |